Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
fazerer

Plastika, kevlar, karbon in druge smolnate stvari

Recommended Posts

pikec
Potem lahko malce prišparaš in daš le eno plast (prvo) karbona, nato pa lahko še dve plasti poliestra čez.

Kaj ni boljše dat zadno plast iz karbona, saj bo vendar ta tista, ki "se vidi"?

Share this post


Link to post
Share on other sites
HHV
Kaj ni boljše dat zadno plast iz karbona, saj bo vendar ta tista, ki "se vidi"?

Če delaš v kalupu, je vidna prva plast. Pozitiv, negativ, model, odlitek, izdelek pa take finte!

Share this post


Link to post
Share on other sites
gizmOkak

Sam če daš sam eno plast karbona je videt luknce dimenzij 0.01mm2 skoz, vem k mam js obe strehce s karbona k majo sam eno plast. Ni lepo videt :grrr

Share this post


Link to post
Share on other sites
pikec
Če delaš v kalupu, je vidna prva plast. Pozitiv, negativ, model, odlitek, izdelek pa take finte!

Aha...ja, verjetno res, odvisno od tega kako delaš odlitek.... sem si predstavljal na primeru prednjega blatnika, ki bi verjetno naredil odlitek notranjega dela...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thomas
Sam če daš sam eno plast karbona je videt luknce dimenzij 0.01mm2 skoz, vem k mam js obe strehce s karbona k majo sam eno plast. Ni lepo videt :grrr

Ali si siguren, da so luknjice? Ponavadi se tak problem reši s premazom notranje strani karbonskega izdelka, uporablja se gostejša črna barva.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gizmOkak
Ponavadi se tak problem reši s premazom notranje strani karbonskega izdelka, uporablja se gostejša črna barva.

Ja so luknice... Na barvo pa nism niti pomislu, bom namalu z barvo :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stric Burek

Heh, majo sam nek starter set, ku maš not vse d poliestra do brus papirja, za 2.5k 0.4m2 steklenih vlaken

Share this post


Link to post
Share on other sites
misty

tudi sam rabim nove plastike za motor (preventivapress ;)) in sem jih najprej mislil narediti sam.

Potem sem malo izračunal koliko bo vse stalo, prištel čas in živce....

ter poklical janija ( 041 813 443 če kdo rabi), včeraj sem bil pri njemu in sva se vse zmenila :OK:

kolikor sem uspel videti njegove izdelke je res stručko na tem področju

plastike in kevlarske zaščite za cbr 600 (se mi zdi da je pred časom nekdo spraševal kje bi se dalo dobit za ta motor...) bom dobil konec drugega tedna, če koga zanima bom lahko tudi poslikal, o kvaliteti pa ne dvomim že zdaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
misty

glede cene...najbolje da pokličeš janija na gsm pa ti bo vse povedal točno za tvoj motor (tud to če sploh ima kalupe...)

mene bo vse skupaj prišlo 80k SIT

se pravi: komplet vse plastike (mono zadek) in pa 4 karbonske zaščite za okvir in mašino

samo plastike bi prišle 55kSIT

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stric Burek

No ja ni pocen, sam glede na to da so nove verjetno ful dražje se ti splača, pa še lepše verjetno zgleda, a bojo original look, al kej drugačne?

Share this post


Link to post
Share on other sites
misty
... poklical janija ( 041 813 443 če kdo rabi), včeraj sem bil pri njemu in sva se vse zmenila  :OK:

...

janija ne dobim več na telefon :unsure: :rolleyes: sva bila zmenjena da se danes slišiva ( plastike naj bi bile gotove do danes...)

ima kdo še kako drugo telefonsko od njega oz. ve kaj počne da se ne oglaša na telefon???? :angry:

(nimam imenika nikjer :slap: )

Share this post


Link to post
Share on other sites
misty

ok, panika je bila odveč, danes me klical, plastike so fertik (samkajkdanespajestnismmogu:S)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Erik
ok, panika je bila odveč, danes me klical, plastike so fertik (samkajkdanespajestnismmogu:S)

ko bo izdelek na motorju, ga mal poslikaj in pošlji, da vidmo :yes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stric Burek

Zanima me če bi blo dobro če bi namesto kalupa dal tako čist tanko mrežico, na katero bi dal na vsako stran eno plast poliestra in tisto smolo čez, lepše bi se ga dalo oblikovat, pa še trše bi bilo!

Kaj mislte?

Tle sm mislu narest pokrov zadnjega sedeža al kej tazga

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dolfe
u,dimni burek je izzumu armiran poliester :D

:grupni:

O bravo naš veliki izumitelj :grupni: :grupni:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stric Burek

Weee, ja Dolf sm popravu RAČ in FIZ, hvala tebi in Moharju za pomoč:004, brez vs dveh bi se dns tuku po buči!

Share this post


Link to post
Share on other sites
ICE_MAN

Kje bi dobil plastiko da bi si dal nastruziti crash padse? (lj ali okolica)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • amateur
      A ti dela števec kilometrov na motorju? Koliko si jih že prevozil od doma? Srečno nadaljevanje poti!
    • DAMI34
      v zimskem času je več pasti na cesti. Samo to, torej večja pozornost in koncentracija je potrebna pri skeniranju podlage. Od mrzlega asvalta in posledično slabšega oprijema, do vlage, mastnih in umazanih delov, več je senc, sol v kombinaciji z vlago naredi tudi lepo drsečo podlago, slana, listje itd..Ni isto kot poleti, a se da. Vse ostalo je pa predhodnik povedal. Sicer pa smo zašli od naslova teme. Če malo pobrskaš po MSju je nekaj tem od nasvetov za začetnika, do nakupa motorja, do pasti na cesti itd..
    • Kugelschreiber
      Mi gre mal na qurc njegovo obnasanje, ampak zadeva se je vmes ful spremenila.  Podpisoval je bol z Ducatijem kot z Avintio. Ekipa je napredovala iz customer statusa v satelite team, dobi sodobnejse stroje ki jih bodo tudi med sezono nadgrajevali, nekaj Ducatijevih inzinirjev in dostop direkt do reparto corse. Do sedaj so Ducatiju odkartali za opremo, in snadžite se. 
    • Snečer
      če imaš pravo motoriko, očitno jo imaš, bo vožnja netežavna danes ni prenevarno, je pa neprijetno  nizke temperature pač niso prijetne, te prezebe do kosti ipd., vse živo je treba oblečt, debele rokavice za astronavte (če nimaš gretja), rosenje pod čelado... se boš pol ure oblačil in pripravljal, da se pripelješ do kafiča, tam spet malo slečeš in nazaj   mogoče ti je na začetku še zanimivo in imaš celo leto sezono, ko je suho, a kaj kmalu spoznaš, da je vreme kar odločujoč faktor pri motorizmu, ne glede na gostilniške nauke, da ni slabega vremena, samo slabo oblečen motorist tako je poleti, ko je nad 30+sonce+čelada itd. vse prej kot prijetno za vožnjo in enako ko padejo temperature in še dodatno drsi + kakšen dež motor je praviloma za hobi, razen za tistih par fanatikov in mazohistov, ki kao uživajo v slabem vremenu  
    • twom
      Delamo za dva, plačani smo za pol, davkov plačamo za štiri, zmatrani smo za pet. Kle neki ne štima.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!