Skoči na vsebino

Hyosung GV 650 in 1000


frenk

Priporočene objave

Lahko potrdim, da je Aquila GV 650 čisto drug motor kot GT650. Ga ima moj kolega in ni skoraj nobenih skupnih delov. Motor je spremenjen, menjalnik drugi, pogon preko jermena... Motorček je za svoj denar super. Pa na tujih forumih ni zaznati takšnih problemov, kot so bili s GT650.

DEX: še dobro da si imel cometa, kdo pa bi nam sedaj šraufal naše kante? :naughty:

lp robi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vidim da vam (vsaj nekaterim) korejci,tajvanci, karkol ze... smrdijo iz dna duse... stvar je pa taka... da moje finance zaenkrat ne dopuscajo nakupa kakega harley v-roda, pa tud za kako hondo shadow, kawasakija vn900, yamaho drag star ali kaj tretjega sem prekratek. mi je pa, glede na obliko in ceno, ta motor najbolj spremenljiv... sicer sem uporabil iskalnik, ampak ni, po naslovih tem sodec, nasel nic pametnega. kakorkoli ze... na (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)u sem nasel dva rabljena ter dva 'nova'. en je mal podrajsan... js bi pa rad kupu novega novega, po moznosti na obroke. kdo je uradni zastopnik za hyosung v sloveniji? kaj pa servisi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imel Hyosunga 3 leta, jajca od jajc.. Dvakrat razdiral menjalnik in menjal 3 prestavo.. Ampak moram pa povedat, da je sodeč po tujih forumih GV 650 res precej boljši motor od Cometa. Veliko manj okvar, pritožb, problemov.. Tako, da mogoče kljub vsemu ni napačna izbira. Če boš dobil za ugodno ceno in ti je motor všeč, potem vzemi.

Glede servisov imam izkušnje samo z enim iz LJ, ki ga ni več menda in Barboričem iz Žužemberka. Barborič je kar ok dečko, čeprav ni med najcenejšimi, ampak že potrpiš tistih par eur. Kar se ostalih tiče ne vem, sem pa slišal precej pritožb čez Vombergerja, tako da njega bi se izogibal. Itak pa sem nato začel vse rihtat sam, tako da se s serviserji nisem več obremenjeval.

Uvoznik za Slo je Saplex d.o.o. Sprva smo imeli lastniki precej problemov zaradi okvar in uveljavljanja garancije, ampak mislim, da se je malo vnesel, ko so te okvare postale nekaj bolj vsakdanjega in ni bilo druge izbire. Moram pa pohvalit uvoznika, ker ima res na zalogi vedno vse kose. Tudi če rabiš eno tretjo podložko iz menjalnika je v par dneh pri tebi doma :)

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v MB v avto centru šerbinek imajo v salonu za yamaho enih par hyosungov med njimi tudi enga GV 650

nikjer odzunaj nisem zasledil kake table za hyosunga... :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NASVET: ne kupuj hyosunga.

imel sem cometa gt650r dve sezoni. kot vidiš na forumu so s to firmo vedno problemi. tudi če imaš garancijo 2 leti, se ga boš naveličal vsak mesec voziti v popravilo. in vsakič boš brez motorja vsaj 10 dni. mene je večkrat pustil na cesti in sem ga moral s prikolico peljati domov. hyosung očitno uporablja slabše materiale kot ostali. napake na mojem hyosungu: ko ga opereš ne vžge 20 min, sklopka zdrsava, crkne števec, ckrne sklopka, potrga ventile- en najden v izpuhu, barva se izredno hitro spraska, crkne akumulator- ni pod garancijo, včasih je nemogoče prestaviti v prvo prestavo- menjalnik nasploh je jajc. sedaj sem kupil hondo in se nobena od naštetih napak ni pojavila. kar pa se tiče serviserjev ne vozi k vombergerju. rozman servis v Tržiču pa si zasluži samo pohvale. prevzel motor v nedeljo, tudi v soboto zvečer se je oglasil na telefon in mi pomagal. vedno mi je vse popravil pod garancijo in svetoval, vomberger pa nikoli; pravi to je pač hyosung, to je normalno da ne dela!!!!!! aja pa motor je bil nov.

raje počakaj eno leto in kupi preverjeno firmo motorja ali pa starejši letnik.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NASVET: ne kupuj hyosunga.

...

raje počakaj eno leto in kupi preverjeno firmo motorja ali pa starejši letnik.

lp

verjetno nisi prebral zgoraj da vseh teh težav ki so pri GT-jih jih ni pri GV-ju

meni je kolega svetoval za hyosunga gt 650 da pač dobim skoraj novega za ta denar ki sem ga pač imel... pa mi je na srečo bila yamahica xj 600 bolj všeč, seveda 4 leta starejša :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Serijski komet je klump, predelan komet je malo manj klump.

Aquila je pa serijska čisto v redu. Pač bolj touring naravnan agregat.

Samo strnil sem že napisano. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
Tako nekako kot pravi simonsi :D

Se mi zdi da je AQUILA 650 zelo navita in se vrti v visokih vrtljajih.Glede na druge motorje Rec.Kawasaki vn 900 ma 37 KW,Suzuki intruder 800 39KW,Honda shadow 750 34KW.

Hyosung Auila650 pa ma59KW in81KM.Se mi zdi da je tu kar velika razlika,ne vem pa če je to dobro al slabo.Končno hitrost ma pa tud najvišjo 195km/h ali še celo več.

