Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
marem

Polnilec (zunanji) za akumulator

Recommended Posts

Joker

Pa naj bo še mojih 5 kovačev v tej temi:

Motorje imam pozimi v neogrevani garaži. To je za akumulatorje super, ker imajo pri nizkih temperaturah majhno samopraznenje.

Čez zimo ne naredim nič drugega, kot da jim odklopim maso. Spomladi priklopim, zavrglam in sezona se prične. Še nobeden mi ni zdržal manj kot 5 let...

Pa sem modelar, imam več polnilcev, tudi takega za slabih 400€. In vendar mi niti na misel ne pride, da bi ga čez zimo priklapljal na  motor kaj še, da bi šel za to kupovati nekakšnega C...k  ali kaj že...

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

Jaz sem pomeril aku je imel 12.6V in prejšnji tedn ni vžgal dizl kalnte..  poleti komot, res da sem uporabil mali 45Ah akumulator za vžgat starega dizla ki nima nše niti grelnih svečk, torej po specifikacijah bi potreboval 680A zagonskega tokaj jaz sem jih imam ene 400A :D

Sedaj resno vprašanje: Iščem bo res brutalno nizki ceni par akumulatorjev z zagonskim tokom okoli 600A, kateri dobavitlej jih ima najceneje? Gre za starodobnika ki se bo res malo rabil ampak je 3.5L mehanski dizl brez grelnih svečk, torej če zunaj ni več kot 20 stopinj zahteva kar nekaj sekund verglanja kjer pa mali 45Ah akumulatorji ki sem jih sedaj dobil za šenk počepnejo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok

Glede akumulatorjev ne vem, ti pa priporocam, da mu ob verglanju privoscis topel zrak - v sesalni kolektor pihas s fenom za lase. Slisi se smesno, a pomaga. Verjemi. Sem imel Laguno dCi, tako da vem. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 21 minutami, Zok pravi:

Glede akumulatorjev ne vem, ti pa priporocam, da mu ob verglanju privoscis topel zrak - v sesalni kolektor pihas s fenom za lase. Slisi se smesno, a pomaga. Verjemi. Sem imel Laguno dCi, tako da vem. :P

Sem mislu,da si pri nas mimo bajte kaj pozimi hodu...

Jz se norca delam,da Peugeot na kabl pozimi...vsako jutro das pod havbo fen za 10 min in super vzge plus aku vedno ok...prej pa kable vozli itd enih problemov z jajcami.Zato jz nocem francoskega avta!

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher
27 minutes ago, Zok said:

Glede akumulatorjev ne vem, ti pa priporocam, da mu ob verglanju privoscis topel zrak - v sesalni kolektor pihas s fenom za lase. Slisi se smesno, a pomaga. Verjemi. Sem imel Laguno dCi, tako da vem. :P

Ne dvomim, sej zato ni neke panike, morda bom zaradi škrtosti pristal na kakšne akuje z 550A toka, ker če vžigam doma bom že neki "zglumu", sej zdej ko ga še popravljam sem ga nazadnje ko so vgrajeni akumulatorji počepnili, sem pripeljal ven električnega viličarja, tam so pa taki akumulatorji ki se filajo za 100A toka :D 

 

ps: sem pa našel že pod 80€, 75Ah z 650A zagonskega toka... samo rabim dva ki je 24V sistem :hmm: 

Edited by smasher

Share this post


Link to post
Share on other sites
Big Py

Te yamahini skuterji so res butasto narejeni. Pol motorja moreš podret, če hočeš akumulator ven vzet. Sam sem v predal montiral 12v cigaretno vtičnico na stalnem toku (da lahko še kakega gizmota med vožnjo polnim). Potem pa tamali 0.8A xs CTEK preko cigaret adapterja gor priklopim čez zimo. En teden, en teden  motor od fotra. In tako celo zimo. Originalni akku mi drži že od februarja 2010. Pa še nič ne kaže, da bi bil za odpis. Po kakih 3 tednih recimo na minusu v neogrevani garaži in da ni priklopljen na polnilec malo zakiha, ampak vžgal je motor še vedno. To je pa že dolga doba za moto akumulator, študiram da bi ga spomladi zamenjal, za vsak slučaj.

