Skoči na vsebino

KTM 1190 RC8 Superbike


Noise

Priporočene objave

Danes so na Tokijskem salonu KTMovci s sloganom

SHE DOES NOT COME IN PEACE - SHE COMES FROM KTM

predstavili konceptno študijo RC8, superšportnika(co), zgrajenega na osnovi V-Twin 990cc agregata LC8.

20031021_ktmrc8_08_big.jpg

V press releasu pravijo, da gre za "ultimate weapon for ambitious street-fighters", radikalno koncentracijo mase okrog prožnega in kompaktnega 75° V-Twina.

Sedež je kar posoda za gorivo, kar pomaga pri ohranjanju nizkega težišča. Izpuh je zaradi suhega karterja nameščen direktno pod agregat, saj ima tam najmanjši vpliv na aerodinamiko.

Tehnične specifikacije

Agregat: KTM LC8

Prostornina: 999.8cc

Navor: 103Nm pri 7.300 obratih

Okvir: "Tubular chromoly space frame"

Suha teža: cca. 175 kg

Menjalnik: 6 prestav, "dog-clutch engagement"

Max hitrost: 280 km/h

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmmm futuristična avstrijska eksotika......kaj pa vem, KTM v teh vodah :hmm:

-motor sam se mi zdi nekoliko neproporcionalen: majhna šipca, ogromen hladilnik, miniaturna "rit"

IMHO: oranžna mu ne paše (vem, da je to KTM-ova barva), mislim da bi bil nekoliko bolj "očem prijazen" v črni barvi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Marem, kar je morda očem neprijazno, je bojda koristno za "handling"...

The fairing is designed to produce: The least possible crosswind drag. The result: No crosswind oscillation, spell-binding agility, and aggressive steering ability.

FORM FOLLOWS FUNCTION - FORM FOLLOWS FICTION.

Our design approach is very simple. At KTM, an air duct is always – first and foremost – an air duct. First the function, then the beauty. But anyone who stands and beholds her can tell that we don’t give the appearances short shrift. Her powerful lines and extreme reduction to the basics characterize her as a unique, wild and emotional motorcycle. A striking statement for our future on the road.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:o hmmm... :hmm: ...odlicne komponente... <_< ...ampak... :mellow: ...no offense... :unsure: ...GRD JE. :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upam, da bo tako brezkompromisen kot ostali KTM-ji :P , o estetiki pa takaltak nima smisla govorit. Če bo hiter (in dovolj prestižen - beri drag :wacko: ) ni hudič da nebi "postal" tudi višek lepote :OK: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.. in predstavitev prišla ravno v času, ko je lisjaku zaribala mašinca ...

slaba popotnica..

drugače je pa :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

IMHO eden grših motorjev... posebej zadnja vilica... verjetno bo pa hud, če bo kdaj prilezel iz študije v serijsko proizvodnjo...

Ampak važna je kvaliteta, itaq imajo vsake oči svojega malarja in komu bo menda že všeč (saj tudi za MultiStrado nisem mogel verjet, da bo komu všeč, pa (menda) je... :lol1: )

Poleg tega je to izziv vsem ostalim - hujša ko bo konkurenca, boljše motorje bomo mi vozili :OK: B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.. in predstavitev prišla ravno v času, ko je lisjaku zaribala mašinca ...

slaba popotnica..

drugače je pa :devil:

ne se bat, to tudi 1 promil ne vpliva na ta izid

drugače pa, motor kot motor, samo da ne bo predrag, kar avtomatično pomeni da bi se tudi konkurenca po parih izboljšava podražila

motorje res da vozimo boljše ampak tudi nesorazmerno dražje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Všeč mi je da so se spomnili da je neumno komplicirati in izpuh tiščati pod sedež, kar je aerodinamično bolje kot normalen položaj (pod sovoznikovo desno nogo) a z več drugih vidikov zelo slaba rešitev (visoka teža - in s tem višje težišče, temperatura pod sedežem - tudi brez tega gretja v vročih dneh zašvicaš v rit, pa še komplicirano ga je tja speljati), kajti se najbolje paše izpuh pod motor. Verjamem da bodo zmogljivosti motorja navdušujoče, ampak design, o groza, sedaj vidim da se dizajnerji tisoč kubičnega MZ ja nimajo kaj sekirati, tudi pri KTMu NIMAJO POJMA :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tako zelo futuristično, da so predvideli tudi to, da se v prihodnosti ne bomo več levo in desno peljali, ampak samo naravnost

(kjesoblinkerji??press)

:P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ampak design, o groza, sedaj vidim da se dizajnerji tisoč kubičnega MZ ja nimajo kaj sekirati, tudi pri KTMu  NIMAJO POJMA :BUA:

Stvar okusa, ampak opravi zadeva svojo nalogo - tudi ce ne bi pisalo da gre za KTM, bi vedel .... prepoznavne linije.

Glede odsotnosti smerokazov pa - pa tack za sopotnico ni a ne :P Racing masina pac ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ampak design, o groza, sedaj vidim da se dizajnerji tisoč kubičnega MZ ja nimajo kaj sekirati, tudi pri KTMu  NIMAJO POJMA :BUA:

:lol1: :lol1: :lol1:

Go, Profi!! :D

se par podrobnosti: izpuh direktno ob zadnji gumi - hitrejse pridobivanje delovne temperature gume!! :OK:

prednji blatnik je spredaj po endurasko-krosovsko-KTMovsko odrezan - sicer KTMova tradicija, a vseeno - BLJAK!! :BUA:

CEVNI OKVIR?!? :?

radialne zavore!! :yea2:

oblika - Duke je lep ko hudic, pa so ga hotl tud tule kao imitirat, sam ce pogledas te ostre linije je pa ko bi gledu grafiko v kaki stari igri... :BUA: ...tale slika recimo... :( s takimi motorji se naj furajo alieni pa đejmsi bondi. js se bom raj s kako CBRko 1000... :D

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

rejsing mašina s sprednjimi in zadnjimi lučkami? mogoče je poseben model za 24h tekmovanja... :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spet mal sveže krvi! To sploh ne škoduje. Upam, da bo motor ugledal vsal maloserijsko proizvodnjo. Potem pa bomo mogoče imeli šanso ga videt u živo in nato raspravljat al je lep al pa grd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

rejsing mašina s sprednjimi in zadnjimi lučkami? mogoče je poseben model za 24h tekmovanja... :doze:

Ne spomnim se, spilferderber, da bi tako ostro reagiral na Kwaka, ki je bil tudi koncept, pa mu je kar cel agregat manjkal in podobne reči. Je le slab dan ali morda kaj drugega?

Zadeva je zanimiva, sploh zato, ker smo KTM dosedaj poznali v drugih vlogah...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spet mal sveže krvi! To sploh ne škoduje. Upam, da bo motor ugledal vsal maloserijsko proizvodnjo. Potem pa bomo mogoče imeli šanso ga videt u živo in nato raspravljat al je lep al pa grd.

Hear hear!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

New edge design a la KTM. Detalji že videni drugje. Take radikalne kreacije je nujno potrebno videti v živo, slike hudo popačijo percepcijo. Kakšna "latino" rafinirana dodelava ne bi škodila.

Na splošno gre design motociklov v neko oglatost, ostre linije. Začela je Aprilia s Futuro, ki pa danes ne zgleda več orto hudo. Časi oblikovlske brutalnosti pač. Upam, da bodo čim krajši. Mi je pretežko, nasilno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!