Jump to content
  • Sign Up
FalcoR

Gume - Pnevmatike

Recommended Posts

FalcoR

Ali imate kaj iskušen glede gum za športne motorje, kaj priporocate in zakaj. Razmišljam o ME3, D207, PilotSport ali BT010

LP

Popravil/a - Ice on 27/02/2002 18:13:03

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pervy

bo najboljse ce vprasas koga ki tekmuje ker npr. jaz vozim bridgestone battleaxe (nevem oznake za novejso razlicico) in michelin makadam, ampak to ni za motorje z 130 KM pa za na grobnik. so pa dobre gume ki dolgo zdrzijo pa dobro v ovinku drzijo. prava allround guma.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

D 207 in PilotSport sta bolj sportni izvedbi,medtem ko BT010 in MEZ3 v tem vrsten redu tudi ranzirata na lestvici pri motorrad-u.za cesto bi ti priporocal BT02.osebno ga se nisem vozil,ampak po vsem kar se slisi o njem je kar dobra guma.na sredini relativno trsa za kilometre in na robu mehkejsa za ovinke.

best

Ice

Share this post


Link to post
Share on other sites
FP

Ne bom modroval kaj je dobro in kaj ni. Ti pa lahko napišem, da imam jst zadaj D207 GP, naj bi bila najhujša od dunlopa za na cesto. Do sedaj je vedno držala. Baje je ta guma premehka po sredini in pri visoki hitrosti dobro na drži smeri. Zato priporocajo D207 RR.

Sem pa slišal, da vsako gumo na avtocesti pri hitrosti nad 200km/h hitro uniciš.

Bojda so najcenejše dunlopke.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pervy

za makadam ne vem, meni dobro drzijo pa tudi z zagrevanjem nimam problema, sicer pa tako ali tako ne divjam takoj ampak motorju in gumi pustim malo casa.

ja dunlopke so najcenejse in jaz grem sprednjo montirat drugi teden. mi pa kolegi z ninjo 9 ali r1 jamrajo da so jim dunlop ful pretrde in jim ful drsijo.

za metzler in pireli pa je uvoznik motor jet v MB, ce pa jih ma se kdo cenejse- ne vem

Share this post


Link to post
Share on other sites
Anchy

ce se hitro peljes in potrebujes gumo ki drzi kupi dunlop 207RR, je skoraj enaka zmes kot 207 GP in ima v sestavi dodatne obroce, ki ti drzijo smer (ne trese motroja).

GP ti odsvetujem,ker na crtah ne primejo NIC!!!

+ tega je dunlop se cenovno zelo ugodna varianta

mej se

www.duke.g-kabel.si

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pervy

aja za Falcota: ne spomnim se katera je na faloctu originalno (pirelli???) ampak ko sem ga imel lani je na zadnji po 6000 km ven pogledalo platno. tista je sigurno premehka, ampak drzala pa je, mmmmmm.

meni je na bridgestone battleaxe platno pogledalo po 12.000 km, mala razlika je.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pervy

quote:

NUJNO! Na moji gumi mi je že pogledalo platno ven, pa še nimam nove. Ta teden sem v Ljubljani, pa me zanima kam naj jo grem kupit???

ceprav sem iz stajerske kupujem gume pri primozu (nevem imena servisa) ki je na poti od kozine proti hr meji pasjak. sem v soboto kupil spredno dunlop 207 za 16.000 ki mi jo serviser v MB po prijatelski ceni ni mogel dati pod 20.000 sit. ce te zanima ti javim telefon, morem kolega poklicat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
badfreek

Katere gume bi priporocali za sport-touring motorno kolo? Zdaj mam montirane Bridgestone BT54 in se mi zdijo kar O.K., vendar razmisljam o nakupu Dunlop gum.

badfreek

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrej

BT54 so v redu, vendar so bolj na touring kot na športni strani. Ce se rad

hitreje voziš BT56.

Andrej

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

kateri motor?

zelo dobre touring gume so ME 33/ME 55 ali 99,Z3 in 4.MAC 90X/100X je tudi ok,ce ga zagrejes.BT020.

za kaj bolj sportnega pa mehkejse pendante zgornjih gum.

best

Ice

Share this post


Link to post
Share on other sites
miki

tle bom reku samo nekaj

ko pogledaš na motorju gume (govorimo o športnih motorjih) vidiš kako se to fura (govorim o firmi gum)

ce hoceš zaupati motorju in gumam moraš kupiti samo eno firmo: Metzeler in nic drugega....za na cesto ni boljših gum. Sem vozu prej Dunlop letos pa Metzeler, pa lahko rcem da ni primerjave.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ales

GRegs:Sem pred mescom dni montiral nove gume na moj GPz500S: Bridgestone BT45, sem kr zadovoljen imajo dober oprijem, sam pa po 2000km se ze malo kaže obraba, ki pa ni pretirana. Ti priporocam!

