Skoči na vsebino

Honda CBF 600 S


Tuono 007

Priporočene objave

Pozdravljeni. Počasi se odločam za nakup drugega motornega kolesa. Sem nekako še voznik začetnik. Do sedaj sem vozil BMW F650 nekako 2 leti brez problemov, mislim vse je šlo lepo. Sedaj se pa odločam za hondo cbf z poloklepom, pa me zanima če mi ga svetujete, ali naj se zaenkrat odločim za kaj drugega. Še nekaj. Sem nekoliko nižje postave 1.73m in ali bom imel kake probleme pri manevriranju, in ali bo vetrobransko steklo dobro opravilo svojo nalogo. Hvala za nasvet. Lp

Hondo CBF 600 S imam že dve sezoni. Velik sem tudi nekje 173 cm in mislim da je to super motor za mojo višino. Sedež imam v najvišjem položaju, pa kljub temu lepo dosežem tla, prav tako z manevriranjem nimam nobenih težav. No je pa manevriranje bolj stvar treninga. Veterna zaščita na CBF-ki s poloklepom je dobra, vsaj pri moji višini. Veter mi postane nadležen šele nad 150 km/h.

CBF-ko ti priporočam, je zelo dober motor za dokaj ugodno ceno. Z njim se da odpeljati tudi bolj dinamično oz. bolj športo čez ovinke, prav tako se dobro obnese na daljših potovanjih. Sam sem dosti prepotoval s sopotnico in prtljago (kovček, tank torba) in ni bilo problemov. Pa še poraba je dokaj nizka.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mnja; meni je CBF z dvema na sebi kurila okoli 7 litrov (pri vožnji brez pretiranega klanja); vetrna zaščita (pri varianti z poloklepi) je za moj okus le malo boljša kot na nakedu (če se z glavo ne skrivaš ravno za šipo), nad 130 km/h je premetavanje glave kar pogost pojav (vsaj pri mojih 178 cm je bil); da se peljat kar hitro čez ovinek, tace so kar hitro na asfaltu, pri višjih hitrostih v ovinkih sem imel kar močan občutek da zvija geštel, zavore so precej švoh pri močnem zaviranju (morda bi opletene cevi to rešile). Pri vožnji v dvoje je treba kar precej posegati po prestavni ročici, kar pa ni nič novega za 600 kubikov.

All in all: fajn motor za začetnika, ampak ga precej hitro prerasteš (vsaj jaz sem ga :whistle: ).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

All in all: fajn motor za začetnika, ampak ga precej hitro prerasteš (vsaj jaz sem ga :whistle: ).

Podpis!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V bistvu ima ta motorček kar nekam visoko porabo za svojo konjenico. Bi elektronski vbrizg izboljšal ekonomičnost?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojem mišljenju da. To sklepam po tem, da sem imel tako Yamaho FZS 600 (na uplinjače in s čokom) in sedaj FZ 6: nova mi porabi pri LT vožnji od 4 - 4,5 l/100, starejša pa je bila bolj žejna: 5,5 do 6,5 l/100.

Popravljeno . Popravil Fazer03
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, če ima kdo probleme z odpiranjem tanka :?

Meni se je namreč v nedeljo čist zaskočila ključavnica tako, da jo je blo treba odmonirat, ampak kljub "WD-janju" ni nič boljše.

Full je fajn, k si s praznim tankom na pumpi, pa ti nič ne pomaga, ker ne morš tankat :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z WD-janjem boš iz ključavnice še dodatno sprala mazivo :grrr . Imel podobne probleme na 600RR, odnesel vse skupaj mojstru za izdelavo ključev, ta je zadevo razdrl in namazal z neko belo mastjo :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še eno vprašanje z moje strani. Imam CBF600N (ABS). Zamorjena je za umret. V tretji jo še izmučim do 11000 obratov, v naslednjih prestavah pa so obrati nad 9000 čista iluzija. Problem vglavnem nastane pri prehitevanju, saj se vlečem mimo avta kot polžek, kar je res zoprna zadeva. Mogoče ima premalo KM, al je res samo tako zelo zamorjena? Ima še kdo podobne težave?

Sicer je pa res odličen motorček. Lahko vodljiv in poslušen ^_^ . Odličen za začetnike.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A imaš zablokirano verzijo?

Baje da ne. Bom pa peljala serviserju pogledat. A je možno, da bi se v primeru blokade sploh zavrtel do 11000 v tretji?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V bistvu ima ta motorček kar nekam visoko porabo za svojo konjenico. Bi elektronski vbrizg izboljšal ekonomičnost?

Če bi imel elektronski vbrizg bi definitivno bila manjša poraba ampak nekateri imamo rajši staro preverjeno in zanesljivejšo tehniko. Zelo je odvisno kako ga voziš!! Motor ima frgazarje in ga moraš ''znat'' peljat. Če ga ''zalivaš'' in imaš netekočo vožnjo bo samo več kuril šel pa ne bo nčisto nič bolj! To pride do izraza še bolj pri vožnji v dvoje, kjer je možnost ''zalivanja'' še večja. Naj povem, da imam ob začetku sezone(prva 2 rezervoarja) višjo porabo kakor naprej skozi sezono. To se mi zgodi zaradi zakrnelosti čutov voznika...

