Skoči na vsebino

Polnilec (zunanji) za akumulator


marem

Priporočene objave

Pa naj bo še mojih 5 kovačev v tej temi:

Motorje imam pozimi v neogrevani garaži. To je za akumulatorje super, ker imajo pri nizkih temperaturah majhno samopraznenje.

Čez zimo ne naredim nič drugega, kot da jim odklopim maso. Spomladi priklopim, zavrglam in sezona se prične. Še nobeden mi ni zdržal manj kot 5 let...

Pa sem modelar, imam več polnilcev, tudi takega za slabih 400€. In vendar mi niti na misel ne pride, da bi ga čez zimo priklapljal na  motor kaj še, da bi šel za to kupovati nekakšnega C...k  ali kaj že...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem pomeril aku je imel 12.6V in prejšnji tedn ni vžgal dizl kalnte..  poleti komot, res da sem uporabil mali 45Ah akumulator za vžgat starega dizla ki nima nše niti grelnih svečk, torej po specifikacijah bi potreboval 680A zagonskega tokaj jaz sem jih imam ene 400A :D

Sedaj resno vprašanje: Iščem bo res brutalno nizki ceni par akumulatorjev z zagonskim tokom okoli 600A, kateri dobavitlej jih ima najceneje? Gre za starodobnika ki se bo res malo rabil ampak je 3.5L mehanski dizl brez grelnih svečk, torej če zunaj ni več kot 20 stopinj zahteva kar nekaj sekund verglanja kjer pa mali 45Ah akumulatorji ki sem jih sedaj dobil za šenk počepnejo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede akumulatorjev ne vem, ti pa priporocam, da mu ob verglanju privoscis topel zrak - v sesalni kolektor pihas s fenom za lase. Slisi se smesno, a pomaga. Verjemi. Sem imel Laguno dCi, tako da vem. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, Zok pravi:

Glede akumulatorjev ne vem, ti pa priporocam, da mu ob verglanju privoscis topel zrak - v sesalni kolektor pihas s fenom za lase. Slisi se smesno, a pomaga. Verjemi. Sem imel Laguno dCi, tako da vem. :P

Sem mislu,da si pri nas mimo bajte kaj pozimi hodu...

Jz se norca delam,da Peugeot na kabl pozimi...vsako jutro das pod havbo fen za 10 min in super vzge plus aku vedno ok...prej pa kable vozli itd enih problemov z jajcami.Zato jz nocem francoskega avta!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

27 minutes ago, Zok said:

Glede akumulatorjev ne vem, ti pa priporocam, da mu ob verglanju privoscis topel zrak - v sesalni kolektor pihas s fenom za lase. Slisi se smesno, a pomaga. Verjemi. Sem imel Laguno dCi, tako da vem. :P

Ne dvomim, sej zato ni neke panike, morda bom zaradi škrtosti pristal na kakšne akuje z 550A toka, ker če vžigam doma bom že neki "zglumu", sej zdej ko ga še popravljam sem ga nazadnje ko so vgrajeni akumulatorji počepnili, sem pripeljal ven električnega viličarja, tam so pa taki akumulatorji ki se filajo za 100A toka :D 

 

ps: sem pa našel že pod 80€, 75Ah z 650A zagonskega toka... samo rabim dva ki je 24V sistem :hmm: 

Popravljeno . Popravil smasher
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Te yamahini skuterji so res butasto narejeni. Pol motorja moreš podret, če hočeš akumulator ven vzet. Sam sem v predal montiral 12v cigaretno vtičnico na stalnem toku (da lahko še kakega gizmota med vožnjo polnim). Potem pa tamali 0.8A xs CTEK preko cigaret adapterja gor priklopim čez zimo. En teden, en teden  motor od fotra. In tako celo zimo. Originalni akku mi drži že od februarja 2010. Pa še nič ne kaže, da bi bil za odpis. Po kakih 3 tednih recimo na minusu v neogrevani garaži in da ni priklopljen na polnilec malo zakiha, ampak vžgal je motor še vedno. To je pa že dolga doba za moto akumulator, študiram da bi ga spomladi zamenjal, za vsak slučaj.

