Jump to content
  • Sign Up
FalcoR

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

Recommended Posts

DAMI34
pred eno uro, skalaprava pravi:

Tole bo pa samo delno res...

Zapomni si, da najdražje ni vedno najboljše in najcenejše ni nujno najslabše! Velja tudi pri gumah!

Za primer bom pa navedel kar gumo, ki so jo že zgoraj omenili, famozna M5. Ta definitivno ni bila najcenejša, pa je bila za en qurc.

O tem sem že pisal....če si renomiran proizvajalec, si lahko špogaš višjo ceno in boš vseeno našel dovolj kupcev, pa čeprav morda kakšen izdelek ni najboljši. In obratno, če nimaš še "imena" na trgu, imaš lahko hudičevo dober izdelek, ampak ga ne boš mogel prodajati po enaki ceni kot etablirana konkurenca! 

Imena dobrega nižjecenovnega proizvajalca motogum pa rajši ne bom omenil....ima namreč zelo obsežno svojo lastno rubriko :P

Aja, še to....zvozil v preteklosti tudi tvojo novo M7RR....zelo dobra gumica

Marsikdo bi marsikaj tudi o Dunlopu napisal, pa Sportsmartu...pa tut ni bila lih poceni.

ps. Kolega ni bil zadovoljen s Slovenskim proizvajalcem. :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
hy650

Jaz sem zvozil eno zadnjo M7RR in pri najboljši volji ne morem reči, da je bila "boljša" od SF+...Kilometrina je bila pri obeh enaka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nightmare
29 minutes ago, hy650 said:

Jaz sem zvozil eno zadnjo M7RR in pri najboljši volji ne morem reči, da je bila "boljša" od SF+...Kilometrina je bila pri obeh enaka.

V dežju je kot noč in dan.

 

Lp, Samo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc
pred 10 minutami, Nightmare pravi:

V dežju je kot noč in dan.

 

Lp, Samo

... a pa si vozil obe dve "istočasno"... po isti cesti, da lahko primerjaš...al si z eno vozil poleti, po oprani cesti... z drugo recimo spomladi v času cvetenja... pa ko je bila cesta kako drugače bolj spolzka...al pa asfalt bolj gladek?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nightmare

Mogoče sem "pregrobo" napisal.

 

Zvozil sem dve zadnji eno prednjo M7RR in dve zadnji in eno prednjo SF+. M7 večkrat čez Rakitno ko me je pralo ko sem se peljal v službo med tem ko sem SF v mokrem bolj ali manj testiral pri južnih sosedih.

 

Z nobeno po mokrem nisem imel večjih težav vendar sem z M7 kljub nalivu vozil sproščeno in brez skrbi in z bistveno manj prilagajanja razmeram medtem ko SF že zaradi pomankanja profila glede na M7 v kakšnem hudem nalivu ne daje tako suverenega občutka.

 

Lp, Samo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc
pred 12 urami, Nightmare pravi:

...v mokrem bolj ali manj testiral pri južnih sosedih...

... verjetno kje po Istri... ob morju?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nightmare
29 minutes ago, Zivnorc said:

... verjetno kje po Istri... ob morju?

Pošteno pralo me je iz Krka pa čez Mrzle vodice, Črni lug, Mali lug na Prezid,....

 

Lp, Samo

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Moje izkušnje s SF+ po mokrem:

-pošteno pranje, ni problema

-rahel dežel, malo mokro, prehod s suheha na vlažno, deluje za odtenek bolj nezanesljivo od nekaterih drugih pnevmatik, ki sem jih vozil, sploh nekje v prvi tretini nagiba, ko podrsi, vendar premalo, da bi zato šel na drugo blagovno znamko

toF je po mojem mnenju manj občutljiva na rahlo podrsavanje v začetku nagiba, je pa veliko bolj na vročih kačicah

 

Obe pa po pošteno mokri podlagi komot peljem, enako kot druge gume, tudi 180km/h po AC sem jih že vozil

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc

..Ob morju je značilno, da drsi ob dežju... sploh od začetka, ko se delajo še "pence" po cesti. Dosti bolj, kot na "celinskem" delu.