Če je velik kilowatov je tud zavarovanje dost dražje.Kako je s tem ?

Mogoče je prav zaradi tega ker je mašina tok navita tok problemov z Cometi in tudi z GV 250 po besedah HHV-ja.

L:P:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GV nima nikol 81km, comet jih za slo trg 78km, aquilla pa mislm da 72, zdj pa preračuni v kw.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GV nima nikol 81km, comet jih za slo trg 78km, aquilla pa mislm da 72, zdj pa preračuni v kw.

Pa tudi če ima 72 Km je to precej več ko pa drugi našteti motorji.Kawasaki ma 50 KM

Honda Shadow 46,Suzuki Intruder 53.Te podatke sem najdu v Moto Katalogu 2008 i mislim da so podatki pravi vem pa ne ker nisem še nobenga vozu niti vido v živo.Kot sem reku za enkrat zbiram le informacije kaj se splača kupit kaj pa ne za določeno vsoto denarja.Zato pa se obračam na vas izkušene motoriste da mi daste kak nasvet in napotek iz svojih izkušenj.Ne mislim pa bit preveč pameten na področju ki ga komaj raziskujem.

72 KM pa je nekje okol 52-53 KW .Ali se motim?

L.P.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Osebno ne poznam tega motorja. Pejdi na stran www.korider.com (hyosung world forum)!!!

Če opišem motor od GT-ja (skoraj identičen GV-ju):

Motorček je za normalno solo vožnjo več kot dovolj, dost navora, npr na glavnih cestah lahko pelješ skozi v 6ti prestavi in prehitevaš avte brez da šaltaš v 5to....

Motor že dobro vleče od 3000 obr naprej, pred temi obrati se malo zatika kašlja (pač v-twin), pri cirka 7000 obr se pa še malo bolj razživi (pa ne tako hudo kot 600cc 4cyl), max power doeže na 9000rpm, zvrti se pa do 11200rpm kjer je blokada (mislim da je pri GV vse malo nižje postavljeno, več navora v nižjih obratih, blokada in max power sta verjetno prej).

Poraba se giba okoli 5L, odvisno od dodelav in načina vožnje....ena stvar ki sem jo opazil da se poraba ko začneš tiščat ne dvigne močno cirka 0.7l/100km.

Ko sta 2 na motorju je malo manjka moči in navora pri prehitevanju (v 6-ti), pač moraš šaltati eno prestavo dol pol pa ni problem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Osebno ne poznam tega motorja. Pejdi na stran www.korider.com (hyosung world forum)!!!

Če opišem motor od GT-ja (skoraj identičen GV-ju):

Motorček je za normalno solo vožnjo več kot dovolj, dost navora, npr na glavnih cestah lahko pelješ skozi v 6ti prestavi in prehitevaš avte brez da šaltaš v 5to....

Motor že dobro vleče od 3000 obr naprej, pred temi obrati se malo zatika kašlja (pač v-twin), pri cirka 7000 obr se pa še malo bolj razživi (pa ne tako hudo kot 600cc 4cyl), max power doeže na 9000rpm, zvrti se pa do 11200rpm kjer je blokada (mislim da je pri GV vse malo nižje postavljeno, več navora v nižjih obratih, blokada in max power sta verjetno prej).

Poraba se giba okoli 5L, odvisno od dodelav in načina vožnje....ena stvar ki sem jo opazil da se poraba ko začneš tiščat ne dvigne močno cirka 0.7l/100km.

Ko sta 2 na motorju je malo manjka moči in navora pri prehitevanju (v 6-ti), pač moraš šaltati eno prestavo dol pol pa ni problem...

Kolk pa kaj pride zavarovanje za GT-ja? Verjeten za GV -ja pride enak ali pa mal majn.

Pa servisi po kok so na koliko KM?Kje pri katerem serviserju jih delaš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst mam 50% pa sm dal 180eur....poglej na amzs.si in si izračunaj

Glede serviserja je pa tko ne vozi v lj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

no, da malo obnovim temo... takrat sem pol kupil gv650, zdj bo pocas prevozenih ze ene 7kkm... jeßiga... ne delam velik... servise delam pr enem v smartnem pri slovenjgradcu, so dokaj poceni... v zacetku naslednje sezone bom verjetno menjal gume, letos bi pa pred morjem rad kakem majstru dal zmontirat mal bl komfortn zic za prikolico ;) pa mogoc se kak sissy bar...

ekola.. se ena mala slika izpred nekaj let...

post-10698-127290926294_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

Ker je še nekaj placa v garaži, bi si nabavil še en motor in ker mi je bila oblika tega Hyosung-a od vedno všeč je nekako prišel v ožji izbor. Zanima ali je kdo tukaj na forumu, ki bi vedel kaj več povedati glede vzdržljivosti, okvarah, zmogljivostih, ...

Ali je v Sloveniji sploh še uvoznik za Hyosung?

Pozna kdo katerega od teh treh?

http://tinyurl.com/chufbl7

http://tinyurl.com/cvsf9qo

http://tinyurl.com/btylxns

Vsi komentarji so dobrodošli.

Hvala.

Lp_

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 let pozneje...

Jaz že nekaj časa vozim Aquilo GV 650 in sem zelo zadovoljen. Moram pa reči takoj, da je to chopper samo po obliki, mašina pa je vse prej kot to, saj potegne tudi do 200. Ima odlične pospeške in to nekako ne gre skupaj s konceptom chopperja. Vse v vsemu - odličen motor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!