Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
marem

Polnilec (zunanji) za akumulator

Recommended Posts

MiNa
pred 13 urami, raza pravi:

kratkostično skleniti njegove kontakte!

Ni priporočljivo. Kondenzatorje (višjih napetosti-v stikalnih napetostnih pretvornikih) vedno prazniš s pomočjo odgovarjajočega  upora.

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

Ah ponavadi ti mali kkndenzatorji, če naprava izključena iz štroma pou ure so že vsi sigurno prazni. Če bi rad revmo preganjal si v roko sprazni kondenzator od pralnega stroja :photo:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc

...kaj pa elektrošoker....a je ta tut proti revmi?

?

...a se ne sprazni naprava tako...da jo pač samo izštekaš prižgano?

Edited by Zivnorc

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa
pred 20 minutami, Zivnorc pravi:

...da jo pač samo izštekaš prižgano?

Se.

A je iz varnostnih razlogov pred posegi v elektronskih napravah dobro izpraznit kondenzatorje večje kapacitete. Pa ne samo zaradi lastne varnosti, ampak tudi zaradi poškodb ostalih polprevodnikov.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc
pred 3 urami, MiNa pravi:

Se.

A je iz varnostnih razlogov pred posegi v elektronskih napravah dobro izpraznit kondenzatorje večje kapacitete. Pa ne samo zaradi lastne varnosti, ampak tudi zaradi poškodb ostalih polprevodnikov.

..hja...to se pa tko naredi...da vezje mal oduspodi oblizneš...pa je ...    ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

Torej hotfer ima spet polnilce v akciji, zdej ima celo dva, ta standardnega za 20ojrov in nekega velikega z opcijo za zagon motorja. 

Ne vem kakšne programe imajo te ta novejši polnilci z lcd ekranom, sem v dilemi če bi ga svetoval sodelavki kot vzdrževalec ali ne? Jaz na mojih izi avtih polnim s ta starim hofer polnolcem  ko je aku v avtu priklopljen. Ne vem pa kako bi se to obneslo na cca 4 leta stari mazdi s start in stop? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

No še en nov polnilec, baje zmore 8A v 12V in 4A na 24V. Edino ko konča polnjenje ne piše napetosti več ampak samo še off, ima AGM program, do sedaj nisem vedel da naj bi bili AGM polnjeni s kakšnim posebnim programom. Sicer pa sem ugotovil da sploh nisem sigiren če imam AGM akumulatorje, ker piše samo VRLA, in baje so tudi tisti s tekočim elektrolitom lahko vrla. 

Polnilec je ponuken na ibeju in  od cca 23€, jaz sem ga vzel na amazonu za 26 ker je bil v 2 dneh pri meni. Bistveno pa je da ima 24V ker tako da mi ni treba odklapljat akumulatorjev. 

DSC_1563.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
Ob 25. 10. 2019 ob 16:26, smasher pravi:

Ne vem pa kako bi se to obneslo na cca 4 leta stari mazdi s start in stop? 

Meni je enkrat lani pozimi mazda pojokala zaradi nizke napetosti akuja.... ker je bil mraz in je stala zunaj ena dva tedna brez da bi se kam pelal. Sem gor prikloplil Hofer mini napajalnik za akuje, pustil preko noči. Skurlo se ni nič, opozorilna lučka ni več težila, avto še vedno dela (ima start/stop in en precej veliko kondenzator za nabiranje extra elektrike med vožnjo. Pa aku not je... precej velik). Malo pozen odgovor sam ajd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

ah sm dobil pol aku od citroena glih tako start & stop avto, so rekli na servisu da svetujejo manjavo ker je kao slab .. ta vikend se je nafilau na 13V, tako da je najboljši aku kar jih imam, pa je kao slab :lol1: 

V avtu se mi ne nafila preko 12.4 :D 

To kar sem slikal gor je pa ta novi polnilec na oldtajmerju ki ima sedaj dva "slaba" akuja, ki se dzej po parih ciklih na polnilcu nafilajo na en na 13V drugi na 12.8V, in z lahkoto verglam tudi pol minute brez da bi kej stokala elektrika.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok
12 hours ago, smasher said:

do sedaj nisem vedel da naj bi bili AGM polnjeni s kakšnim posebnim programom.

AGM se ne sme polniti s tako visoko napetostjo, kot navaden kislinski, dobro pa prenasa pogoste in visoke tokovne sunke (ki jih kislinski malenkot slabse). Npr kislinskega ti BMW s "pametnim" (:headbang:) nacinom poljnjenja tik po zagonu lahko za nekaj sekund, da se cimprej pobere, nabije na 15,7 V, ce imas vprogramiran AGM akku, pa samo do 15,2.

Razlika je tudi v zaznavanju stanja napolnjenosti - napetostni nivoji ob razlicnih stopnjah napolnjenosti so drugacni. Tako z dolocitvijo tipa akumulatorja polnilec bolj tocno ve, kdaj je akku poln/prazen/kjerkoli vmes.