Če bi recimo vozil na Rakitno, kot si omenil, bi verjetno manj drselo. Ravno zato sem spraševal, če si ob "istem času" po isti cesti vozil, da bi lahko imel bolj natančne primerjave...  sej se razumeva, kaj sem hotel povedati?

Tudi, ko se je @Cavallo odločil za gumo glede na posnetek na pisti, kako pelje... ni ravno relevanten podatek. Tam je asfalt gorb, ni kakih ostankov olja od traktorjev in kamionov... prahu... cvetnega prahu... kapljic od nafte...itd, ki za mnogokratnik zmanjša oprijem v mokrem. Tam bi praktično vsaka guma "držala" ... seveda tega segmenta ala M7RR.

...v ovinku, recimo, ti ob dežju lepo drži guma... potem pa kar naenkrat "kabum", ko si zapeljal na tebi neviden  madež od nafte, ... zapeljal na malo bolj "zaglancan" del asfalta...itd... zato sem mu v enem izmed prejšnjih postov zapisal, da bi bilo fino, da izbriše tisti "brezskrbno"... da ne bi res kdo kupil to gumo...in potem brezskrbno po cesti v mokrem....

... sej se razumemo, kaj sem hotel povedati..

Drugače pa ja... vsak naj kupi gumo, na kateri se počuti v redu...

Edited by Zivnorc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nightmare

Vse razumem, prehitro sem odgovoril v prvem postu. :)

 

Uglavnem, toliko bolje se že ne pelje, da bi upravičila razliko v ceni. 

 

 

Lp, Samo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cavallo

Seveda so na pisti čisto drugačne razmere, kot na naših kolovozih, ampak kje drugje, kot na pisti se pa da bolje testirat opremo, sploh če lahko pride do kreša..Ponavadi vsi proizvajalci naredijo prezentacijski test na pisti, kjer je najmanjše ogrožanje..

Konkretno pred "Murtaniom" se vozi dirkač, ki uporablja prave dirkaške gume, prav za dež, vidi se, da mu na ravninah z lahkoto pobegne, ampak po ovinkih, ga pa Murtanio, tudi dohaja z serijsko M7.(Kdo s kakšno gumo vozi se lahko prebere na Youtubu, spodaj pod opisom videa).

 

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
1 hour ago, Cavallo said:

ki uporablja prave dirkaške gume, prav za dež, vidi se, da mu na ravninah z lahkoto pobegne, ampak po ovinkih, ga pa Murtanio, tudi dohaja z serijsko M7

To je sam zato, ker tist spredaj nima znanja/jajc. Ce mislis de cestna guma v kateremkoli trenutku lahko parira dežni dirkalni, ne more. Enostavno ne. Frend leta 2009, na pisti, z dirkalnimi dežnimi. Pa pejt za njim na serijskih....

 

B6CBCF25-4B3D-48A6-8F2A-1EDA62C75E06.jpeg

Edited by Kugelschreiber

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin

image.thumb.png.cb839f1565ddf4f6fde2979fa0c96598.png

 

Da pojasnim. Iz YT posnetkov se težko kaj veliko sklepa. Ker pač ne veš veliko tega... med drugim tudi ni garancije da je na mopedu res tista guma, za katero piše da je gor. Ne veš, kak je nivo voznikov. Špindler zmaga cross country dirko z obrito gumo, jaz mu z novo ne pridem niti blizu. Tudi če se ustavi za čik pavzo ne. Zdaj iz tega se lahko sklepa da je obrita Metzelerka super, nova Mitaska pa za en qrc. Pa ni lih tako... definitivno pa to velja za voznika.

Osebno sem zdavnaj nehal poslušati take 'nasvete' iz YT. Pač kupiš nekaj kar se ti zdi da bo ok... in vidiš al je al ne. Za na cesto še vedno priporočam Conti. Ni poceni, zgrešiti pa z njo ne moreš.