@edvard brank Škoda, da mu nisi tega zmontiral. lepše zgleda, pa še indikator ima.

https://www.ctek.si/ctek-komfort-indikator-panel-1,5m-artikel-56-380

Edited by Big Py

Share this post


Link to post
Share on other sites
edvard brank

Big Py, s strani uporabnika je bil določen zgornji limit financ. Komfort indikator je priročna zadeva, če ga uporabljaš pogosto.
Pa še indikator napetosti ima.
Naročnik pa je rekel: "itak bom to uporabiljal - priklapljal samo 2-4x na leto". Za montažo tega panela je potrebna tudi ravna površina. Na tej Yamahi pa jo je malo. Pa tudi še več demontaže in časa bi bilo potrebno. Ne samo  2 uri...

Share this post


Link to post
Share on other sites
edvard brank

@Zok še nisem slišal za to varianto. Fen v sesalno šobo zraka motorja...zna učinkovati.
Skandinavci imajo (kot mi je nekdo rekel: sm vidu na skoraj vsakem petem vozilu ene štekarje...) posebne grelce za to.
Grelec - špiralo za vodni sistem ogrevanja vode motorja - in kabine, za ogrevanje olja motorja v karterju in tudi za vzdrževanje akuja.
To ima npr. www.calix.se

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
edvard brank

@Snecer sej ctek ni montiran. Samo priklopljen je na konektor ctek-a. Odklopiš ga lahko kadarkoli in uporabiš drugje. Ni prišraufan na motor.

Kje pa to vidiš? Samo konektor za stalni priklop sem montiral na aku. Da ni treba vedno s krokodili do akuja...pa tudi ne moreš, ker je aku nedosegljiv.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec
pred 5 minutami, edvard brank pravi:

Samo konektor za stalni priklop sem montiral na aku. Da ni treba vedno s krokodili do akuja...pa tudi ne moreš, ker je aku nedosegljiv.

Ne pride tak konektor zraven polnilca, sam sem ga dobil?...tudi nekaj časa sem imel montiranega pa sem ga odstranil, ker bi ga redko uporabljal. Če je to dodatni del, je malo čudno ali je le lastnik tako neiznajdljiv?

Share this post


Link to post
Share on other sites
motolover
1 hour ago, vandrovec said:

Ne pride tak konektor zraven polnilca, sam sem ga dobil?...tudi nekaj časa sem imel montiranega pa sem ga odstranil, ker bi ga redko uporabljal. Če je to dodatni del, je malo čudno ali je le lastnik tako neiznajdljiv?

Na skuterjih ni ravno enostavno. Pri Hondi SH300i sem se kar matral, ker je priloženi konektor na prekratki žici, plastike pa nisem hotel vrtati.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc
pred 20 urami, smasher pravi:

Jaz sem pomeril aku je imel 12.6V in prejšnji tedn ni vžgal dizl kalnte..  poleti komot, res da sem uporabil mali 45Ah akumulator za vžgat starega dizla ki nima nše niti grelnih svečk, torej po specifikacijah bi potreboval 680A zagonskega tokaj jaz sem jih imam ene 400A :D

Sedaj resno vprašanje: Iščem bo res brutalno nizki ceni par akumulatorjev z zagonskim tokom okoli 600A, kateri dobavitlej jih ima najceneje? Gre za starodobnika ki se bo res malo rabil ampak je 3.5L mehanski dizl brez grelnih svečk, torej če zunaj ni več kot 20 stopinj zahteva kar nekaj sekund verglanja kjer pa mali 45Ah akumulatorji ki sem jih sedaj dobil za šenk počepnejo.

