Skoči na vsebino

Suzuki B KING


miki

Priporočene objave

Glede naslednika dvomim da bo kdaj ugledal luč sveta. V ameriki so ga itak že nehali prodajat, upam da bo vsaj pri nas čim dlje v prodaji.

Tole ni čisto res. V Ameriki samo letošnjega modela ne prodajajo, ker jim je ostalo toliko letnikov 2008. Pač poslovna politika. Nikoli ni bilo rečeno, da ga naslednje leto ne bo več. Sploh pa ima ameriški trg specifike, ki jih razume samo njihov distributer. Tam je kralj še vedno Suzuki Boulevard M109R, pri nas bolj znan kot Intruder M1800R.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole ni čisto res. V Ameriki samo letošnjega modela ne prodajajo, ker jim je ostalo toliko letnikov 2008. Pač poslovna politika. Nikoli ni bilo rečeno, da ga naslednje leto ne bo več. Sploh pa ima ameriški trg specifike, ki jih razume samo njihov distributer. Tam je kralj še vedno Suzuki Boulevard M109R, pri nas bolj znan kot Intruder M1800R.

Pozdravljni!

Pod tole izjavo se podpišem tudi sam. Pravtakšne informacije sem tudi sam dobil ko sem bral informacije o motorjih na Ameriških spletnih forumih in trgovinskih formunih.

Nekaj postov najzaj je bilo bekaj pisanja o glasu motorja in ... Vsi se pritožujete da motor v originalu nima nobenega zvoka in da je zelo tih in ... Z vsem napisanim se absolutno strinjam, vendar naj vas pri tem opomnim, da je tovarna v kateri izdelujejo motorje 1 in da je na svetu preko 200 držav v katere izvažajo motorje. Kot veste ima pa vsaka država (oziroma unija) svoje zakone, kolikšna je dovoljena diferenca glasnosti motorja (v dB) pri praznem teku in kolikšna je dovoljena glasnost pri najvišjih obratih (tako da lahko rečeno da so motorji z originalnim izpušnim sistemom približno vsi enako glasni). Če preberete nekaj postov višje, pa boste takoj sami vedeli zakaj imam tudi sam raje tišjega B-kinga ... kot tisrtega z A-krapom...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri kingu recesija že ni tak problem, bolj je vzrok da ni ravno fazerca.

Jaz bom pri tem dodal samo še to, da je bistveni problem tega motorja v tem, da tele motor ravno ni za vsako "babjo" rit (pripadnice nežnejšega spola ne zamirite, kr ste velikoprat boljše voznice od nas moških). Ta motor je zelo močen in agresiven (zlasti v A-mode, B-mode pa je nekoliko bolj zaspana) in če ga hočeš krotiti moraš imeti tudi sam podobne lastnosti (moč, agresijo, odločnost...). Ta motor je za moje pojme delan preprosto za izkušene prekaljene mačke, z veliko km zaseboj in z veliko količino pameti v glavi... (ni za moto-junfre)....

polno lepih in varnih kilometrov zelim ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot veste ima pa vsaka država (oziroma unija) svoje zakone, kolikšna je dovoljena diferenca glasnosti motorja (v dB) pri praznem teku in kolikšna je dovoljena glasnost pri najvišjih obratih

In v kateri državi(uniji) po tvoje se merijo decibeli pri najvišjih obratih?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pol ko se nehaš smejat se pa nazaj na korneta ali fazerja usedeš. :photo:

A ima kdo varijanto z abs-om, kako se kaj obnese in ali so bili tudi 08 letniki z abs-om?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pol ko se nehaš smejat se pa nazaj na korneta ali fazerja usedeš. trance_29_photo.gif

A ima kdo varijanto z abs-om, kako se kaj obnese in ali so bili tudi 08 letniki z abs-om?

2008 se je prodajal že z ABS-om. Najdeš pa na Mobile de.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

POčasi vam bo jasno zakaj so ta motor toliko pocenili ne samo zaradi slabe prodaje.