Edited by jskrablin

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus

z reklamami je tko .. ko gledam, k jejo ene sladkiše in same dobre punćke, ki delajo njami njami in se veselijo in pecajo dećke .. in pol ta dećek kupi tako čokolado in takoj nanga skočjo tri druge dobre punčke ... ko sem jo jaz zadnjič kupu, sem izpljunil, ker mi je bila zanič :dry:

pa nubena ni name skočila in sem jo jedu pred velikim trgovskim centrom in vsepolno punčk okol ..  :cry:

podobno je s pnevmatikami ;)

 

Edited by maus

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc

...kot gledam tu na MS, imamo samo "motoristi" težave pri izbiri gum...in kompliciramo do nezavesti....

...kako je kaj z maxi skuter gumami? Ali so skuter oznake "ekvivalentne " kot na motornih kolesih?

Našel sem tele ...in če je to recimo ekvivalent "motorski gumi", ki sem jo dopisal poleg:

Michelin Pilot Road 4 Scooter........ Mich. Pilot Road4

Bridgestone Battlax SC ECOPIA......   ne vem katera motorna?!

Bridgestone Battlax Scooter II ......   ne vem katera motorna?!

Dunlop Scootsmart.....  mogoče Dunlop RoadSmart?

Metzeler FEELFREE .... ne vem katera motorna?!

Pirelli Diablo Rosso Scooter......   Pirelli Diablo Rosso ?? 1?.. 2?... 3?!?

Nimam izkušenj s temi gumami, zato bi vprašal poznavalce. Bi pa izbral kako mehkejšo varianto.

Potreboval bi 160/60R15 in 120/70R14.

 

Hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 10 minutami, Zivnorc pravi:

...kot gledam tu na MS, imamo samo "motoristi" težave pri izbiri gum...in kompliciramo do nezavesti....

...kako je kaj z maxi skuter gumami? Ali so skuter oznake "ekvivalentne " kot na motornih kolesih?

Našel sem tele ...in če je to recimo ekvivalent "motorski gumi", ki sem jo dopisal poleg:

Michelin Pilot Road 4 Scooter........ Mich. Pilot Road4

Bridgestone Battlax SC ECOPIA......   ne vem katera motorna?!

Bridgestone Battlax Scooter II ......   ne vem katera motorna?!

Dunlop Scootsmart.....  mogoče Dunlop RoadSmart?

Metzeler FEELFREE .... ne vem katera motorna?!

Pirelli Diablo Rosso Scooter......   Pirelli Diablo Rosso ?? 1?.. 2?... 3?!?

Nimam izkušenj s temi gumami, zato bi vprašal poznavalce. Bi pa izbral kako mehkejšo varianto.

Potreboval bi 160/60R15 in 120/70R14.

 

Hvala!

v sklopu skuterji je verjetno kaka debata.

Mitas nima?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc

Ne najdem Mitasa.

...glede na imena cestnih gum, bi bila Pirelli Diablo Rosso Scooter  verjetno podobna gumi za motorje z enakim imenom? ....mehkejša zmes, kot jo ima ta Pirelli "cestna " guma?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 30 minutami, Zivnorc pravi:

... mi sploh noče ven dimenzij vržt..   :hmm: 

tule si pogledal?

in tule:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc

...hvala.

...AAAAMMMPAAAAK.... so zadnje "aktivnosti" v tej temi stare skoraj 5 let...   :P 

 

Jaz mislim, da za "normalno ceno"  nimaš kaj falit s Pirelli Diablo Rosso Scooter ... pomoje so lastnosti te gume identične kot pri gumah Diablo Rosso za "normalne" motorje. Verjetno so tudi te skuter gume z mehkejšo zmesjo...

Bom še kaj pogledal na netu ...kake teste...itd..

