Skoči na vsebino

Suzuki B KING


miki

Priporočene objave

Malo za zabavo. Človek najde marsikaj, ko brska po netu za informacijami.

B-king ima svoje mesto v novih Transformerjih.

post-131-1246304613_thumb.jpg

post-131-1246304693_thumb.jpg

post-131-1246304684_thumb.jpg

post-131-1246304703_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še malo bolj zares, ko se že govori o navoru in podobnih zadevah. Francoska revija Moto & Motards je naredila primerjavo pospeškov na 200 m. Guess who is the king?

post-131-1246304887_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še malo bolj zares, ko se že govori o navoru in podobnih zadevah. Francoska revija Moto & Motards je naredila primerjavo pospeškov na 200 m. Guess who is the king?

post-131-1246304887_thumb.jpg

Da ne bo pomote. Tole je iz leta 2008, primerjani V-max je pa še tastari.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GSGPegLoweringKitBKing.jpg

Sem našel slikco nožnikov. Lahko se izbira med 2 cm nižje ali 3 cm. Ti nožniki imajo tudi možnost zasuka naprej ali nazaj.

To sem našel na neki USA strani in še ne vem kje bi se jih dalo naročiti. Zdi se mi pa zanimiva zadeva. Zanesljivo izboljša udobje. Ne postane GOLDVING, vendar za nas "dolgine" naredi znosnih 600 km v enem dnevu...

Pozdrav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GSGPegLoweringKitBKing.jpg

Sem našel slikco nožnikov. Lahko se izbira med 2 cm nižje ali 3 cm. Ti nožniki imajo tudi možnost zasuka naprej ali nazaj.

To sem našel na neki USA strani in še ne vem kje bi se jih dalo naročiti. Zdi se mi pa zanimiva zadeva. Zanesljivo izboljša udobje. Ne postane GOLDVING, vendar za nas "dolgine" naredi znosnih 600 km v enem dnevu...

Pozdrav.

B-King je OGROMEN motor, sploh napram Fireblade. Sam merim 192 cm v fišino in se na Blejdi počutim ODLIČNO, vse paše, ne glede na mojo višino. Tukaj na forumu pa vsi nekaj jarmate ki imate B-Kinga, ne paše to, ne paše ono, tišči me to, stopalke znižat..... Haloooooo, to pomeni da je ergonomija na tem motorju v TOTALNEM kurcu! Glede na to, kako je velik, bi MORALO vse pasat!!! :headbang:

Popravljeno . Popravil Demon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

B-King je OGROMEN motor, sploh napram Fireblade. Sam merim 192 cm v fišino in se na Blejdi počutim ODLIČNO, vse paše, ne glede na mojo višino. Tukaj na forumu pa vsi nekaj jarmate ki imate B-Kinga, ne paše to, ne paše ono, tišči me to, stopalke znižat..... Haloooooo, to pomeni da je ergonomija na tem motorju v TOTALNEM kurcu! Glede na to, kako je velik, bi MORALO vse pasat!!! :headbang:

Meni vse paše in nimam nobene pripombe na BK. Kaj pa se Fireblada tiče imajo drugi tudi marsikatero pripombo, tako da bi se tudi lahko reklo, da je motor v TOTALNEM KURCU. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem našel slikco nožnikov. Lahko se izbira med 2 cm nižje ali 3 cm. Ti nožniki imajo tudi možnost zasuka naprej ali nazaj.

To sem našel na neki USA strani in še ne vem kje bi se jih dalo naročiti. Zdi se mi pa zanimiva zadeva. Zanesljivo izboljša udobje. Ne postane GOLDVING, vendar za nas "dolgine" naredi znosnih 600 km v enem dnevu...

Pozdrav.

Te sem tudi jaz gledal, potem pa prebral test v eni od tujih revij, da po prvem navdušenju pride razočaranje. Zaradi sistema vpetja je stopalka pomaknjena precej na ven in totalno podre ergonomijo prestavljanja in zaviranja. Noga nikakor ne nalega več naravno in jo je treba vedno malo na notri obračat. Malo je sicer odvisno od velikosti noge, vendar tisti, ki to potrebuje, je itak velik, ergo ima veliko nogo.

