Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
fazerer

Plastika, kevlar, karbon in druge smolnate stvari

Recommended Posts

bentley

Ludiluka kako bi pa najlazje en preprost kos platike prekopiral. Kalup in potem izdelek, se ti da en preprost tutorial napisat ce to niso prevelke skrivnosti.

Je fino tvoje stvaritve gledat sam umes mal podnapisov manjka za laike na tem podrocju :D. To da ce kupim ali mi kdo drug naredi vem da je najceneje, ampak recimo da zelim sam.

 

Na koncu ce recimo rezes in brusis izdelek iz karbona ali stek. vlaken rabis zascito, kaj pa vmes med delom ko laminiras?

Edited by bentley

Share this post


Link to post
Share on other sites
ludiluka

Sej ni nobenih skrivnosti okrog tega maš že vse na youtubu posneto edino kar rabiš je vaja ;) prvo boš nekej stvari stran zmetal ker bo neuporabno potem pa zalaufa 

 

Za laminirat z epoksijem ne rabiš maske ker ni neki ful strupena zadeva za rezanje in brušenje jo je pa fajn met

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc

...pa smolo je treba tudi imeti tapravo - za laminiranje... ne kar kupit kak 5 min. epoxi

..če so kaki ostri vogali, je treba zapolniti z bombažem...

... čez vogale in prelome je treba dati tkanino pod 45 stopinj, ker se mnogo lažje prepogiba...

..pa če je kak nosilni del, je fino malo temprat v pečici..

itd..itd....

 

...zdej, če delaš unikatni del - samo en kos, je nesmiselno delat kalup... narediš kar končni izdelek. Model narediš iz trdega stiropora ali stirodura... ga prelepiš s selotejpom... zlaminiraš... tempraš, da je trdo... nato ličarsko obrusiš, pokitaš, barvaš..in to je to.

 

...edino če bi rad delal iz karbona, pa da je carbon-look, je treba samo malo bolj pazit...ampak se potem to večktar malo "pokita" z epoxijem in pobrusi... na koncu daš gor še 40g stekleno tkanino...malo pobrusiš, še enkrat premažeš z epoxijem....  fino obrusiš in spoliraš....in to je -to.

...je packarija....ampak če hočeš prit do tega, se moraš malo potrudit..  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
T

Je kak junak, ki dela iz Karbona tu?

Imam nekaj kosov za obnovit in rabil bi cev cca 90mm obstojno do cca150-200

 

lp

T

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir

prodam karbonske komplet oklepe z hitrimi spojkami in lučmi za zx10r  2004/05

Edited by sesir

Share this post


Link to post
Share on other sites
zoranko
Ob 7/10/2012 ob 22:56, RVT pravi:

Tkole pa američani "karbon" delajo :D

 

 

 

Poznate koga ki se s tem ukvarja v SV Sloveniji? Kako je s obstojnostjo?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dle 30

Pozdravljeni.

Rabim vsaj 300°C epoxy smolo. Ali mogoče kdo ve kje bi to dobil. 240°C ni problema dobit samo je premalo. Vesel bom kakršnega koli namiga.

Hvala.

Lp, Klemen

Share this post


Link to post
Share on other sites
lucky323

Pozdravljeni

 

Karbonske zaščite okvirja imam že prav grdo zbledele...ali se da s čim to premazat ?,ponovno lakiranje se baje ne splača je stroškovno skoraj kot če bi nove kupil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir

Jz sem imel vcasih komplet karbon na ninji...Pri Čarmanu sem kupil neki sprej...scisto, nasprico in cez cas nezno obrisal mislim...Preden,da sem srečal Gašperja in mi to svetoval sem uporabljal maxbriil  za avto armaturke...nasprical od zunaj in odznotraj oklepe...

pred 30 minutami, lucky323 pravi:

Pozdravljeni

 

Karbonske zaščite okvirja imam že prav grdo zbledele...ali se da s čim to premazat ?,ponovno lakiranje se baje ne splača je stroškovno skoraj kot če bi nove kupil.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
lucky323
pred 22 urami, sesir pravi:

Jz sem imel vcasih komplet karbon na ninji...Pri Čarmanu sem kupil neki sprej...scisto, nasprico in cez cas nezno obrisal mislim...Preden,da sem srečal Gašperja in mi to svetoval sem uporabljal maxbriil  za avto armaturke...nasprical od zunaj in odznotraj oklepe...