Hvala za pomoč..    :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Kakšen maxiskuteristični divjak naj ti pove, kaj vozi. Sicer pa če v tisti temi kaj vprašaš, mogoče tudi pade kak odgovor.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
On 11/19/2019 at 9:25 AM, Zivnorc said:

...kot gledam tu na MS, imamo samo "motoristi" težave pri izbiri gum...in kompliciramo do nezavesti....

...kako je kaj z maxi skuter gumami? Ali so skuter oznake "ekvivalentne " kot na motornih kolesih?

Našel sem tele ...in če je to recimo ekvivalent "motorski gumi", ki sem jo dopisal poleg:

Michelin Pilot Road 4 Scooter........ Mich. Pilot Road4

Bridgestone Battlax SC ECOPIA......   ne vem katera motorna?!

Bridgestone Battlax Scooter II ......   ne vem katera motorna?!

Dunlop Scootsmart.....  mogoče Dunlop RoadSmart?

Metzeler FEELFREE .... ne vem katera motorna?!

Pirelli Diablo Rosso Scooter......   Pirelli Diablo Rosso ?? 1?.. 2?... 3?!?

Nimam izkušenj s temi gumami, zato bi vprašal poznavalce. Bi pa izbral kako mehkejšo varianto.

Potreboval bi 160/60R15 in 120/70R14.

 

Hvala!