Je namreč zelo neuporaben;

1.)Nemogoča vožnja več kot pat min. nad 250 Km/h (ni niti najmanjše veterne zaščite)

2.)Montiranje vertrobranskega satekla - tudi najmanjšega - nemogoča

3.)Nemogoča montaža:kufrov,torb (razen majhne tank torbe)

4.)orig.sound-nemogoč, pa taki raufenki!! itd.

Ps: moje skromno mnenje,to je motor za v mesto na kavo,kako kratko turco(brez prtljage) in za poziranje! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

POčasi vam bo jasno zakaj so ta motor toliko pocenili ne samo zaradi slabe prodaje.

Je namreč zelo neuporaben;

1.)Nemogoča vožnja več kot pat min. nad 250 Km/h (ni niti najmanjše veterne zaščite)

2.)Montiranje vertrobranskega satekla - tudi najmanjšega - nemogoča

3.)Nemogoča montaža:kufrov,torb (razen majhne tank torbe)

4.)orig.sound-nemogoč, pa taki raufenki!! itd.

Ps: moje skromno mnenje,to je motor za v mesto na kavo,kako kratko turco(brez prtljage) in za poziranje! :hmm:

Malo ga serješ, Brumer.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

POčasi vam bo jasno zakaj so ta motor toliko pocenili ne samo zaradi slabe prodaje.

Je namreč zelo neuporaben;

1.)Nemogoča vožnja več kot pat min. nad 250 Km/h (ni niti najmanjše veterne zaščite)

2.)Montiranje vertrobranskega satekla - tudi najmanjšega - nemogoča

3.)Nemogoča montaža:kufrov,torb (razen majhne tank torbe)

4.)orig.sound-nemogoč, pa taki raufenki!! itd.

Ps:lahko pa napišeš "vsem" s čim se nestrinjaš v mojem postu!!!

Smem še jz :unsure:

1.To ni SS raketa,da bi morala omogočat udobnost pri takšnih (prepovedanih)hitrostih(od vse motorjev,kar sem jih vozil se udobno pelješ samo z hondo XX več kot 250km/h)

2.Ne vem!

2.Stranske tekstilne torbe gre zmontirat gor!Je slika nekje na netu!

4.Tud na BMW v Italiji,ko sem jih vprašal zakaj imajo na vseh testnih Akrapovič izpuhe.Mi je odgovoril,da ker imajo tako vsaj nek lep zvok,ker original ni za nikamor :whistle: Navsezadnje imaš tudi ti Akrapota na svojem!

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo ga serješ, Brumer.

Brumer.

Torbe gre montirat, šipico tudi, da se da z njim potovatai so pa ti tudi že napisali.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

POčasi vam bo jasno zakaj so ta motor toliko pocenili ne samo zaradi slabe prodaje.

Je namreč zelo neuporaben;

1.)Nemogoča vožnja več kot pat min. nad 250 Km/h (ni niti najmanjše veterne zaščite)

2.)Montiranje vertrobranskega satekla - tudi najmanjšega - nemogoča

3.)Nemogoča montaža:kufrov,torb (razen majhne tank torbe)

4.)orig.sound-nemogoč, pa taki raufenki!! itd.

Ps: moje skromno mnenje,to je motor za v mesto na kavo,kako kratko turco(brez prtljage) in za poziranje! :hmm:

Bom jaz malo pokomentiral. Sicer zgoraj napisano mogoče drži, vendar

1. Pomoje lahko mirne volje rečem, da nam večina motoristom, ne igra praktično nobene vloge kako zgleda vožnja pri 250km/h ali več.. Ker to je po mojem mnenju nepotrebno izzivanje usode. Jaz nisem ravno polžje sorte, tudi velikokrat kolena zapojejo, ampak po cesti zelo zelo redko presežem 170 km/h, tudi na avtocesti skoraj ne.. Če pa že, pa za par sekund. In sem prepričan, da se večino motoristov tudi izogiba hitrostim nad temi.. Če se pa menimo o pisti, pa Bking itak ni namenjen zanjo, za na pisto in 250 žgat obstajajo SS mašine :)

2. Čisto moje subjektivno mnenje. Naked bike mora bit naked bike. Montiranje vetrobranskega stekla na naked motocikel je po mojem mnenju kriminal. Če hočeš veterno zaščito si kupi motor z oklepom, poloklepom, potovalnika, tourerja, športnega potovalnika, itd, idt, ne pa nakeda, ki je že v samem namenu narejen kot "gol" motocikel brez zaščite.

