Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Sej tja sem peljal zamenjat. Pa mi ni dal oznake k ventilčku. Niti nočem kritizirati, ker niti ne vem ali je to zelo pomembno. Samo baje, da če daš oznako tja, da ti niti ni potrebno ne vem kako centrirati kolesa. :roll: :roll:

Če bi bil same feltne u nulo centrične, bi tiste pike še imele kakšn smisu, ker pa še nisem naletel na feltno, ki bi bla najtežja pri ventilu, tud sam nikol ne gledam na pike. Kdor se hoče ravnat po pikah, naj da najprej scentrirat same feltne, da bo sploh vedu kam pike pašejo :roll: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

malo sem preresetal temo; michelin,metz/pirelli in dunlop imajo sedaj svojo temo.bridgestone in avon sledita.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Lep pozdrav vsem. Okoli gum se da vedno toliko napisati, pa še vedno se ne da vsega povedat. Imam dva motorja in na obeh imam gume dunlop. Na guzziju imam sportmax na kawasakiju pa d 207. Gume se odlično držijo in sem z njimi zadovoljen. Ugotovil sem, prav tako tud moj prjatu, da če ima malo manj napumpane okoli 2-2.2, da se motor najbolj drži ceste. Po pravilu naj bi bile okoli 2.5-2.8. Točnega podatka niti ne vem.

Ker nisem ravno divjak na motorju, mi gume na ZZR 1100 zdržijo eno sezono in se zelo dobro držijo ceste.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

malo sem preresetal temo; michelin,metz/pirelli in dunlop imajo sedaj svojo temo.bridgestone in avon sledita.

ice ne najdem pa se že matram en cajt! DUNLOP me zanima, prosim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

malo sem preresetal temo; michelin,metz/pirelli in dunlop imajo sedaj svojo temo.bridgestone in avon sledita.

ice ne najdem pa se že matram en cajt! DUNLOP me zanima, prosim

Pusti danlop nabavi Metzeler ali Pirelli in ne bo ti žal probal vse živo in s temi gumami z naskokom najbolj zadovoljen!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Jeseni sem kupil motor letnik 99/10, ima zdaj 8500km in še prve gume-Bridgestone. Zadnja je zagotovo za zamenjat, ker ji že zmanjkuje profila, prva pa ima še dovolj profila...No mislim, da je guma že prestara (in posledično verjetno tudi trša) in bi moral kljub temu zamenjati obe!

Po kolikšnem času je sicer guma "zanič", čeprav mogoče ni veliko prevozila :?:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojem mnenju po dveh - treh letih. Odvisno od tipa gume. Mislim, da so mogoče kakšne čoper ali turing gume dalj časa uporabne kot kakšna sport al supersport varianta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vulkanizer mi je v torek nekaj omenjal zakon v pripravi, po katerem bi naj bila najvišja dovoljena starost gume 4 leta.

Če ve kdo kaj več o tem, naj prosim javi!

LP

Windsurf

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jeseni sem kupil motor letnik 99/10, ima zdaj 8500km in še prve gume-Bridgestone. Zadnja je zagotovo za zamenjat, ker ji že zmanjkuje profila, prva pa ima še dovolj profila...No mislim, da je guma že prestara (in posledično verjetno tudi trša) in bi moral kljub temu zamenjati obe!

Po kolikšnem času je sicer guma "zanič", čeprav mogoče ni veliko prevozila :?:

Vprašanje ni koliko je guma še sposobna odpeljati po cestah ampak predvsem koliko imaš rad sebe in svoj motor!

letnik 99 prve gume?, pa če bi ga imel v idealnih pogojih shranjenega vsa ta leta, bi bile GUME samo še za Burn Out narest al pa šenkat v ZOO za gugalnice za afne!

Tako pa hej, ... ni dileme, nove gume nove gume, nove gume, ... pa čim prej preden se ti kaka pizdarija zgodi zaradi od starosti sesutih gum.

Z.t.H.! :evil:

P.S.: Hmm podobno je mene učila dilema, na Drag star-u 650 dve sezoni in pol, ... 21 k km pa gume ko nove (kar se profila tiče), ... ko sem jih pa od blizu pogledu, ... heh zjebana guma do amena, ... utrujen razpokan material, trda je bila pa ko granitna kocka (mogoče jo je pol ure vožnje segrelo da je še kaj dala od sebe, oz avgustovsko sonce). In jap modelu ki sem mu prodal motor sem že ob prvem srečanju povedu naj ne gleda gum ker jih mora zamenjat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojem mnenju po dveh - treh letih. Odvisno od tipa gume. Mislim, da so mogoče kakšne čoper ali turing gume dalj časa uporabne kot kakšna sport al supersport varianta.

http://www.motosvet.com/phpbb/viewtopic.ph...er=asc&start=60

moja objava 11.11.2001 12:24

Jap ledeni, tri leta na polici in potem guma za npr. chopperja pa dve leti na cesti, ... heh skupaj 5 let takrat še največjim kretenom najverjetneje rata nevarna.