..si že slišal za štartne kondenzatorje? (power capacitors)

... sej vem, da ne boš šel delat tega.... ampak malo za znanost..     :P 

... veliko folka še ni slišalo za to.

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

Sem, sem tudi gledal in razmišljal, sicer smo bolj to za motor, ko je kolega delal skremblerja za ultra tanek pack ki bi se skril v debelino ene 3cm po dolžini sedeža, pol ideja propadla.

Kar se tiče za avto, če bi res kje dobil po smešni ceni take kondenzatorje, za nekrat cene še niso še humoristične :D , to bi morda za kakšnega bencinarja, ampak za to kar rabim sedaja skoraj sigurno ne, ker je precej A in lahko daljši čas verglanja.

Sej ta iz videa je potem dodal še li-Fe powerpack ob te kondenzatorje, zaradi samoizpraznitve kondenzatorjev.

Jaz sem si enkrat kupil eno vrečko majhnih 10F kondenzazorjev, ki so lepo nadomestili zjahano li-ion baterijo v dinamo svetilki, sm jih dal par kolegu ki je delal neke mini solarne polnilce pa je rekel da je hitrost samoizpraznitve prevelika da bi nadomestil baterijo s temi kondenzatorji (govorim še vedno o manjših 10F ).

Imam tudi mali booster ki je kao do 400A pa ne pomaga ker lahko verglaš samo 5 sekund. 

(Sej v čem je problem met sabo v kabini zmeraj 25m podaljšek pa en električni brener :D )

 

ps: da popravim, dejansko za vžgat bi potreboval teoretično le 400F pri 24V, problem nastane ker so kondenzatorji le 2.7V torej jih rabim 9. in če jih vežem 9 zaporedno, bi rabil 3900F kondenzatorje če zaokorožimo so to 4000F, trenutno je cena 1novega paketa za 12V z 6x 300F kondenzatorji 250€, torej je investicija "samo cca 500€" :lol1:

Edited by smasher

Share this post


Link to post
Share on other sites
edvard brank

@vandrovec zraven polnilca sta v kompletu set za stalni priklop na kleme akuja in set s krokodili. Ni šans v takem skuterju uporabljati krokodile. Slike vse povedo. Da set za stalni priklop montiraš pa je kar nekaj dela. Pa ti izvrtaj dve 3,5mm luknji (samo za dve 1,5mm2 žici, da ne gre not prah in voda) v strop v pribl. 10 cm visokem predalu...potem vso plastiko in kovinska držala odstranit...moraš imeti specialno orodje in ne dveh levih rok! Sploh, če prvič odpiraš tak skuter!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc

... jaz samo pritrdim dodatni žici na aku kleme .... na koncu žice konektor, ki je nekje skupaj z 20 cm kabla zvit v prtljažnem prostoru pod zadnjim sedežem.... in ko se mi zazdi, da bi malo napolnil aku... imam  priklopljeno na polnilnik v nekaj sekundah.

Share this post


Link to post
Share on other sites
edvard brank

@Zivnorc nič novega. Tako in podobno montiram že od leta 2004 (skuter, motor, os.avto, kombi, barke, tovornjake...seveda, kdor to želi.
Obstajajo tudi magnetni konektorji, ki imajo praktično vedno 100% kontakt (samo opilkov ne sme biti gor, malo Wd-ja pa paše gor na mesec,dva...)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc
pred 18 minutami, edvard brank pravi:

@Zivnorc nič novega. Tako in podobno montiram že od leta 2004 (skuter, motor, os.avto, kombi, barke, tovornjake...seveda, kdor to želi.
Obstajajo tudi magnetni konektorji, ki imajo praktično vedno 100% kontakt (samo opilkov ne sme biti gor, malo Wd-ja pa paše gor na mesec,dva...)

... tebi... meni... pa še komu nič novega...