 

Ja sam to si verjetn našprical preventivno?

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 3 minutami, lucky323 pravi:

Ja sam to si verjetn našprical preventivno?

Ne...

Pač ni bil več taki lepi mopi....pa,če rečemo,da karbon bil itak lep,zaščite mašine niso ble več lepe in potem so zgledle lepše...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc
Ob ‎21‎. ‎01‎. ‎2019 ob 17:32, lucky323 pravi:

Pozdravljeni

 

Karbonske zaščite okvirja imam že prav grdo zbledele...ali se da s čim to premazat ?,ponovno lakiranje se baje ne splača je stroškovno skoraj kot če bi nove kupil.

..če daš prav vsako stvar delat mojstrom, se verjetno res ne splača.

Poskusi spolirati s polirno pasto. Verjetno je zbledela samo epoxy površina.

Share this post


Link to post
Share on other sites
rookie007

Ne vem, če je prava tema...

Tisti, ki ste montirali podaljšek prvega blatnika, kako ste ga montirali?

Danes je prispel po pošti https://www.ebay.com/itm/Motorcycle-Front-Fender-Mudflap-Extension-For-Kawasaki-Versys-650-KLE650/303016198400?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649

Kakšni predlogi?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gonca

Uporabi nevtralni silikon kit in zlepi oba kosa. Na vseh motorjih imam zlepljene podaljške s silikonskim kitom. Drži kot pribito.

Share this post


Link to post
Share on other sites
blazboss

Pozdravljeni, kupujem plastike črne za Suzuki GSXR 600 k6. oz kje se jih lahko kupi ? (PS: ebay ze 100x pregledu)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc
pred 24 minutami, blazboss pravi:

Pozdravljeni, kupujem plastike črne za Suzuki GSXR 600 k6. oz kje se jih lahko kupi ? (PS: ebay ze 100x pregledu)

... če nočeš dat za originalne nove na pooblaščenem servisu ali prodajalcu pri nas, boš moral še 101. pogledati na e-bay.

Share this post


Link to post
Share on other sites
blazboss
pred 7 urami, Zivnorc pravi:

... če nočeš dat za originalne nove na pooblaščenem servisu ali prodajalcu pri nas, boš moral še 101. pogledati na e-bay.

absolutno pride v postev tudi org. torej se jih lahko naroči pri pooblascenem ? kje je pa pooblasceni v regiji osrednjeslovenske ali dolenjske ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc

... pač vprašaš, kjer v SLO prodajajo SUZUKIJE.

TC motoshop... Panigaz ....  vprašaj v Elisi na servisu.... SMK na Letališki..... ka pa vem... poišči malo ... če imaš računalnik pa internet, se da tudi malo pogugglat...   :P

... zdej ne vem, ali rabiš kompletne plastike, ali samo kak del, samo vedi, da če boš kupoval kompletne originalne, bodo verjetno presegle vrednost tvojega motorja (govorim na pamet, da me ne boš vlekel za besedo...  )  :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus

Vse plastike je prijatu naroču preko ebaya nekje v Nemčiji ... za Suzukija GSXR 1000 K05-06 ... mislim, da so bile okoli 300-400 € .. pasale so kar solidno in zgledale tudi kar solidno.

Original naj bi bile takrat okoli 1200 € ... tok se spomim .. bilo je pa pred cca 4-5 leti