scoot smart je skritiziralo k4 precej burgmanašev. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • gtgs
      20. dan     San Rafael - San Jose de Jachal   Zjutraj naju je pred vrati čakal zajtrk, pa tudi čuvaj. Naj ima vsaj on nekaj od turizma, je mrmral M., ko je delil hrano. Sledilo je obredno čiščenje čevljev, zapenjanje podlogice, božanje gume, nato pa odhod.               V San Rafaelu in okolici so vinske kleti, tovarne za predelavo mesa in mleka. V okolici so vinogradi in sadovnjaki. Razvija se tudi turizem. Center je urejen, ob glavni cesti je drevored. Dlje od centra, dlje od vsega ...                                                   Vožnja je dolgočasno ravninska, do Mendoze je še 100 km. Razen pred policijskimi postajami se ne ustavljava, pa še to gre hitro. Na teh kontrolah nama še niti enkrat ni bilo treba pokazati dokumentov. Argentinska vozila pa vztrajno kontrolirajo.                             Pred Mendozo se promet zgosti, zato greva mimo centra, kjer ni zastojev. Mesto Mendoza ima približno 120.000 prebivalcev. Regija Mendoza je največje vinorodno področje v Južni Ameriki in peto na svetu. Tu pridelajo dve tretjini vsega vina v državi. Rastišča so v vznožju Andov na nadmorski višini od 600 do 1000 metrov. Najpomembnejše sorte so malbec, cabernet sauvignon, tempranillo in chardonnay. Zaradi pomanjkanja časa seveda ne bova obiskala nobene vinske kleti. Žal. V začetku marca prirejajo tudi vinski festival Fiesta Nacional de la Vendimia. In M. ve, da so zasadili poskusni vinograd tudi na višini 5000 m, ker je tam intenzivna svetloba … Poskusno! V Mendozi in v okolici so snemali znani film Sedem let v Tibetu; palačo Dalajlame so takrat zgradili kar v opuščenem skladišču česna …  Pred Mendozo je barakarsko naselje iz desk in najlona, potem so skromne hiške v prahu, potem montažna naselja … potem pa višji nivo. Najbolj žalostnih prizorov nisem vključila v prikaz.  V regiji so tudi nahajališča nafte in urana.           Samo nujne minute na bencinski črpalki in naprej. Puščavsko je in vroče, temperatura se je dvignila na 36 stopinj. Nisva navajena vročine; zadnji teden naju je več ali manj zeblo … in prepihovalo.                                     Postanek za kosilo je bil kratek. V takih restavracijah, ki se že rušijo same vase, je dobra in relativno poceni hrana. Fotografiranje bi bilo nevljudno. Par šoferjev in dva motorista … nič alkohola, voda in kava (instant varianta). Za prebavo je sledilo nekaj kilometrov makadama (delo na cesti), na srečo pa tudi tovornjak z vodo, ki je blagodejno ublažila sicer neznosni prah.                                     Po temperaturah blizu 40 stopinj je drevored kot oaza sredi puščave. In še oči si oddahnejo ob zelenju. A kmalu je spet delo na cesti in prah je neizbežen.                                             Končno se pokažejo hribi. Po puščavskem, praznem in vročem ravninskem predelu jih je zelo lepo videti. Industrijska cona in avtodrom sta delovala prazno (in vroče). Začela se je pokrajina kaktusov.                             M. je rekel, naj ne pretiravam, saj bom kaktusov še sita …                                             Pristala sva v hotelu z zaprtim dvoriščem in visoko ograjo, ohladila sva se in na hitro odšla na lov za večerjo.       Uspelo mi je, da sem ga zvlekla v lokalno trgovino, kjer sem uspela kupiti vse lame, kar so jih imeli in še nekaj malenkosti za darila … česa drugega motor ne bi prenesel. M. je iskal argentinske baretke, a jih niso imeli, klobuki niso bili originalni … da bi vozil pončo je pa že preveč. Čudil se je vinotoču in cerkvi, seveda zaradi različnih razlogov. In vrsti pred bankomatom … samo Slovenci so tako pametni, da uvozijo strokovnjaka za banke iz Argentine ... Potem je zmagala lakota. Pri večerji se nama je pridružil lepo vzgojen pes.                 In ker za muzeje ni časa, sva izbrala lokal v stilu. Lastnik se je hvalil, da ima na stenah imena vseh držav. Ko je izvedel, od kod sva, je priznal, da Slovenije nima. Pa sva ga potolažila, da sva vseeno zadovoljna, saj ima Jugoslavijo, tam sva bila rojena …                     21. dan     San Jose de Jachal - Santa Maria     Jutranji pogled na bazen; velikost je odvisna od perspektive. Po zajtrku na prostem M. čisti čelado in istočasno študira žar tehniko. Časa je vedno premalo … Odhod.                         