Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
marem

Polnilec (zunanji) za akumulator

Recommended Posts

Eddie

@Tex jaz se oglašujem? Repliciram na mnooogo vaših postov, kjer napeljujete na Lojza, dajete linke, podeljujete kupone od Lojza, ga hvalite (ker da "domače ni dobro")...a to pa ni oglaševanje za Lojza?
Svetujem pa, da kupite dobro in pravo stvar (kjerkoli in karkoli za vaš denar). Nismo pa ne ceneni (in na žalost poceni) ne kot firma in ne z artikli.
Ker s ceno ne moremo konkurirati velikim, se zato zelo trudimo s podporo (samo malo že pozabi na slo navodila - ni vse v tem).
To je dejstvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tex
9 minutes ago, Eddie said:

@Tex jaz se oglašujem? Repliciram na mnooogo vaših postov, kjer napeljujete na Lojza, dajete linke, podeljujete kupone od Lojza, ga hvalite (ker da "domače ni dobro")...a to pa ni oglaševanje za Lojza?
Svetujem pa, da kupite dobro in pravo stvar (kjerkoli in karkoli za vaš denar). Nismo pa ne ceneni (in na žalost poceni) ne kot firma in ne z artikli.
Ker s ceno ne moremo konkurirati velikim, se zato zelo trudimo s podporo (samo malo že pozabi na slo navodila - ni vse v tem).
To je dejstvo.

V redu, prav imaš, se popolnoma strinjam. "Domači" ctek kupljen pri vas je veliko boljši od cenejšega Louisovega, drzi. Se opravicujem, da sem zavajal in cloveku povedal kje se dobi ceneje.. :?

Vsekakor ti/vam pa zelim veliko uspehov pri prodaji in zadovoljnih strank! 

Edit: salo na stran, pa se kako veliko je v slo. navodilih, kar verjetno dobro ves.. Se posebej ko pride trzni.. ?

Edit2: dami, ti kar pobrisi vse te smeti.. Ce ze ne gres Jadrankat, pol vsaj garaj malo.. 

Edited by Tex

Share this post


Link to post
Share on other sites
Darko3g

Imam polnilec Saito procharger S, ki mi je padel na tla in sedaj ne dela več (ni napetosti na kablih). Na pogled ni videti, da bi bilo kaj polomljenega, tudi notri ne. Je možno, da je elektronika pokvarjena ali kak spoj popustil?

Verjetno pa bo potrebno po novega.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tex
1 hour ago, Darko3g said:

Imam polnilec Saito procharger S, ki mi je padel na tla in sedaj ne dela več (ni napetosti na kablih). Na pogled ni videti, da bi bilo kaj polomljenega, tudi notri ne. Je možno, da je elektronika pokvarjena ali kak spoj popustil?

Verjetno pa bo potrebno po novega.

Od padca samo? Se je med padcem 'obesil' na kabel? Lucke vse ok samo polni ne? Samo tako na prazno ni receno da bo dal napetost na kablih, lahko ma kontrolo, ali je dejansko priklopljen na akumulator, preden spusti tok.. Drugace pa odpret pa pomerit.. 

Edited by Tex

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eddie
pred 16 urami, Tex pravi:

V redu, prav imaš, se popolnoma strinjam. "Domači" ctek kupljen pri vas je veliko boljši od cenejšega Louisovega, drzi. Se opravicujem, da sem zavajal in cloveku povedal kje se dobi ceneje.. :?

Vsekakor ti/vam pa zelim veliko uspehov pri prodaji in zadovoljnih strank! 

Edit: salo na stran, pa se kako veliko je v slo. navodilih, kar verjetno dobro ves.. Se posebej ko pride trzni.. ?

Edit2: dami, ti kar pobrisi vse te smeti.. Ce ze ne gres Jadrankat, pol vsaj garaj malo.. 

Res je tole že smetenje. Nisem napisal post nazaj kot ti spet sprevračaš! 
Napisal sem:  Svetujem pa, da kupite dobro in pravo stvar (kjerkoli in karkoli za vaš denar).

