Skoči na vsebino

Suzuki B KING


miki

Priporočene objave

Prve izkušnje: v B režimu motor ne gre "nikamor" - komaj prehitel par avtomobilov, v A režimu motor nori, med vožnjo režim A in B ni možno menjat, potrebno je dat v ler, zavore napram Banditu so vrhunske - z enim prstom gre lahko po prvem, gume Qualifier so zelo dobre, samo da se malo zagrejejo, v glavnem so prvi vtisi fenomenalni - vsaj zame. :kva2:

Lp

dobro da v b rezimu ne gre nikamor je rahlo pretiravanje :closedeyes:

v A pa je tako nevozen izstrelek , ki bi ga takoj mel, če bi mel kaksno kolco vec v glavi pa za samo enih 300.000 prevozenih km :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dobro da v b rezimu ne gre nikamor je rahlo pretiravanje :closedeyes:

v A pa je tako nevozen izstrelek , ki bi ga takoj mel, če bi mel kaksno kolco vec v glavi pa za samo enih 300.000 prevozenih km :naughty:

nikakor ni nevozen..vsi suzukiji so prav lepo vozni..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes naredil skoraj 200 km in lahko trdim, da je motor za tako maso in velikost zelo zelo dobro vozen, ne zaostaja veliko za R-i, tudi kratki hitri ovinki mu grejo zelo dobro, do tačke pa ni nobenega velikega problema. Stabilnost pri majhnih in velikih hitrostih je zelo dobra, mogoče so prednje vilice malo premehke (tovarniške nastavitve), pri 200 Km/h se da peljat brez problema in ni nobenega velikega upora (z Banditom pri tej hitrosti me je blo po celem pasu dost), da o zavorah ne govorim, kako so dobre. Zaenkrat samo dobro o tem motorju in kdor ga ni probal ga ne more komentirat!

Vsem želim srečno in varno vožnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes naredil skoraj 200 km in lahko trdim, da je motor za tako maso in velikost zelo zelo dobro vozen, ne zaostaja veliko za R-i, tudi kratki hitri ovinki mu grejo zelo dobro, do tačke pa ni nobenega velikega problema. Stabilnost pri majhnih in velikih hitrostih je zelo dobra, mogoče so prednje vilice malo premehke (tovarniške nastavitve), pri 200 Km/h se da peljat brez problema in ni nobenega velikega upora (z Banditom pri tej hitrosti me je blo po celem pasu dost), da o zavorah ne govorim, kako so dobre. Zaenkrat samo dobro o tem motorju in kdor ga ni probal ga ne more komentirat!

Vsem želim srečno in varno vožnjo.

tut pri 260 je čist stabilen..

uživaj max..ker za to je narejen..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem tudi sam imel priložnost spoznat zadevo osebno in moram rečt, da česar tako norega pa še ne...... GLAVA PEČE!!! :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

In? Je kaj novih občutkov oz. spoznanj!

npr. poraba, vožnja s sopotnikom (če sploh je),................

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene zelo mika ampak teža mu je pa velik minus. Predvsem pri manevriranju na mestu.

si probal al govoriš na podlagi številk?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na podlagi številk seveda. B)

Ti si vozil b-kinga, kajne?

A lahko malo več poveš okrog tega, iz prve roke? Pa primerjava mogoče s kakšnim klasičnim nakedom nekje 220 suhe.

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na podlagi številk seveda. B)

Ti si vozil b-kinga, kajne?

A lahko malo več poveš okrog tega, iz prve roke? Pa primerjava mogoče s kakšnim klasičnim nakedom nekje 220 suhe.

vozil ja..

in mel eno sezono cb1300 - suha teža 235 se mi zdi..

na mestu je približno isto. če se lotiš zadeve ko "bolan srat" je seveda težak in hitr uide. če pa zadevo primeš in premakneš pa ni problema..široka balanca pomaga.

pri nizki hitrosti je malo štorast v primerjavi s cb1300, vendar pa je treba upoštevat da ima GSX-R gene (okvir) in se z večanjem hitrosti nasmešek le raztegne.

bi bilo pa vseeno fajn če hayabusine mašine ne bi "umirjal", čeprav ima moči več kot dovolj. lagano turstički na ravnini pustiš zadaj vse SS 600 in 750 ;)

prejšnjič sm vidu enga za 8.500€ novega..