Občasni nanosi materiala čez cesto dajejo slutiti, da bo dan pester. Tudi vreme se spreminja.             Nekateri odseki ceste so nadpovprečno urejeni. To je zaskrbljujoče. Le zakaj je taka omejitev hitrosti? Kaj bo čez par kilometrov?! Prelepo je, da bi trajalo.                   Začnejo se prvi opomini. Na srečo je blato že posušeno. Kamenje, pesek, blato, mivka … vse to je voda prinesla na cesto in čez. Moralo je biti strašljivo. Na posameznih odsekih še vedno odstranjujejo naplavljeni material. Ponekod je še voda, a zaenkrat še ni kritično. Ko je kritično, se ne fotografira, še dihati se skoraj ne sme, da ne bi šlo kaj narobe.                                         Z vzponom se vse obarva rdeče. Punto Alto je na višini 2020 m. Škoda, da ni lepše vreme. M. bo godrnjal, da so vse fotografije motne. Krivo je ozračje, jaz nimam nič pri tem.                         Hribi so v oblakih. Pokrajina je prazna. Kdo ve, od kod se je vzel ta jezdec?!       Izprosila sem si minuto za kaktuse. Mogoče je ustavil tudi zato, ker mu je bil prometni znak tako všeč. A lepe ovinke je z leve že spremljala nevihta.                                                     Potem ni bilo več rdečih kamnin in ovinkov. Samo še ravnina. Chilecito je bil prazen in komaj sva našla lokal v strogem centru nasproti parka. Gneče pa res ni bilo.                       Nasprotja so v Argentini zelo vsakdanja stvar. Presenečen si lahko v pozitivno ali v negativno stran; možnosti so izenačene. Skozi prazno mesto sva šla naprej. Občutek je nenavaden - kot bi bilo nekaj narobe.                                         In spet po praznini …                                   Pokazali so se hribi, v ozadju je divjala nevihta in svetloba je bila neverjetna. Čarobno!                             Do Santa Marie je še 187 km. Verjetno bodo mokri. Nadmorska višina je še vedno okoli 2000 m, zmrazilo se je in padlo je par kapelj dežja. M. teorija pravi, da je treba hitreje, da ubežiš nevihti. A kaj, ko na sicer prazni in lepi ovinkasti cesti, nikoli ne veš, katera žival je za ali pred ovinkom.                                         In potem se cesta spet zravna … in potem spet ovinki … in potem še voda in blato … in kakšna koza vmes … Dva osla pa še vedno na motorju.                                 Ko je bilo najslabše, ni nihče fotografiral … Prikaži se že enkrat Santa Maria!                 Po mraku sva uspela v centru mesta dobiti garažo in sobo. V hotelu je bilo pestro. Sprehod po mestu sva zaradi nevarnih okoliščin zaključila ekspresno hitro. V hotelski restavraciji sva naročila večerjo. Bilo je malce čudno, saj  sva bila edina gosta, a lakote to ne briga. Potem pa ni imel kdo fotografirati.         Vso noč so lajali psi. Spala sva na obroke.         22. dan     Santa Maria - San Salvador     Po napol prespani noči sledi jutranja rutina, zajtrk in pospravljanje. Pogled iz sobe pokaže drugo stran ulice. M. raziskuje inovativne inštalacijske rešitve in odkimava. Toliko nasprotujočih si podob, kot jih ponujajo manjša argentinska mesta, njihove ulice in hoteli, bi kje drugje težko našli. Pogled z balkona na drugi strani stopnišča se odpira na gradbišče. Predmeti v recepciji med sabo tekmujejo za pozornost. Šefica tudi. (Bilo bi neprimerno, če bi povedala, da si je sinoči v recepciji sušila lase, zjutraj pa urejala nohte …) Garaža je v drugi stavbi na koncu ulice. Ko odhajava, delavci na gradbišču delajo, M. pa komentira, da s stroji res ne pretiravajo. Večino dela morajo opraviti ročno.                                           Jutranji makadam, pritlična šola (kot povsod), pobeljena katoliška cerkev in most čez reko Santa Maria; to so podobe vsakdanjega življenja. Na glavni cesti je spet asfalt. Samo posamezne hiše izstopajo z urejenostjo in ograjami. Za temi ograjami je verjetno bistveno drugače kot pri večini …                                     Santa Maria je mesto na nadmorski višini 1800 m. Leži na obrežju istoimenske reke, kjer so tudi predkolumbijske ruševine. Tu je bilo eno glavnih naselij Indijancev Diaguita iz plemena Yocavils. V naselju Amaicha del Valle je Muzej Pachamama. Pachamama je njihovo božanstvo, ki pomeni zemljo ali mater. S prihodom Špancev in s spreobračanjem v  krščanstvo je to božanstvo začela nadomeščati Devica Marija. Ponekod na severozahodu Argentine pa meseca avgusta še vedno izvajajo Pachamama rituale. Ni časa za oglede, ni časa za muzej … greva proti San Salvadorju.                     