Jump to content

Recommended Posts

Posted

B-king, motocikel presežnikov bo predstavljen v Tokiju. 200 KM in kompresor.

Tokijski salon motociklov odpre svoja vrata že naslednjo sredo, nekateri novinarski kolegi pa so že pred velikim dogodkom izvrtali veliko novost, Suzuki B-king. Zver na dveh kolesih lahko primerjamo le z Muenchovim prototipom, ki zadnje poldrugo leto buri duhove med motoristi.

Agregat je v osnovi vzet iz Hayabuse, dodali pa so mu kompresorski polnilnik in iztisnili 200 KM. Motocikel je poln eletronike kot se za koncept spodobi, ne manjka mu niti GPS sistem in neke vrste "head up display" v vizirju čelade. Prednja pnevmatika meri v širino kar 150mm!

Posted

kar dobro izgleda; tovarniski streetfighter.predvsem barvna kombinacija mi je vsec.manjka pa nekaj aerodinamike (sipa,poloklep...nekaj podobnega temu).ampak vozne lastnosti s 150-gumo spredaj....mora biti interesantno

-------

What part of NO don´t You understand?

Posted

Gremo lepo po vrsti:

1. izgled: zanimivo

2. tehnika: napredno

3. cena: kdo bi vedel

4. funkcionalnost: vprašljiva

5. zaključek: lahko rečete, da sem konzervativen, toda ... ne, hvala (glej točka 4)

lp Easyrider

Posted

quote:

se vidi,da si tehnik....brez vsakrsne emocije ocenjujes motor.

What part of NO don´t You understand?

A ti greš pa na randi, pol pa u postlo z njim ?

Lojzi ma vas rad

Posted

quote:

A ti greš pa na randi, pol pa u postlo z njim ?

a ti ne?!

-------

What part of NO don´t You understand?

Posted

b-king: zanimivo ampak pogojno uporabno.

bi mogoce mel ampak me moti da je suziki, nikol ne ves ce bo delalo!

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Posted

čakičakičakičakičakičakičaki ČAKI...

GPZ 650?!

Ta je pa nova... kolikor vem so bili 750 turbo... no ja.. vsaj tistih 5000km ko je turbina še delala. Pa so raje naredili GPZ900R, najhirejši svojega časa...

No ja, turbina na CX-i? A ni to neki v smislu poskusov Guzzija da bi dali turbino gor, pa potem testne motorje prodajo nekam v zahojeno Slovenijo kjer itak ne porajtajo če crkne kaj vsake pol ure? [;D]

No ja, turbina res postane zanimiva pri yamahi FJ1200...

http://www.atlantaga.com/yamaha.htm

Power shifter naj bi prestavil v 45 milisekundah

mr. Turbo kit doda še 106KM

pa še 75KM nitrota...

...

pa dobimo nekaj čez 300KM na zadnjem kolesu, pa še dobro izgleda... No ja.. če ne naredimo prej totalke iz sebe in motorja.

Sicer pa... ZZR1100 s turbino da 300KM brez nitrota pa nevemčesavse...

LP

Posted

quote:

GPZ 650?!

Ta je pa nova... kolikor vem so bili 750 turbo...

No ja, turbina na CX-i?

... turbina res postane zanimiva pri yamahi FJ1200... www.atlantaga.com/yamaha.htm

Power shifter naj bi prestavil v 45 milisekundah mr. Turbo kit doda še 106KM

pa še 75KM nitrota...

strom,na www.mrturbo.com vec podatkov sledi (npr.FJ do 360 KM)

GPZ 650 turbo je bil prvi odgovor na CX 500 turbo,GPZ 750 T je kasnejsi model.nevozni so bili vsi trije (widdow maker?!).

-------

What part of NO don´t You understand?

Posted

Erm... GPZ650 se mi še vedno ne zdi verjetno... Z650 že. Sicer pa kolikor sem iskal po netu, pa je folk pisal o GPZ650, se je potem le izkazalo, da je bil 600R.

600R že sam po sebi ni nevemkoliko vozen, npr. ne gre tako lepo v ovinek kakor VFR, je pa dober sport tourer. Za turbo varianto pa ne vem. Sem pa imel že neke pomisleke v tej smeri.

Sicer bi pa najbrž vsak motorist imel vsaj par motorjev.. kakšen custom motor, pa nekaj s turbino pa miljaužnt konji pa najbrž še kakšnega goldvinga...

Posted

quote:

čakičakičakičakičakičakičaki ČAKI...

GPZ 650?!

Ta je pa nova... kolikor vem so bili 750 turbo... no ja.. vsaj tistih 5000km ko je turbina še delala. Pa so raje naredili GPZ900R, najhirejši svojega časa...