@edvard brank Škoda, da mu nisi tega zmontiral. lepše zgleda, pa še indikator ima.

https://www.ctek.si/ctek-komfort-indikator-panel-1,5m-artikel-56-380

Popravljeno . Popravil Big Py
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Big Py, s strani uporabnika je bil določen zgornji limit financ. Komfort indikator je priročna zadeva, če ga uporabljaš pogosto.
Pa še indikator napetosti ima.
Naročnik pa je rekel: "itak bom to uporabiljal - priklapljal samo 2-4x na leto". Za montažo tega panela je potrebna tudi ravna površina. Na tej Yamahi pa jo je malo. Pa tudi še več demontaže in časa bi bilo potrebno. Ne samo  2 uri...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Zok še nisem slišal za to varianto. Fen v sesalno šobo zraka motorja...zna učinkovati.
Skandinavci imajo (kot mi je nekdo rekel: sm vidu na skoraj vsakem petem vozilu ene štekarje...) posebne grelce za to.
Grelec - špiralo za vodni sistem ogrevanja vode motorja - in kabine, za ogrevanje olja motorja v karterju in tudi za vzdrževanje akuja.
To ima npr. www.calix.se

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Snecer sej ctek ni montiran. Samo priklopljen je na konektor ctek-a. Odklopiš ga lahko kadarkoli in uporabiš drugje. Ni prišraufan na motor.

Kje pa to vidiš? Samo konektor za stalni priklop sem montiral na aku. Da ni treba vedno s krokodili do akuja...pa tudi ne moreš, ker je aku nedosegljiv.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, edvard brank pravi:

Samo konektor za stalni priklop sem montiral na aku. Da ni treba vedno s krokodili do akuja...pa tudi ne moreš, ker je aku nedosegljiv.

Ne pride tak konektor zraven polnilca, sam sem ga dobil?...tudi nekaj časa sem imel montiranega pa sem ga odstranil, ker bi ga redko uporabljal. Če je to dodatni del, je malo čudno ali je le lastnik tako neiznajdljiv?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, vandrovec said:

Ne pride tak konektor zraven polnilca, sam sem ga dobil?...tudi nekaj časa sem imel montiranega pa sem ga odstranil, ker bi ga redko uporabljal. Če je to dodatni del, je malo čudno ali je le lastnik tako neiznajdljiv?

Na skuterjih ni ravno enostavno. Pri Hondi SH300i sem se kar matral, ker je priloženi konektor na prekratki žici, plastike pa nisem hotel vrtati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, smasher pravi:

Jaz sem pomeril aku je imel 12.6V in prejšnji tedn ni vžgal dizl kalnte..  poleti komot, res da sem uporabil mali 45Ah akumulator za vžgat starega dizla ki nima nše niti grelnih svečk, torej po specifikacijah bi potreboval 680A zagonskega tokaj jaz sem jih imam ene 400A :D

Sedaj resno vprašanje: Iščem bo res brutalno nizki ceni par akumulatorjev z zagonskim tokom okoli 600A, kateri dobavitlej jih ima najceneje? Gre za starodobnika ki se bo res malo rabil ampak je 3.5L mehanski dizl brez grelnih svečk, torej če zunaj ni več kot 20 stopinj zahteva kar nekaj sekund verglanja kjer pa mali 45Ah akumulatorji ki sem jih sedaj dobil za šenk počepnejo.

..si že slišal za štartne kondenzatorje? (power capacitors)

... sej vem, da ne boš šel delat tega.... ampak malo za znanost..     :P 

... veliko folka še ni slišalo za to.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem, sem tudi gledal in razmišljal, sicer smo bolj to za motor, ko je kolega delal skremblerja za ultra tanek pack ki bi se skril v debelino ene 3cm po dolžini sedeža, pol ideja propadla.

Kar se tiče za avto, če bi res kje dobil po smešni ceni take kondenzatorje, za nekrat cene še niso še humoristične :D , to bi morda za kakšnega bencinarja, ampak za to kar rabim sedaja skoraj sigurno ne, ker je precej A in lahko daljši čas verglanja.

Sej ta iz videa je potem dodal še li-Fe powerpack ob te kondenzatorje, zaradi samoizpraznitve kondenzatorjev.

Jaz sem si enkrat kupil eno vrečko majhnih 10F kondenzazorjev, ki so lepo nadomestili zjahano li-ion baterijo v dinamo svetilki, sm jih dal par kolegu ki je delal neke mini solarne polnilce pa je rekel da je hitrost samoizpraznitve prevelika da bi nadomestil baterijo s temi kondenzatorji (govorim še vedno o manjših 10F ).

