Skoči na vsebino

Jakna pri veliki hitrosti


klimbra

Priporočene objave

Glede na to,da sem OPTIMISTIČNO hotel slediti naše vrle zalagalce po avtocesti,sem pri hitrosti okoli 180+ občutil nekaj , kar mi do sedaj ni bilo dano občutit(pa to ni nič povezano s sexom).RAHLO TRESENJE IN NIHANJE BELANCE,KI JE BILO ENAKO VIHRANJU ROKAVOV (ufffffffff kok se tole dobr sliš).

Meni zelo neprijeten občutek!

JE TEGA RES KRIVA JAKNA?

ALI NAJ ROKAVE BOLJ ZATEGNEM?

P.S. v nasprotnem primeru obstaja samo ena rešitev:VOZI POČASNEJE NORC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zmanjšajmo število nesreč na cesti....vozimo po pločniku

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eemmmmmmmmmmmm........kaj pa ce ne bi tako krcevito drzal balance?! relax,man......bolj kot se oprijemas balance,vec nemirja vnasas v podvozje.nima veliko zveze z jakno.

-------

What part of NO don´t You understand?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

JA TO SEM POZABU NAPISAT!!!!!!!!!

SE JE DRŽIM TKO MOČNO....DA ME KAR ROKE BOLIJO.....

To bo verjetno zarad občutka,da imam potem motor bolj pod kontrolo!???

Zmanjšajmo število nesreč na cesti....vozimo po pločniku

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

yep......samo rezultat je ravno kontra.s takim krcevitim drzanjem povzrocas nemir v sprednjem delu motorja in ker je povezava med sprednjimi vilicami in okvirjem najbolj nestabilen del motorja,se cel sistem zacne zibati.

-------

What part of NO don´t You understand?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest, dokler še nisem imeu motoristične jakne, ti lahko napišem, da se mi je enako dogajalo. Frfotanje in tresenje telesa, ki se je s trdim oprijemom balance prenašalo na ceu motor. (Definitivno pa mi je pomagalo, ko sem rokave pri "navadni" jakni zategnu do konca). Zdej tega ni več, je pa res, da 180 nisem še nikoli vozu. Klimbra, mislim, da gre tvoje razmišljanje v pravo smer !

Lojzi ma vas rad

Uredil - lojzi on 29/10/2001 10:03:26

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čaki mal.....ZDELE PA MENI NI VEČ JASNO!!!!!!!!!!

Ko sem biu mulo in sem pelal kak sposojen MZ....boh ne dej da ga nisi ornk držal....ker ti je hotl kar belanco iz rok spult.Inštruktor,ko sem delal izpit....mi je,preden sem meu vožnjo po avtocesti,po vezi 5minut razlagal,kako naj močneje primem belanco in veselo po gasu.

?????????????????????????????

Zmanjšajmo število nesreč na cesti....vozimo po pločniku

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej sem imel goretex jakno in mi je pri veliki hitrosti treslo rokave in hrbet ter rame. Pol mi je pa enkrat vse skupaj dopizdilo in sem si kupil usnjeno jakno za cestake. Jakna mi je skoaj premajhna, če oblečem spodaj kak pulover, ampak ni več nobenega opletanja. Na GP dirkah imajo tudi usnje in ne goretex.

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tiščanja balance tiče ima ICE čisto prav, tvoj ištruktor pa.... - tudi moj ni imel dosti pojma o vožnji motorja.

Tiste jermenčke na rokavih (komolcih) pa vseeno zategni - pomaga, da se ne premikajo ščitniki v vetru.

The life is short, but the way is long!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

govorim iz osebnih izkusenj.....sem leta vozil v usnjeni jakni in sedaj leta v gore-tex.res,da gore-tex frfota,samo mi zaradi tega ne trese celega motorja; ali pa "pravilno" drzim balanco.... podzavestno,kaj pa vem.bi moral spet enkrat probati "betonsko" drzo....

@ klimbra: balanco drzati ze mores,samo nekako "tekoce",anglez bi rekel "firmly but loosely",da ti je ne iztrga iz rok,ampak ne smes viseti na balanci,kot utez.

-------

What part of NO don´t You understand?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Klimbra, MiZa je MiZa, Triumph pa Triumph....

Resno: jaz pri velikih hitrostih motorja prav nic bolj trdno ne drzim in je vse v redu. Kaj pravi teorija, ne vem, ampak meni pomaga normalno drzanje. Jakna mi pa tudi nic ne opleta, je pa res, da je zategnjena po vseh mogocih jezkih in knofih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Kaj pa, ce enostavno nimas dovolj dobro uravnotezenega kolesa in zato trese pri velikih hitrostih?

ker se to najkasneje zacne dogajati pri 110 km/h in ne "sele" pri 170+.

