Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
mat

Svečke

Recommended Posts

mat

quote:

Kdo bo pa za svečke zaslužu?

Lojzi ma vas rad

Ko smo že pri svečkah, ali jih posebej kupujete in jih prinesete na servis, ali pa vam jih tam dajo in zaračunajo.

Po računu sodeč so mi računali svečke ca. 15000 sit(dve svečke).

Ja res, da ta motor po knjižici potrebuje platinaste svečke, ampak vseeno. Saj v resnici niso iz platine.

mat

http://vara_mat.tripod.com/

Share this post


Link to post
Share on other sites
GUMY

Cena je neverjetna, sam za eno svecko se nisem placal vec kot 1000 sit. Kupujem NGK, kot je ze originalna.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

v HG katalogu so platinaste NGK svecke od ATS 139.- (NGK BP 7EVX) do 199.- (NGK DPR 9EVX-9).

se nekaj glede sveck: v HG katalogu 2001 imas na strani 593 slike sveck v vsej stanjih obrabe.

-------

What part of NO don´t You understand?

Uredil - Ice on 26/10/2001 08:10:31

Share this post


Link to post
Share on other sites
mat

quote:

v HG katalogu so platinaste NGK svecke od ATS 139.- (NGK BP 7EVX) do 199.- (NGK DPR 9EVX-9).

Še sam sem malce posrfal in pri Polotu jih imajo za 26,95dm. Vsaka šola nekaj stane.

Ali veš v čem se razlikujejo od ostalih svečk, ne sestava, ampak učinek?

Po servisni knjižici moram uporabljati samo te svečke.

mat

http://vara_mat.tripod.com/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

mat,NGK DPR 8EVX-9 (HG ATS 199.-) je platinasta (samo da smo si na jasnem,o cem govorimo),katera zamenja navadno NGK DPR 8EA-9 (HG ATS 43.-).

ucinek naj bi bil (citiranje HG): ...NGK Gold-Palladium (EV)/Platin (EVX) ima srednjo elektrodo izredno tanko in zato rabi manjso "volt-napetost" (manj stroma?!) za iskrenje kot navadne svecke.to povzrocuje veliko boljse obnasanje pri startu,istocasno boljse pospesevanje in manjso porabo bencina v perimerjavi z normalno NGK-svecko..... (HG katalog 2001,stran 593).

-------

What part of NO don´t You understand?

Share this post


Link to post
Share on other sites
mat

quote:

mat,NGK DPR 8EVX-9 (HG ATS 199.-) je platinasta (samo da smo si na jasnem,o cem govorimo),katera zamenja navadno NGK DPR 8EA-9 (HG ATS 43.-).

Zakaj, pa že tovarna(honda) predpisuje te svečke? Ali to pomeni, da z navadnimi ne bi delal prav? Saj, ne mislim šparati pri takih zadevah, še nisem čisti gorenc.

štajercporočenzgorenjkopress.

mat

http://vara_mat.tripod.com/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

quote:

Zakaj, pa že tovarna(honda) predpisuje te svečke? Ali to pomeni, da z navadnimi ne bi delal prav?

ne vem.samo po moje lahko normalne probas.al pa za ziher prej servis vprasaj.

-------

What part of NO don´t You understand?

Share this post


Link to post
Share on other sites
mat

quote:

pa te je nategnu na suho

Gašper? Ne, ne verjamem. Cena teh svečk je na servisu pač taka. Če bi vedel da imam, sspecialne svečke, bi se raje zapeljal ven in jih kupil.

Si bom pa februarja na IMOTu, naredil zalogo.

mat

http://vara_mat.tripod.com/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Speedo

Vem, da je o zivljenjski dobi sveck ze bilo nekaj govora, vendar je raztreseno po vecih temah, zato bi me tukaj na enem mestu zanimalo, kaksna je realna zivljenjska doba sveck pri stiricilindrasih oz. na koliko casa menjate svecke tisti, ki motor servisirate sami (serviserji naj bi jih menjali na 12 kkm).

Poleg tega je delikatno vprasanje se glede nastavljanja ventilov - serviserji bi seveda to radi poceli cimbolj pogosto, ceprav velikokrat popolnoma nepotrebno. Kaksne so vase izkusnje oz. intervali nastavljanja.

Vse nasteto me zanima za 4 cilindrase, ob zmerni voznji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tratnjak Damijan

Saj verjetno sam veš, da smo včasih menjali olje v motorjih na 5000 km, oljni filter vsako drugo menjavo olja potem svečke na 10kkm. Zdej ko pa ni ravno veliko denarja, pa gume so dražje in mehkejše, večina tistih, katere jaz poznam, so malo ta servis raztegnili. Olja so nedvomno boljša od tistih pred 15. leti, ostalo, pa mislim da se ni kaj dosti spremenilo. Svečke lahko zdržijo tudi 20kkm, samo potem že malo kašlja motor kadar je hladen. Sam se odloči, lahko pa tudi vprašaš na koliko menjajo na servisih. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
MARJA

Evo za moj motor je tako. Olje in oljni filter na 10 000, štelanje ventilov in svečke na 20 000. Je pa glede svečk čist relativno. Men je crknila po 5000 km. Ni pa svečka prekleto velik strošek ( oziroma štiri ).