On 10/25/2019 at 4:26 PM, smasher said:

Ne vem pa kako bi se to obneslo na cca 4 leta stari mazdi s start in stop? 

minus priklopi na karoserijo, ne direktno na klemo akumulatorja. Ce ima start stop, ima tudi IBS (intelligent battery sensor) na minus klemi. Ce priklopis minus na karoserijo, se ta tok belezi z IBS-om, sicer pa ne. In ce avto ne ve, da se je akumulator polnil, ga lahko prenapolni. Ja, pametni avti s pametnimi senzorji in pametnim polnjenjem (kam bomo dal vso to pamet...) ze dolgo ne polnijo na fiksnih 14 V.:blush:

Edited by Zok

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

Jaz dam na karoserijo, ker ... na sliki  ni očitno ampak je zadeva ali zaruznjena ali pobarvana :D  A, hotferjev polnilec tisti tastar ima itak max izhod 41.5V, medtem ko ta novi z LCD ekranom pa 15.5V, ta kitajski pa ne vem kdaj je nehal polnit ker ko napolni  piše OFF, in je takrat je že napetost polnega akumulatorja ne morem videt kakšna je bila končna na izhodu polnilca tik preden je zaključil ponjenje. Ima pa tale kitajska zadeva tudi ventilatorček, tako da zna bit res sposoben dat vn 8A, je pa zato bolj glasen od ostalih ki so pasivno hlajeni.

@Zok, novi avti so postali prepametni, si ne predstavljam imet avta ki ne dovoli uporabo busterja ali pa vžiga na kable :D Kako pa lahko pametni avto prenapolni akumulator, če je tako pameten ne zazna padca toka, oz. da akumulator "ne požira več" ? Ali je zato ta finta dapri novih avtih sprogramirajo kakšen akumulator je in si potem avto računa koliko Ah je šlo notri in koliko ven?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok
5 hours ago, smasher said:

Ali je zato ta finta dapri novih avtih sprogramirajo kakšen akumulator je in si potem avto računa koliko Ah je šlo notri in koliko ven?

Tocno to - avto racuna state of charge in state of battery. State of charge je trenutno stanje napolnjenosti akumulatorja, state of battery pa v kaksnem stanju je akumulator- koliko ima realne kapacitete.  Alternatorji zmorejo dati iz sebe mnogo, mnogo visjo napetost in tok kot jo je akumulator zmozen pozreti - saj morajo obenem napajati tudi vse, kar na avtu deluje: milijon ECUjev, luci, gretje sedezev, volana, gretje zraka za kabino, prednje in zadnje sipe... ...moci so lahko v rangu kilovatov. Vsi ti porabniki delujejo le tu in tam, zato ima alternator na zalogi dovolj moci, le to pa izkoristi takrat, ko je stanje akumulatorja slabse - navadno tik po zagonu. Takrat poveca moc na maksimalno, kar akumulator se zmore sprejeti. Odvisno je tudi od ostalih parametrov - temperature akumulatorja, vkljucenosti ostalih porabnikov itd. Ko je state of battery bolj svoh, je tudi precej bolj agresiven s polnjenjem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Zivnorcvas vse pozdravlja :P pa pravi naslednje:

priklopi in pozabi, zadeva varuje aku pred previsoko napetostjo , če slučajno ne zaupaš polnilniku..

https://www.mimovrste.com/polnilci-akumulatorji/oxford-stalni-priklop-maximiseroximiser

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 37 minutami, DAMI34 pravi:

Zivnorcvas vse pozdravlja :P pa pravi naslednje:

priklopi in pozabi, zadeva varuje aku pred previsoko napetostjo , če slučajno ne zaupaš polnilniku..

https://www.mimovrste.com/polnilci-akumulatorji/oxford-stalni-priklop-maximiseroximiser

reč @Zivnorc , da se zahvaljujem za njegovo mnenje, vendar imam tudi sam polnilec in vzdrževalec Oxford Oximiser .... in sem zadovoljeno zadovoljen že nekaj let.

lahko mu daš tudi lubčka :P 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 1 minuto, maus pravi:

reč @Zivnorc , da se zahvaljujem za njegovo mnenje, vendar imam tudi sam polnilec in vzdrževalec Oxford Oximiser .... in sem zadovoljeno zadovoljen že nekaj let.

lahko mu daš tudi lubčka :P 

sem mu dau 2. Zdej je mal :blush:

in pravi da je tist šlaufek/cevčica za med accu in punjač, če se slučajno punjaču/vzdrževalcu strga :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

sem mu dau 2. Zdej je mal :blush:

in pravi da je tist šlaufek/cevčica za med accu in punjač, če se slučajno punjaču/vzdrževalcu strga :P

 

vmes je varovalka ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
Pravkar, smasher pravi:

Ni glih poceni varovalka na kablu za 10eur

norca vpraši :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

vzdrževalec .. 25e . enga za službenga kanguja k gps sledilna žre štrom k svija , enga za doma ..