če bi mel bi si ga kupil definitivno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem ni take sile.

Bo treba malo probat, pa upam da ni občutno težji od bivšega bandita 1200s.

Drugače pa litrski cestak pa superbike lenkerca. :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In? Je kaj novih občutkov oz. spoznanj!

npr. poraba, vožnja s sopotnikom (če sploh je),................

V Soboto sva z ženo naredila 360 km, turistična vožnja, med 90km/h in 130km/h, poraba je bila 5l, če ga sam malo bolj pritisnem pa je med 6l in 6,5l (seveda je možno porabo tudi povečati?), žena se glih ni nekaj pritoževala( oba je malo bolela rit), zato je tudi za sopotnika kar solidna vožnja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Motor je zelo "lepo" vodljiv. Kaj se mene tiče je že v B programu dovolj močan, v A pa res divji, tako da moraš desno roko kar kontrolirat. Brez napora se ga da vozit tam nekje do hitrosti cca 160 km/h. Zadnjo gumo žre kot radirko če si malo nervozen z gasom. Kaj se tiče premikanja na mestu nimam nobenih težav - mi pomagajo moje kile :naughty: , kakšen 60 kg motorist pa res lahko ima težave :whistle: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vozil ja..

in mel eno sezono cb1300 - suha teža 235 se mi zdi..

na mestu je približno isto. če se lotiš zadeve ko "bolan srat" je seveda težak in hitr uide. če pa zadevo primeš in premakneš pa ni problema..široka balanca pomaga.

pri nizki hitrosti je malo štorast v primerjavi s cb1300, vendar pa je treba upoštevat da ima GSX-R gene (okvir) in se z večanjem hitrosti nasmešek le raztegne.

bi bilo pa vseeno fajn če hayabusine mašine ne bi "umirjal", čeprav ima moči več kot dovolj. lagano turstički na ravnini pustiš zadaj vse SS 600 in 750 ;)

prejšnjič sm vidu enga za 8.500€ novega..

če bi mel bi si ga kupil definitivno!

No ja, tudi kakšna 1000-ka lahko pade pa čeprav ni vse v hitrosti. Užiteeeeek je pomemben ! Motor res zgleda malce okorno vendar po prevoženih cca 2700 km z njim ( tudi po mestu ) je presenetljivo okreten.

lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...JAZ BI raje VELIKO šajbo, pa ogromne 3 kufre, pa 5 cm debel zic z naslonom... :naughty: :naughty: :naughty:

...malo heca... :kva2::kva2:

pol bi bil pa to kul potovalnik :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm naj še jaz malo napišem o tem mašem Suzuki B-kingu....

Jaz sem z njim trenutno naredil dobril 3000 km z B-kingom in sem z njim zelo zadovoljen, čeprav so mi ga na začetku vsi povrsti odsvetovali (malo tipične slovenske fovšije). Z motorjem nimam nikakršnih problemov, edino vetrna zaščita pri hitrostih nad 160km/h je mal slaba oziroma je sploh ni...(sam sem si dokupil večje "vetrobransko" steklo, ki pa ni original od Suzuki je mal večje in od konkurence). Na motorju sem skupno (v eni vožnji) naredil največ 600km. Po teh kilometrih nisem bil skoraj nič utrujen (onimi ki so meli cestake pa so skoraj iskali posteljo). Kot sem ze bral na tem forutmu, je res da je opcija B kar mal zaspana, sploh če se na motociklu vozi še sopotnik (ni tok agresivna kot A). Opcija B je pa zelo zelo priporočljiva za mokro cesto, saj se motor ne odziva tako burno na plin, kar se dogaja pri opciji A. Motocikel je zelo zelo stabilen na cfesti tako pri manjših kot pri višjih hitrostih (sam osebno sem ga stisnil do 290km/h naprej pa nisem več imel "jajc").

Sam sem za motocikel kar dolgo iskal dodatno opremo (torbe kovčke, nosilce...), zaradi česar sem izgubil kar dosti živcev. Prišel sem do zaključka in spoznal da je za mene najboljše, če nanj pritrdim GIVI-jevo tank tokbo, in GIVI-jevo sedež-torbo.