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Shillien
      to nima smisla, eni imajo na začetko večji budget kot ga imajo drugi stari motoristi v 15 letih, in razlika v vzdrževanju ni tako velika da bi se na podlagi tega odločal za nakup. meni osebno so 4 valjniki bol udobni za vožnjo kot 2 (veliko manj "rukanja").
    • ligenjček
      Razlika je, da pri isti kubikaži, bo imel 2 valjni več moči v štartu, 4 pa na koncu. Za začetnika bi bilo najbrž bolje 2 valjni, ker je v generalnem vzdrževanje ponavadi cenejše, preko 200 pa najbrž tudi ne boš poganjal še na začetku, da bi končna hitrost igrala neko pomembno vlogo, čeprav ne z enim ne z drugim ne boš zgrešil. Bolje je začeti z manjšim motorjem, in kasneje preiti na močnejšega, ker so bolj vodljivi in ga boš zato hitreje osvojil, verjemi, da moči je dovolj, če je le znanja. od vseh naštetih nimaš kaj zgrešit, vsi so lahki dobri motorji, s katerimi boš na ovinkih švigal mimo litrskih tankov, ko ga osvojiš  edino če boš kupoval rabljenega poizkusi najti čim bolj originalnega, pa kakega mehanika zraven na ogled   pa pri nakupu tudi upoštevaj - več kubikov=več konjev=dražje vzdrževanje. drugače pa izberi si kar ti je všeč, motorja se hitro navadiš, kilometri pa ti bodo povedali če je motor pravi za tvoj stil vožnje...  aja pa želim ti obilo varnih kilometrov 
    • Shillien
      1. v veliko avtošolah lahko plačaš uro in krožiš po poligonu, pokliči ali še bolje idi osebno v več različnih vprašat. Njihovi motorji so zavarovani ja, če slučajno padeš na vožnji se za tisti motor ne sekiraš. Mislim pa da v eni uri na poligonu neboš izvedel nič, sploh v tvojem primeru ko si kot praviš popolnoma brez vseh izkušenj. 2. leta niso problem, sploh pa ne 30, razen če bi hotel biti marquez, rossi, pol si že 28 let prepozen . kubiki niso noben problem oz, se je težko odločati po kubikih, neka yamaha virago 1100ccm je kot bicikel, z lahkoto prvi motor za začetnika, naprimer suzuki gsxr 1000 pa ni glih za začetnika. aja pa tisto uživanje na motorju poleti tud ni za vsakega, enim nam je to užitek, drugim trplenje. v avtu si na klimi na motorju si oblečen v bundo, škornje, rokavice in dolge hlače z piskrom na glavi in te kakor obstojiš pod rit peče mašina in asfalt.
    • Icexz
      Pozdravljeni, upam da nisem totalno falil teme. Ze nekaj casa listam po forumih in par let premlevam sledece... Ali je motor sploh zame? Nakratko imam 30 let z avti okoli pol milijona km prevozenih z nasreco nobene kazenske pike in hvala bogu nobene nesrece (treba potrkat). Poleti me namrec daje zavist ko vidim motorista kako uziva. Se gre malo razpihat. Mi je začelo disat. Iskusenj na motorju nimam. Nic. Nula. Tudi apn-a ne znam voziti. Enkrat ko sem bil mulc tam okoli 13-14 let me je od oceta bratranec prepeljal en krog na hondi cbr 600rr in takrat sem fasal strah ker je idiot nabil gas in od takrat se nisem vsedel na motor. Zdaj pa me malo mika.  Naj bo jasno hitrost in budalastine me ne zanimajo niti najmanj. Pa tudi zivel bi se rad. Mika me da bi se vsedel pa sel en krog okoli obcine mogoce kak skok do morja itd. Tudi o kakih 1000 kubicnih motorjih ne sanjam. Klical sem na lokalno avtosolo vprasal ce bi se dalo zmenit za kako uro na poligonu samo da mi dajo za probat pa so mi zaceli razlagat proceduro kako z cpp-ji itd. Ne bo slo kar tako... Torej vprasanje: ali moras bit zagrižen od majhnega da si dober motorist ali obstaja upanje tudi zame? Je kaka normalna avtosola kje cerknica/ribnica kjer bi se dalo zmenit za to zadevo probat? (Sklepam da avtosole imajo zavarovane motorje ni mi ravno kul da bi polozil motor od kakega znanca) Vnaprej hvala za nasvete/odgovore.
    • Shillien
      osebno teh mt03, z400 in ostalih malokubičnih varijant nebi kupoval, razen če misliš res v kratkem menjat. recimo mt07 veliko bolše pa je vseeno kar "švoh" sploh če misliš vozit v dvoje. Če se bojiš moči in zaradi tega gledaš te motorje kupi nekaj z 70kw in blokiraj na 35kw pa vozi tako dokler ne pridobiš izkušenj in samozavesti, potem pa namesto novega motorja samo odstaniš blokado. Ne pravim da moraš pretiravat samo bat konjev in kubikov se pa tudi ni smiselno. motor gre tolikor kolikor je blokade v glavi in desnem zapestju. tud z z400 se lahko sesuješ oziroma hujše.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!