Skoči na vsebino

Hyosung GV 650 in 1000


frenk

Priporočene objave

Mislm da ma se vseen mal visoko ceno 1,4mio.

ja potem pa navedi če dobiš kayj bolj pametnega za ta denar :baa: razen kašnega rabljenega šrota :wub: :whistle:

Mislm da ma se vseen mal visoko ceno 1,4mio.

ja potem pa navedi če dobiš kayj bolj pametnega za ta denar :baa: razen kašnega rabljenega šrota :wub: :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:o Verjetno zelo slabo glede na to, da bo "made in korea". A ne da? :o

Kar se mene tiče tist "made in korea" niti ni važn,po pravici povedano za relativno mal dnarja dobiš dobr motor,če vložiš še nekaj v nadgradnjo in zamenjavo nekaterih delov (cca 100.000sit) pa dobiš ven zlo dobr motor k se brez problema kosa z dražjo konkurenco.Drugače pa sem po netu pobrskal malo okoli tega jermena in zadeva je res ameriška,baje da ista firma dela jermene tud za vsem znane Orange County Choppers.Tko da brez veze se mi zdi da se bodemo tuki neki kje so deli narjen in katera znamka je gor,k je tko al tko vse en in isti muštr.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Kaksen je motor v zivo?

če ga oceninimo do 5 / je moja ocena 3 ( to je ocena ker sem pač samo sedel na njem in ga in ga 2do3 zalaufu tako da sama vožja z njim mu lahko pokvari ali zviša oceno) jaz sem ga pač oceno tako pod - sedež,stopalki za zavoro in sklopko ,preveč kromirane plastike,okrog mašine so preveč vidne cevi za hladilno tekočino, ogromni auspuh :hmm: pod plus :OK: ugodna cena,pogon preko jermena,dobre in široke gume,moč motorja,končna hitrost(tov.220 kmh)ko sediš na njem deluje dobiš občutek da sediš na ogromnem motorju to je pač moja ocena posameznika (seveda pa vabim da še kaj napišeji o tem motorju) :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja potem pa navedi če dobiš kayj bolj pametnega za ta denar :baa: razen kašnega rabljenega šrota :wub: :whistle:

dobiš rabljen ne-šrot... za razliko od morebitnega novega šrota (zadeva je pač nepreverjena ljudje pa imajo s husoti slabe izkušnje, še zlasti, ko jih želijo prodati ... )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mah sej nocem nic sinfat ker mam aquilo 250 pa gre kot urca :P

nobenih problemov

samo kot je eden vprasal gor ce dobis za podoben denar kaj drugega:? :eek: :eek:

ja jaz ne vem ali folk ni informiran ali pa gre oba motorja metat v isti kos :angry2:

motor kawasaki VN800 Classic 1.527.226 sit :OK:

50.000 sit je drazji

ocitno sta za nekatere na istem nivoju po kvaliteti,moci,... ce nekdo vrze ven tako vprsanje

jaz bi dal takoj tistih 50-100.000(ce gledamo akcijsjko ceno) vec pa vsaj ves kaj kupis.

ali pa ni to vec isti rank.je to ze prevec denarja za doplacat.

ta dva motorja sta zame kot dan in noc

med tema dvema motorjema zame sploh ni dileme z tako majhno razliko v ceni

mah ne vem no.aquila bi mogla bit cca 1.200.000 da bi jo clovek sploh pogledal oz. kupil

lp

Popravljeno . Popravil borutz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dobiš rabljen ne-šrot... za razliko od morebitnega novega šrota (zadeva je pač nepreverjena ljudje pa imajo s husoti slabe izkušnje, še zlasti, ko jih želijo prodati ... )

jaah paje le novi šrot in to v 2 letni garanciji :naughty: pa konec debate :devil:

mah sej nocem nic sinfat ker mam aquilo 250 pa gre kot urca :P

nobenih problemov

samo kot je eden vprasal gor ce dobis za podoben denar kaj drugega:? :eek: :eek:

ja jaz ne vem ali folk ni informiran ali pa gre oba motorja metat v isti kos :angry2:

motor kawasaki VN800 Classic 1.527.226 sit :OK:

50.000 sit je drazji

ocitno sta za nekatere na istem nivoju po kvaliteti,moci,... ce nekdo vrze ven tako vprsanje

jaz bi dal takoj tistih 50-100.000(ce gledamo akcijsjko ceno) vec pa vsaj ves kaj kupis.

ali pa ni to vec isti rank.je to ze prevec denarja za doplacat.

ta dva motorja sta zame kot dan in noc

med tema dvema motorjema zame sploh ni dileme z tako majhno razliko v ceni

mah ne vem no.aquila bi mogla bit cca 1.200.000 da bi jo clovek sploh pogledal oz. kupil

lp

tebe pa sloh ne razumem kaj bluziš tu notri :nono:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

No jst mam Aquilo gv 650 zdaj že 2 mesca

In sm super zadovoln, nardil sm 2000+ km in zaenkrat vse ok. Fajns se pelje in potegne tud dobr, pa še v ovinek gre fajn.

