Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Pa še nekaj, bolj kot je "športna" guma, bolj je občutljiva na nizke temperature, težje se ogreje in še hitreje se troši v primerjavi z ST gumami, ki vsaj po "defoltu" naj bi bile namenjene širšemu spektru vremenskih razmer, podlag itd itd

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, saj to tudi mene zanima, v čem bi tam bila posebnost asfalta, ker ko sem se nazadnje tam peljal, mi je v spominu prav tako ostala "razgibana" cesta, ne pa grob asfalt.

 

Bolj hladno vreme pa po moje daljša in ne krajša življensko dobo gume, ali? 

 

Torej, če ni stil vožnje kriv, je razlog drugje.

asfalt na pogled zgleda grob (če dejansko je ne vem, ker ga nisem od blizu analiziral), ni temen (kot bi bil asfalt iz mešanice s premalo bitumna) in vidi se granulacija. res je drugačen (vsaj na pogled) kot na večini cest. se da pa fajn ožemat, še posebej, če maš cesto naštudirano...in trošit gume...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hladno situacijo bi enačil z brušenjem s smirkovim papirjem.

Popravljeno . Popravil gsxf750
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravilna odločitev, enako bi nardil tut jaz, če bi bil z njimi zadovoljen in če bi z gumami nardil 20kk.

Predvidevam pa, da tvoj način vožnje in moj način nista enaka, da tvoji konjički niso enaki konjičkom na mojmu mopedu.

Najberž, motor sam je 186kg kar je relativno lahko za 600cc z 70kW in tu bo verjetno že nekaj pršparanega. Še sam sem shujšal iz 97 na 92kg tako, da to vsaj svinjsko grdi a žal svinjsko uporaben kovček kompenzira. :P Stil vožnje pa je uživaška vožnja na šiht in nazaj kjer je bistvo da pridem cel v službo in še bolj cel nazaj k družini. Sem eden tistih ki se vozi 31km/smer vsak dan 9+ mesecev na leto na šiht z želvo in ostalo "šaro". Poredko bi kaka stara mamica bolj grdo pogledala drugače pa vozim kot pravoverni očka in vsakega ostalega v prometu smatram apriori za terorista in ne zaupam. Način vožnje je defenzivno agresivni če lahko tako rečem. Sprva je bilo stresno, ko se pa navadiš ugotoviš da če želiš preživeti ni druge in ni več stresno. Zlasti Italjani ter na enakem nivoju Puležani in ostali čačkarji telefonov so živ obup (kak Kraški posebnež se tudi ne šali). Roka ni preveč težka, če pa je pa opazim pri porabi ki pa je zmerna razen kakšnega dne ko je vse idealno in ko je še cesta pregledna se grem malo "nadstandardno". Tudi ko se odpravim za zgolj bencin porabljajočo in kao nefunkcionalno uživaško vožnjo (večinoma brez sopotnice) je približno isto le pospeševanje je bolj izrazito. Poraba pa tam tam. Na srečo je moj riding partner povsem konformiran po "moje" tako, da je izlet z njim resnično prava stvar. Rossi naj ostane Rossi, ostali wannabee Rossiji pa naj gredo na pisto če se grejo rusko ruleto z matorjem.

 

Skratka nepretežka roka, nepreveč krava od motorja in nedebilna uporaba bremz pa se da stisnit iz gum marsikaj. Če si motociklist on a budget (kakor jaz) porabiš precej za opremo, manj za motor (no vseeno moreš met rad kar voziš, čene pa tudi Q vse skupaj) in šparaš tolko na gumah in gorivu, da še vedno uživaš v procesu pa si zmagal. Meni ustreza, marsikoga pa bi moj stil vožnje pustil rahlo žejnega...

 

Vsakemu svoje. Vsem pa želim veliko uživaških km pa 3 žaklje sreče zraven.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nikol nisem nič oporekal proti tistim ki naredite 15kkm z gumo, svaka čast. Men ne uspe, me pa tut boli qurac, iščem pa gumo ki bo najbolj ustrezala mojemu načinu vožnje in bom iz nje iztisnil največ. Motorizem zame ni šparanje ampak užitek, kar pomeni da se nočem odreči stilu vožnje v smislu šparanja gum in goriva. Edin kar me moti je (ker sem ziheraš) da stalno visim pri vulkanizerju in velikokrat mečem štran ne popolnoma izrabljene gume.

 

Sneči, če ne verjameš nared test, pozimi odfuraj 10 jurjev pa boš videl obrabo. Sicer pa, tut moped pozimi malce več žre kot poleti...tut tle bi se lahko razvila neskončna debata :D

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dami34 si ze probal kombinacijo spredaj mitas zadaj bt016 pro? Morm zamenjati spredno..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dami34 si ze probal kombinacijo spredaj mitas zadaj bt016 pro? Morm zamenjati spredno..

