Skoči na vsebino

Suzuki B KING


miki

Priporočene objave

Ne gre za 15 evrov, ampak ni potrebe menjat filter. Menja se pri prvem servisu na 1000 km in potem na šele na 18000 km. Tako piše v diagramu vzdrževanja.

je tako mali strošek da je ni problema zamenjat..

lahko pa vprašaš kakega dobrega serviserja in ti bo povedal da on vedno vsaj priporoča da se zamenja tudi filter..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je boljše naredit servis preden se da motor na "zimovanje", ali pa takoj v začetku sezone, oz če ga je sploh potrebno če še nisi dosegel št. km do servisa?trance_19_hmm.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je boljše naredit servis preden se da motor na "zimovanje", ali pa takoj v začetku sezone, oz če ga je sploh potrebno če še nisi dosegel št. km do servisa?trance_19_hmm.gif

Če že potem na začetku.Mislim,da če hočeš,da ti velja garancija moraš servise delat ali na kilometre ali na 12 mesecev,če še ne dosežeš kilometrov.

Če pa motor ni v garanciji pa,če ne dosežeš kilometrov na dve leti.Ker to se gre samo zaradi viskoznosti olja.In danes so že vsa tolk dobra,da na dve leti.Vsaj tako mi je rekel na Mercedesovem servisu :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je boljše naredit servis preden se da motor na "zimovanje", ali pa takoj v začetku sezone, oz če ga je sploh potrebno če še nisi dosegel št. km do servisa?trance_19_hmm.gif

Na servis ga daj pred začetkom sezone.

Tudi če še nisi naredil vseh 6.000 kilometrov. Sicer škode ne boš naredil če se tudi spomladi še prevoziš s starim oljem tistih nekaj kilometrov do servisnega intervala, vendar pa je treba za Kinga poskrbet najboljše kar se da..al ne? ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne gre za 15 evrov, ampak ni potrebe menjat filter. Menja se pri prvem servisu na 1000 km in potem na šele na 18000 km. Tako piše v diagramu vzdrževanja.

A se gre o oljnem ali zračnem filtru? Predvidevam, da se o oljnem pogovarjate, zračni je najbrž pralen. Ker to, da ni potrebno zamenjati filtra, ampak samo olje, je kot da bi šel pod tuš, pa oblekel nazaj usrane gate.

Popravljeno . Popravil MihaJ
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da še jaz povem svoje misli glede servisov.

Mislim, da so tako potrebni kot tudi zgolj komercialne narave. Kvaliteta olja, materialov iz katerih je motor sestavljen, sistemi podmazovanja motornih delov,... vse to je šlo z razvojem tako daleč, da je dejanska obraba res minimalna.

Motor od Kinga je narejen za prenašati ogromen navor, vrtljaje okoli 10000 na min,... vsi mi, tudi tisti najbolj hitri, obremenjujemo Kinga v povprečju do 60% potenciala. Po tej teoriji bi lahko bili servisni intervali vsaj 40% daljši...

Da ne bo nesporazuma. Sem zagovornik, da servis raje prej kot prepozno in vedno nov oljni filter, vendar teoretično bi lahko bili intervali občutno daljši. Drugo področje so razni 600 RR, ki ga je potrebno skozi tiščati okoli 14000 na min. V teh primerih je servisni interval zelo pomemben.

Kot zanimivost: znanec ima hornet 600, skozi jo žene in iz kaprica dela servise na 20000km. Pravi, da saj vsake toliko dolije sveže olje... (popije ga dober liter na 20000 km). Motor ima okoli 80000km in dela kot urca. Je pa res, da na 20000km toči najdražje (beri najkvalitetnejše) olje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morda je že vse res, a olje in filtri so pač prepoceni, da bi šparal na njih. A je tak težko dat 100€ na leto za servis, če maš moped ki je 10.000€+ pa sploh? Pa če je treba al ne sem še vedno menjal olje na 6000km (edino ko je potovanje trajalo kakšen km več pa pač na 7500), na FZ1 bom kar preventivno 4000km prezgodaj, je pač prepoceni, da bi blo vredno.

A 80.000 se ti zdi veliko za moped?

MihaJ spoštovanje za primero :)

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morda je že vse res, a olje in filtri so pač prepoceni, da bi šparal na njih. A je tak težko dat 100€ na leto za servis, če maš moped ki je 10.000€+ pa sploh? Pa če je treba al ne sem še vedno menjal olje na 6000km (edino ko je potovanje trajalo kakšen km več pa pač na 7500), na FZ1 bom kar preventivno 4000km prezgodaj, je pač prepoceni, da bi blo vredno.

A 80.000 se ti zdi veliko za moped?

MihaJ spoštovanje za primero :)

ajd

Z vsemi se strinjam, in ni problem v denarju, vendar sam osebno se bom držal tovarniških navodil. Sedaj imam 5530 km, napravil bom še letos preostanek km in napravil servis. Po moje je vseeno ali olje stoji v kanti ali v motorju.

Tudi gume sem že zamenjal, pa čeprav bi lahko še zvozil sezono na meji legalnosti in jih zamenjal pred sezono, tako, da denar ni problem.

