Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
suzuki

MOTO rokavice - izbor, čiščenje, vzdrževanje..

Recommended Posts

.T.
Jaz vem samo to, da sem stare razpadajoče rokavice (z kevlarjem) brez problema razrezal z kuhinjskimi škarjami.

Verjetno niso bile od kake priznane firme. Sem ze prej pisal, da poceni rokavice verjetno nimajo kevlarjevih vlaken.

Sem lani ene XY rokavice probaval na Imotu. Gor pisalo karbon - kevlar. Gor je bil "kao" karbon oz. imitacija iz plastike, sivi so bili slabsi od drete. V usnju pa je bil namesto kevlarja karton!!!.

In take vrhunske rokavice (zgledale so fuuuul hude - "karbon" po zapestju, clenkih, po prstij,...so ponujale za samo 25 E.

Tadej

Share this post


Link to post
Share on other sites
.T.
Ja ja das ist šen her Tadej. Tole smo že mleli v temi če kdo da kaj nase.

Sem na Imotu poslusal takele (zapisano foneticno)

Ja Oto kom her. Zuf mal. Das is niht cu tojer. Und is ungaublih gut. Sen!

Tadej

PS. Dost heca, da ne bomo zasli s teme!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

kolikor sem se pozanimal prava kevlar vlakna obstajajo samo v "natur" barvi, rumenkasti.ce se jih da barvati ne vem oz. mi ni nobeden zatrdil pozitivno na to vprasanje. v kolikor vam torej nekdo ponudi nekaj z "kevlarjem" in je to postrihano v vseh mogocih barvah samo rumenih vlaken ni nikjer lahko vzamete tako ponudbo z malo skepse; vsaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hotschko

En praktični nasvet za hladne dni:

- zadnjič me je na poti ujel hladen večer in v roke me je začelo precej zebsti

- ustavim na pumpi, natočim gorivo in si pred odhodom za hec nataknem dve PVC rokavice pod usnjene rokavice , ki jih imajo pri nas na vseh bencinskih servisih.

rezultat več kot zadovoljiv ... mraza v rokah več nobenega spljoh ... :)

Edited by hotschko

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 1
En praktični nasvet za hladne dni:

- zadnjič me je na poti ujel hladen večer in v roke me je začelo precej zebsti

- ustavim na pumpi, natočim gorivo in si pred odhodom za hec nataknem dve PVC rokavice pod usnjene rokavice , ki jih imajo pri nas na vseh bencinskih servisih.

rezultat več kot zadovoljiv ... mraza v rokah več nobenega spljoh ... :)

ys sm to probu - super dela

sam da sm yh navleku čez usnjene rokavice

:)

mejhnerokepress

Share this post


Link to post
Share on other sites
kristian

Vidim, da imate debato o Kevlarju! Kevlarja ni mogoče rezati z navadnimi škarjami. No. 1 vidim, da si imel zanimive izkušnje z kevlarjem. Vem pa, da tisti mali proizvajalci, ki režejo ročno kevlar, lahko kupijo posebne škarje (misli, da so iz keramike), ki stanejo celo premoženje! Sem pa pred kratkim bral MIT, da je znanstvenikom že uspelo narediti vlakna, ki so 17x močnejša od Kevlarja in 4x od pajkove mreže! Sricer kdaj bomo motoristi to imeli v rokavicah je vprašanje, ker bo to najbrž še vsaj naslednjih 10 let predrago!

Share this post


Link to post
Share on other sites
ninochka
Najpomembneje je, da so zaščitene predvsem DLANI. Še nikogar nisem videl, ki bi po tleh drsal s hrbtno stranjo dlani ali prstov, tako, da si upam trditi, da tudi sopotnice pri tem niso izjema. Preveri torej predvsem, da je usnje na predelu dlani ustrezno ojačano... tako kot so npr. te na fotki.

Aja, pa še nekaj o rokavicah: super je, če imajo v predelu zapestja zategovalnik (kot te na fotki). Le če je ta zadeva zategnjena nam jih namreč ne bo takoj strgalo iz rok!

spet vprašanje.. :unsure: k je že ravno med drugim tudi o rokavicah debata...