...za koga pa je..   :P

..in na isti konektor lahko priklopim kompresor, ki ga imam pod sedežem za vsak slučaj.... pa USB polnilnik... pa še kej..  :P

 

..pač.... sem modelar..    :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

Oxford oximiser 3x

 

DSC_0312.JPG

filanje

DSC_0313.JPG

po filanju se čep pusti prislonjen

DSC_0314.JPG

po 1 uri je napetost 12.70, s prve je bila 12.61

DSC_0316.JPG

sedaj se bo še polnil do prave napetosti...

DSC_0318.JPG

pa še nalepka, da ga ne dam kam narobe

Edited by Snecer

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

@Snecer, ma tisto po eni uri si samo zmeril napetost, torej zlil kislino, pustil eno uro cca da "zgelira" in potem dal polnit.

Še malo se mi zdi pa bom moral kaj takega nabavit, za 4 akuje hkrati:

https://no.co/g4

ČE pa koga zanima, tisti vzdrževalec akumulatorjev za 20€, je res samo vzdrževalec pri 12.8 odklopi, torej se obnaša precej kot polnilci za UPS baterije kjer je meja polnjenja 13V. Medtem ko "Lidlič" polni z 14.4V cca. in potem odklopi ko pade tok (mislim da).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

ja, nalil kislino, kazalo 12.61, pustil eno uro da "vre" na 12.7,potem pa priklop

zdaj je že dal v program vzdrževanja avtomatsko, je na 14,29

jutri ga bom začepil... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

napolnjen in začepen, 12,95V, maximum za AGM po spodnji tabeli

akano.jpg.4429e91c64702654436d722abb450239.jpg

fajn je met polnilec z displejem

 

DSC_0319.JPG

DSC_0320.JPG

DSC_0321.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

No, ja... Koliko pa da regler vn? Torej to so napetosti akumulatorja, v kolikor mora teči nek tokv smeri akumulatorja mora imeti polnilec malce večjo napetost. Pa dostikrat naperost brez obremenitve pove bolj malo o stanju akumulatorja. 

Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 3 minutami, smasher pravi:

No, ja... Koliko pa da regler vn? Torej to so napetosti akumulatorja, v kolikor mora teči nek tokv smeri akumulatorja mora imeti polnilec malce večjo napetost. Pa dostikrat naperost brez obremenitve pove bolj malo o stanju akumulatorja. 

Lp

regler daje 14,4V če se ne motim, ko sem nazadnje meril

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc
Snečer
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • klemen janeš
      By klemen janeš
      Lep pozdrav!
      Imam težave z skuterjem ki mi ne polni akumulatorja. Kako se lotim zadeve? Bemti sm vidu da ma kablov k avto...
       
    • TomosRideR
      By TomosRideR
      Pozdravljeni, 
      Zanima me ali se, da na Tomos-u Flexer narediti da ima akumolator in e-vžig. 
      Najraje, bi naredil doma ker se mi za servis in dele ne splača. 
      Hvala in lep pozdrav ! 
    • SF1
      By SF1
      Zdravo, sem nov na tem forumu in sem se pridružil, ker rabim pomoč pri pripravi mojega skuterja na tehnični.
      Zanima me ali je normalno, da mi na Speedfightu brez akumulatorja luči svetijo zelo slabo, nedela števec za gorivo in temperaturo.
      Sklepam, da bi z akumulatorjem to delalo oz. vsaj luči, ampak sem, ko sem ga hotel priklopiti naletel na problem in sicer, da ni prostega rdečega in zelenega kabla na katere bi ga lahko priklopil.
      Mi zna kdo povedat kje bi jaz to našel in ali mi še kaj druga manjka?
       
       

    • ef100179
      By ef100179
      Kateri Akumulator kupiti?
       
      Vem kakšne mere in 12V - 14Ah!
      Katero zagonsko moč priporočate in katero firmo?
       
      Mogoče še kje kupiti v LJ?
      Hvala
      Uroš
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!