Jump to content

Svečke


Recommended Posts

quote:

Kdo bo pa za svečke zaslužu?

Lojzi ma vas rad

Ko smo že pri svečkah, ali jih posebej kupujete in jih prinesete na servis, ali pa vam jih tam dajo in zaračunajo.

Po računu sodeč so mi računali svečke ca. 15000 sit(dve svečke).

Ja res, da ta motor po knjižici potrebuje platinaste svečke, ampak vseeno. Saj v resnici niso iz platine.

mat

http://vara_mat.tripod.com/

Link to post
Share on other sites
  • Replies 255
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Snečer

    10

  • Bostjan L

    8

  • mat

    7

  • Ice

    7

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Na približno 5:35 sekunde pove da je koda C9... koda Honde (made in china) in naj se nebi prodajala v USA. Mogoče je pa  odlična svečka, za prvo vgradnjo!? Vemo, da so včasih deli prve vgrad

Definitvno če kupujete iridium svečke iz Anglije ker so v pol cene. Pri nas stane 1 svečka 32.68 Eur.Priporočam trgovino na Ebayu (driven2automotive) za 60Eur dobiš vse 4 svečke. PS:  Svečke se menja

to se je zgodilo tudi SF-u z denso ... jaz svečke že nekaj časa zategujem z moment ključem po tovarniški specifikaciji.. boxer ima v nasprotju z guzzijem povešene joške in voda prej odteče.. ..

Posted Images

v HG katalogu so platinaste NGK svecke od ATS 139.- (NGK BP 7EVX) do 199.- (NGK DPR 9EVX-9).

se nekaj glede sveck: v HG katalogu 2001 imas na strani 593 slike sveck v vsej stanjih obrabe.

-------

What part of NO don´t You understand?

Uredil - Ice on 26/10/2001 08:10:31

Link to post
Share on other sites

quote:

v HG katalogu so platinaste NGK svecke od ATS 139.- (NGK BP 7EVX) do 199.- (NGK DPR 9EVX-9).

Še sam sem malce posrfal in pri Polotu jih imajo za 26,95dm. Vsaka šola nekaj stane.

Ali veš v čem se razlikujejo od ostalih svečk, ne sestava, ampak učinek?

Po servisni knjižici moram uporabljati samo te svečke.

mat

http://vara_mat.tripod.com/

Link to post
Share on other sites

mat,NGK DPR 8EVX-9 (HG ATS 199.-) je platinasta (samo da smo si na jasnem,o cem govorimo),katera zamenja navadno NGK DPR 8EA-9 (HG ATS 43.-).

ucinek naj bi bil (citiranje HG): ...NGK Gold-Palladium (EV)/Platin (EVX) ima srednjo elektrodo izredno tanko in zato rabi manjso "volt-napetost" (manj stroma?!) za iskrenje kot navadne svecke.to povzrocuje veliko boljse obnasanje pri startu,istocasno boljse pospesevanje in manjso porabo bencina v perimerjavi z normalno NGK-svecko..... (HG katalog 2001,stran 593).

-------

What part of NO don´t You understand?

Link to post
Share on other sites

quote:

mat,NGK DPR 8EVX-9 (HG ATS 199.-) je platinasta (samo da smo si na jasnem,o cem govorimo),katera zamenja navadno NGK DPR 8EA-9 (HG ATS 43.-).

Zakaj, pa že tovarna(honda) predpisuje te svečke? Ali to pomeni, da z navadnimi ne bi delal prav? Saj, ne mislim šparati pri takih zadevah, še nisem čisti gorenc.

štajercporočenzgorenjkopress.

mat

http://vara_mat.tripod.com/

Link to post
Share on other sites

quote:

Zakaj, pa že tovarna(honda) predpisuje te svečke? Ali to pomeni, da z navadnimi ne bi delal prav?

ne vem.samo po moje lahko normalne probas.al pa za ziher prej servis vprasaj.

-------

What part of NO don´t You understand?

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Vem, da je o zivljenjski dobi sveck ze bilo nekaj govora, vendar je raztreseno po vecih temah, zato bi me tukaj na enem mestu zanimalo, kaksna je realna zivljenjska doba sveck pri stiricilindrasih oz. na koliko casa menjate svecke tisti, ki motor servisirate sami (serviserji naj bi jih menjali na 12 kkm).

Poleg tega je delikatno vprasanje se glede nastavljanja ventilov - serviserji bi seveda to radi poceli cimbolj pogosto, ceprav velikokrat popolnoma nepotrebno. Kaksne so vase izkusnje oz. intervali nastavljanja.

Vse nasteto me zanima za 4 cilindrase, ob zmerni voznji.

Link to post
Share on other sites
Tratnjak Damijan

Saj verjetno sam veš, da smo včasih menjali olje v motorjih na 5000 km, oljni filter vsako drugo menjavo olja potem svečke na 10kkm. Zdej ko pa ni ravno veliko denarja, pa gume so dražje in mehkejše, večina tistih, katere jaz poznam, so malo ta servis raztegnili. Olja so nedvomno boljša od tistih pred 15. leti, ostalo, pa mislim da se ni kaj dosti spremenilo. Svečke lahko zdržijo tudi 20kkm, samo potem že malo kašlja motor kadar je hladen. Sam se odloči, lahko pa tudi vprašaš na koliko menjajo na servisih. B)

Link to post
Share on other sites

Evo za moj motor je tako. Olje in oljni filter na 10 000, štelanje ventilov in svečke na 20 000. Je pa glede svečk čist relativno. Men je crknila po 5000 km. Ni pa svečka prekleto velik strošek ( oziroma štiri ).

