Skoči na vsebino

Polnilec (zunanji) za akumulator


marem

Priporočene objave

pred eno uro, Zivnorc pravi:

.... preveč izpraznjenega akumulatorja polnilnik " ne zazna" ....oz. ne more določiti, koliko celic ima... ali je 6 ali 12V.... zato se noče priklopiti.

...to odpraviš tako, da daš aku na "šok terapijo".... povežeš s kabli na drug akumulator, počakaš minuto... priklopiš polnilnik, nato odklopiš "pomožni" akumulator....

al pa accu zbudiš na starih ultramočnih polnilcih (ki bi še vodo zavreli) in potem nadlajuješ s "sofisticiranimi". Preverjeno.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da... sem hotel še napisati, da , če se to zgodi, lahko tudi uporabiš kak napajalnik 13,8V.... ni pa to glih "profesionalno".... kot ni "profesionalno" toliko izprazniti aku, da ga polnilnik ne zazna. Takrat se že lahko pojavijo poškodbe akuja.

...AMPAK, to, kar pišeta (pišemo),  imam mogoče jaz... pa ti... pa Franc... pa mogoče še kdo, navaden akumulator pa je dostopen vsakomur, pa magari v naključnemu avtomobilu na sosednjem parkplacu....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam, na koncu se vprašaš...če sem 2 leti star accu izpraznil, ok...bo pomagalo, če ma 4 in več let, je pa bolje menjat in ..včasih so rekli "mirna Bosna"

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Najbrž kakšna firma nezvenešega imena. Enako velja za skoraj vso opremo, ki jo veliki belomodri prodaja pod svojo znamko.

Zakaj te to zanima?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, MiNa pravi:

Najbrž kakšna firma nezvenešega imena. Enako velja za skoraj vso opremo, ki jo veliki belomodri prodaja pod svojo znamko.

Zakaj te to zanima?

Ker se je govorilo, da naj bi šlo za polnilce cenjene firme  Ctek, pa me zanima, ali je res...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, raza said:

Že ko vidiš to neugledno sivi škatljo in prebereš zapis na njej, ti je takoj jasno, da si kupil samo značko....

Originalni polnilec akumulatorja za BMW motorna kolesa

Ha ha, kaj se motim al je to samo zalit transfirmator z regulatorjem? To je vredno cca. 10 eur? (v maloprodaji v Slo) drugače je skoraj đabe.... 

https://www.delko.si/sl/trafo-12v-6va.html dodaš še en regulator na kone (na voljo za cente pri kitajcih) 

Popravljeno . Popravil smasher
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 hours ago, SF said:

A morda kdo ve, kdo dela polnilce, kateri se prodajajo pod blagovno znamko BMW?

Avtomobilske izdeluje ctek.

Za motorje ne bi vedel. Definitivno pa ne gre samo za transformator, usmernik in regulator.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

12 minutes ago, Zivnorc said:

... vam skoz govorim, da je Lidlov al pa Hoferjev polnilnik zakon....   :P

 

Se strinjam ta stari hoferjev gre samo do 14.4V, ga uporabljam kar kot vzdrževalec akumulatorja niti vn ne potegnem iz avta. Novejši z LCD ekranom gre preko 15V

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Prodam CTEK CT 5 TIME TO GO, nov zapakiran, ker sem kupil premočnega 75 €

  • Model: CT5 TIME TO GO
  • Prikaz preostanka časa polnjenja baterije
  • LED lučka "TRY" - prvi poizkus zagona motorja
  • Polnilni tok 5 A
  • Primeren za vse 12V svinčenokislinske baterije
  • Priložene izolirane hitre sponke
  • Priložen priključek na klemo baterije z očesi
  • Polnenje baterij od 20 Ah do 160 Ah
  • 5 letna garancija

 

11.jpg

22.jpg

Popravljeno . Popravil sayo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 9 mesecev pozneje...