Za ostale: Moj sosed ima R1 (predelana za dirke), in ima vecinoma montirane Michelin Pilot Race, al pa Dunlop D207GP*(star). Pravi da ce hoceš maksimalni oprijem so to prave gume, sam on vecinoma dirka, tko na navadni cesti pa se vozi bolj malo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noise

quote:

Vsaj za moj stil voznje: guma ima za sabo kaksnih 7000 KM, pa ima se vedno skorajda isti profil.

Boš vidu kako bo kej zdej po 7k km, baje se zacne guma "lizat" proti koncu, nato pa jo skoraj v trenutku zmanjka...

//0iSe />aTa

-=> //otos/et.co//

Share this post


Link to post
Share on other sites
ak

glede gum ... Ko pišete mnenje o gumah, ki ste jih vozili, napišite še kateri motor vozite -

Sam sem iskal za Hornet-a (180/55/17 & 130/70/16)mnenja in teste po i-netu (in to tudi našel )...

Sedaj vozim Pirelli Dragon EVO NTR 21/22 (ca 2000 km) in za Horneta je to obutev, ki jo priporocam.

Oprijem v ovinkih odlicen tudi preko roba gume (stopalke so konkretno obrušene ), pri zaviranju v zavoju motor ostaja miren, prav tako je poravnavanje (dvigovanje) zanemarljivo (zaradi oblike gume)...

V dežju odriv vode dober (oznake na vozišcu pa so itak drsalnica)...

Po izkušnjah drugih naj bi gume zdržale ca 8000 km na Hornetu ...

Pri višjih temperaturah vozišca+grobem asfaltu+sopotnik guma postane zelo mehka (priporocljivo zvišati tlak)

cena kpl ca 62.000,00 sitov ...

Pozdrav

Edited by - ak on 21/08/2001 07:19:04

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pervy

pri gumah je okoli 30 % obcutek. ce zaupas gumam ni problema, ce pa jim ne, lahko imas najboljse pa se ne bos upal nagnit.

jaz imam trenutno spredaj dunlop 207 in zadaj michelin mac pa so cisto OK ampak spredni ki ima okoli 1000 km se ne zaupam najbolj. bo cas naredil svoje. drugace pa hocem gumo ki zdrzi saj enih 7000 km ker drugace ne mores nikamor. na originalnih bridgestone BT mi je zadaj po 12.000 km ven pogledalo platno, sprednja pa je zdrzala 16.000 km in sem bil zadovoljen z njimi. niso pa bile neke gume za grobnik al pa za kak cestni motor z vec kot 120 KM. kompromis more bit.

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brrrm

Hvala AK.

Na hitrico pregledal predlagano spletno stran.

Test so delali americani, zato so predlagani tlaki v psi (pound per square inch = funti na kavadratni palec), v naše bar jih pretvorimo z množenjem s faktorjem 0,069.

36 psi = 36 x 0,069 = 2,48 bar

Brrrm

Share this post


Link to post
Share on other sites
JJ

Pozdravljeni!

Mene zanima, ce ima kdo izkušnje z obrabo sprednje gume na motorju. Imam chooperja in je sprednja guma po 8 000 km že zelo obrabljena, zadnja je pa še cisto OK. Zanima me kako je možno, da se prva guma toliko hitreje obrabi.

LP! JJ

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

jj,kako je obrabljena guma? po sredini ali po strani?

-----------

at 200 mph you have no friends

Share this post


Link to post
Share on other sites
.T.

Verjetno maa tisto vrsto Dunlopk, ki so narejene tako, da je po sredini traa zmes kakor pri robu. Ker pa si prevec polagal, ti je zradiralo robove.

Ker rad polagaa (tako kot jaz) si raje omisli kakega "necoperja".

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pervy

JJ: saj je normalno da bos sprednjo gumo samo po robovih zlizal, se posebaj ker mas verjetno bolj spicast profil. no 7000 je malo hitro ampak dokler mas vsaj 2 mm ni panike. sicer pa na sprednji vedno znucas robove, na zadnji pa prej sredino.

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

jj,lahko da ali 1.predolgo bremzas v ovinek ali 2.veliko brez gasa vozis skozi ovinke.

gume se hitreje obrabi,ker:

ad 1. pac radiras z njo diagonalno v smeri voznje in zaviras ali

ad 2. samo diagonalno radiras v smeri voznje.

vem,ker sem imel iste probleme.probaj se druge gume (na cruiserju tega skoraj ne bi smelo biti,razen ce ga ne "meces" skozi ovinke),ali spremeni nacin voznje skozi ovinek.tretja moznost je trsa sprednja guma.

-----------

at 200 mph you have no friends

Share this post


Link to post
Share on other sites
easyrider

... tretja moznost je trsa sprednja guma ...

Kako pa je potem z "usklajenostjo" obeh gum? Ali lahko to negativno vpliva na varnost vožnje?

lp Easyrider

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!