Na kaj je treba bit pozoren pri nakupu rokavic ... (razen tega,kar je bilo že omenjeno).. tko na kratko, če bi se dal en odgovor dobit... :mellow: Recimo, kaj more pisati na etiketi...

(recimo, za "plastičarje".. sicer ne vem, če ma to kej veze, kakšen motor voziš, predvidevam da ne.. :unsure: )

Edited by ninochka

Share this post


Link to post
Share on other sites
.T.

Na prejsnji strani sem govoril o modelu rokavic za splosno in za dirkasko rabo.

Levo je model bolj za splosno rabo, desno pa za dirkasko.

Na prstih je pod "flikami" tkanina iz kevlarja. Ta je izredno odporna pri drsanju po asfltu.

Zal pri rokavicah bolj za splosno rabo ni na vseh prstih.

Ker so rokavico za splono rabo nekoliko starejse, tudi nimajo ztegovalnika.

Edited by Noise Data

Share this post


Link to post
Share on other sites
.T.

Leve (splosne) rokavice so stare ze sedem let in imajo okoli 50.000 km. Ker je usnje debelo se skoraj niso znucale.

Desne (dirkaske) rokvice so stare tri leta in imajo 12.000 km. Prvo sezono in del nasledje so bile OK, potem pa so se zaradi tankega usnja pregulile in zacele trgati.

PS. Na splosne sem dal kar preventivno nasiti eno usnjeno fliko.

Share this post


Link to post
Share on other sites
.T.

Na mestih na dlani, kjer so ojacane s kevlarjem, se ne pozna niti najmanjse obrabe. S temi deli dlani tudi najpogosteje drsamo pri padcu. Problem je tam, kjer je samo usnje.

Kot sem ze omenil: potrebno je iskati kompromise med debelino usnja in obcutkom v dlani. Npr. ce bi oblekli tiste klasicne delavske usnjene rokavice, se sigurno ne bi pregulile, obcutek v dlani bi bil pa nikakav.

Share this post


Link to post
Share on other sites
.T.
Na kaj je treba bit pozoren pri nakupu rokavic ... (razen tega,kar je bilo že omenjeno).. tko na kratko, če bi se dal en odgovor dobit... :mellow: Recimo, kaj more pisati na etiketi...

Poglej na slikico. Vazno je, da mora biti nad napisom kevlar mali R, kar naj bi pomenilo, da je notri res kevlar in ne kaj drugega oz. nic.

Rokavice naj bodo od priznane firme (Dainese, Clover, IXS, SIDI, Arlen Ness,...) Ime firme ti zopet garantira, da je v rokavicah rec kevlar.

Razne rokavice od neznanih proizvjalcev imajo notri namesto kevlarja vse mogoce. Na Imotu so ene imele karton.

Pa tudi, ce bodo rokavice s kevlarjem zelo ugodno poeni, potem vedi, da to no to. Kevlar je namrec kar precej drag.

Tadej

Share this post


Link to post
Share on other sites
ceco

Lepo razloženo, Tadej.

Pa še nekaj. Rokavice (usnje) je potrebno vzdrževati in jih negovati. Če ne, jim hudo skrajšaš življensko dobo in uporabnost/komfort. Sam npr. uporabljam paste, ki jih uporabljajo ljubitelji konj za konjsko (usnjeno) opremo. Prvovrstni izdelki. Rokavice tako zdržijo tudi kakšen pljusk, prevsem pa ostanejo voljne in mehke. Po vsaki daljši vožnji rokavice tudi zračim - nikoli kar flik v predal ali celo plastično vrečo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 1

naj dodam - za negovanje usnja so najboljše kreme, ki vsebujejo mešanico silikona in čebeljega voska

preverjeno na škornjih (da ne naštevam ostalega), ki so že tako stari, da črna barva bledi (mestoma dobiva usnje rjavo - natur - barvo) usnje je pa še vedno voljno, čvrsto & nespokano

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ninochka

uau.. :rolleyes: :) hvala vsem za zelo izčrpne informacije.. Sploh Tadeju za slikovni prikaz.., :)

:notworthy: :notworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiR
Kje pa se dobi te čudežne kreme?

