Skoči na vsebino

Honda CBF 600 S


Tuono 007

Priporočene objave

Se strinjam z bigijem. Novih motorjev na el. vbrizg s praznim akumulatorjem verjetno ne boš vžgal. Zato bi jaz bolj priporočal namesto vžiganja po klancu, da ga priklopi na kable, pa bo motor sigurno prej vžgal, kot pa na porivanje. Čeprav, mislim, da si ga že fajn zalil. Bo verjetno treba še svečke pregledat.

hja, meni je to ratal oz ducati multistrado... ni glih star motor in ma tudi el. vbrizg ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ze, samo je lahko bil samo takrat enkrat.

potem se pa v ihti in naglici "naslonis" na balanco, nevede stisnes knof ..................in rines ko buldozer brezveze moped po cesti gor in dol.

I know, BTDT. :doze: :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdj nevem kaj sm lahko naredu narobe...ni vžgal...enkat je kr usekal iz avspuha :blink:

vprašanje...je motor zalilo?

oz kateri so možni scenariji?

kaj naj naredim

lepa hvala vsem

naj še povem...da če zdj hočem zalaufat...starter enkrat obrne pol pa kr preskakuje :?

:grim zalite svecke, preglej in menjaj potrebno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..odlično...

kolk enih komentarjev lepa hvala vsem :OK:

po prebranih komentarjih sklepam: verjetno zalit. upam:da samo prazen akomulator in da nebo potrebno menjat sveck. :?

bom napolnil akomulator pol pa probal....

sej včeri.....po tem k je usekal iz izpuha (sm ga pustu dve uri pr miru)

in grem spet porivat...in je vžgal(za 4-8 sekund) se lih ustavm ves vesel :D ...pa crkne...

pol pa ni več šlo

mimogrede...

sem iz okolice domžal (beri moravška dolina)...je kdo bliz..če bi rabu prevoz do servisa :?

kašen kombi :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko ti bo naslednjič kresnil hitro gas navit da mašina začne dihat, pa zaug nastavit za nekej cajta po občutki, da ne crkne .... pol pa direkt na furo ene 30 kilometrov vsaj, lahko en krog po lublanski obvoznci, da ti dovolj nafila in da prebavi ves bencin :-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Enak problem sem imel jaz z mojim. Stal en mesec, pa je moč bateriji toliko pobralo (čeprav je bila nova), da je motor obračal, kresnil pa ni. In ker sem verglal, pa verglal, sem ga tako zalil, da tudi po porivanju ni vžgal. Sem se spustil dol po hribu, motor kiha in cuka, kresne pa ne. In potem veselo tiščanje enih 200 m v hrib. Po 15 minutah tiščanja in preklinjanja (v smislu: pa kako, saj je bil ravno na servisu) že obupam, pa ga vseeno priklopim še na kable in akumulator od avtomobila. Motor veliko bolj odločno obrača in glej, kresne ko bomba. Potem pa kašlja in kašlja, dokler ne prebavi vsega odvečnega bencina.

Zato, če motor stoji dalj časa, priklopim na avtomobilski akumulator in vedno vžge iz prve. Tako, da, jaz motorja ne tiščim več. Če ne vžge na kable, potem je čas za serviserja, al pa enega, ki se spozna na motorje.

..odlično...

kolk enih komentarjev lepa hvala vsem :OK:

po prebranih komentarjih sklepam: verjetno zalit. upam:da samo prazen akomulator in da nebo potrebno menjat sveck. :?

bom napolnil akomulator pol pa probal....

sej včeri.....po tem k je usekal iz izpuha (sm ga pustu dve uri pr miru)

in grem spet porivat...in je vžgal(za 4-8 sekund) se lih ustavm ves vesel :D ...pa crkne...

pol pa ni več šlo

mimogrede...

sem iz okolice domžal (beri moravška dolina)...je kdo bliz..če bi rabu prevoz do servisa :?

kašen kombi :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:wub: ...no....motorček je po napolnjenem akomulatorju kresnu...u prvo. :OK:

pol je še mal kašlal....zdj sva pa spet kolega .)

...hvala vsem za podana mnenja :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Drgač je kar vredu samo tiste zajle od gasa mal zakrivajo števec za temperaturo pa če sta dva komada gor si hiter na tleh z avspuhom, da ne pomislem kaj bi blo, če bi meu bug spojler...