Share this post


Link to post
Share on other sites
BRANE

mislim, da je neprimerno manjši strošek pravočasno menjat svečke, kot da se kaka neumnost naredi z odkrušeno keramiko le-te...

Share this post


Link to post
Share on other sites
PEROVIČ

Če imaš motorno kolo vredno vsaj par tisoč evrov,se ti sigurno splača redno servisirat motor.Ker strošek servisa je zanemarljiv proti ceni motorja.Fantje zapomnite si:Redni in kvalitetno opravljeni servisi najbolj pripomoreju k brezhibnem delovanju motorja in njegovi dolgi življenski dobi. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thundercat

ZA Yamaho Fazer 600 letnik 2003 so intervali servisov na 10.000km....svečke menjajo pri 40.000Km(ventile tud takrat štelajo!) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
D.J.

za začetek najbolje, kot predpisuje proizvajalec...ventili se štelajo po določenem številu km, oz le kontrolirajo - kontole pa se ne branit

pri moji mašini (1 cilinder) naj bi se po specifikacijah svečka menjala na 20.000km, nekako je navada, da se menja na 6.000, meni pa je začela srat - trokirat pri nekje 7.000 km, torej precej prej kot predpisuje proizvajalec in malenkost kasneje, kot je v navadi za menjavo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Speedo
Če imaš motorno kolo vredno vsaj par tisoč evrov,se ti sigurno splača redno servisirat motor.Ker strošek servisa je zanemarljiv proti ceni motorja.Fantje zapomnite si:Redni in kvalitetno opravljeni servisi najbolj pripomoreju k brezhibnem delovanju motorja in njegovi dolgi življenski dobi. ;)

Itak da vem, da je za dolgo zivljenjsko dobo motorina najbolj pomembmno redno servisiranje in tega se tudi drzim. Vendar pa me je tako od tistih, ki se nekoliko bolj spoznate na te stvari, s prve roke zanimalo, kdaj menjate svecke. (bojda se pri 12 kkm ne obrabijo kaj prida...)

Gre zgolj za relativno ugotavljanje zivljenjske dobe sveck - na koliko casa jih menjate oz. koliko so vam zdrzale. Itaq pa je tudi jasno, da se dogaja da najboljsa super-duper svecka crkne ze pri nekaj kkm (se pac zgodi - tudi najboljsim).

Mi je pa podatek od Thundercata - za novo Fazerko: "servis na 10 kkm, menjava sveck in regulacija ventilov na 40 kkm" IZREDNO ZANIMIV.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mat
Itak da vem, da je za dolgo zivljenjsko dobo motorina najbolj pomembmno redno servisiranje in tega se tudi drzim. Vendar pa me je tako od tistih, ki se nekoliko bolj spoznate na te stvari, s prve roke zanimalo, kdaj menjate svecke. (bojda se pri 12 kkm ne obrabijo kaj prida..B)

Gre zgolj za relativno ugotavljanje zivljenjske dobe sveck - na koliko casa jih menjate oz. koliko so vam zdrzale. Itaq pa je tudi jasno, da se dogaja da najboljsa super-duper svecka crkne ze pri nekaj kkm (se pac zgodi - tudi najboljsim).

Mi je pa podatek od Thundercata - za novo Fazerko: "servis na 10 kkm, menjava sveck in regulacija ventilov na 40 kkm" IZREDNO ZANIMIV.

Močno je to odvisno KATERE svečke imaš v motorju. Za Varaderota imaš dve možnosti, navadne za 12.000km in pa platinaste za 24.000km. Mislima pa da je NGK začel delati iridium svečke ki so pa še za dalj časa.

Ja še to finančno nič ne prišparaš saj so tiste za 24.000km dvakrat dražje od tistih za 12.000km. Pri Varaderu je pri menjavi svečk potrebno odmontirati tank, tako da je menjava svečk rahlo zamudna.

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrej

Priporočam ti, da svečke na predpisan interval za menjavo vzameš iz motorja in preveriš v kakšnem stanju so. Za primerjavo naj ti služijo slike iz interneta ali npr. Knjige o avtu (mladinska knjiga, 79) ali kake druge.. Če je vse o.k. jih lahko daš kar nazaj in pozabiš na njih za naslednjih nekaj k km.