No ja, turbina na CX-i? A ni to neki v smislu poskusov Guzzija da bi dali turbino gor, pa potem testne motorje prodajo nekam v zahojeno Slovenijo kjer itak ne porajtajo če crkne kaj vsake pol ure? [;D]

No ja, turbina res postane zanimiva pri yamahi FJ1200...

http://www.atlantaga.com/yamaha.htm

Power shifter naj bi prestavil v 45 milisekundah

mr. Turbo kit doda še 106KM

pa še 75KM nitrota...

...

pa dobimo nekaj čez 300KM na zadnjem kolesu, pa še dobro izgleda... No ja.. če ne naredimo prej totalke iz sebe in motorja.

Sicer pa... ZZR1100 s turbino da 300KM brez nitrota pa nevemčesavse...

Mislem.:) ZZR1100 IN 300 KM, a bomo pol v Slovenij še ena dva letališča zgradil, kjer bomo po možnosti na pisti prehiteval vse po vrsti, itak ga bomo mel polne gate:), če jih seveda ne bo odpihl, al bo pa na normalnih cestah še en čoper več na katerem bo pisalo TURBO! :))))))))))))

LP

Posted

Kaj praviš Gianni - da je preveč moči... To pa prvič slišim od tebe. Se spomnem enega nadebudneža z ZZR 600, ki je na avtocesti skoraj umrl od razočaranja, ko je imel gas do konca, števec je kazal že 245 km/h - bmw 540 pa je bil hitrejši...

A nisi takrat prisegel (preklel), da boš nabavil močnejši motor al pa turbino v svojega ZZRčka namontiral!?! Tebi se gate nikol ne tresejo kadar te kdo prehiteva... (gas pa dolge luči) Tud če bi blo 300 KM

Posted

Zdravo!

Za začetek: Honda CX500 in CX650, Yamaha XJ650, Kawasaki GPZ750 in Suzuki XN85 so imeli turbo kompresorje.

Suzuki B-king pa ima kompresor gnan z jermenico z glavne gredi.

Si lahko predstavljate, kakšen zvok mora imeti ta mašina z odprtimi zračnimi filtri in izpuhom (se spomnite Mad Maxa 1?)??? Šparam novce in čakam, kdaj ga bodo prodajali.

Tomas

Posted

quote:

tomas,ti mislis turbinski polnilec (CX itd.) vs. kompresor (b-king)?

-------

Injection is nice but I´d rather be blown.

Ja, mislil sem točno tako. Po moje pa bi bil B-King super mašina tudi brez kompresorja in vseh elektronskih igračk. Hayabusinemu motorju, iz katerega so ga izdelali, ne manjka moči, sploh za naked bike. Take stvari ga bodo samo podražile.

Če že mora imeti kompresor, pa je boljši ta kot pa turbo, ki se na motorjih ni najbolje obnesel. Turbo kompresor poganjajo izpušni plini, zato pride do pojava "turbo luknje", ko motor ob določenih obratih potegne kot nor. Navaden kompresor se vrti v sorazmerju z glavno gredjo in se lepše odzove. Predelovali so jih v motorje Yamaha Vmax in na testih se niso slabo izkazali.

Seveda pa je to samo moje mnenje.

Lp

Tomas

Posted

@ tomas: turbo luknja je odvisna od velikosti,pritiska in nastavljenosti turbine.vecja kot je turbina,z manj pritiska lahko vozis,manj (oz.ni) "luknje".

-------

Injection is nice but I´d rather be blown.

  • 1 year later...
Posted

V prispevku se sprašuješ glede sloga vožnje.

Si upam zatrditi, da bi ga znal peljati na način kot kura ali pa na stari ata s klobukom na glavi v nedeljo v avtu.

Bolj kot način vožnje me skrbi, kao pred Lady opravičiti izginotje 45000€. :P

Posted

Tisto s slogom voznje je dobro :?. Po mojem : TP = turbo piscanec :oops:.

lp DTW 8)

Posted

Men je ful hud. Drag pa ko satan :?

Posted

Hmmm.... zakaj ma pa tampon namest tazadnga kao zica?

LP

-----------------

don't drink WHILE driving... so I guess u can drink and ride. At the same time?

Posted

Všeč. Big brum brum :)

Ampak, če maš takle motor, ni streetfighter, raje pravi cestni Brdavs 8) /w rider efkors :)

Posted
Bolj kot način vožnje me skrbi, kao pred Lady opravičiti izginotje 45000€. :P

To pa sploh ni problem!Se je bl za bat da k ga bo vidla da bo hotla met svojga!! :? :D :roll: :oops: 8)

Ciao,by Pero

Posted

LP.

Dober dizajn :twisted: , veliko moci :evil: , ter ogromno denarja :shock: .

Mogoce v kaksnem drugem zivljenju 8) .

Posted

8) Mogoče ko bom mel... :wink:

Posted

Stvar je ZELO kul za vidt, ZELO napredna tehnologija, ZELO rad bi ga imel, ampak je ZELOOOOOOOO drag :twisted: :twisted: :twisted:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!