Tržni pride samo do nas, malih podjetij. Pribl. 3-5 velikih, ki tudi prodajajo pri nas "CTEK robo" iz Nemčije brez slo navodil, pa ne.
Pri nas še ni bil, ker imamo to urejeno!

Dost. "Nafilan" sem 100%

Share this post


Link to post
Share on other sites
Darko3g
pred 23 urami, Tex pravi:

Od padca samo? Se je med padcem 'obesil' na kabel? Lucke vse ok samo polni ne? Samo tako na prazno ni receno da bo dal napetost na kablih, lahko ma kontrolo, ali je dejansko priklopljen na akumulator, preden spusti tok.. Drugace pa odpret pa pomerit.. 

Ni se obesil, le padel na tla s police v garaži (cca 75 cm). Ko ga dam v vtičnico, lučka ne sveti, ko ga priklopim na aku pa gori zelena (Netz), kot da je v vtičnici. Rumena za polnjenje ne gori.

Drugo: danes sem bil v Louisu in mi je prodajalec svetoval C-teka 3.8 (oz. 5.0 za isto ceno) To so prave grdosije, Procharger S zgleda kot malo večji polnilec za stare telefone. Ima 0.6 ampera in mi je napolnil akumulator v enem dnevu ali dveh. Zato me zanima zakaj bi potreboval tako močan polnilec, saj ga le dopolnjujem čez zimo, ko mi alarm po malem troši.

Tretje: v Lidlu imajo polnilec za akumulatorje za avtomobile in motorje (od 1,2 - 120 Ah) z elektronsko regulacijo za 18 €. Vem, da je slabše kvalitete kot C-tek ampak tudi Reno je slabši od Mercedesa pa ga vseeno dosti ljudi uporablja.

Četrto: v Lidlu imajo tudi tester za akumulatorje, ki ima nekaj lučk in kaže stanje (napolnjen, napol poln, slab,...) Ali to preverja samo napetost ali ima še kakšna druga vezja in testira npr. obremenitev? Stane 3,5 €

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tex

Ne vem kolko se kaj spoznas v elektroniko.. Odpri, multimeter v roke in je resitev lahko zelo hitra oz poceni..

Brez skrbi, za 3,50e 'obremenilnih' testov ne dela, verjetno navaden voltmeter.. 

Ctek ma vec razlicnih for kot vzdrsevalec, od prebujanja accuja, v obzir jemlje temperaturoro polnjenja, pulzno polni, .. Ti bo @Eddie povedal vec podatkov, se z tem prezivlja (brez zajebancije, edi)..

Reno slabsi od mercedeza? Hmm.. :jezik:

3.8 vs 5.0, kot ze receno, ce bos polnil samo 'male' akumulatorje (tam do 80Ah - za avte, moto akumulatorji so doosti manj) je 3.8 cist dovolj.. Glede na isto ceno trenutno pri lojzu bi seveda vzel 5.0.. Se pa dobi 3.8 za 49e pri njih, ko je v akciji.. 

2 hours ago, Darko3g said:

Ni se obesil, le padel na tla s police v garaži (cca 75 cm). Ko ga dam v vtičnico, lučka ne sveti, ko ga priklopim na aku pa gori zelena (Netz), kot da je v vtičnici. Rumena za polnjenje ne gori.

Drugo: danes sem bil v Louisu in mi je prodajalec svetoval C-teka 3.8 (oz. 5.0 za isto ceno) To so prave grdosije, Procharger S zgleda kot malo večji polnilec za stare telefone. Ima 0.6 ampera in mi je napolnil akumulator v enem dnevu ali dveh. Zato me zanima zakaj bi potreboval tako močan polnilec, saj ga le dopolnjujem čez zimo, ko mi alarm po malem troši.