Ja, v štacuni s konjsko opremo recimo .... http://equus-si.hypermart.net/

PS: ne jih spraševat, kako zgleda SymRu v jahalnih hlačah, ker nekak ne zgleda :D

Drugače pa - če ni drugega pri roki, je tudi Solea ali pa Nivea krema v redu, pa laneno oz. planinsko olje :D ... In če še tega ni, najdeš v hladilniku košček masla ali margarine ---> go ahead... :D Čist resno, deluje, pomaga usnju ohraniti prožnost in mehkobo. No, jaz uporabljam kremo za usnje ... :D

Za nekoliko povečat vodoodpornost pa - namenski rahlo impregnacijski spreji.

Edited by SymRu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 1
Kje pa se dobi te čudežne kreme?

ne boš verjel:

celo v nekaterih trgovinah s čevlji

:)

res, no..

:lol1:

samo malo poglej sestavo kreme, ki je napisana na škatli ali tubi

ena taka je

"Vinoy" shoe-polish ... mit Bienenwachs und Silicon

podobne dobiš pa tudi v trgovinah z Motoopremo (Kropfitsch, Celovec)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ceco

Obstaja tudi Motorexova kolekcija - spray in pasta, vendar sem s "konjsko" dosti bolj zadovoljen. V trgovinah s čevlji dobite tudi tjulnovo mast. Ta se mi odlično obnese na Corbinovih sedlih.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Špilferderber

za usnje - Renapur ! (okoli 2,5 kSIT, skupaj z dvema gobicama)

Share this post


Link to post
Share on other sites
.T.
uau.. :rolleyes: :) hvala vsem za zelo izčrpne informacije.. Sploh Tadeju za slikovni prikaz.., :)

:notworthy: :notworthy:

Evo ti se etikete!

Ne pozabi kravje usnje in kevlar!

Share this post


Link to post
Share on other sites
sramezljiv

Imam eno vprašanje gledal sem rokavice ki imajo na zgornji strani prstov difuzorje. Zanima me kako se te rokavice obnesejo v jesenskih dneh,kolikšen pretok zraka je čez te difuzorje, da me ne bi slučajno zeblo v roke. :? :?

Share this post


Link to post
Share on other sites
curi

Živjo,mene pa zanima,kaj naj naredim,ko so hladni dnevi in poleti imam vožnje zgodaj zjutraj(hladno),popoldan (toplo)

Kupil sem si rokavice First športne(imajo zračnike na prstih),mislim da me bo zeblo v hladnejših dneh

Ne vem al naj kupim še kakšne zimske tople,al tanke od vinstoperja,ki ne prepihajo pa v smučarske rokavice,al kupim tisti žakelj ,ki gre na balanco,in daš roke noter

Dosedaj sem imel v hladnih dneh,smučarske rokavice,pa me je začelo zebsti,po 20KM

