Jump to content

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Recommended Posts

Miro, a nisi poleg motocikla in papirjev dobil tudi lista, na katerem so priporočeni modeli in velikosti gum za tvoj motorcikel?

Link to comment
Share on other sites

Miro, a nisi poleg motocikla in papirjev dobil tudi lista, na katerem so priporočeni modeli in velikosti gum za tvoj motorcikel?

Ponavadi so v knjižici z navodili podatki o priporočenih gumah, vendar samo mere in hitrostne oznake ne pa tudi firme.

Link to comment
Share on other sites

A mi lahko gdo pove iz iskušen kaj je bolje.

Ali naj kupim originalne gume za cca spredaj 20.000sit zadaj 30.000sit

ali naj kupim rabljene slajkice iz Grobnika na katere naknadno vrežejo profil :?:

Cena je za pol manjša.

En kolega jih ima pa jih ne more prehvalit.Drugi pa pravi da jo je treba preveč ugret da pride do izraza.Ponavdi imaš časa le za eno furo kje da bi najprej ogreval potem pa še enkrat isto furo delal(logično razmilšlja).

Link to comment
Share on other sites

E, kletar moj, ponavadi.

Pri BMWju so dali poleg originalni nemško govoreči listek, na katerem je 6 gum, določenih po proizvajalcih, tipih in po velikostih.

Pa ker ima Miro tudi BMWja, sem mislil, da je morebiti premalo skrbno pregledal spremno solato...

Link to comment
Share on other sites

Ej ustanovni član, ni blema ...

pri mojem je v navodilih napisano tako, kot sem rekel, pri nemcih pa kot kaže tako kot si rekel. :)

Link to comment
Share on other sites

Te za avto zanima ... al za motor  :idea:  :?: .

Za motor me zanima.

Minimalna dovoljena globina profila-dezena gume, za letni in zimski cas(od 15. novembra do 15. marca ali aprila, ne vem glih tocn).

Za avto vem da je poleti 1,6 ,pozimi pa 4mm min..

Link to comment
Share on other sites

Te za avto zanima ... al za motor  :idea:  :?: .

Za motor me zanima.

Minimalna dovoljena globina profila-dezena gume, za letni in zimski cas(od 15. novembra do 15. marca ali aprila, ne vem glih tocn).

Za avto vem da je poleti 1,6 ,pozimi pa 4mm min..

Za motor ne vem, da bi bile kje kakšne zimske gume... ok, razen razne kramparce za po blatu pa to...

Sicer je pa min. profil 1mm... da si še legalen.

LP

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Stvar je sledeča: včeraj sem se vračal iz morja in na AC (bila je nesreča) povozil vijak, ki mi je preluknjal zadnjo gumo. :cry: Sedaj pa ne vem, katero gumo naj montiram zadaj? Pa še to: spredaj je guma sicer "zdrava" je pa neprimerne dimenzije 130 namesto 120, zato se v ostrih ovinkih motor malce čudno vede. Sprednja guma je drugače še čisto o.k. ampak razmišljam, da če menjam zadnjo gumo, bi bilo smiselno menjati še sprednjo. Kaj menite? Razmišljam o Metzeler Z3, Dunlop D205 (220), Avon, mogoče še kaj drugega? Sem bolj touring fahrer tako, da so bile d205 čisto fajn. Trajnost gume mi veliko pomeni, no pa tudi, da fajn grabi. Torej, ali naj menjam obe gumi, ali samo zadnjo, in kaj priporočate?

Lp, Onim

p.s. za tiste, ki ne veste, vozim Suzuki Bandit 1200 (97) :lol:

Link to comment
Share on other sites

Moram pa priznati, da s to sprednjo gumo nimam tako dobrega občutka, kot s prejšnjo. Je pa ta narejena v Braziliji, za prejšnjo pa ne vem - mogoče je to samo občutek, samo upam, da ni res kaj na tem :? .

Ja čaki, koliko KM pa si že naredil na tej gumi, da lahko rečeš kakšna je? Prvih 100 km je itak kot po jajcih, naslednjih 300 tako-tako, potem pa je guma ta prava...