Tretje: v Lidlu imajo polnilec za akumulatorje za avtomobile in motorje (od 1,2 - 120 Ah) z elektronsko regulacijo za 18 €. Vem, da je slabše kvalitete kot C-tek ampak tudi Reno je slabši od Mercedesa pa ga vseeno dosti ljudi uporablja.

Četrto: v Lidlu imajo tudi tester za akumulatorje, ki ima nekaj lučk in kaže stanje (napolnjen, napol poln, slab,...) Ali to preverja samo napetost ali ima še kakšna druga vezja in testira npr. obremenitev? Stane 3,5 €

 

Edited by Tex

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tex
12 hours ago, Eddie said:

Res je tole že smetenje. Nisem napisal post nazaj kot ti spet sprevračaš! 
Napisal sem:  Svetujem pa, da kupite dobro in pravo stvar (kjerkoli in karkoli za vaš denar).

Tržni pride samo do nas, malih podjetij. Pribl. 3-5 velikih, ki tudi prodajajo pri nas "CTEK robo" iz Nemčije brez slo navodil, pa ne.
Pri nas še ni bil, ker imamo to urejeno!

Dost. "Nafilan" sem 100%

Brez skrbi, so redno na obisku, pa nismo ravno 'mali' (cez 100M letno).. Ce se niso bli pri vas, to ne pomeni, da imate 'urejeno'.. 

Dost. Bmk. Res. Sem pa ruknil 350km danes.. Upam, da si tudi ti kaj.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok
On 2/16/2019 at 9:19 PM, Darko3g said:

Tretje: v Lidlu imajo polnilec za akumulatorje za avtomobile in motorje (od 1,2 - 120 Ah) z elektronsko regulacijo za 18 €. Vem, da je slabše kvalitete kot C-tek ampak tudi Reno je slabši od Mercedesa pa ga vseeno dosti ljudi uporablja.

Četrto: v Lidlu imajo tudi tester za akumulatorje, ki ima nekaj lučk in kaže stanje (napolnjen, napol poln, slab,...) Ali to preverja samo napetost ali ima še kakšna druga vezja in testira npr. obremenitev? Stane 3,5 €

Prvo: :OK: Dobro napisano! ;)

Drugo: je samo voltmeter. Ga imam - vstran vrzen denar. Je edino uporaben da na hitro preizkusis ali alternator deluje. Vseeno je multimeter uporabnejsi.

On 2/15/2019 at 8:09 PM, Darko3g said:

Imam polnilec Saito procharger S, ki mi je padel na tla in sedaj ne dela več (ni napetosti na kablih). Na pogled ni videti, da bi bilo kaj polomljenega, tudi notri ne. Je možno, da je elektronika pokvarjena ali kak spoj popustil?

Verjetno pa bo potrebno po novega.

Ce ti je, ga lahko posljes meni, da se poskusim poigrati z njim... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rogerg

kupil sem nov akumulator.. zanima me ce sedaj ko sem nalil kislino lahko uzgem motor in ga bo nafilalo? al bi mogu s polnilcem obvezno?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rogerg
Scarabeo 500
Ob 15. 2. 2019 ob 11:18, Eddie pravi:

 

Imajo tudi akcijo za MS 5.0 (skupaj dobiš še indikator napolnjenosti akuja): https://www.ctek.si/default.asp?mid=sl&pid=modul_it&wid=13426&detailid=88820

 

Predvidevam, da se ukvarjaš s prodajo teh naprav. Imam zgornjega MS 5.0, pa mi zelo nagaja glavno stikalo. Se da kaj narediti?

Share this post


Link to post
Share on other sites
raza
pred 10 urami, Scarabeo 500 pravi:

Predvidevam, da se ukvarjaš s prodajo teh naprav. Imam zgornjega MS 5.0, pa mi zelo nagaja glavno stikalo. Se da kaj narediti?

 

Če ne uspe menjava tipke.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quest
pred eno uro, raza pravi:

Tole

Če ne uspe menjava tipke.