Zdi se mi da se bom držu kar tvoje omejitve, ne več kot 6 mesecev od proizvodnje, ko jo kupiš, in tudi če ima guma dovolj profila ne več kot dve sezone (oz. zime v neogrevani garaži).

No ja s trenutnim motorjem to itaQ ni problem, je gume kot pije bencin :roll: :lol: :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No glede na to, da je to moj prvi motor (za tomos je bil vsak olupek dober :oops: ) se bom vrgel pač še v ta strošek in nabavil obe novi gumi, da se ne bi pozneje slučajno kesal :?

Se bojim, da pri meni ne bo problem, da bi se čez tri leta spraševal, če so še dobre, kej jih že zdavnaj ne bo več :wink: Pa da ne bo kdo mislil da jih mislim v 5k km uničit :shock:

Je kolega kupil motor :arrow: nova zadnja guma(sicer res kar ena leva znamka ) in jo je pobralo v 3k km če ne še prej in to na 500 ccm motorjev :roll: Pa je govoril, kaj so to eno v ku...u gumo gor namontiral....dokler ga nisem spomnil, da je zmeraj na ful gas speljeval....učimo se na tujih napakah :P

Če pa jih imaš tri leta pa verjetno že opaziš, da ne prijemlje več dobro(če pač ne prijemlje)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dve sezoni in pol, ... 21 k km pa gume ko nove (kar se profila tiče), ... ko sem jih pa od blizu pogledu, ... heh zjebana guma do amena, ... utrujen razpokan material, trda je bila pa ko granitna kocka

Katero gumo si imel? Sprašujem zato, da je ne bi kdaj kupil, ker glede na opis tudi nova še z v izložbo ni dobra.

Ravnokar sem gledal, raztegoval in zvijal 16 let staro savino gumo, da bi našel razpoke, pa jih nisem. Je pa res trda kot kamen, zato gre na svojo zadnjo vožnjo na smetišče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dve sezoni in pol, ... 21 k km pa gume ko nove (kar se profila tiče), ... ko sem jih pa od blizu pogledu, ... heh zjebana guma do amena, ... utrujen razpokan material, trda je bila pa ko granitna kocka

Katero gumo si imel? Sprašujem zato, da je ne bi kdaj kupil, ker glede na opis tudi nova še z v izložbo ni dobra.

Ravnokar sem gledal, raztegoval in zvijal 16 let staro savino gumo, da bi našel razpoke, pa jih nisem. Je pa res trda kot kamen, zato gre na svojo zadnjo vožnjo na smetišče.

Heh kdo bi se spomnu neka zadeva od Bridgestona, ki je pač že v osnovi nataknjena na motor.

Hmm, ... se ne strinjam, guma je preklet dobro delovala kot nova in tja do 17 k km. Potem jo je pa dočakala že 3. zima v neogrevani garaži (no ja poleti je garaža svinjsko vroča, pozimi minuso kot na prostem, tako da je efekt na gumi praktično kot da bi bil na prostem samo na suhem)

In heh 16 let stara guma brez razpoke? Kaj si jo vsak dan mazu z zaščito ali si jo imel 16 let na motorju motor pa v temperirani garaži izven uporabe?! :lol: :P :shock: :roll: :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In heh 16 let stara guma brez razpoke? Kaj si jo vsak dan mazu z zaščito ali si jo imel 16 let na motorju motor pa v temperirani garaži izven uporabe?!  :lol:  :P  :shock:  :roll:  :wink:

Motor je zadnja leta bolj stal, na temperaturi 10 do 20 C, nekaj zim tudi na minusu. Je bil pa vedno na stojalu in v temi. Guma je vseeno trda in skrajno drseča, kar pa ni bila ovira za uspešen tehnični pregled :roll: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako pa veš kdaj je bila guma izdelana (ne kupljena) ?

Na vsaki gumi je v ovalnem okencu zapisana tri- ali štirimestna številka, npr. 249 ali 2409, pri čemer prvi dve številki pomenita teden izdelave, tretja (drugi dve) pa leto izdelave, v našem primeru bi to bil 24. teden leta 1999. Ta time code je standarden pri vseh proizvajalcih pnevmatik.

adp.jpg

LP

Windsurf

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje glede prednjih gum.

Zelo velikokrat sem opazil, da montirajo motoristi prednjo gumo v nasprotni smeri vrtenja.

ZAKAJ????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

guma se mora vedno montirati v smeri vrtenja,ce je to nakazano na gumi (puscica).ce vulkanizer/servis tega ne zna,jih opozori na to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje glede prednjih gum.

Zelo velikokrat sem opazil, da montirajo motoristi prednjo gumo v nasprotni smeri vrtenja.

ZAKAJ????

Ker so PAMETNEJŠI od proizvajalcev! :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men se sezona šele zdele začenja, pa sem takoj postavljen pred zid. Nova guma. Iščem najbolj primerno sprednjo gumo za Drag Starja (najboljše razmerje cena/kvaliteta), cena le te z montažo in kje se to da zrihtat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!