Skoči na vsebino

TOMOS Elektronik 90


klimbra

Priporočene objave

Ko se prične zima........

Ko nimam več kaj bolj pametnega počet...........

Ko me spreletavajo takšne in drugačne ideje..................

KO TOTALNO ZASANJAM....................

Iščem kakršne koli podatke o motorju(mislim,da se mu lahko tako reče).......... legendarnem TOMOS ELEKTRONIK 90 ccm.

Če se komu v garaži valja takšna stvaritev SLOVENSKEGA znanja,njegovi deli in delčki.......karkoli.......

PLIIZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ pošlte pm,pokličte.....pridem,odkupim......

PLIIIIIIIIZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Če se bo tega dovolj nabral.......bomo spomladi videl,če kej rata!!!!

Popravljeno . Popravil klimbra
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest ga mam... :OK: ...sam se bom spravu pocas nardit kaj iz njega, takoj za tem, ko Futuro do konca postimam (spomladi, torej). tak da ni naprodaj... ...drugac glede informacij - vprasaj, pa ti bom odgovoru! .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje si to temo našel B) :blink: , gre pa res za legendo med mopedi, sem ga enkrat vozil in je šel ko sv.... :OK:

Spomnim se da je mel kup italjanskih delov npr.Marzocchi vilice in amortizerje, zavore, ročke, števci......., morda lahko dobiš kje originalne dele v Italiji??? Morda pa dobiš kakšne inf. v Tomosu-probaj???Kolikor se spomnim oz. so starejši govorili pa je bil ta moped na zelo slabem glasu, veliko naj bi se jih pobilo- "švoh" geštel oz.premočna mašina! No ja tako so govorili in ga bojda zato tudi umaknili iz proizvodnje.

Drugače pa zelo zelo lep, veliko kroma-klasika skratka! Se mi zdi še danes lepši od vse Tomosove palete!!!!

LP Bobo B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam enega delujočega letnik '81 na okvirju od APN6 z 8 let starim bencinom v rezervoarju :o. Vžge vedno takoj. Nekaj delov bi se še našlo, pa skoraj nov rezervoar za gorivo, čeprav sem imel spomladi kar dobro čistilno akcijo :huh: ...

... Klimbra oglasi se bova kaj najdla, če pa želiš se lahko za pametno ceno zmeniva tudi za odkup delujočega APN90, ki je atestiran in pripravljen za registracijo ... B) .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S tole legendo sem letos naredil celih 800 km.

Žal Tomos rezervnih delov nima, vendar je veliko delov enakih kot pri APN4/6, z izjemo bloka, cilindra, bata in glavne gredi. Veliko delov je italijanskih (vilice, kolesa, elektrika). Ležaje semeringe ipd. dobiš v običajnih trgovinah, nasvete za delo, veliko podatkov, 20 let stare teste iz Avtomagazina, del kataloga rezervnih delov, elektroshemo pa pri meni.

post-4-1067843410.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sm Elektronika letos vidu na Tomosijadi u Cerkljah. Biu je ko iz štacune, sam mi pa slikce niso dobr ratale:( Je pa fletn če tak srečanje kdaj u živo obiščeš... Marskej vidš, marskej zveš...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor se spomnim oz. so starejši govorili pa je bil ta moped na zelo slabem glasu, veliko naj bi se jih pobilo- "švoh" geštel oz.premočna mašina!

Sem ga imel pred davnimi18 ali 19. leti. Za tiste čase je letelo ko sneta skira. Tako kot sem se lahko z E-jem peljal po zadnjem kolesu, se potem nisem dolgo z nobenim drugim motorjem. Sicer pa je res imel prešvoh zadnje vilce, se je vse krivilo po ovinkih, pa trgal je kajlo na piramidi v menjalniku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hočko.....se bova zmenla........ko boš meu cajt.....poklič.....pa najpraj :beer2: pol pa da vidimo!!!! :hmm: :D

Vem,da bo težko celega dobit......ampak....še zmer upam,da ma kdo kej tazga kje na podstreh spravlenga.

Kar se delov tiče....rezervne mislim......."BOJDA" ni neke panike za dobit.

Jih je pa :hmm: zanimivo :hmm: v Srbiji veliko.....sem na eno njihovo kao oglasnik stranico prletu,pa je kar neki ponudbe!!!!

Bo zgleda tut v tej smeri treba mal razmišlat,pa vso stvar nekak prpelat.........če nau šlo drgač.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja poznam to Tomosovo legendo...sicer je vozu še nism sam menda pa da je mašina vredna zlata če je lepo ohranjena! :OK: :OK: :OK:

Mogoče gdo ve kolko je imela E90 kojn pa navora mogoče...pa pri kolk obratih če gdo ve???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 konjev, mislim da pri okrog 7200 rpm, al kolk ze??