Tudi WD40 pomaga takole. Preverjeno. Drugače pa mu pošlješ in zrihta. Mogoče še imaš pod garancijo? Preveri. % let ima.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Borutt
pred 3 urami, Scarabeo 500 pravi:

Predvidevam, da se ukvarjaš s prodajo teh naprav. Imam zgornjega MS 5.0, pa mi zelo nagaja glavno stikalo. Se da kaj narediti?

Prvo preveri ceno. Ker, ko sem jaz vprašal, je bila zlatarska. Pa je rešil lokalni električist za še manj, kot za male pare. Menjal je mikro stikalo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 9 urami, Rogerg pravi:

kupil sem nov akumulator.. zanima me ce sedaj ko sem nalil kislino lahko uzgem motor in ga bo nafilalo? al bi mogu s polnilcem obvezno?

tako je berajt, postopek po knjigi je sicer da se ga pol ure pusti še "odprtega", da se vleže, potem pa ga je fajn dat na polnilec za nekaj časa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
raza
pred 7 urami, Quest pravi:

Tudi WD40 pomaga takole. Preverjeno. Drugače pa mu pošlješ in zrihta. Mogoče še imaš pod garancijo? Preveri. % let ima.

 

Filmček sem mu pripel samo za primer, saj jih je na YT mnogo, ker je to kar pogosta napaka in bi moral Ctek narediti vpoklic in napako odpravljati zastonj, kakor se hvalijo, da so oh in sploh. Sicer pa ja, če je pod garancijo servis, če ni pa vaški "šalabajzer", če noče bankrotirati. Tipka v IC- ju stane 0,34€, da jo zamenjaš pa traja par minut.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok
On 1/12/2018 at 3:52 PM, soncnaup said:

Kitajc za material v njih ne dobi več kot 3-4€ in za ta denar ne more vgraditi "bohvekaj" kvalitetne komponente (ter znanje in stalen razvoj).

Untitled.jpg.68d665d68aa97001061bc8361c231c89.jpg

 

Zdaj pa ne vem kdo koga jebe... :photo:

On 2/28/2019 at 8:02 AM, Darko3g said:

Bi se lahko oglasil danes? Sem ti poslal ZS za naslov.

Sorry za (pre)pozen odgovor... :( Kadarkoli, ce bom le doma! ;)

Edited by Zok

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500
Ob 28. 2. 2019 ob 23:12, raza pravi:

 

Če ne uspe menjava tipke.

So me prsti srbeli. :). Razkopal, malo polomil plastiko, podmazal stikalo, enkrat me je ruknilo :) in zadeva deluje kot nova. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
raza
pred 7 urami, Scarabeo 500 pravi:

So me prsti srbeli. :). Razkopal, malo polomil plastiko, podmazal stikalo, enkrat me je ruknilo :)in zadeva deluje kot nova. 

Se boš počasi že navadil, da če vidiš kondenzator, da je potrebno predno kaj šlataš kratkostično skleniti njegove kontakte!

Naslednjič, ko bo potreba po menjavi stikala, ne bo treba več lomiti plastike:worship:.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500
pred 6 minutami, raza pravi:

Se boš počasi že navadil, da če vidiš kondenzator, da je potrebno predno kaj šlataš kratkostično skleniti njegove kontakte!

Naslednjič, ko bo potreba po menjavi stikala, ne bo treba več lomiti plastike:worship:.