BTW, tudi pri mojem motorju je menjava svečk zamudno opravilo zato jih, kadar že jemljem ven, tudi menjam. Treba je odstraniti tank, zračni filter, cevi air boxa, tudi ko je vse to dol pa je dostop do svečk še vedno težak, ker so nagnjene naprej (proti krmilu) pod kotom kakih 15 stopinj.. če dobro premislim... preden bom naslednjič menjal svečke bom raje kar prodal motor... B)

Andrej

Edited by andrej

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tiger

Svečke je pametno menjat po kilometrih kot ti piše v servisni knjigi (tud če še kar zgledajo)ker drugače lahko ostaneš nekje na cesti.Mislim da kar približno vejo kolk je njihova življenska doba.Na mojem motorju se menjajo na 24 000in jih bom sigurno zamenjal tud če še prov fajn zgledajo.Če ti na cesti crkne moraš pol motorja razdret. :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

bandit 12,Mk.II: svecke bile prvic zamenjane pri cca. 30k km,ventili od prvega servisa (1200 km) kljub redni kontroli niso se za nastaviti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
rude

Na moji CBR-i se svečke kontrolirajo na 24000 km na 48000 km se pa zamenjajo. Vsaka stane ca. 12.000 SIT :blink: :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
rude
12.000 sit to pa je dnar.....

Se tolažim s tem, da se bo to zgodilo šele čez 27000 km :unsure:

Edited by rude

Share this post


Link to post
Share on other sites
hotschko

Ducati Monster ... menjava vsakih 10k km ... strošek za obe skupaj = 2500 SITnica :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • dlicen
      Vem, vem, to so bile zgodnje špekulacije...  
    • KennyJR
      Sej ne morem verjet, ko tole berem... Lej ti razložil... Sej ne pričakujem, da boš razumel.. Samo... Preberi še 1x moj prejšnji post, pa potem razlago... Pa spet prejšnji post, pa razlago... Mogoče pa enkrat dojameš...  Lorenzo od poškodbe dalje nw vozi na polno. To nam je jasno vsem. Zato je nekje med 13. in 17... Če bi vozil na polno, dal vse od sebe, tvegal nove padce, bi bil verjetno kakšno mesto višje ne? Ampak glede na to, da motorja vseeno ni čutil, kot bi ga moral, vsaj na začetku zmagoval vseeno nebi... Zato sem napisal za 8. mesto... Ker predvidevam, da bi v primeru 100% pristopa bil to nekje njegov maksimalni domet... Torej... Povzetek mojega posta... Nima smisla, da tvega vse in se pretrga na pol, če višje kot 8. tako ali tako verjetno nebi mogel biti. Zdej pa začni z branjem, kot sem predlagal... Držim pesti... 
    • jskrablin
      Zarco je odigral zadeve čisto pošteno, če nekoliko francosko. Pogruntal je da s KTM ekipo ne bo šlo in sporazumno so našli rešitev za letos. Če bi bile zadaj kake zamere, bi se konec sezone gonil po sodiščih ne po stezi z LCR Hondo. Kaj si kdo zasluži al kaj ne je brezvezna debata. Aleix pa Pol se lahko ven mečeta da sta huda borca in jima to pomaga nič, oba vozita relativen skret od motorja in nista v igri za vrhunske rezultate. Važno je, kar si si sposoben izpogajati/iztržiti. In ta igra ni vedno za nežne dušice. Če ima človek ambicijo, ji mora slediti. Če ne se zadovoljiš z manj in čakaš na boljše čase. Sam tako prvak ne rataš. Zarco to očitno razume, marsikdo drug pa ne.
    • Lipstick
      WSBK test in MotorLand Aragon:     Best times on Day One: 1.    Jonathan Rea (Kawasaki Racing Team WorldSBK) 1’50.416 – 27 laps 2.    Scott Redding (Aruba.it Racing – Ducati) 1’50.868 – 51 laps 3.    Michael van der Mark (Pata Yamaha WorldSBK Team) 1’50.941 – 39 laps 4.    Chaz Davies (Aruba.it Racing – Ducati) 1’51.176 – 37 laps 5.    Toprak Razgatlioglu (Pata Yamaha WorldSBK Team) 1’51.313 – 47 laps 6.    Alex Lowes (Kawasaki Racing Team WorldSBK) 1’51.567 – 37 laps 7.    Garrett Gerloff (GRT Yamaha WorldSBK Junior Team) 1’51.867 – 52 laps 8.    Leon Camier (BARNI Racing Team) 1’52.902 – 37 laps 9.    Federico Caricasulo (GRT Yamaha WorldSBK Junior Team) 1’53.514 – 57 laps   Hongde ?????
    • Snečer
      to je pri applu tak, android ponastaviš in bi moralo iti
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!