-------

What part of NO don´t You understand?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BRRRRM

mi je že treslo prednje kolo...sam tole ni isto...sem pa to zanč opazu,ker sem imel prvič to jakno pri taki hitrosti....in tut občutek tresenja je popolnoma drugačen....bom spomladi poizkusil bolj zategniti vse možne paščke.

Zmanjšajmo število nesreč na cesti....vozimo po pločniku

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

al pa zamenjaj gume.....pri GSFu z "beauty case-om" in Mac90 je tresenje bolj izrazito,kot z MEZ4.

-------

What part of NO don´t You understand?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Vzrokov za to je lahko več, in nekaj je že bilo navedenih.

Lahko je, kot je rekel Ice, krčevito držanje krmila.

Lahko je izbira gum, ki se razlikujejo tudi po stabilnosti pri visokih hitrostih.

Lahko je sam motor. Sicer nevem kaj voziš, ampak če je enduro, je to normalno. Tako zaradi zasnove motorja, kakor tudi zračnega upora v voznika.

Lahko je vzrok morebiten kovček.

Še najmanj možnosti za "plavanje" motorja bi pripisal "frfotanju" jakne. Tresljaji so namreč preveč hitri da bi motor plaval. Seveda je nekaj druga če se veter v jakno upre kot v jadro.

Tadeju pa sledeče: na dirkah uporabljajo usnje zato, ker za zaščito voznika ob padcu zaenkrat še ni drugega materiala, ki bi ob upoštevanju da se mora voznik dobro počutit in bit gibljiv, nudil tolikšno zaščito. Nikakor ni vzrok v tem da gore-tex plapola, usnje pa ne.

Accelerate 'till you see God, then brake.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Vzrokov za to je lahko več, in nekaj je že bilo navedenih.

Lahko je, kot je rekel Ice, krčevito držanje krmila.

Lahko je izbira gum, ki se razlikujejo tudi po stabilnosti pri visokih hitrostih.

Lahko je sam motor. Sicer nevem kaj voziš, ampak če je enduro, je to normalno. Tako zaradi zasnove motorja, kakor tudi zračnega upora v voznika.

Lahko je vzrok morebiten kovček.

Še najmanj možnosti za "plavanje" motorja bi pripisal "frfotanju" jakne. Tresljaji so namreč preveč hitri da bi motor plaval. Seveda je nekaj druga če se veter v jakno upre kot v jadro.

Tadeju pa sledeče: na dirkah uporabljajo usnje zato, ker za zaščito voznika ob padcu zaenkrat še ni drugega materiala, ki bi ob upoštevanju da se mora voznik dobro počutit in bit gibljiv, nudil tolikšno zaščito. Nikakor ni vzrok v tem da gore-tex plapola, usnje pa ne.

Accelerate 'till you see God, then brake.

george...sam ne hađi

ad1.--100% prekrčevito držanje balance

ad2.--gume so prva vgradnja z 4k prevoženimi km

ad3.--Triumph Trophy 1200...ni kriv tresenja in nihanja ker je narejen za take hitrosti.

ad4.--ni kovček,ker je že bil vzrok in je bilo tresenje popolnoma drugačno.

ad5.--bomo ugotovili spomladi,ko bom bolj sproščeno držal balanco in do konca zategnil jakno.

POČAKAJMO NA POMLAD

Klimbra....samozavest serijsko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jakna sigurno ni (če imaš odpeta rokava ,te bo že toliko napihnilo ,da si jih boš zapel) ,pa naj plahuta (saj ne vem za pravi izraz) kakor hoče.Sta praktično samo dve možnosti (brez kufra pa ,če ni to potovalna endura ,ki ji je to skrajni domet) in sicer flat(znucane po sredini) gume ali pa ,kar je lahko tudi usodno ,pa to pozna zelo malo bikerjov - odvit (losan ,da bomo usi zastopil) ležaj v glavi okvirja oz. ležaj križa vilic (mrbit je še kšn izrz).Če so gume u nuli dela "ribco"-ga zvija celega ,če je pa (mogoče) losan ležaj v glavi okvirja pa stresa na kratko (puli balanco), z odvzemanjam plina se pa lahko motnje še povečajo.

P.S.

Upam ,da nis že sam pogruntov (pretrdo).

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!