Pa stegne...ma pospešek :hmm:

Kolk pa je prb.končna hitrost???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem se vozu z mašino od elektronika ki je bila mislim da na Atx-u...je kr potegnla fajn...za tiste čase.....zdej tak motor dobit je ful težko ker so(smo) jih mulci vedno šraufali in vse uničli(največkrat)...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja E-90 je res legenda. Tisti lepotec o katerem ste nekateri že pisali v rubriki skuterji je moj. Od dokumentacije imam original navodila in katalog delov. Zdi se mi da pa slika sodi tudi v tole rubriko zato jo bom pripel (v 800x600 resoluciji, da ne bo prevelika)

post-4-1068043174.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadeva trenutno ni registrirana (seveda pa imam vse papirje) in je res v dnevni sobi. Idejo za to je dala pa moja sestra :lol: Ja še tole: v knjižici piš moč: 6,61 kW (9 KM) pri 7500 obr/min. Je zraven tudi podatek o navoru a ga žal nimam v glavi. Bom pogledal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, sej res kr potegne, uradna koncna je 104 km/h (sam sm ga spravu na 110 km/h po KMXovem stevcu), sam se mi vseen ne zdi glih nevemkaka zverina, tak k eni pravijo - kao presvoh rust za tak mocno masino pa to. mogoc sm aprilie ze tak navajen. :) drugac, v primerjavi z APNi je pa res majka... :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadeva trenutno ni registrirana (seveda pa imam vse papirje) in je res v dnevni sobi. Idejo za to je dala pa moja sestra :lol: Ja še tole: v knjižici piš moč: 6,61 kW (9 KM) pri 7500 obr/min. Je zraven tudi podatek o navoru a ga žal nimam v glavi. Bom pogledal.

Ja a tole je prov tvoja E90 :? ...ker je ta slika tud na blajerca.com pa sm mislu da si jo od tm dol potegnu :hmm:

Ja supr lepa je...a še dela(predvidevam da)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem bil star 10 let ga je imel sosed. Ko me peljal po soseski se mi je od pospeška temnilo pred očmi in želodec je ostal v križišču (midva pa kakih 200m prednosti), od takrat naprej sem absolutni džanki na pospeške in podoben občutek iščem na vsakem motorju, ki ga dobim v roke. Lep kos za zbiratelje.

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekoč sem probu vozit enega tomos-senior, ki je meu gor mašino od E90 in to kar fanj frizirano...mater je to letelo..mislim, da je bil gor fergazer od 28. Drugače pa koko vem je huda kriza s kosi: motorna gred, bati, cilindri pa bloki...No tista mašina je menjalnik in skopko dobesedno trgala: lonček od sklopke, zagozda na sekundarni gredi, zobniki, štift od avtomata....vse..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Mene pa zanima, če ma kdo kakšno knjigo o elektroniku, al pa kje bi se jo dal dobit. K sm dobu čist zdrto mašino pa ne vem kaj kej skp paše.

Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sem pred "kratkim" (beri 2 leti) kupil prav tako legendaro poštarsko "petko" aka. Tomos 12 SLC in če se prav spomnim je imela gršt čisto isti. mašina je bla sicer s 50cc kitom, ampak so ble tadnje vilice kljub temu polomljene. Potreben je bil izpit A kategorije. :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jz mam tut tako mašinco doma. Letnik 1978 in je že oldtimer. Kupu sem ga v zelo slaben stanju. Nekja delov sem dobil od "petke" kjer so isti. (zadnji blatnik, prtlažnjik, ščit za ketno) Ročke prvi blatnik in pa prva luč je original, samo mankajo mi pa original števci, žmigavci in stikala. tako če kdo ve kje bi lahko kaj dobil se priporočam. Trenutno je nevozen ker morm dat zrihtat "blajrco" ki ma uničeno kajlo za magnet. V dobrih časih ko še ni nč zajbavalo sam mel na motorju zadaj original 27 zobnik, spredaj pa 17-ko ki jo je kolega naredu v sr. šoli pri praksi. Z njemu sem z drugo brzino prehitu vsak še tako sfriziran moped. Res da se je vrtel tako visoko da nism dolgo tako tiščal. Še zmeraj pa je šel v hrib z istimi brzinami kot moped. Hitrost je itak čist druga. :naughty: :naughty: Na ravnini se je 5 brez problemov razvertela do konca in po elektronskem števcu od VFR 800 sem šel 125kmh. :eek: :eek: Res ene 2-3 mesece je šel kot nor. Mel sem 15 zobnik in mi je šlo na živce da se skos vozim v 5 brzini čeprav sem doma v hribih, zato sem dal gor 17. APN z 17 ne gre nikamor pa ma zadi 33 zobnik. Pol si lahko predstavljate kolk more bit motor močan da pri razmerju 17/27 še vedno vleče kot norc. Tudi pod niskimo obrati je šel presenetljivo dobro in ni blo treba tako tiščat kot recimo CTX-a. V drugi se je dalo z malo znanja pelat po zadnjem kolesu 50-60 metrov. Noge seveda na tačkah in ne tako kot se pobčki z mopedu zajbavajo.

Uglaven vse super o motorju samo gištel je pa res prešvoh. Ležaje v zadnji feltni menjalm vsake 3 mesece.

Jo zdej mi je pa že žal ratal da ne laufa. Treba hitr zrihtat pa zdej ko je že oldtimer bi ga do ornk zrihtal in registriral.

Pa še enkrat: če ve kdo za dela ali jih ima se priporočam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!