Elektrika je k.... :). Se ne pusti šlatati, jaz pa neučakan, gremo kar pod elektriko. Ma, saj imam gumijaste natikače in dobre štumfe :lol1:.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • gtgs
      20. dan     San Rafael - San Jose de Jachal   Zjutraj naju je pred vrati čakal zajtrk, pa tudi čuvaj. Naj ima vsaj on nekaj od turizma, je mrmral M., ko je delil hrano. Sledilo je obredno čiščenje čevljev, zapenjanje podlogice, božanje gume, nato pa odhod.               V San Rafaelu in okolici so vinske kleti, tovarne za predelavo mesa in mleka. V okolici so vinogradi in sadovnjaki. Razvija se tudi turizem. Center je urejen, ob glavni cesti je drevored. Dlje od centra, dlje od vsega ...                                                   Vožnja je dolgočasno ravninska, do Mendoze je še 100 km. Razen pred policijskimi postajami se ne ustavljava, pa še to gre hitro. Na teh kontrolah nama še niti enkrat ni bilo treba pokazati dokumentov. Argentinska vozila pa vztrajno kontrolirajo.                             Pred Mendozo se promet zgosti, zato greva mimo centra, kjer ni zastojev. Mesto Mendoza ima približno 120.000 prebivalcev. Regija Mendoza je največje vinorodno področje v Južni Ameriki in peto na svetu. Tu pridelajo dve tretjini vsega vina v državi. Rastišča so v vznožju Andov na nadmorski višini od 600 do 1000 metrov. Najpomembnejše sorte so malbec, cabernet sauvignon, tempranillo in chardonnay. Zaradi pomanjkanja časa seveda ne bova obiskala nobene vinske kleti. Žal. V začetku marca prirejajo tudi vinski festival Fiesta Nacional de la Vendimia. In M. ve, da so zasadili poskusni vinograd tudi na višini 5000 m, ker je tam intenzivna svetloba … Poskusno! V Mendozi in v okolici so snemali znani film Sedem let v Tibetu; palačo Dalajlame so takrat zgradili kar v opuščenem skladišču česna …  Pred Mendozo je barakarsko naselje iz desk in najlona, potem so skromne hiške v prahu, potem montažna naselja … potem pa višji nivo. Najbolj žalostnih prizorov nisem vključila v prikaz.  V regiji so tudi nahajališča nafte in urana.           Samo nujne minute na bencinski črpalki in naprej. Puščavsko je in vroče, temperatura se je dvignila na 36 stopinj. Nisva navajena vročine; zadnji teden naju je več ali manj zeblo … in prepihovalo.                                     Postanek za kosilo je bil kratek. V takih restavracijah, ki se že rušijo same vase, je dobra in relativno poceni hrana. Fotografiranje bi bilo nevljudno. Par šoferjev in dva motorista … nič alkohola, voda in kava (instant varianta). Za prebavo je sledilo nekaj kilometrov makadama (delo na cesti), na srečo pa tudi tovornjak z vodo, ki je blagodejno ublažila sicer neznosni prah.                                     Po temperaturah blizu 40 stopinj je drevored kot oaza sredi puščave. In še oči si oddahnejo ob zelenju. A kmalu je spet delo na cesti in prah je neizbežen.                                             Končno se pokažejo hribi. Po puščavskem, praznem in vročem ravninskem predelu jih je zelo lepo videti. Industrijska cona in avtodrom sta delovala prazno (in vroče). Začela se je pokrajina kaktusov.                             M. je rekel, naj ne pretiravam, saj bom kaktusov še sita …                                             Pristala sva v hotelu z zaprtim dvoriščem in visoko ograjo, ohladila sva se in na hitro odšla na lov za večerjo.       Uspelo mi je, da sem ga zvlekla v lokalno trgovino, kjer sem uspela kupiti vse lame, kar so jih imeli in še nekaj malenkosti za darila … česa drugega motor ne bi prenesel. M. je iskal argentinske baretke, a jih niso imeli, klobuki niso bili originalni … da bi vozil pončo je pa že preveč. Čudil se je vinotoču in cerkvi, seveda zaradi različnih razlogov. In vrsti pred bankomatom … samo Slovenci so tako pametni, da uvozijo strokovnjaka za banke iz Argentine ... Potem je zmagala lakota. Pri večerji se nama je pridružil lepo vzgojen pes.                 In ker za muzeje ni časa, sva izbrala lokal v stilu. Lastnik se je hvalil, da ima na stenah imena vseh držav. Ko je izvedel, od kod sva, je priznal, da Slovenije nima. Pa sva ga potolažila, da sva vseeno zadovoljna, saj ima Jugoslavijo, tam sva bila rojena …                     21. dan     San Jose de Jachal - Santa Maria     Jutranji pogled na bazen; velikost je odvisna od perspektive. Po zajtrku na prostem M. čisti čelado in istočasno študira žar tehniko. Časa je vedno premalo … Odhod.                         