S ceste je videti koruzo, trte, tobak, kaktuse, cvetoče grme, pa tudi veliko nanosov kamenja, peska, blata. Posamezne večje in manjše vinske kleti so urejene v različnih stilih in vabijo obiskovalce. Turistov na vinski cesti žal ni videti prav veliko. Izmenjujejo se prizori reklam in revščine. Tudi vreme je kislo, rahlo prši. Ob vsem tem ne sme manjkati policijska kontrola - na obeh voznih pasovih - in po naselju Cafayate še ena, resno organizirana. Potem pa spet praznina.                                                     Quebrada de Cafayate, imenovana tudi Quebrada de las Conchas je naravni rezervat. Ta spektakularna soteska je področje slikovitih tvorb v prevladujočih rdečih barvnih tonih. Skozi sotesko teče reka Las Conchas. Turisti se lahko sprehajajo med kamninami in se vzpenjajo po stenah. Sedimentne kamnine so ponekod v plasteh tudi različnih barvnih odtenkov. Nekateri to sotesko primerjajo z Grand Canyonom in pokrajinami Utaha. Ne morem primerjati, ker tam še nisem bila. Med nenavadnimi tvorbami izstopajo t.i. Obelisk, Hudičevo grlo in Amfiteater, kjer je baje včasih možno prisostvovati obredom na čast Pachamame (verjetno bolj v turistične kot pa religiozne namene?!). Tu so odkriti številni fosilni ostanki - fosilne žabe, sledovi dinozavrov, fosilne ribe … pred približno petnajstimi milijoni let naj bi bilo tukaj morje.  Tudi midva - dva živa fosila - sva se ustavila za (hiter) ogled.                           Potem ne veš več, kaj bi gledal. M. pravi, da je itak najlepše gledati z motorja. To je njegova perspektiva ...                                                                     Začelo je deževati. Poskusila sva ubežati dežju. Še dobro, da sva mimo rdečega peska in blata. M. je presenetil s postankom za kosilo. Če bo dež, bo pač dež, vsaj lačna ne bova.  (Logično.) Potem je peš naredil obvoz do vhoda.                             Prostor in hrana sta stvar okusa. (Sama sem ostala lačna. Če v Argentini naročiš dobro zapečeno meso, imaš dve možnosti. V boljših restavracijah ti bodo povedali, da oni tega ne delajo. V navadnih ti bodo rekli, da ni problema, seveda, dobil pa boš … recimo temu rožnato, čeprav je bilo krvavo!)                                                                             Mesto Salta je po velikosti sedmo mesto v Argentini. Ima približno 620.000 prebivalcev. Leži 1150 m nad morjem, v vznožju gorovja Andi. Iz mesta na hrib San Bernardo se lahko pride tudi z žičnico. Hrib je priljubljena turistična razgledna točka. (Seveda nisva imela časa …) Tu je bila tudi etapa na progi relija Dakar; leta 2016 se je začel 2. januarja v Buenos Airesu in potekal skozi Argentino in Bolivijo. Tudi dve leti pred tem je že potekal tukaj. Salto sva videla samo od daleč. Šla sva v manjše mesto San Salvador.                               Dobila sva slab, a poceni hotel z dobro garažo. Nisva izbirala, ker je bila že tema. V recepciji je bila starejša gospa, ki je rekla, da ima sobe, a morava zjutraj ob 7. uri že ven, ker imajo praznik in potem ne bo čistilk. Mislila sem, da mogoče slabo razumem, pa sem prosila, če lahko ponovi in se ji opravičevala, ker znam slabo špansko. Rekla je, da ni problema, ona pa ne zna portugalsko. Mislila je, da sem iz Brazilije. Potem sva se nasmejali in se dogovorili za odhod ob 8. uri.     Hitro sva šla ven, a ni bilo nič odprto, razen trgovine z motorji …in pekarne. Bolje kot nič. Pa še nov sistem sva spoznala - plačaš šefu pri blagajni, da ti listek, da si plačal, in stojiš v vrsti.  M. je rekel, da bi še stal v vrsti. Prodajalka je bila zelo lepa … Pa ni bilo nevarnosti. Mudilo se je in strah ga je bilo po temi do hotela. Seveda tega ni priznal. Zaradi slabo osvetljenih ulic se nisva počutila najbolj varno. Le trgovina z motorji je bila dobro osvetljena.         Jutri greva v Čile!   (konec 3. dela)                
    • raza
      Čekiraj TPS senzor.
    • MilanMS
      Sem uredil, hvala za pomoč...  
    • Quest
      Še tole maznem. Diši za znoret.  
    • XL varadero
      Ja menjaval letos pred 1500 km svečke, filter... in sem tudi pomislil če bi bil tukaj vzrok, vendar se mi je zgoraj omenjeno dogajalo že pred menjavo, saj sem mislil da bo z menjavo filtra, svečk tudi to izginilo, žal ni bil to vzrok. 🥴🤔☹️
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!