Link to comment
Share on other sites

Za na Pegasota nabavil Tourance komplet.

Prevozil cca 1000km, z njimi zelo zelo zelo zelo zadovoljen. Motor se obnaša čisto drugače, gume so dosti tišje kot prejšnje (Pirelli MT 80), mirnejše pri velikih hitrostih, držijo se pa ceste kot čigumi podplata. NORO, tako kot se postaviš na začetku, tako tudi odpelješ -- v glavnem totalne tirnice.

Imam pa en Q: - na gumi piše TUBELESS, kar pomeni, da naj bi bila brez šlaufa. A lahko šlauf vseeno dam noter? Ker se mi zdi, da je bilo tako na Pirellijevih prej narejeno (da je kao brez, samo da dodajo vseeno noter še šlauf)... Ker če šlaufa ni noter, potem skorajda nimaš kaj, če jo preluknjaš? Pene ne moreš noter spustit, kaj torej narediti???

Link to comment
Share on other sites

Moram pa priznati, da s to sprednjo gumo nimam tako dobrega občutka, kot s prejšnjo. Je pa ta narejena v Braziliji, za prejšnjo pa ne vem - mogoče je to samo občutek, samo upam, da ni res kaj na tem :? .

Ja čaki, koliko KM pa si že naredil na tej gumi, da lahko rečeš kakšna je? Prvih 100 km je itak kot po jajcih, naslednjih 300 tako-tako, potem pa je guma ta prava...

Bodi brez skrbi, da takoj, ko jih zamenjam opravim "terapijo odstranjevanja zgornjega sloja :D ", tako da potem nimam s tem več problemov - sicer imam pa prevoženih že preko 1k km.

Link to comment
Share on other sites

Eno pripombo bi imel za vse ki menjavate gume, sploh tisti ki en model zamenjate z drugim, potem pa ugotavljate razlike.

Nasploh vsi, vsaj v prvih nekaj sto km ugotovite razliko, ponavadi na bolje. Pozabljamo pa, da so bile stare gume že iztrošene, spremenjena oblika, raven srednji del. Nekateri gredo celo tako daleč, da se vozijo vse do platna. Vzporedno s spremembami na gumi, se spreminja naše dojemanje gume. In potem damo gor nove gume, in "začuda", moped se pelje čisto drugače. In si rečeš "Wauu, stari ej, tele gume so pa zakon, ful so boljše.

Sej ne rečem da to sto posto drži za vse primere, ampak nekaj je pa tut na tem

Link to comment
Share on other sites

Imam pa en Q: - na gumi piše TUBELESS, kar pomeni, da naj bi bila brez šlaufa. A lahko šlauf vseeno dam noter? Ker se mi zdi, da je bilo tako na Pirellijevih prej narejeno (da je kao brez, samo da dodajo vseeno noter še šlauf)... Ker če šlaufa ni noter, potem skorajda nimaš kaj, če jo preluknjaš? Pene ne moreš noter spustit, kaj torej narediti???

Poleg tubeless piše na gumi tudi, da če imaš tubetype platišče, potem vstavi zračnico. Kakšen sistem vpetja naper (špic) pa ima Pegaso, da bi lahko dal gor gumo brez zračnice? Drugače je pa "flikanje" tubeless gum veliko bolj enostavno, kot pri zračnici, kjer sprej s peno včasih tudi ne "zgrabi". Pri tubeless pa izvlečeš tujek (sicer ponavadi spusti šele, ko ta že odleti ven), s pilico iz seta popiliš luknjo, s kvačko vstaviš čep, z zrakom iz bombice (take kot za smetano) napumpaš gumo in gremo dalje.

Link to comment
Share on other sites

Sej ne rečem da to sto posto drži za vse primere, ampak nekaj je pa tut na tem

Definitivno je tudi nekaj na tem, seveda. Samo sem npr. Tourance vozil tudi s prevoženimi 9.000 km na BMW R1150GS in je bil občutek v ovinkih enako dober... Tiste MT80 ki so bile originalno gor so itak tako-tako, tudi po testih...