3. Tu ne bi vedel kako je pri Bkingu, ampak mislim, da ni tu bistveno slabši od ostalih motociklov svojega razreda. Primerjat ga z ostalimi segmenti glede tega, pa pač ni smiselno.

4. Se strinjam, sound je crap, obvezno druge rore gor, da da nekaj od sebe :D

Skratka kar si napisal lahko da drži, ampak vsekakor pa niso to zadeve, ki bi jih štel Bkingu v minus. Kdor ima želje iz zgornjih točk in gleda Bkinga, je pač že v štartu popolnoma zgrešil segment motocikla, ki ga gleda.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

POčasi vam bo jasno zakaj so ta motor toliko pocenili ne samo zaradi slabe prodaje.

Je namreč zelo neuporaben;

1.)Nemogoča vožnja več kot pat min. nad 250 Km/h (ni niti najmanjše veterne zaščite)

2.)Montiranje vertrobranskega satekla - tudi najmanjšega - nemogoča

3.)Nemogoča montaža:kufrov,torb (razen majhne tank torbe)

4.)orig.sound-nemogoč, pa taki raufenki!! itd.

Ps: moje skromno mnenje,to je motor za v mesto na kavo,kako kratko turco(brez prtljage) in za poziranje! :hmm:

1.) ker je vožnja nad 250 km/h nekaj povsem normalnega..in to se lahko vsaj 25 minut skupaj voziš nad 250..na relaciji???

2.) zakaj bi ga montiral?

3.) zakaj bi nekaj tako brezveznega kot je kufr montiral gor?

5.) sej vsi menjajo raufnke al si pa to vsaj zelo zelo želijo..ne glede na motocikel..

če hočeš met ultimativnega potovalnika in enduro in sportaša in nakeda v enem seveda kupiš bmw-ja..seveda se z njim odpraviš tudi v bauhaus po kavč

Popravljeno . Popravil biker77
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Svašta!

Jaz bi imel pa spet eno vprašanje v zvezi z B-kingom. Upam, da sem zadel topic, sicer se pa opravičujem vsem vpletenim.

Čaka me montaža alarma. Pač ga potrebujem.

Zanima me, ali ga kdo od lastnikov originalnega, ki ga montirajo po naročilu (cca 250 EUR)?

Katere vrste zaščite sploh ima (senzor nagiba, blokada vžiga, ročno proženje,.. ), ker nikjer ne najdem nobenih podatkov?

Kam ga montirajo in kam dajo signalno lučko? Je potrebnega kaj dodatnega vrtanja?

Je zelo glasen?

Popravljeno . Popravil Lucky
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, ali je kdo že menjal gume in kaj ste dali gor, ali pa morda razmišljate v tej smeri.

V bližnji prihodnosti bo treba naredit zamenjavo, najbolj me mikajo Qualifier II in Qualifier RR. Originalne navadne Qualifier niso slabe, vendar mi je enkrat (ni mi jasno zakaj) odneslo zadnjo, pa ni več take sigurnosti.

Zaenkrat sem naredil 4350 km, pa še ene 1000 ali 2000 bo šlo, več pa ne. Koliko km imajo pa vaše gume?

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, ali je kdo že menjal gume in kaj ste dali gor, ali pa morda razmišljate v tej smeri.

V bližnji prihodnosti bo treba naredit zamenjavo, najbolj me mikajo Qualifier II in Qualifier RR. Originalne navadne Qualifier niso slabe, vendar mi je enkrat (ni mi jasno zakaj) odneslo zadnjo, pa ni več take sigurnosti.

Zaenkrat sem naredil 4350 km, pa še ene 1000 ali 2000 bo šlo, več pa ne. Koliko km imajo pa vaše gume?

Lp

Še slika po majhni predelavi.

post-19046-125138168384_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

Zadnje čase sem malo "chatal" in dosti vozil. Vidim, da se občasno prebere tudi kakšen smiselen komentar, seveda na temo B King.