Razen variant, da zamenjaš komplet stopalk in prestavne ročice z neko race full nastavljivo varianto, je po odzivih na forumih buellova rešitev najboljša.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

B-King je OGROMEN motor, sploh napram Fireblade. Sam merim 192 cm v fišino in se na Blejdi počutim ODLIČNO, vse paše, ne glede na mojo višino. Tukaj na forumu pa vsi nekaj jarmate ki imate B-Kinga, ne paše to, ne paše ono, tišči me to, stopalke znižat..... Haloooooo, to pomeni da je ergonomija na tem motorju v TOTALNEM kurcu! Glede na to, kako je velik, bi MORALO vse pasat!!! :headbang:

ma tak je če kmet kupi raketo namesto traktorja  :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma tak je če kmet kupi raketo namesto traktorja  :headbang:

Ma ja, glej stari, saj veš, rđavemu kurcu i dlaka smeta.... Kolko sem jaz sedel na B-Kingu, sicer pač samo v salonu in na sejmu, je zadeva odlična... Pa imam tudi dolge noge, pa nikam ne ruknem ali.... Eh, nima smisla! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

B-King je OGROMEN motor, sploh napram Fireblade. Sam merim 192 cm v fišino in se na Blejdi počutim ODLIČNO, vse paše, ne glede na mojo višino. Tukaj na forumu pa vsi nekaj jarmate ki imate B-Kinga, ne paše to, ne paše ono, tišči me to, stopalke znižat..... Haloooooo, to pomeni da je ergonomija na tem motorju v TOTALNEM kurcu! Glede na to, kako je velik, bi MORALO vse pasat!!! :headbang:

B-king je ogromen motor z eno najkrajših razdalj med sedežem in stopalkami. Mislim, da so namerili nekje 380 mm, medtem ko ima večina motorjev prek 400 mm. In to predstavlja problem visokoraslim, oziroma tistim, ki imajo malo daljše noge. Sicer pa je sedež precej visok, kar predstavlja problem manjšim. Pač tudi po tej plati ni za vsakogar.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

B-king je ogromen motor z eno najkrajših razdalj med sedežem in stopalkami. Mislim, da so namerili nekje 380 mm, medtem ko ima večina motorjev prek 400 mm. In to predstavlja problem visokoraslim, oziroma tistim, ki imajo malo daljše noge. Sicer pa je sedež precej visok, kar predstavlja problem manjšim. Pač tudi po tej plati ni za vsakogar.

Jaz nimam niti enega problema kar se ergonomije tiče. V enem dnevu sem do sedaj prevozil 400 km po stranskih cestah - tam cca 5 h z 2 kratkima postankoma brez kakšnih težav.

Popravljeno . Popravil dukemb
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa ne morem prebolet ogromnega rezervarja in okoliških plastik. :cry:

rezervoar je mejhn..16 litrov..plastike so pa fajn napihnjene ja..

Popravljeno . Popravil biker77
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj nobeden od vas ni probal motorja pred nakupom? :hmm:

Jaz sem ga in zato ga še nimam v garaži. Poskusil v kratkih hlačah in supergah ter nato še v kombinezonu in škornjih. In pri tem zadnjem se je zataknilo. Zato sem naročil stopalke. V primeru, da tudi z njimi ne bo v redu, jih bom pa podaril nekomu, ki jih potrebuje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

B-King je OGROMEN motor, sploh napram Fireblade. Sam merim 192 cm v fišino in se na Blejdi počutim ODLIČNO, vse paše, ne glede na mojo višino. Tukaj na forumu pa vsi nekaj jarmate ki imate B-Kinga, ne paše to, ne paše ono, tišči me to, stopalke znižat..... Haloooooo, to pomeni da je ergonomija na tem motorju v TOTALNEM kurcu! Glede na to, kako je velik, bi MORALO vse pasat!!! :headbang:

192 cm višine in si udobno na Fireblade?! Nebi želel videti kako ta par izgleda v "akciji". :P

Če si res udoben, potem si skrajno nezahteven fant in se z vsem zadovoliš...

Naj povem, da za večino motorjev velja, da je njihova ergonomija narejena za ljudi visoke okoli 170 cm ter s telesno težo okoli 70 kg. Teža je pomembna za nastavitev amortizerjev. Ostali ki izstopamo od teh mer je jasno, da imamo kakšno težavo več z ergonomijo.

Sicer a ni lepo predelovati in prirejati svojega konjička? Če se lahko kaj izboljša je ja dobrodošlo.

Glede velikosti B KINGA pa je velika zgolj njegova nadgradnja (plastike okoli rezervoarja, plastike okoli avspuhov,...) medosna razdalja je sicer za kakšen centimeter daljša od superšportnikov, vendar vsak skuter 400-500ccm ima daljšo. Torej ergonomija ne odstopa dosti od raznih R1, RSV, ninja,... le krmilo je višje.