Izkušnje,in kaj vi uporabljate v hladnih dneh LP Curi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • IZTOK
      By IZTOK
      Pozdravljeni,
      nekako že od lani poleti sem iskal primeren offf road oziroma hard enduro motor. Ker že imam Yamaho Super Tenere za po cesti je prišel ta drug edino v poštev rabljen. Iskal sem 4T motor KTM ali Yamaha. Yamahe WR 450 F nisem našel v stanju, da bi jo bilo vredno kupit, sem pa zato našel KTM EXC 530 Six Days letnik 2009 s tem da je bil nov kupljen leta 2010. Sem tretji lastnik. Motor ima seveda vse dokumente za registracijo in je tudi že bil registriran. Ohranjen je zelo dobro in ima skupno 248 ur. Malo sem bil sicer skeptičen glede ur ampak se je izkazalo, da je bil na večjem popravilu leta 2016 ko je imel 180 ur in je vpisano v servisno knjigo. Tudi serviser se spomni prvega lastnika in tega popravila tako da bo kar držalo. Prvotni lastnik je motor vzdrževal vzorno, kljub temu pa mu je zaradi loma plastičnega zobnika, ki poganja oljne črpalke motor leta 2016 pri 180 urah malo zaribal. Menjani so bili bat, ojnica, ležaji motorne gredi, celotna oljna črpalka ( oziroma vse tri ) z pogonskimi zobniki, cilinder pa je bil obnovljen.
      Že ob temeljitem ogledu mi je bilo jasno, da bo treba nekatere zanemarjene sklope obnovit. Trenutno je motor deloma razstavljen in se obnavlja. Odločil sem se, da bom čim več napravil sam, saj imam vso potrebno orodje razen določenih specialnih orodij.
      I. Faza
      Zadnje kolo, verižniki, veriga, zadnja zavora, PDS ležaji in puše, vodila verige
      KTM je trenutno podrt do motorja. V zadnjem kolesu sem menjal ležaja, puše in tesnila oziroma sem kar nabavil celotni servisni kit, ker je ceneje kot če kupuješ posamično. Sicer so bili ležaji še brez zračnosti a so se že težje vrteli. Tesnila in puše pa so bile obrabljene. Ležaje so mi zamenjali v moto mehanični delavnici, ker se meni res ne splača nabavljat izvlečnega orodja, ko to potrebujem enkrat na par let. Če pa to počneš na silo z kladivom in izbijačem pa lahko poškoduješ ležajna ohišja v pestih in posledično je takšno pesto neuporabno. Zadnje kolo ima tudi že nov verižnik, original KTM Six Days, ki ima zunanji obod jeklen, sredico pa iz aluminija.
      Amortizer in nihajka sta pri Selešu. Amortizer bo temeljito servisiran z menjavo obrabljivih delov ( servisni kit ), na nihajki pa je potrebno zamenjat spodnjo pušo vpetja amortizerja. Obojega sam ne morem narediti, ker so potrebna posebna orodja. Igličasti ležaji vpetja nihajke v okvir motorja so v odličnem stanju. Zamenjal bom samo tesnila ( so še funkcionalna a stanejo nova vsega 8 EUR ), vse lepo namazal in bo kot novo. Nabavil sem že tudi nov prednji verižnik skupaj z vijakom in podložko ter oba vodila verige. Menjal pa bom tudi tesnilo, O-ring in pušo na pogonski gredi menjalnika.
      V zadnji zavorni čeljusti bom menjal tesnila zavornega bata, manšete vodil in vzmetne pločevine. Sledi še nekaj drobnarij, kot so gumijasti blažilniki za pritrditev izpušnega sistema, nekaj vijakov itd. S tem bo zadnji del motorja popolnoma obnovljen.
      Medtem sem se pozabaval z merjenjem kompresije in preverjanjem zračnosti ventilov. Kompresija je po tovarniških specifikacijah, ventili pa so bili malenkost tesno nastavljeni. Trenutno čakam na nove podložke. So pa debeline podložk med 2,50 do 2,65 mm kar pomeni, da so ventili še dobi in še niso Izrabljeni na ležiščih. Ko zlezejo tja proti 2,00 mm pa je konec in je potrebno obnovit glavo motorja.
      Pa še nekaj slikic. Motor je trenutno v delovni sobi v hiši , ker je v garaži premrzlo. Jebi ga, ko gradiš hišo vedno kje mimo usečeš in pač ni ogrevanja v garaži. Ampak umazanih dela, kot so menjava olja ali antifriza v hiši seveda odpadejo, bo potrebno počakat, da bo topleje. Periferijo pa lahko tule porihtam, saj ni veliko umazanije. Rezervoar pa je v garaži, ker bencina pa ne voham rad
      Več pa naslednjič, ko prispejo še neki deli in ko bo nared amortizer in nihajka.
       



    • mat
      By mat
      Kako naj očistim jakno in hlače iz Cordure?

      mat
      http://vara_mat.tripod.com/
    • classic
      By classic
      Na sejmu v Nemčiji so imeli polno čistil za usnje iz čebeljega voska. Pri nas pa ga po trgovinah nimajo, vsi trgovci pa pravijo, da imajo to samo nekateri čebelarji. Sam čisto navadni čebelji vosek ne velja, ker ga ne moreš enakomerno razporediti po površini!

      A ima kdo kakšno telefonsko od koga, ki ima kaj podobnega za prodat.
    • MARJA
      By MARJA
      Vzeli smo že čiščenje oblačil in rokavic. Mene pa zanima, če kdo očisti notranjo oblogo čelade in kako. Moram priznat, da jaz to še nisem naredil, bi pa letos saj poleti švicam.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!