Občasni nanosi materiala čez cesto dajejo slutiti, da bo dan pester. Tudi vreme se spreminja.             Nekateri odseki ceste so nadpovprečno urejeni. To je zaskrbljujoče. Le zakaj je taka omejitev hitrosti? Kaj bo čez par kilometrov?! Prelepo je, da bi trajalo.                   Začnejo se prvi opomini. Na srečo je blato že posušeno. Kamenje, pesek, blato, mivka … vse to je voda prinesla na cesto in čez. Moralo je biti strašljivo. Na posameznih odsekih še vedno odstranjujejo naplavljeni material. Ponekod je še voda, a zaenkrat še ni kritično. Ko je kritično, se ne fotografira, še dihati se skoraj ne sme, da ne bi šlo kaj narobe.                                         Z vzponom se vse obarva rdeče. Punto Alto je na višini 2020 m. Škoda, da ni lepše vreme. M. bo godrnjal, da so vse fotografije motne. Krivo je ozračje, jaz nimam nič pri tem.                         Hribi so v oblakih. Pokrajina je prazna. Kdo ve, od kod se je vzel ta jezdec?!       Izprosila sem si minuto za kaktuse. Mogoče je ustavil tudi zato, ker mu je bil prometni znak tako všeč. A lepe ovinke je z leve že spremljala nevihta.                                                     Potem ni bilo več rdečih kamnin in ovinkov. Samo še ravnina. Chilecito je bil prazen in komaj sva našla lokal v strogem centru nasproti parka. Gneče pa res ni bilo.                       Nasprotja so v Argentini zelo vsakdanja stvar. Presenečen si lahko v pozitivno ali v negativno stran; možnosti so izenačene. Skozi prazno mesto sva šla naprej. Občutek je nenavaden - kot bi bilo nekaj narobe.                                         In spet po praznini …                                   Pokazali so se hribi, v ozadju je divjala nevihta in svetloba je bila neverjetna. Čarobno!                             Do Santa Marie je še 187 km. Verjetno bodo mokri. Nadmorska višina je še vedno okoli 2000 m, zmrazilo se je in padlo je par kapelj dežja. M. teorija pravi, da je treba hitreje, da ubežiš nevihti. A kaj, ko na sicer prazni in lepi ovinkasti cesti, nikoli ne veš, katera žival je za ali pred ovinkom.                                         In potem se cesta spet zravna … in potem spet ovinki … in potem še voda in blato … in kakšna koza vmes … Dva osla pa še vedno na motorju.                                 Ko je bilo najslabše, ni nihče fotografiral … Prikaži se že enkrat Santa Maria!                 Po mraku sva uspela v centru mesta dobiti garažo in sobo. V hotelu je bilo pestro. Sprehod po mestu sva zaradi nevarnih okoliščin zaključila ekspresno hitro. V hotelski restavraciji sva naročila večerjo. Bilo je malce čudno, saj  sva bila edina gosta, a lakote to ne briga. Potem pa ni imel kdo fotografirati.         Vso noč so lajali psi. Spala sva na obroke.         22. dan     Santa Maria - San Salvador     Po napol prespani noči sledi jutranja rutina, zajtrk in pospravljanje. Pogled iz sobe pokaže drugo stran ulice. M. raziskuje inovativne inštalacijske rešitve in odkimava. Toliko nasprotujočih si podob, kot jih ponujajo manjša argentinska mesta, njihove ulice in hoteli, bi kje drugje težko našli. Pogled z balkona na drugi strani stopnišča se odpira na gradbišče. Predmeti v recepciji med sabo tekmujejo za pozornost. Šefica tudi. (Bilo bi neprimerno, če bi povedala, da si je sinoči v recepciji sušila lase, zjutraj pa urejala nohte …) Garaža je v drugi stavbi na koncu ulice. Ko odhajava, delavci na gradbišču delajo, M. pa komentira, da s stroji res ne pretiravajo. Večino dela morajo opraviti ročno.                                           Jutranji makadam, pritlična šola (kot povsod), pobeljena katoliška cerkev in most čez reko Santa Maria; to so podobe vsakdanjega življenja. Na glavni cesti je spet asfalt. Samo posamezne hiše izstopajo z urejenostjo in ograjami. Za temi ograjami je verjetno bistveno drugače kot pri večini …                                     Santa Maria je mesto na nadmorski višini 1800 m. Leži na obrežju istoimenske reke, kjer so tudi predkolumbijske ruševine. Tu je bilo eno glavnih naselij Indijancev Diaguita iz plemena Yocavils. V naselju Amaicha del Valle je Muzej Pachamama. Pachamama je njihovo božanstvo, ki pomeni zemljo ali mater. S prihodom Špancev in s spreobračanjem v  krščanstvo je to božanstvo začela nadomeščati Devica Marija. Ponekod na severozahodu Argentine pa meseca avgusta še vedno izvajajo Pachamama rituale. Ni časa za oglede, ni časa za muzej … greva proti San Salvadorju.                     