Sicer B KING praktično nima slabih lastnostih in če rečem v imenu vseh lastnikov, da smo z njim fajn zadovoljni, nisem dosti zgrešil.

Spoštljiv pozdrav.

Popravljeno . Popravil sasoking
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

192 cm višine in si udobno na Fireblade?! Nebi želel videti kako ta par izgleda v "akciji". :P

Če si res udoben, potem si skrajno nezahteven fant in se z vsem zadovoliš...

Hmmmmm, čisto po pravici povedano, sem zelo zahteven fant... Sicer pa ni pomembno, pomembno je, da na svojih "konjičkih" uživamo, vsak na svojem favoritu!!! :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanimivo mi je, ko je govora o nekem idealnem motorju..

še posebno je zanimivo, da o takem motorju zelo radi govorijo fantje ali dekleta, ki imajo kot prvi moped večje prostornine Z750, FZ6 ali HORNET600..

nič boljši niso tisti, ki si za tem kupijo fireblade ali kaj podobnega in mislijo da to je pa res to..

in potem je govora o tem, kako so na tem ali onem sejmu sedeli na xx motorjih..

dokler ne narediš vsaj 300 km pa ne veš..

idealnega ni..

v vsakem drugem najdeš še nekaj boljšega..

pa ti še bolj leži..

izjema je brumerjev bimer.. :evilgrin:

pa da ne bom čist :topic:

b-king je spodaj tudi preširok..

lahko bi vitkejšega naredili..

z malo več lufta preden začnejo stvari po tleh drsat..

ker okvir in vzmetenje sta res dobra..

Popravljeno . Popravil biker77
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanimivo mi je, ko je govora o nekem idealnem motorju..

še posebno je zanimivo, da o takem motorju zelo radi govorijo fantje ali dekleta, ki imajo kot prvi moped večje prostornine Z750, FZ6 ali HORNET600..

nič boljši niso tisti, ki si za tem kupijo fireblade ali kaj podobnega in mislijo da to je pa res to..

in potem je govora o tem, kako so na tem ali onem sejmu sedeli na xx motorjih..

dokler ne narediš vsaj 300 km pa ne veš..

idealnega ni..

v vsakem drugem najdeš še nekaj boljšega..

pa ti še bolj leži..

izjema je brumerjev bimer.. :evilgrin:

pa da ne bom čist :topic:

b-king je spodaj tudi preširok..

lahko bi vitkejšega naredili..

z malo več lufta preden začnejo stvari po tleh drsat..

ker okvir in vzmetenje sta res dobra..

Hehe, saj vem na koga to leti, pa vseeno, zase vem da sem ZADEL! :whistle:

Pri tem, da v vsakem drugem najdeš še kaj boljšega, bi pa jaz dodal, da morda pa tudi kaj slabšega.. :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@sasoking: A pri svojih 195 cm višine nimaš težav kolen spravit ob rezervoar? Meni je to pri 187 cm edina ovira, zaradi katere b-king še ni vplačan. Rešitev pričakujem v roku nekaj dni. Pride po pošti...

Ne da sem se jaz sicer kdaj zanima za b-kinga, sem pa za hec sedel na njem na NFS. Visok sem 184cm in nisem imel kam kolena dati pot tisto trapasto plastiko okoli kestla. Hecni proporci ... je verjetno mišljeno za 170cm & 90kg+, karkoli manj izpade pa smešno. :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne da sem se jaz sicer kdaj zanima za b-kinga, sem pa za hec sedel na njem na NFS. Visok sem 184cm in nisem imel kam kolena dati pot tisto trapasto plastiko okoli kestla. Hecni proporci ... je verjetno mišljeno za 170cm & 90kg+, karkoli manj izpade pa smešno. :closedeyes:

Jaz enostavne ne razumem teh komentarjev, da nimate kam dati nog. Visok sem 188cm in težek 110 kg in še tega nisem opazil.

Predlagajte da zrtajo luknje za kolena :naughty:

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lucky, mimogrede - tudi, eč ti z novimi stopalkami ne bo pasal - si preveril tudi, če se da ročico stopalke menjalnika in zadnje zavore še kaj zašponat nazaj (premakniti dol/nazaj)? To bi ti morda lahko rešilo težavo z gibom noge pri prestavljanju/zaviranju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!