Za mene ki nism želel čist tipičnga čoperja je to za tak dnar super motor, medteme ko kak V-rod pa stane velik več:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dobiš rabljen ne-šrot... za razliko od morebitnega novega šrota (zadeva je pač nepreverjena ljudje pa imajo s husoti slabe izkušnje, še zlasti, ko jih želijo prodati ... )

Kukr jest vem majo ljudje z aquilami do sedej zlo dobe izkušnje in tud zlo hitr se prodajo tko da ne vem kva zdej tuki neki bluziš.Z Comti se strinjam da so ble težave pr delovanju ampak pr sami prodaji pa tud ni problema k prvi lastniki tko al tko večinoma porihtajo motor tko da pol naprej ni problemov kar se tiče serijskih napak.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sm bral teste od aquile (ne nase avstralske in ameriske), da ima izredno lego na cesti, dobre bremze, ter kar mocna. Tisti ki je napisal ameriski test je izjavil da je ta aquila mocnejsa kot njegov H&D Sporster 1200.

Da je bolj okretna in hitrejsa. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Videl dva v živo in moram reči, da sta mi sila všečna. Pa tudi moč v tem segmentu ni za odmet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cena 650 ccm je malenkost manjša, kot Classica800, tako da zame sploh ni dileme kaj kupiti. Po drugi strani pa se korejcev še vedno drži sloves vzhodne rižote. Čez leta pa bo že verjetno čisto enakovreden japonskim. Čas bo naredil svoje. Mi je pa všeč oblika in izgled GV650.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cena 650 ccm je malenkost manjša, kot Classica800, tako da zame sploh ni dileme kaj kupiti. Po drugi strani pa se korejcev še vedno drži sloves vzhodne rižote. Čez leta pa bo že verjetno čisto enakovreden japonskim. Čas bo naredil svoje. Mi je pa všeč oblika in izgled GV650.

Ja, ampak potem bo tudi cena "enakovredna" japonskim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj že zdaj ne zaostaja veliko... :devil:

Potemtakem je Kawa nabrž res boljša alternativa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...
  • 2 mesecev pozneje...

Pozdravljeni!

Pred sezono bi rad menjal svojega Daelimcka za kaj mocnejsega, gledam ali 250 ali 650cc verzijo tegale motorja. Danes (pravzaprav ze vceraj) sem se imel priloznost peljati s 'tasvoh' verzijo. Glede na borih 250 kubikov je dokaj velik, zal pa se mi zdi, da je glede na tehnicne podatke (mel naj bi okrog 27 km) nekako preslabo odziven. Rad bi sprobal oz. ce mi bi ustrezalo potem tud kupil 650. Zgleda prav strupen.. u glavnem.. kaka ideja, morda mnenja, napotki za vzdrzevanje, ... se posebej od obstojecih lastnikov?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Filozof, ne filozofiraj in bejž stran od aquileGV250. Glede na sloves ki se drži Cometa, pa tudi od aquileGV650.

250 tko sem imel in se res fino vozil dokler...

In ta dokler je očitno stalnica.

Seveda če pa bi se rad iz filozofa prekvalificiral v mehankarja, potem pa kar. Pestro sobivanje z mopedom ti je zagotovljeno.

Veš, Hyosung je motor za celo življenje! :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni ni, moj je odšel od bajte :D Res pa da 60% ceneje kakor sem jaz dal zanj :headbang: :D

Drugače pa kdor ima veselje do šraufanja, mu toplo priporočam Hyosunga. Jaz sem se toliko navadil v treh letih tega motorja, da mi je občasno šraufanje postalo že postranski dohodek :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Filozof, ne filozofiraj in bejž stran od aquileGV250. Glede na sloves ki se drži Cometa, pa tudi od aquileGV650.

250 tko sem imel in se res fino vozil dokler...

In ta dokler je očitno stalnica.

Seveda če pa bi se rad iz filozofa prekvalificiral v mehankarja, potem pa kar. Pestro sobivanje z mopedom ti je zagotovljeno.

Veš, Hyosung je motor za celo življenje! :evilgrin:

650ka kljub temu da ima isti motor kot comet, je bullet proof. In še ni bilo problemov z motorjem, vsaj kakor jaz spremjam situacijo na svetovnem forumu. Motorna glava je nekoliko drugačna, ventili, menjalnik (5 prestav in ne 6), vplinjači so drugače nastavljeni, motor ima skoraj 10 konjev manj....

Edini vpoklic za aquillo je bil glede nekih šravfov na balanci, ki naj bi bili prekratki....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

650ka kljub temu da ima isti motor kot comet, je bullet proof. ...

:blink: To bi pa res rad videl. Pripelji mi eno na test! Že ladam... :evilgrin:

Popravljeno . Popravil HHV
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!