Link to comment
Share on other sites

Poleg tubeless piše na gumi tudi, da če imaš tubetype platišče, potem vstavi zračnico.

Pa mi je mama vedno govorila, da je treba drobni tisk prebrat :) :idea:

Kakšen sistem vpetja naper (špic) pa ima Pegaso, da bi lahko dal gor gumo brez zračnice? Drugače je pa "flikanje" tubeless gum veliko bolj enostavno, kot pri zračnici, kjer sprej s peno včasih tudi ne "zgrabi". Pri tubeless pa izvlečeš tujek (sicer ponavadi spusti šele, ko ta že odleti ven), s pilico iz seta popiliš luknjo, s kvačko vstaviš čep, z zrakom iz bombice (take kot za smetano) napumpaš gumo in gremo dalje.

Vsak dan se naučimo kaj novega.. Thanx za razlago :idea: :idea: :idea: :idea:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Eno vprasanje. Mel sem gumi defekt (manjsa luknjica), pa sem dal gumo vulkanizirat (beri dali so injekcijo). Zanima me kolk je guma varna pri vecjih hitrostih (cca 220 km/h). :?: :?: :?: :roll: :roll:

Hvala za odgovore.

Link to comment
Share on other sites

Hja, 100% odgovora ti ne morem dati, ampak jaz sem s svojo zaflikano gumo na avtu vozil isto kot prej ... res pa to ni bilo preko 180km/h ... Nekateri svetujejo čimprejšnjo menjavo flikane gume. Pri extremnih hitrosth je to morda res najbolje, če pa ne boš gonil pa po moje ne bi smelo biti nobenih problemov ...

Link to comment
Share on other sites

Sam sem tudi predrl gumo, pa sem jo zaflikal ravno tako kot ti!

Guma je držala brez kakaršnegakoli problema. Ko sem uprašal vulkanizerja, če je to 100% uredu, mi je odgovoril, da če ne bi bilo, mi je nebi zaflikal 8) 8) . Z gumo sem vozil, kot ponavadi 220km/h+, pa tudi po cca 45 krogih Grobnika, se ni nič pritoževala :!: :!: :!:

Če ti guma normalno drži tlak, se nimaš kaj bati!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Nisem mel casa prebrat celega foruma, pa me vseeno zanima, kaj menite o pnevmatikah Pirelli SC-2? Kako se obnesejo na cesti in na dirkaliscu? :roll: :roll: :roll: :?: :?: :?:
Kontaktiraj Ghost R1. On vozi izključno te gume in jih hvali na vse pretege. O čem drugem sploh noče slišati.
Link to comment
Share on other sites

Mene pa zanima, kje menjate gume na svojih konjičkih. Namreč ko sem zamenjal prednjo gumo, mi jo je tako slabo centriral, da se prednji del trese. :evil: :evil: Ob zamenjavi zadnjega gume, pa sem peljal k drugemu vulkanizerju v Kranj. Tam sem bil še kar zadovoljen z uslugami pa tudi ceno so dali kar primerno (popust namreč). :D

Zadnjič pa pride eden kupovat mojega konjička in pravi, kdo ti je menjal zadnjo gumo. Ni dal označbe k ventilčku???? Jest sem ga pa že tako hvalil. :oops: :oops:

Tako da sem tudi tu izgubil zaupanje. Zanima me kam naj peljem, da bo res tako urejeno, kot mora biti????

Link to comment
Share on other sites

TODIVO Kranj(Šenčur)

Zrihtal poceni ugodnejše od konkurence hitra dobava če ....brez veze naštevat :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Sej tja sem peljal zamenjat. Pa mi ni dal oznake k ventilčku. Niti nočem kritizirati, ker niti ne vem ali je to zelo pomembno. Samo baje, da če daš oznako tja, da ti niti ni potrebno ne vem kako centrirati kolesa. :roll: :roll:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!