pevecm Objavljeno Oktober 31, 2010 Deli Objavljeno Oktober 31, 2010 Ko povečaš luknjo v filtru je potrebno menjati dizo. Tako kot na linku http://www.kmx-125.de/ A to menjaš glavno (main jet) ali ono drugo dizo (pilot jet)? Ker na tisti nemški strani je diza okrogla. Glavna diza je šest-kotna, main jet: http://www.google.si...l=&oq=&gs_rfai= pilot jet: http://www.google.si...iw=1316&bih=682 Hvala vnaprej za odgovore. glavno Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
robivitez Objavljeno Oktober 31, 2010 Deli Objavljeno Oktober 31, 2010 Aha, hvala. Ampak še vedno mi tista slika na nemški strani ne da miru. Mogoče se pa odločim povečat filter in dizo. Muči me samo povečana poraba. Mi pa sklopka po menjavi izpuha veselo drsi. Recimo ko pridem v 6. prestavi do 7,5k rpm z polnim gasom obrati poskočijo do skoraj 9k rpm. Pa tudi pri šaltanju ne zagrabi takoj. Je umetnost dati sklopko narazen in nazaj skupaj? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
robivitez Objavljeno April 2, 2011 Deli Objavljeno April 2, 2011 Motor imam na servisu. Menjana so tesnila na motorju. In ugotovili smo, da je glava malo počena. Nič hudega, lepo se bo dalo zavarit. Pa bat je proti koncu. Kaj pravite? Original bat ali Prox bat? Cena za Prox-a je 106€, za original pa še nevem. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
moto4ever Objavljeno April 17, 2011 Deli Objavljeno April 17, 2011 ja jaz sem na forumu nov in me zanima ce se mi splaca kupit to:kawasaki kmx 125 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se