Pri meni se poraba vrti okrog 5,5l/100km(+-0,5l). Če se peljem v dvoje mi kuri okrog 5l/100km, ker sem bol previden in pozornejši na tekočo vožnjo. Ne, da bi bil ekstremist ali, da bi se hvalil ampak mislim, da ga vozim malce hitreje od povprečja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menim da je za CBF-ko 5.5 l /100 km čist normalna poraba. In res je tudi meni na začetku sezone malo več pil. No pa tudi pri malo bolj hitri vožnji se poraba poveča minimalno.

Me pa zanima zanima pri koliko km ste na CBF-ki menjavali verigo in zobnike????? Vozim dokaj normalo oz. rad vozim dinamično in tekoče. Večkrat se na motorju vozim tudi s sopotnico. Motor bo kmalu imel 20.000 km.

:trance_33_sleep: :trance_33_sleep:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je možno, da bi se v primeru blokade sploh zavrtel do 11000 v tretji?

Možno je. Če blokada omejuje hod gasa, se motor v nižjih prestavah zvrti do konca, samo moči ni nobene.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menjava ketne in zobnikov bo drug teden pri dobrih 28kkm, je pa res, da je bila zrela za menjavo že kakšnih 4kkm nazaj... Običajno ketno in zobnik menjajo pri 20 tisoč km(tako je rekel Čepin iz Vojnika).

P.S.:Vožnja je bila športno-potovalna brez nepotrebnega nabijanja(razen včasih na semaforju), 60% v dvoje, ketna vedno namazana(oprana pa samo kakšne 3krat-z nafto)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menjava ketne in zobnikov bo drug teden pri dobrih 28kkm, je pa res, da je bila zrela za menjavo že kakšnih 4kkm nazaj... Običajno ketno in zobnik menjajo pri 20 tisoč km(tako je rekel Čepin iz Vojnika).

P.S.:Vožnja je bila športno-potovalna brez nepotrebnega nabijanja(razen včasih na semaforju), 60% v dvoje, ketna vedno namazana(oprana pa samo kakšne 3krat-z nafto)

Pa že veš koliko te bo menjava ketne pa zobnikov stala?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je 28kkm zdržala zgleda, da pranje ni bistveno :whistle: Meni je bilo bolj pomembnejše, da je bila vedno dobro namazana.

Ketna+oba zobnika je skupaj stalo cca130€ v Hein Gericke. Je pa tip zameštral in naročil od Hornetke ampak vse paše samo 3 glide je bilo potrebno odfleksat na ketni, ker je bila predolga.

Naj še napišem, da sem šel ta vikend v Nemčijo po avtocesti in sem iz dolgčasa malo meril porabo goriva. Na motorju sva bila dva s polnim kufrom in nabasano tanktorbo(velika tolk, da komej čeznjo vidim :rolleyes: ). Za vsako od spodnjih meritev sem porabil en rezervoar goriva. Pri vsakem rezervoarju sva se tudi vmes dvakrat ustavila in pretegnila noge.

Rezultati:

vožnja od 120km/h do 140km/h----5,2l/100km

vožnja od 130km/h do 150km/h----5,7l/100km

vožnja od 140km/h do 160km/h----7l/100km

Komentar: Najbolj primerna potovalna hitrost na avtocesti je do 130km/h, ker pri višji hitrosti nastane tak orkan, da ti skoraj glavo odtrga...

Popravljeno . Popravil Lowrenc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud sam imam podobno izkušno s porabo kot Lowrenc. Sicer nisem meril tako natančno, ampak pri 160 km/h + zadnji kovček + 2×stranska + 2 osebi poraba preko 7l!

V zadnjem času se mi motorin nekaj punta - nad 5.000 obratih na kratko cuka in tako nadaljuje še naprej pri pospeševanju.

V spodnjem območju je vse OK! Kak nasvet in plavo navodilo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud sam imam podobno izkušno s porabo kot Lowrenc. Sicer nisem meril tako natančno, ampak pri 160 km/h + zadnji kovček + 2×stranska + 2 osebi poraba preko 7l!

V zadnjem času se mi motorin nekaj punta - nad 5.000 obratih na kratko cuka in tako nadaljuje še naprej pri pospeševanju.

V spodnjem območju je vse OK! Kak nasvet in plavo navodilo?

ne vem natančno, mehankar nisem, meni se to še ni zgodilo oz. se mi ne dogaja. Mogoče pa je pretegnjena ketna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno to se dogaja mojemu kolegu na V-stromu in on pravi(in hkrati upa), da je verjetno kriva svečka. Včeraj sva peljala na servis(ker je moped še v garanciji) pol bomo pa vidl kakšna je situacija. Mogoče je pri tebi isto...

Pretegnjena ketna pa po mojih izkušnjah cuka najbolj pri pospeševanju in pretikanju navzdol in ne pri 6000 obratih in več :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V zadnjem času se mi motorin nekaj punta - nad 5.000 obratih na kratko cuka in tako nadaljuje še naprej pri pospeševanju.

V spodnjem območju je vse OK! Kak nasvet in plavo navodilo?

Meni je na moji popokala plastika od uplinjačev do valjev in mi je zato cukal motor ravno pri takih (in kasneje pri višjih, če sem ga držal konstantno) obratih. So mi pa plastiko zamenjali pod garancijo in od takrat je cukanje prenehalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!