Rabim nasvet. Imam polnilec Ctek MXS 5.0, zraven sem dobil še kable s hitro spojko za privijačenje na akumulator za enostaven priklop polnjenja. Je pa sedaj težava, ker v navodilih za BMW R1250RS piše, da se ne sme akumulator polniti priklopljen na motor, ker lahko posledično crkne elektronika. Ta polnilec ima možnost desulfatizacije in če zažene to funkcijo, zna biti res kaj na tem. Kako kaj pozimi dopolnite akku na motorjih BMW 1250?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nimam na bmw, mel sem na sdgt1290, na ninja1000sx, sedaj imam na ktm790 in nordenu 901. Ja marsikje to piše, ampak iz iskušenj ti povem, da ni nobene drame z elektroniko. Polnilec imam celo ctek 3,8 če se ne motim. Kakorkol, vedno naredim priklop na accu, potem pa občasno mogoče 1x na mesec za kak dan ali 2 priklopim na normalno polnjenje (slika motorja ne desulfat). Itak ko se napolni gre v funkcijo vzdrževanja.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Virtuoz pravi:

Kako kaj pozimi dopolnite akku na motorjih BMW 1250?

Najboljša varianta original polnilec BMW... Če si taprav bemvejaš moraš imet vse njihovo :P :whistle:

Ali odklop akumulatorja in polnjenje z neoriginalnim polnilcem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 43 minutami, DAMI34 pravi:

Kakorkol, vedno naredim priklop na accu, potem pa občasno mogoče 1x na mesec za kak dan ali 2 priklopim na normalno polnjenje (slika motorja ne desulfat).

 

Saj vedno dam na sliko motorja, samo v navodilih je skica, da lahko CTEK v vseh programih samodejno zažene desulfatizacijo, če zazna, da kaj ni v redu z akku. To me skrbi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Virtuoz pravi:

Rabim nasvet. Imam polnilec Ctek MXS 5.0, zraven sem dobil še kable s hitro spojko za privijačenje na akumulator za enostaven priklop polnjenja. Je pa sedaj težava, ker v navodilih za BMW R1250RS piše, da se ne sme akumulator polniti priklopljen na motor, ker lahko posledično crkne elektronika. Ta polnilec ima možnost desulfatizacije in če zažene to funkcijo, zna biti res kaj na tem. Kako kaj pozimi dopolnite akku na motorjih BMW 1250?

ne tvegaj, raje aku odklopi

ni brezveze v navodilih opozorilo

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, Virtuoz said:

Je pa sedaj težava, ker v navodilih za BMW R1250RS piše, da se ne sme akumulator polniti priklopljen na motor,

Enako pisalo tudi za gs1200. Polnil prek dodatne direktno na aku priključene cigaret vtičnice. Polnilec CTEK Mxs 5.0 Test&charge. Vedno na samo motor. Nikoli problemov.

Sedaj na R1250 gs enako. Samo polnilec MXS 5.0. Vedno samo na motor.

Vedno počakam pri 1200 je bil motor še živ cca 1 minuto. Šele potem polnjenje.

R1250 pa je še živ-pod napetostjo cca 5 minut. Ko odklopi vse šele potem polnjenje. Nikoli ob polnjenju ne dam kontakta.

Ctek samodejno ne preklopi na desulfatizacijo. Jo moraš sam določiti prek gumba.

image.png.41cc5d7c0f8601c5548d44322bf86dce.png

Popravljeno . Popravil Quest
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, Virtuoz said:

Saj vedno dam na sliko motorja, samo v navodilih je skica, da lahko CTEK v vseh programih samodejno zažene desulfatizacijo, če zazna, da kaj ni v redu z akku. To me skrbi.

Aha. Vem kaj te skrbi. Na začetku slikce 15,8 V in pulzno polnjenje. 

To se zgodi, če je akumulator izpraznjen izpod 4 volt.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V soboto sem se vozil, tako da bo aku nekaj časa živ, potem pa se bom opogumil, ali pa tega prodal in kupil od bmw.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem bolj škrtica pa nimam ctek, ampak kitajc z "repair" programom, kar je verjetno desulfatizacija. Številk nimam, grem v trgovino z avtodeli ko kuoim kaj za servis naredim še malo menjave staro za staro. (star akumulator za takega ki sem ga do konca zlorabil). Vržem za 2 dni na pulzni program in potem je še za cca. 2 leti akumulator uporaben na starejšem avtu. 

Za gel in agm ne vem kako gre, za vrla (so tekoči brez vzdrževanja) se da še vedno pogledat ali imajo dovolj kisline. 

Me mika da bi kupil tisti mikro desulfator, ki nima zunanjega napakanja baje tudi dela. 

Ps: sem šel narest slikico

DSC_3707.JPG

Popravljeno . Popravil smasher
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No morda je kdo že probal tak, nek čajnizijum desulfator? Ni mi jasno kalo dela če nima zunanjega napajanja? Al je to tisti trik ki samo ledica utripa in to je to? 🤣 

_20231225_221343.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!