Danes sem sprobal nove gume Q RR do Kočevja in nazaj, in lahko povem, da je sedaj popolnoma druga vožnja skozi ovinke, motor kar sam pade v ovinek, tako, da priporočam 190/55-17 dimenzijo.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če že potem na začetku.Mislim,da če hočeš,da ti velja garancija moraš servise delat ali na kilometre ali na 12 mesecev,če še ne dosežeš kilometrov.

Kaj imaš raje, da ti recimo 'usrano olje' vso zimo ždi v mašini in še mal razne procese izvaja? Je pa že bolje pred zimo naliti novo notri, da ne dela škode, pokvarilo pa se tudi ne bo ...

Če že, potem servis pred zimo,da gre motor negovan na zimski spanec ... če že ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot zanimivost: znanec ima hornet 600, skozi jo žene in iz kaprica dela servise na 20000km. Pravi, da saj vsake toliko dolije sveže olje... (popije ga dober liter na 20000 km). Motor ima okoli 80000km in dela kot urca. Je pa res, da na 20000km toči najdražje (beri najkvalitetnejše) olje.

Olje nima s tem nič - to je zato, ker je Honda :-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...vso zimo ždi v mašini in še mal razne procese izvaja?...

In kakšne procese to olje izvaja? :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko že ravno vse vemo, v kolikšni meri poteka oksidacija pri npr. 10 stopinjah Celzije?

eh

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko že ravno vse vemo, v kolikšni meri poteka oksidacija pri npr. 10 stopinjah Celzije?

eh

a poteka?

jest sem kar tko mal ustrelila,..ipak sem sam baba. :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj imaš raje, da ti recimo 'usrano olje' vso zimo ždi v mašini in še mal razne procese izvaja? Je pa že bolje pred zimo naliti novo olje, da ne dela škode, pokvarilo pa se tudi ne bo ...

Če že, potem servis pred zimo,da gre motor negovan na zimski spanec ... če že ...

Sigurno mi je potem lepše pri srcu,ko mu spomladi nalijem not "lepo" novo olje....

Daj me.nas razsvetli kako škodo lahko naredi "usrano" olje,ko ždi v mašini?

Pouči me-nas :worship:

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najbrz se vsi strinjamo, da se olje stara - mehansko kot casovno. in mehansko staranje je problem, ker se v olju "nabere" kar nekaj "odpadnih" snovi (med ostalim), ki ne sodijo v mazalni obtok masine. in te-iste _lahko_ povzrocijo negativne efekte v alu bloku motorja. ce je kaksen kemik tukaj bo znal natancno povedati kako potekajo procesi "staranja" olja in kako to lahko vpliva na aluminiijasti blok masine.

osebno menjam olje in filter preden pospravim motor cez zimo. kot je ze nekdo napisal, ce je vseeno kje stoji novo olje (v kanti ali v masini) se mi zdi v masini bolj primeren prostor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rabljeno motorno olje ima v sebi razne produkte zgorevanja, med drugim tudi neke kisline, ki lahko negativno vplivajo na alu, mg dele in drsne ležaje.

Ampak motor bi moral stati več let z nekvalitetnim oljem, da bi to mogoče prišlo do izraza. Vsekakor pa v parih mesecih zimovanja ne more priti do kakšnih res negativnih posledic.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rabljeno motorno olje ima v sebi razne produkte zgorevanja, med drugim tudi neke kisline, ki lahko negativno vplivajo na alu, mg dele in drsne ležaje.

Ampak motor bi moral stati več let z nekvalitetnim oljem, da bi to mogoče prišlo do izraza. Vsekakor pa v parih mesecih zimovanja ne more priti do kakšnih res negativnih posledic.

Točno tako. Zavedati se moramo, da vsi omenjeni procesi potekajo, če so visoke temperature in pri 10 stopinjah celzije v vaši kleti vsi procesi skorajda ne potekajo. Zakaj olje rata temno čez čas? Ne zato ker je moped doma v mrzli kleti, ampak zato ker res poteka oksidacija in to zaradi visoke temperature - torej mora moped laufat, ne pa stat.

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če prebereš servisno knjigo bi naj motor počival baje brez olja in ga šele pred sezono ponovno nalil . Ne me sedaj križat zaradi tega.biggrin.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Olje se menja po navodilih proizvajalca!!!!! Pri večini motorjev se menja olje na 6K kil.(oljni filter vsako drugo menjavo) in vsaj vsako leto ali max. na dve leti.Pri motorjih z suhim karterjem na 10K kil.ali enkrat letno in oljni filter pri vsaki menjavi olja.Nesebat nobeno olje ni agresivno na gus, alu zlitine ležajev,bronzo,plastiko, magnezij itd.itd. je pa ZELO agresivena hladilna tekočina - antifriz na;alumunij,gus,železo,magnezij itd. katero bi bilo obvezno menjat po parih letih in jo NIHČE nemenja.Je pa potrebno pred vsako zimo hladilno tekočino izmerit in po potrebi dolit ali celo zamenjat!!!

Ni bistveno ali prezimi motor s starim ali novim oljem važno je samo to,da ko se bo olje menjalo, da se motor prej segreje na delovno temperaturo in nato spusti olje.Še boljše je da se motor malo zapelje tako, da se nastale vsedline zmešajo še z starim oljem in ga nato spustiš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!