Link to post
Share on other sites

mislim, da je neprimerno manjši strošek pravočasno menjat svečke, kot da se kaka neumnost naredi z odkrušeno keramiko le-te...

Link to post
Share on other sites

Če imaš motorno kolo vredno vsaj par tisoč evrov,se ti sigurno splača redno servisirat motor.Ker strošek servisa je zanemarljiv proti ceni motorja.Fantje zapomnite si:Redni in kvalitetno opravljeni servisi najbolj pripomoreju k brezhibnem delovanju motorja in njegovi dolgi življenski dobi. ;)

Link to post
Share on other sites

za začetek najbolje, kot predpisuje proizvajalec...ventili se štelajo po določenem številu km, oz le kontrolirajo - kontole pa se ne branit

pri moji mašini (1 cilinder) naj bi se po specifikacijah svečka menjala na 20.000km, nekako je navada, da se menja na 6.000, meni pa je začela srat - trokirat pri nekje 7.000 km, torej precej prej kot predpisuje proizvajalec in malenkost kasneje, kot je v navadi za menjavo

Link to post
Share on other sites
Če imaš motorno kolo vredno vsaj par tisoč evrov,se ti sigurno splača redno servisirat motor.Ker strošek servisa je zanemarljiv proti ceni motorja.Fantje zapomnite si:Redni in kvalitetno opravljeni servisi najbolj pripomoreju k brezhibnem delovanju motorja in njegovi dolgi življenski dobi. ;)

Itak da vem, da je za dolgo zivljenjsko dobo motorina najbolj pomembmno redno servisiranje in tega se tudi drzim. Vendar pa me je tako od tistih, ki se nekoliko bolj spoznate na te stvari, s prve roke zanimalo, kdaj menjate svecke. (bojda se pri 12 kkm ne obrabijo kaj prida...)

Gre zgolj za relativno ugotavljanje zivljenjske dobe sveck - na koliko casa jih menjate oz. koliko so vam zdrzale. Itaq pa je tudi jasno, da se dogaja da najboljsa super-duper svecka crkne ze pri nekaj kkm (se pac zgodi - tudi najboljsim).

Mi je pa podatek od Thundercata - za novo Fazerko: "servis na 10 kkm, menjava sveck in regulacija ventilov na 40 kkm" IZREDNO ZANIMIV.

Link to post
Share on other sites
Itak da vem, da je za dolgo zivljenjsko dobo motorina najbolj pomembmno redno servisiranje in tega se tudi drzim. Vendar pa me je tako od tistih, ki se nekoliko bolj spoznate na te stvari, s prve roke zanimalo, kdaj menjate svecke. (bojda se pri 12 kkm ne obrabijo kaj prida..B)

Gre zgolj za relativno ugotavljanje zivljenjske dobe sveck - na koliko casa jih menjate oz. koliko so vam zdrzale. Itaq pa je tudi jasno, da se dogaja da najboljsa super-duper svecka crkne ze pri nekaj kkm (se pac zgodi - tudi najboljsim).

Mi je pa podatek od Thundercata - za novo Fazerko: "servis na 10 kkm, menjava sveck in regulacija ventilov na 40 kkm" IZREDNO ZANIMIV.

Močno je to odvisno KATERE svečke imaš v motorju. Za Varaderota imaš dve možnosti, navadne za 12.000km in pa platinaste za 24.000km. Mislima pa da je NGK začel delati iridium svečke ki so pa še za dalj časa.

Ja še to finančno nič ne prišparaš saj so tiste za 24.000km dvakrat dražje od tistih za 12.000km. Pri Varaderu je pri menjavi svečk potrebno odmontirati tank, tako da je menjava svečk rahlo zamudna.

Link to post
Share on other sites

Priporočam ti, da svečke na predpisan interval za menjavo vzameš iz motorja in preveriš v kakšnem stanju so. Za primerjavo naj ti služijo slike iz interneta ali npr. Knjige o avtu (mladinska knjiga, 79) ali kake druge.. Če je vse o.k. jih lahko daš kar nazaj in pozabiš na njih za naslednjih nekaj k km.

BTW, tudi pri mojem motorju je menjava svečk zamudno opravilo zato jih, kadar že jemljem ven, tudi menjam. Treba je odstraniti tank, zračni filter, cevi air boxa, tudi ko je vse to dol pa je dostop do svečk še vedno težak, ker so nagnjene naprej (proti krmilu) pod kotom kakih 15 stopinj.. če dobro premislim... preden bom naslednjič menjal svečke bom raje kar prodal motor... B)

Andrej

Edited by andrej
Link to post
Share on other sites

Svečke je pametno menjat po kilometrih kot ti piše v servisni knjigi (tud če še kar zgledajo)ker drugače lahko ostaneš nekje na cesti.Mislim da kar približno vejo kolk je njihova življenska doba.Na mojem motorju se menjajo na 24 000in jih bom sigurno zamenjal tud če še prov fajn zgledajo.Če ti na cesti crkne moraš pol motorja razdret. :angry:

Link to post
Share on other sites

bandit 12,Mk.II: svecke bile prvic zamenjane pri cca. 30k km,ventili od prvega servisa (1200 km) kljub redni kontroli niso se za nastaviti.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!