Jump to content
  • Sign Up
FalcoR

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..

Recommended Posts

ftp

TKC70 mi zdrži med 12-14kkm na GS adv, večinona polno naložen in dva gor. Je zelo dobra po mokrem in hladnem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus

Eno dobro sem sliša in se strinjam...

"Vozne lastnosti naj imajo prednost pred obrabo"

;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa
pred 53 minutami, maus pravi:

"Vozne lastnosti naj imajo prednost pred obrabo"

TAKO JE!

Ampak tega se držim le ko drgnem "domače dvorišče", pomeni poznane ceste in ovinke, ko "potovanje" ni daljše od 1000-2000 km - Jadranka :P itd.

Na poti kjer bo kilometrina več kot 10Kkm se pa zanašam na gume, ki sem jih preizkusil tudi na domačem dvorišču in se lahko zanesem, da me ne bodo pustile na cedilu tudi daleč od doma.

Iskanje ustreznih gum ali "tovorjrnje" rezervnih od doma mi je precej mimo...

Raje uživam na potovanju, ker vem kaj vozim.

Za domače dvorišče pa "ADV" gum ne montiram več ker postanejo na asfaltu glasne. Sicer pa vse "normalne" enduro gume zmorejo tudi makedame, ki jih slučajno "srečam". Gozdne poti ali kakšne vlake imajo pa večinoma daljšo in lepšo bljižnico :cool:.

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred eno uro, MiNa pravi:

TAKO JE!

Ampak tega se držim le ko drgnem "domače dvorišče", pomeni poznane ceste in ovinke, ko "potovanje" ni daljše od 1000-2000 km - Jadranka :P itd.

Na poti kjer bo kilometrina več kot 10Kkm se pa zanašam na gume, ki sem jih preizkusil tudi na domačem dvorišču in se lahko zanesem, da me ne bodo pustile na cedilu tudi daleč od doma.

Iskanje ustreznih gum ali "tovorjrnje" rezervnih od doma mi je precej mimo...

Raje uživam na potovanju, ker vem kaj vozim.

Za domače dvorišče pa "ADV" gum ne montiram več ker postanejo na asfaltu glasne. Sicer pa vse "normalne" enduro gume zmorejo tudi makedame, ki jih slučajno "srečam". Gozdne poti ali kakšne vlake imajo pa večinoma daljšo in lepšo bljižnico :cool:.

Poti, ki so daljše od 10.000 se malo z ninđo izogibam ... tja do 7-8 kkm pa še gre, toliko pa zdrži tudi moja ContiSportAttack 3 ... preverjeno ;) 

Lansko leto LJ - Litva - LJ in do konc sezone z Jadranko in malo hitrejšim preganjanjem in mi je zdržala .. menjal jo bom takoj ko se začnem vozit. Sprednja je zdržala cca 12000 , pa jo bom tudi sedaj dol dal in obe novi.

Tako da .. za Jadranko, kolenčkanje (ride-črnikal) in "malo daljša" potovanja (tja do 8 kkm),priporočam za ninđe 200 km+ samo CSA :jezik: 

Če bi dal kake touring ali road .. bi pa še več zdržale

tko da .. še vedno oprijem pred kilometrino  :jezik:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred eno uro, Snečer pravi:

Če bi jaz peljal tvojo Ninjo, bi guma zdržala 10k+.

 

Če ti ne bi imel če-ja, bi bil Sner :P 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 1 minuto, maus pravi:

Če ti ne bi imel če-ja, bi bil Sner :P 

A guma bi še vedno zdržala 10k+ :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred eno uro, Snečer pravi:

A guma bi še vedno zdržala 10k+ :) 

briga me :ras:

če bi se samo preganjal okoli doma pa do kala in nazaj, bi sigurno dal gor Preperelli supercorso SP :jezik: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

Za doma je najboljša lokalna guma, ki pozna okolico, da ne omenjam izrecno znamke :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Yamaha thundercat Yzf 600R

Pozdravljeni Motoristi,Motoristke

 

Na tej strani ste mi nekateri že pomagali...

Ponovno bi rabila mnenja...

Prosim za vaše izkušnje o gumah, namreč izbiram med Michelin Road 4 in Michelin Power 3.

Vsako mnenje, izkušnje... dobrodošle.

Gre za Yamaho Thundercat Yzf 600R, 2002

(120/60 ZR17)

(160/60 ZR17)

 

Hvala vsem ✌️

Share this post


Link to post
Share on other sites
milanss

Pozdravljeni, ali kdo mogoče ve razliko med Michelin City grip in City grip 2.

Hvala

milanss

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 47 minutami, mladench pravi:

Multika ma senzor ohlapnosti ketne 😄IMG_20200412_142512.thumb.jpg.59674008f8041cb111403bfc1ef5b5c3.jpg

zdej pa bo drsela, k nima več ostrega roba :P

Sam to je pa že hudo ohlapna veriga :(

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
mladench

Dobr da mam mal pusi štrajfa :D drgač pa ni bila hudo ohlapna

Propisno naštelana...

IMG_20200412_163153.thumb.jpg.f9d5a29c07f533186bc10ed65ba9aefe.jpg

Ni kj velik placa italjan pustu, pa ne paše najlepš vsaka guma zgleda.

Edited by mladench

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 21 minutami, mladench pravi:

Dobr da mam mal pusi štrajfa :D drgač pa ni bila hudo ohlapna

Propisno naštelana...