S ceste je videti koruzo, trte, tobak, kaktuse, cvetoče grme, pa tudi veliko nanosov kamenja, peska, blata. Posamezne večje in manjše vinske kleti so urejene v različnih stilih in vabijo obiskovalce. Turistov na vinski cesti žal ni videti prav veliko. Izmenjujejo se prizori reklam in revščine. Tudi vreme je kislo, rahlo prši. Ob vsem tem ne sme manjkati policijska kontrola - na obeh voznih pasovih - in po naselju Cafayate še ena, resno organizirana. Potem pa spet praznina.                                                     Quebrada de Cafayate, imenovana tudi Quebrada de las Conchas je naravni rezervat. Ta spektakularna soteska je področje slikovitih tvorb v prevladujočih rdečih barvnih tonih. Skozi sotesko teče reka Las Conchas. Turisti se lahko sprehajajo med kamninami in se vzpenjajo po stenah. Sedimentne kamnine so ponekod v plasteh tudi različnih barvnih odtenkov. Nekateri to sotesko primerjajo z Grand Canyonom in pokrajinami Utaha. Ne morem primerjati, ker tam še nisem bila. Med nenavadnimi tvorbami izstopajo t.i. Obelisk, Hudičevo grlo in Amfiteater, kjer je baje včasih možno prisostvovati obredom na čast Pachamame (verjetno bolj v turistične kot pa religiozne namene?!). Tu so odkriti številni fosilni ostanki - fosilne žabe, sledovi dinozavrov, fosilne ribe … pred približno petnajstimi milijoni let naj bi bilo tukaj morje.  Tudi midva - dva živa fosila - sva se ustavila za (hiter) ogled.                           Potem ne veš več, kaj bi gledal. M. pravi, da je itak najlepše gledati z motorja. To je njegova perspektiva ...                                                                     Začelo je deževati. Poskusila sva ubežati dežju. Še dobro, da sva mimo rdečega peska in blata. M. je presenetil s postankom za kosilo. Če bo dež, bo pač dež, vsaj lačna ne bova.  (Logično.) Potem je peš naredil obvoz do vhoda.                             Prostor in hrana sta stvar okusa. (Sama sem ostala lačna. Če v Argentini naročiš dobro zapečeno meso, imaš dve možnosti. V boljših restavracijah ti bodo povedali, da oni tega ne delajo. V navadnih ti bodo rekli, da ni problema, seveda, dobil pa boš … recimo temu rožnato, čeprav je bilo krvavo!)                                                                             Mesto Salta je po velikosti sedmo mesto v Argentini. Ima približno 620.000 prebivalcev. Leži 1150 m nad morjem, v vznožju gorovja Andi. Iz mesta na hrib San Bernardo se lahko pride tudi z žičnico. Hrib je priljubljena turistična razgledna točka. (Seveda nisva imela časa …) Tu je bila tudi etapa na progi relija Dakar; leta 2016 se je začel 2. januarja v Buenos Airesu in potekal skozi Argentino in Bolivijo. Tudi dve leti pred tem je že potekal tukaj. Salto sva videla samo od daleč. Šla sva v manjše mesto San Salvador.                               Dobila sva slab, a poceni hotel z dobro garažo. Nisva izbirala, ker je bila že tema. V recepciji je bila starejša gospa, ki je rekla, da ima sobe, a morava zjutraj ob 7. uri že ven, ker imajo praznik in potem ne bo čistilk. Mislila sem, da mogoče slabo razumem, pa sem prosila, če lahko ponovi in se ji opravičevala, ker znam slabo špansko. Rekla je, da ni problema, ona pa ne zna portugalsko. Mislila je, da sem iz Brazilije. Potem sva se nasmejali in se dogovorili za odhod ob 8. uri.     Hitro sva šla ven, a ni bilo nič odprto, razen trgovine z motorji …in pekarne. Bolje kot nič. Pa še nov sistem sva spoznala - plačaš šefu pri blagajni, da ti listek, da si plačal, in stojiš v vrsti.  M. je rekel, da bi še stal v vrsti. Prodajalka je bila zelo lepa … Pa ni bilo nevarnosti. Mudilo se je in strah ga je bilo po temi do hotela. Seveda tega ni priznal. Zaradi slabo osvetljenih ulic se nisva počutila najbolj varno. Le trgovina z motorji je bila dobro osvetljena.         Jutri greva v Čile!   (konec 3. dela)                
    • raza
      Čekiraj TPS senzor.
    • MilanMS
      Sem uredil, hvala za pomoč...  
    • Quest
      Še tole maznem. Diši za znoret.  
    • XL varadero
      Ja menjaval letos pred 1500 km svečke, filter... in sem tudi pomislil če bi bil tukaj vzrok, vendar se mi je zgoraj omenjeno dogajalo že pred menjavo, saj sem mislil da bo z menjavo filtra, svečk tudi to izginilo, žal ni bil to vzrok. 🥴🤔☹️
  • Similar Content