Imam tudi mali booster ki je kao do 400A pa ne pomaga ker lahko verglaš samo 5 sekund. 

(Sej v čem je problem met sabo v kabini zmeraj 25m podaljšek pa en električni brener :D )

 

ps: da popravim, dejansko za vžgat bi potreboval teoretično le 400F pri 24V, problem nastane ker so kondenzatorji le 2.7V torej jih rabim 9. in če jih vežem 9 zaporedno, bi rabil 3900F kondenzatorje če zaokorožimo so to 4000F, trenutno je cena 1novega paketa za 12V z 6x 300F kondenzatorji 250€, torej je investicija "samo cca 500€" :lol1:

Popravljeno . Popravil smasher
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@vandrovec zraven polnilca sta v kompletu set za stalni priklop na kleme akuja in set s krokodili. Ni šans v takem skuterju uporabljati krokodile. Slike vse povedo. Da set za stalni priklop montiraš pa je kar nekaj dela. Pa ti izvrtaj dve 3,5mm luknji (samo za dve 1,5mm2 žici, da ne gre not prah in voda) v strop v pribl. 10 cm visokem predalu...potem vso plastiko in kovinska držala odstranit...moraš imeti specialno orodje in ne dveh levih rok! Sploh, če prvič odpiraš tak skuter!

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... jaz samo pritrdim dodatni žici na aku kleme .... na koncu žice konektor, ki je nekje skupaj z 20 cm kabla zvit v prtljažnem prostoru pod zadnjim sedežem.... in ko se mi zazdi, da bi malo napolnil aku... imam  priklopljeno na polnilnik v nekaj sekundah.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Zivnorc nič novega. Tako in podobno montiram že od leta 2004 (skuter, motor, os.avto, kombi, barke, tovornjake...seveda, kdor to želi.
Obstajajo tudi magnetni konektorji, ki imajo praktično vedno 100% kontakt (samo opilkov ne sme biti gor, malo Wd-ja pa paše gor na mesec,dva...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, edvard brank pravi:

@Zivnorc nič novega. Tako in podobno montiram že od leta 2004 (skuter, motor, os.avto, kombi, barke, tovornjake...seveda, kdor to želi.
Obstajajo tudi magnetni konektorji, ki imajo praktično vedno 100% kontakt (samo opilkov ne sme biti gor, malo Wd-ja pa paše gor na mesec,dva...)

... tebi... meni... pa še komu nič novega...

...za koga pa je..   :P

..in na isti konektor lahko priklopim kompresor, ki ga imam pod sedežem za vsak slučaj.... pa USB polnilnik... pa še kej..  :P

 

..pač.... sem modelar..    :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oxford oximiser 3x

 

DSC_0312.JPG

filanje

DSC_0313.JPG

po filanju se čep pusti prislonjen

DSC_0314.JPG

po 1 uri je napetost 12.70, s prve je bila 12.61

DSC_0316.JPG

sedaj se bo še polnil do prave napetosti...

DSC_0318.JPG

pa še nalepka, da ga ne dam kam narobe

Popravljeno . Popravil Snecer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Snecer, ma tisto po eni uri si samo zmeril napetost, torej zlil kislino, pustil eno uro cca da "zgelira" in potem dal polnit.

Še malo se mi zdi pa bom moral kaj takega nabavit, za 4 akuje hkrati:

https://no.co/g4

ČE pa koga zanima, tisti vzdrževalec akumulatorjev za 20€, je res samo vzdrževalec pri 12.8 odklopi, torej se obnaša precej kot polnilci za UPS baterije kjer je meja polnjenja 13V. Medtem ko "Lidlič" polni z 14.4V cca. in potem odklopi ko pade tok (mislim da).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, ja... Koliko pa da regler vn? Torej to so napetosti akumulatorja, v kolikor mora teči nek tokv smeri akumulatorja mora imeti polnilec malce večjo napetost. Pa dostikrat naperost brez obremenitve pove bolj malo o stanju akumulatorja. 

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, smasher pravi:

No, ja... Koliko pa da regler vn? Torej to so napetosti akumulatorja, v kolikor mora teči nek tokv smeri akumulatorja mora imeti polnilec malce večjo napetost. Pa dostikrat naperost brez obremenitve pove bolj malo o stanju akumulatorja. 

Lp

regler daje 14,4V če se ne motim, ko sem nazadnje meril

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!