IMG_20200412_163153.thumb.jpg.f9d5a29c07f533186bc10ed65ba9aefe.jpg

Ni kj velik placa italjan pustu, pa ne paše najlepš vsaka guma zgleda.

v dvoje? Lahko veriga postane še mal ohlapnejša pa guma razširjena...pa si tam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ukica

Problem je v tem, da ni usaka 190/55 guma enak siroka/visoka. Ponavad so te k so bolj sportno orintirane sirse in visje. Ze zaradi samega loka.. tko sm js ooazu na SC in D211 in GPki.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mtl

Kakšen predlog za TOURING zadnjo gumo za V-Stroma 150/70 R17 M/C 69H.
Za Mitas pravijo, da zdrži tam do 9.000 km, mi je pa en zadnjič razlagal, da Dunlopke (sem pa pozabil model) znajo zdržati tudi 30.000 in več km.
Kot omenjeno rabim čisto TOURING gumo za na cesto, morda bo par metrov makadama včasih, če bo sila, to je pa to. Zelo umirjen voznik, velikokrat v dvoje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

za 30 jurjev? Hm..sej bo trda ko kamen ratala.

Dunlop roadsmart3 drugače naredi ogromno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 38 minutami, Mtl pravi:

Kakšen predlog za TOURING zadnjo gumo za V-Stroma 150/70 R17 M/C 69H.
Za Mitas pravijo, da zdrži tam do 9.000 km, mi je pa en zadnjič razlagal, da Dunlopke (sem pa pozabil model) znajo zdržati tudi 30.000 in več km.
Kot omenjeno rabim čisto TOURING gumo za na cesto, morda bo par metrov makadama včasih, če bo sila, to je pa to. Zelo umirjen voznik, velikokrat v dvoje.

Mitas Touring force, ki bo na tvojem motorju zdržala preko 10k km. (to je nekako sorodna guma dunlopki roadsmart 1,2,3, torej iz dveh zmesi, trša sredica, mehkejši rob...)

Lahko pa tudi Mitas Terra force, a ta je za kakšen % bolj za makadam. 

@Scarabeo 500 ti lahko morda svetuje, ker mu je ta motor precej domač...

Share this post


Link to post
Share on other sites
SF
pred 2 urami, Mtl pravi:

Kakšen predlog za TOURING zadnjo gumo za V-Stroma 150/70 R17 M/C 69H.
Za Mitas pravijo, da zdrži tam do 9.000 km, mi je pa en zadnjič razlagal, da Dunlopke (sem pa pozabil model) znajo zdržati tudi 30.000 in več km.
Kot omenjeno rabim čisto TOURING gumo za na cesto, morda bo par metrov makadama včasih, če bo sila, to je pa to. Zelo umirjen voznik, velikokrat v dvoje.

Če najdeš še kje kakšno gumo iz letnika okrog milenuima, bi se znalo zgoditi, da bi ob nežni roki in ne pretirani obtežitvi naredil z gumo celo več kot 40000 km!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500
pred 3 urami, Mtl pravi:

Kakšen predlog za TOURING zadnjo gumo za V-Stroma 150/70 R17 M/C 69H.
Za Mitas pravijo, da zdrži tam do 9.000 km, mi je pa en zadnjič razlagal, da Dunlopke (sem pa pozabil model) znajo zdržati tudi 30.000 in več km.
Kot omenjeno rabim čisto TOURING gumo za na cesto, morda bo par metrov makadama včasih, če bo sila, to je pa to. Zelo umirjen voznik, velikokrat v dvoje.

Zvozil Metzeler next, dvokomponentna lepo se pelje in zadnja je meni pri voznji predvsem v dvoje zdržala okoli 18 jurjev. Nato sem poskusil še Pirelli scorpion trail 2, tudi dvokomponentna in sedaj imam že drugi komplet - zadnja je zdržala 20 tisoč, do indikatorjev.

Obe sta dobri vzdržljivi gumi, a meni je za odtenek ljubša Pirelli. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DinDiin

TouringForce nima trse sredice pri 150 dimenziji. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nightmare
12 hours ago, Snečer said:

Mitas Touring force, ki bo na tvojem motorju zdržala preko 10k km. (to je nekako sorodna guma dunlopki roadsmart 1,2,3, torej iz dveh zmesi, trša sredica, mehkejši rob...)

Lahko pa tudi Mitas Terra force, a ta je za kakšen % bolj za makadam. 

@Scarabeo 500 ti lahko morda svetuje, ker mu je ta motor precej domač...

Kot že napisano ToF dobi tršo sredico šele nad širino 160.... Kupil z istim razlogom a žal prpozno ugotovil, da je še vedno MC.

 

Lp, Samo

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy

Power RS+ 5.600km update.

1.8mm do dna, se pravi do indikatorja 0,8mm.

Se vedno ji ne verjamem nic.

No ja, zdrzale so mal vec kot mitas, par sto km.

 

Zdaj pa ne vem kaj za naprej kupit 😪

Diablo Rosso 3? Sport Attack 4? Battlax S22?

Ali naj grem v ST razred? Angel GT? Road Attack 3?

First world problems ...

Edited by krucymucy

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 12 urami, krucymucy pravi:

Power RS+ 5.600km update.

1.8mm do dna, se pravi do indikatorja 0,8mm.

Se vedno ji ne verjamem nic.

No ja, zdrzale so mal vec kot mitas, par sto km.

 

Zdaj pa ne vem kaj za naprej kupit 😪

Diablo Rosso 3? Sport Attack 4? Battlax S22?

Ali naj grem v ST razred? Angel GT? Road Attack 3?

First world problems ...

S22 (zadnje) ne kupuj. Mal, zlo mal nardi, na mokrem je kr neki. Prva mi je ok

ToF ne boš poskusil?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!