    • klemen janeš
      By klemen janeš
      Lep pozdrav!
      Imam težave z skuterjem ki mi ne polni akumulatorja. Kako se lotim zadeve? Bemti sm vidu da ma kablov k avto...
       
    • TomosRideR
      By TomosRideR
      Pozdravljeni, 
      Zanima me ali se, da na Tomos-u Flexer narediti da ima akumolator in e-vžig. 
      Najraje, bi naredil doma ker se mi za servis in dele ne splača. 
      Hvala in lep pozdrav ! 
    • SF1
      By SF1
      Zdravo, sem nov na tem forumu in sem se pridružil, ker rabim pomoč pri pripravi mojega skuterja na tehnični.
      Zanima me ali je normalno, da mi na Speedfightu brez akumulatorja luči svetijo zelo slabo, nedela števec za gorivo in temperaturo.
      Sklepam, da bi z akumulatorjem to delalo oz. vsaj luči, ampak sem, ko sem ga hotel priklopiti naletel na problem in sicer, da ni prostega rdečega in zelenega kabla na katere bi ga lahko priklopil.
      Mi zna kdo povedat kje bi jaz to našel in ali mi še kaj druga manjka?
       
       

    • ef100179
      By ef100179
      Kateri Akumulator kupiti?
       
      Vem kakšne mere in 12V - 14Ah!
      Katero zagonsko moč priporočate in katero firmo?
       
      Mogoče še kje kupiti v LJ?
      Hvala
      Uroš
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!