Opazil sem, da nisem edini, kateri zaznava neko pokanje v vilicah/maski ob resnejšem bremzanju. Tudi komentarji mehanikov so zanimivi (zavorne ploščice, maska, vilice,..wink.gif Moj mehanik je rekel, da saj marsikateremu RR ravno tako poka v vilicah in da je to čisto normalno. Svetoval mi je celo naj se poigram z nastavitvijo hidravlike vilic in morda neha?! "Poigral" sem se pa še kar poka. Občutek imam kot da poka neka plastika v maski motorja. Pozimi jo bom razstavil in poizkusil narediti krog brez nje. Morda pa rešim...

No, če je kdo ugotovil in odpravil napako, bo njegova izkušnja zelo dobrodošla.

Gume. Mojo zadnjo Qualifer sem porabil na 5000 km, oz. zadnjih 500 sem vozil nezakonito. Zamenjal sem jo popolnoma gladko do roba. Moram priznati, da original guma ni navadna Qualifer in je nekoliko močnejše izdelava, namenjena B Kingu. Od navadne je tudi dražja cca. 40,-eur. Sedaj imam gor Pirelli Diablo (navadno) in absolutno drži boljše od Qualiferke, tako v nagibu, pospešku iz ovinka ter na spolzkem asfaltu. V 1000 km sem že izbrisal puščice, ki so čisto na robu pnevmatikewhistle.gif. Sicer opažam, da s to ne bom naredil 5000 km in jo bom moral menjati pred 4000. Sprednja pa bo dobra še za cca. 500 km, skupno 7500.

Pri Louis imajo nosilec za kovček, ki se elegantno pritrdi na B Kinga. En del se pritrdi tam, kjer je pritrjen zadnji blatnik s tablico, nato cevi potekajo križno med avspuhi ter se ponovno pritrdi za sopotnikov sedež. Odmakniti je potrebno špičasto zadnjo plastiko. Na ploski nosilec je potrebno le pritrditi ploščo željenega kovčka. Nisem se odločil zanj, ker preveč skazi estetiko motorja. Estetski nahrbtnik je še vedno najboljša rešitev. Žal nimam nobene slike tega dela.

Še bi rad pokomentiral glas "rorov". Težko sem se navadil iz predhodno odprtega Akrapoviča na "pussy" glas od Kinga. Vendar prej, edini resen občutek motorja je bilo prelepo "tuljenje " slovenskega ponosa. Sedaj uporobljam vse čute in uživam, ko čutim in slišim drsenje gume v ovinku, ko slišim grizenje ploščic v diske, ko pri niskih obratih me mehanski deli motorja prosijo "daj stisni že...", kako se glas rahko spremeni ob preklopu izpušnega ventila, kako RR pred mano tišči na 14000 vrt/min in mu sledim z zgolj 6-7 tisoč vrt/min... To so "novi" nepopisni užitki in nebi menjal avspuhov niti če bi druge dobil zastojn. Navsezadnje mi je tudi njihova estetika prirasla k srcu.

Upam, da sem prispeval kakšno uporabno informacijo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

post-22249-125141372786_thumb.jpg

Pozdravljeni.

Danes sem šel skoraj "malo" pogledat cestišče malo pobliže. Prilepil sem fotografijo gume po 3400 km. Prvič sem se s tem motorjem peljal po avtocesti. Kakšen je občutek ko se ti to z gumo zgodi pri visoki hitrosti nekateri veste. Sem mislil, da sem na rodeu., vendar mi je nekako uspelo obstati na kolesih. Guma je Dunlopka. Ni bila poškodovana, pravilno napumpana, skratka tako kot mora bit. Se je že mogoče komu to zgodilo? Po mojem mišlenju mora biti kakšna napaka na gumitrance_19_hmm.gif . Garancije seveda ne bodo priznali. Bom videl kakšno mnenje bo dal uvoznik teh gum. Z menoj se je peljal prijatelj na identičnem motorju in enakimi gumami in približno enako prevoženimi kilometri, vendar na njegovih gumah ni videti da bi imela kakšne poškodbe.

Ali je sploh možno uveljavljati kakšno garancijo ob takšnih "čudnih" poškodbah gume?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali je sploh možno uveljavljati kakšno garancijo ob takšnih "čudnih" poškodbah gume?