Upam da sem komu pomagal z mojimi izvlečki...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem za motocikel kar dolgo iskal dodatno opremo (torbe kovčke, nosilce.. .) , zaradi česar sem izgubil kar dosti živcev. Prišel sem do zaključka in spoznal da je za mene najboljše, če nanj pritrdim GIVI-jevo tank tokbo, in GIVI-jevo sedež-torbo.

Upam da sem komu pomagal z mojimi izvlečki...

Nalimaj sliko kako zgleda ta reč s šajbo in torbami... aja, kakšno je "ritno" počutje na zadnjem in sprednjem zicu? Slednji mi deluje nekako trdo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nalimaj sliko kako zgleda ta reč s šajbo in torbami... aja, kakšno je "ritno" počutje na zadnjem in sprednjem zicu? Slednji mi deluje nekako trdo?

Maksimalno v enem dnevu sva z ženo naredila cca 600 km (NM-Nin-Zadar-NM po avtocesti), pa nisva imela nobenih problemov z bolečinami ali utrujenostjo, sedeži so kar vredu. (Vse je vredu :naughty: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm naj še jaz malo napišem o tem mašem Suzuki B-kingu....

Jaz sem z njim trenutno naredil dobril 3000 km z B-kingom in sem z njim zelo zadovoljen, čeprav so mi ga na začetku vsi povrsti odsvetovali (malo tipične slovenske fovšije). Z motorjem nimam nikakršnih problemov, edino vetrna zaščita pri hitrostih nad 160km/h je mal slaba oziroma je sploh ni...(sam sem si dokupil večje "vetrobransko" steklo, ki pa ni original od Suzuki je mal večje in od konkurence). Na motorju sem skupno (v eni vožnji) naredil največ 600km. Po teh kilometrih nisem bil skoraj nič utrujen (onimi ki so meli cestake pa so skoraj iskali posteljo). Kot sem ze bral na tem forutmu, je res da je opcija B kar mal zaspana, sploh če se na motociklu vozi še sopotnik (ni tok agresivna kot A). Opcija B je pa zelo zelo priporočljiva za mokro cesto, saj se motor ne odziva tako burno na plin, kar se dogaja pri opciji A. Motocikel je zelo zelo stabilen na cfesti tako pri manjših kot pri višjih hitrostih (sam osebno sem ga stisnil do 290km/h naprej pa nisem več imel "jajc").

Sam sem za motocikel kar dolgo iskal dodatno opremo (torbe kovčke, nosilce.. .) , zaradi česar sem izgubil kar dosti živcev. Prišel sem do zaključka in spoznal da je za mene najboljše, če nanj pritrdim GIVI-jevo tank tokbo, in GIVI-jevo sedež-torbo.

Upam da sem komu pomagal z mojimi izvlečki...

"Pripni" kakšno fotko, rad bi videl kako izgleda z šipico.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ojla ...

Fotko bom pripel takoj ko bo le to mogoče (ko prispem do doma).

Kar se tiče sedenja na zadnjem sedežu je za take vrste motocikel zelo udobno. Seveda se udobje na zadnjem sedežu ne more primerjat z kakimi potovalnimi motorji (V-Strom, Bandid, TDM...), je pa bistveno udobneje kot na kakih sportnih motociklih (GSXR....).

Sedeza, tako voznikov kot sovoznikov, sta res nekoliko trda..

Pri moji boljši polovici, se je pri dolgi voznji pojavil problem z bolečinami v kolenih, tako da je to ena izmed slabosti B-kinga, katere sm jaz zaznal.

Lep pozdrav!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Borut

Kako ti je ratalo peljat 290km/h, jaz sem ga danes probal po avtocesti prvič malo naterat, pa se mi pri 220km/h ni zdelo vač humano :? . Moraš verjetno ležat na motorju. Meni v homologaciji piše končna hitrost 248km/h :hmm: , sem mislil, da je elektronsko omejena?! :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Borut

Kako ti je ratalo peljat 290km/h, jaz sem ga danes probal po avtocesti prvič malo naterat, pa se mi pri 220km/h ni zdelo vač humano :? . Moraš verjetno ležat na motorju. Meni v homologaciji piše končna hitrost 248km/h :hmm: , sem mislil, da je elektronsko omejena?! :blink:

pa sej gre v četrti več kot 250..

ni blo placa na pisti za šaltat v peto ali šesto..

ampak zihr gre 299 po števcu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!