https://www.akumulator.si/izdelek/ST 66 0135/vzdrzevalec-in-polnilec-akumulatorja-6v-12v-075a

dela na cikličnem start stop accuju..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

Torej ko smo govorili o napetostih polnjenja, kaj ni da ko šumi v akumulatorju se samo kislina brezveze kuha? Ta novi amazon v "klasičnem" programu posiljuje aku ure in ure z 15V in cca1A, če pa kliknem na AGM program pa napiše full. Kaj to pomeni da ima neumen program ali da aku ni več pri najbolših močeh in pač dokler vleče tok mu ga polnilec šopa. Ne vem zakaj bi silil aku na 15V? Ker se mi zdi da pač vleče nek minimalni tok zaradi kuhanja kisline?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • la profich
      Lani se mi je zlomil ključ od motorja, pa sem mislil bom že enkrat ob priliki to popravil, saj mam rezervo. No, danes mi je pa tamala vrgla kovcek po nesreči po stopnicah, ravno v tistem, ko je bil ključ v kovčku in je še drugega zvilo. Prilagam slikice od obeh. Kaj je za narest? Ključ bi nujno rabil do sobote, ker imamo vožnjo z društvom. Koliko ponavadi ključavničarji rabijo, da izdelajo novega in kak strošek je to? Ali naj reskiram in tega sam poskušam naravnat ali to ni pametno, da na koncu ne ostane v ključavnici? Prosim za odgovore.    
    • flight69
      Nekaj našel v zvezi s tem... Ocitno je fora v tehničnem, ne sme biti starejši od 6 mesecev, ne velja pa to za mlajše motorje od 4 let( tehnični se ni zahtevan). Pa tu piše, da lahko tudi začasne tablice dobiš .????? Upam, da prav razumem ( Google translate :)): http://www.aci.it/i-servizi/guide-utili/guida-pratiche-auto/esportazione.html  
    • tomash
      Groza, zdaj pa še Jerry Springer show pa smo. Kar ne morem verjet in res, Albert Einstein je imel prav /Samo dve stvari sta neskončni: vesolje in človeška neumnost, ampak za vesolje nisem povsem prepričan./
    • sergini
      Kolikor vidim iz fotk se je ta nesreča zgodila vzdolž hale A2, ko se zavije k kristalni palači, oziroma najbrž je šleper zavijal proti IKEI. Tukaj ni semaforjev in je najbrž kamion predtem prehitel kolesarko (ugibam), ampak ker je večji.....lahko zavije pred vsemi. Verjamem pa, da se včasih kakšnega kolesarja ne vidi, ker je hiter kot strela. Tudi mene je včeraj skoraj ena mična naložila na havbo (isto v btc), ker je mogla lubiju poslat sms, da prihaja iz službe (spet ugibam). Ampak pred krožnim+prehod za pešce+prehod za kolesarje=ne brskaj po telefonu, sploh s pogledom v naročje. Kot je že rekel kolega, vozit se je treba tko, kot da te ne vidijo in pazit nase, brez zanašanja na druge. Srečno!
    • tomash
      Konec meseca malo na Jadran. Pozna kdo kakšno dobro lokacijo, kje v Dalmaciji? Da je kakšna bolj majhna hiška po možnosti kamnita, s pogledom na morje in da je blizu kakšna fajn gostilna. Ene tri dni se bi potikala tam doli in iščem kaj fino fajnega. Drugače bova pa sproti že kaj našla, bi bilo pa fajn če bi kdo priporočal kako pravo dalmatinsko lokacijo. Hvala.
  • Similar Content

    • klemen janeš
      By klemen janeš
      Lep pozdrav!
      Imam težave z skuterjem ki mi ne polni akumulatorja. Kako se lotim zadeve? Bemti sm vidu da ma kablov k avto...
       
    • TomosRideR
      By TomosRideR
      Pozdravljeni, 
      Zanima me ali se, da na Tomos-u Flexer narediti da ima akumolator in e-vžig. 
      Najraje, bi naredil doma ker se mi za servis in dele ne splača. 
      Hvala in lep pozdrav ! 
    • SF1
      By SF1
      Zdravo, sem nov na tem forumu in sem se pridružil, ker rabim pomoč pri pripravi mojega skuterja na tehnični.
      Zanima me ali je normalno, da mi na Speedfightu brez akumulatorja luči svetijo zelo slabo, nedela števec za gorivo in temperaturo.
      Sklepam, da bi z akumulatorjem to delalo oz. vsaj luči, ampak sem, ko sem ga hotel priklopiti naletel na problem in sicer, da ni prostega rdečega in zelenega kabla na katere bi ga lahko priklopil.
      Mi zna kdo povedat kje bi jaz to našel in ali mi še kaj druga manjka?
       
       

    • ef100179
      By ef100179
      Kateri Akumulator kupiti?
       
      Vem kakšne mere in 12V - 14Ah!
      Katero zagonsko moč priporočate in katero firmo?
       
      Mogoče še kje kupiti v LJ?
      Hvala
      Uroš
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!