Pa grajo Italjanskim montažerjem :BUA: Če ga kdo razsuje bo hitr porajtou, d maska štrli pa to in ona, novega pa itaq noben ne gleda ampak so maske tk čudn gor dane, d' jojmene :wacko:

Pa pri 5500, 6000 obratih (in, da ne pospešuješ) začne take vibracije oddajat ej :grim Po pravic povedano-mene prou rajca... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, če slučajno kdo ve kako se pr CBF 600 zniža zic?

Je to kakšen zakompliciran postopek in morm zarad tega peljat motor na servis al se da to doma narest?

Mal mam problem pridt do serviserja, ker imam čist neumen delovni čas :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče piše v navodilih?

Če bi jih mela, bi blo to zlo fajn.

Ko pa sm klicala v As Domžale, če se jih da dobit, so bli pa zlo ..... no comment :angry:

OK, a ma mogoče kdo navodila :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej odstrani zadnji sedež in izprazni ''prtlažnk''. Pol sta tam dva imbus vijaka, ki jih odvijačiš, da dobiš voznikov sedež dol.

Pol, ko si enkrat vzeu voznikov sedež dol boš pa vidu tam spodaj take vodila oziroma ''sanke'', ki so pritrjene s 4imi imbus vjaki. Te vijake odviješ in pol lahko ''sanke'' ven vzameš oziroma jih namontiraš na pravo višino, ki jo ti hočeš. Višina ni nastavljiva kakor hočeš ampak ima 3 stopnje, ki so določene z luknjami v katere nazaj zašraufaš tiste 4 imbuse...

Mal komplicirano se sliš ampak, ko boš dol odmontirou sedež ti bo vse jasno. Ne na servis vozit!! A si zmešan!!! :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Najprej odstrani zadnji sedež in izprazni ''prtlažnk''. Pol sta tam dva imbus vijaka, ki jih odvijačiš, da dobiš voznikov sedež dol.

Pol, ko si enkrat vzeu voznikov sedež dol boš pa vidu tam spodaj take vodila oziroma ''sanke'', ki so pritrjene s 4imi imbus vjaki. Te vijake odviješ in pol lahko ''sanke'' ven vzameš oziroma jih namontiraš na pravo višino, ki jo ti hočeš. Višina ni nastavljiva kakor hočeš ampak ima 3 stopnje, ki so določene z luknjami v katere nazaj zašraufaš tiste 4 imbuse...

Mal komplicirano se sliš ampak, ko boš dol odmontirou sedež ti bo vse jasno. Ne na servis vozit!! A si zmešan!!! :eek:

Mislm da je ženska :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Ali kdo kaj ve o dodatnem znižanju CBF-jke? Ne mislim nižanja sedeža, mislim nižanje pri vzmetenju.

Kdo to dela oz. kje se da kupiti kit za kaj takega? Ali je kdo to že počel? Morda na podobnih motorjih?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Ali kdo kaj ve o dodatnem znižanju CBF-jke? Ne mislim nižanja sedeža, mislim nižanje pri vzmetenju.

Kdo to dela oz. kje se da kupiti kit za kaj takega? Ali je kdo to že počel? Morda na podobnih motorjih?

Ta tema že bla obdelana - louis

http://www.louis.de/_30c874dc03cb1d1f44314...tnr_gr=10026300

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 2 mesecev pozneje...

Eno vprašanje za tiste, ki ste predelali motorček (konji-navor, ali geometrija).

Kaj se slučajno vibracije iz 5500-6000 kej umirijo ali vsaj višje pomaknejo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej pa še grajam...

Pri eno leto starem in po dobrih 20 tisoč km crkne akumulator... :headbang: Lih pri takem, ko se ''durhcug'' vozi in fila akumulator nebi smeu crknit!! :doze: In zakaj v garanciji piše, da akumulator ne šteje v garancijo?? Samo in edino akumulator ni vštet v garancijo :glare:

Crknu pa jue že nakonc sezone, da kdo ne bo reku, da ga nisem ven vzeu pa dau v sobi v omaro pa ga s črno cunjo pokriu :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsem skupaj! :OK: Mene pa zanima če kdo slučajno ve

kje bi se dalo kupiti BUG spoiler za Hondo CBF600s ter kakšnja je kaj cena?

lp bozo cbf :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!