Da, v redu, nobenih problemov, vpraš še Mladencha, saj je on povozil gume do konca. Js itak ne menjam več prednje za drugo gumo kot je sava, ker nardi ogromno kmju, pa fajn mi sede, zadnja Sava je pa zlo podobno BT16pro, pa tut cena in kilometrina je podobna, skor bi reku da sava nardi kakega jurja več, ampak kot sm rekel, obnašanje je pri obeh zelo podobno, pa tudi cena je tam tam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

RS1 po 11k km

 

Po moje še bo za par jurjev.

 

wp20150513004.jpg

 

zadaj

 

 

 

 

img20150514175144.jpg

 

3,5 kkm, 70 % sam + 30 % žena

 

samo za referenco...guma navihana do konca, rebound bom navil do konca, da vidim če se kaj popravi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker je hladno in ne prijema, se obrablja?

Ja kako, če pa ni trenja, sile ki bi jo trgala...

 

 

Guma je manj prožna, in zato bol krhka, pa se drobi.  V principu je tako: 

 

 

Pa tudi drugače, ko imamo grob asfalt, kmečka logika ne drži več. Grobnik je zelo jasen primer. v mrazu se vozi medium-hard/hard, v najhujši vročini pa soft gume. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri 0K je zagotovo vse krhko, a dvomim da je tako pri 5-10C...

To je po mojem povsem ok, drugo so pa minus temperature, večje.

Saj pa to ni puter.

Imam občutek da je to še ena huda gostilniška, slična tista o par let stari gumi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri 0K je zagotovo vse krhko, a dvomim da je tako pri 5-10C...

To je po mojem povsem ok, drugo so pa minus temperature, večje.

Saj pa to ni puter.

Imam občutek da je to še ena huda gostilniška, slična tista o par let stari gumi.

Dami34 praktično ugotavlja ponavljajočo intenzivnejšo obrabo v hladnejšem delu leta.

Sem prepričan, da vodi evidenco menjave gum.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Narobe, hladen asvalt povzroča premal ogrete gume in te potem mikro drsijo namesto da bi lepile. S tem se poveča obraba. 

Pa vidš da trola pacient spet...........vas pali ko šibice :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se kdo daleč vozi? Prodam svoje lani konc sezone montirane Metzeler Z6, sprednja 99%, zadnja 90.. oz menjam za neke dvokomponentne :sleep2:

Popravljeno . Popravil NejcZ
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pit stop ma zdele eno akcijo za komplete conti-ja ...

 

:krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je RS1 začela v zadnjih dneh nenormalno drset...prvič na ridah ko sem naredil blagi slajd :S...ob robovih je profila še cirka 5%...zaupanja nobenega več..po skurjenih 5 kompletih, je to prvič da se mi dogaja.

kaj pričakuješ pri 5 posto profila?

Menjaj pa morda kej bl sport.

Največkrat zdrsne zadnja gume, če v trenutku max naklona se odpreš gas.

S priprtim plinom je motor bližje tlem, kar pa v nagibu pomeni drgnenje raznih tačk itd po tleh.

Če pa ti tačke vs čas po tleh praskajo pa investiraj v vzmetenje.

 

Se pa pridružujem eni od prejšnjih izjav, tudi tvoj tempo verjetno narašča

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dami se preko 50% vozi v dvoje, včasih tudi s kufri, gum ne špara, odpira na polno in menja takoj ko se bilokje dotaknejo senzorja. Ampak z RS2 je še vedno dosegel 10kkm, torej bi po logiki, soloriderji mirnih zapestij dosegali tudi 14kkm. Vendar DAMI ni bil zadovoljen z RS2, ker ne odgovarja njegovemu načinu vožnje.

 

Točno to je bila poanta mojega posta.... jaz sem imel svojo 13,5k km, pa jo je bilo še dosti, ampak je bla na strehco in sem jo menjal....  od tega je bilo cca 5kkm narejenih v dvoje in ene 3kkm AC.... 

 

Tudi pri Mitaski mam občutek, da mi bo na moj način vožnje, kar nekaj kilometrov zdržala.... poročam... :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Olje v amortizerjih takrat ni on in mu zato požira :)

ma ne zmislili smo si vse skup, pa te preverjamo, če nam verjameš. V bistvu že 200 strani lažemo kok je sava fajn pa oh in sploh, v bistvu je pa čist kamn. No zdj bom pošten, v 65kkm na prejšnjem mopedu sm menjal 2 kompleta, original, k je naredu 30kkm, pol pa Barum, k so nardile 35 kkm :D

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma ne zmislili smo si vse skup, pa te preverjamo, če nam verjameš. V bistvu že 200 strani lažemo kok je sava fajn pa oh in sploh, v bistvu je pa čist kamn. No zdj bom pošten, v 65kkm na prejšnjem mopedu sm menjal 2 kompleta, original, k je naredu 30kkm, pol pa Barum, k so nardile 35 kkm :D

:lol1: umiram....

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, danes Mitas naročena, danes bo tudi zmontirana. Razlika v ceni z bt016 pro je pa cca 20€. Upam, da jo že ta vikend sprobam na Jadranki. :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!