LP

če je guma original pojdi do prodajalca..saj še ni preko meje znucana..ne bi smelo biti tako

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali je sploh možno uveljavljati kakšno garancijo ob takšnih "čudnih" poškodbah gume?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če je guma original pojdi do prodajalca..saj še ni preko meje znucana..ne bi smelo biti tako

Peljal sem motor tja kamor sem ga kupil vendar so mi rekli, da na gume ni garancije pri prvovgradnji ker ne vejo kam reklamirat. Pravzaprav da sploh ni garancije na gume, da je to potrošni material. Saj to mi je jasno, da je, ampak to se enostavno z gumo ne sme zgodit. Sedaj so še rekli da je guma bila verjetno "prazna"?! headbang.gif Sedaj sem naročil Dunlop QUALIFIER II katera je po sredini bolj trda kot na robih. Ali mislite da bi posledično moral naročit še prednjo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Peljal sem motor tja kamor sem ga kupil vendar so mi rekli, da na gume ni garancije pri prvovgradnji ker ne vejo kam reklamirat. Pravzaprav da sploh ni garancije na gume, da je to potrošni material. Saj to mi je jasno, da je, ampak to se enostavno z gumo ne sme zgodit. Sedaj so še rekli da je guma bila verjetno "prazna"?! headbang.gif Sedaj sem naročil Dunlop QUALIFIER II katera je po sredini bolj trda kot na robih. Ali mislite da bi posledično moral naročit še prednjo?

motor si tako najvrjetje kupil v mot.... j......

očitno se mu pač ne da ukvarjat z tabo oz z kaksnim obrazcem ali 2. no kot primer ti lahko navedem da je kolega imel pač na avtomobilu podobno tezavo in so mu brez problema resili v eni x avtohiši.

glede na prevozene km so ti primorani zamenjati gumo. pa saj ni tesko poiskat števiko od kakšne trzne ali druge inšpekcije pa bos pol videl kako se bodo z tabo pogovarjali.

drugace pa pokliči kaksnega vulkanizera pa povprasaj kaj narediti v tem primeru.

aja če naročuješ gume menjaj obe. pa za b kinga so posebaj narejene dunlopke poglej si malce oznako !!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

motor si tako najvrjetje kupil v mot.... j......

očitno se mu pač ne da ukvarjat z tabo oz z kaksnim obrazcem ali 2. no kot primer ti lahko navedem da je kolega imel pač na avtomobilu podobno tezavo in so mu brez problema resili v eni x avtohiši.

glede na prevozene km so ti primorani zamenjati gumo. pa saj ni tesko poiskat števiko od kakšne trzne ali druge inšpekcije pa bos pol videl kako se bodo z tabo pogovarjali.

drugace pa pokliči kaksnega vulkanizera pa povprasaj kaj narediti v tem primeru.

aja če naročuješ gume menjaj obe. pa za b kinga so posebaj narejene dunlopke poglej si malce oznako !!

Motor sem kupil tam kot praviš.

Rekli so mi da bi naj te gume tudi bile namenjene z BKinga

Tržna inšpekcija res ni problem to je res, probaš sprva pač po mirni poti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor sem kupil tam kot praviš.

Rekli so mi da bi naj te gume tudi bile namenjene z BKinga

Tržna inšpekcija res ni problem to je res, probaš sprva pač po mirni poti.

glej tam ne mores ker so f... idioti.......... tako da gum za kinga nimajo na zalogi. lepo bos doma čičal pa čakal da bodo gume enkrat v 10 dnevih dobili. pol pa bodo se idiote delali. aja gume kopuj v radlje.......... dobra cena , profisionalen odnos, najboljsa cena, človek ve kaj dela.

mater mu je tesko reklamacijski list napisat pa v madzarsko poslat. poslikat vse skupaj. in razlozit nastalo situacijo.

aja če bos kauj kupoval za moped severni sosedje, dele majo vedno na zalogi,če ne 2 dan, cene boljse kot pri nas, pa še odnos majo na nivojo. servis pa tako da se ne pogovarjamo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!