Skoči na vsebino

Kawasaki KMX 125R


PuBeC

Priporočene objave

Ko povečaš luknjo v filtru je potrebno menjati dizo. Tako kot na linku http://www.kmx-125.de/

A to menjaš glavno (main jet) ali ono drugo dizo (pilot jet)? Ker na tisti nemški strani je diza okrogla.  Glavna diza je šest-kotna,

main jet: http://www.google.si...l=&oq=&gs_rfai=

pilot jet: http://www.google.si...iw=1316&bih=682

Hvala vnaprej za odgovore.:D

glavno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, hvala. Ampak še vedno mi tista slika na nemški strani ne da miru. Mogoče se pa odločim povečat filter in dizo. Muči me samo povečana poraba. Mi pa sklopka po menjavi izpuha veselo drsi. Recimo ko pridem v 6. prestavi do 7,5k rpm z polnim gasom obrati poskočijo do skoraj 9k rpm. Pa tudi pri šaltanju ne zagrabi takoj. Je umetnost dati sklopko narazen in nazaj skupaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Motor imam na servisu. Menjana so tesnila na motorju. In ugotovili smo, da je glava malo počena. Nič hudega, lepo se bo dalo zavarit. Pa bat je proti koncu. Kaj pravite? Original bat ali Prox bat? Cena za Prox-a je 106€, za original pa še nevem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!