Skoči na vsebino

ATV (All Terrain Vehicle) ali Quad


enigma

Priporočene objave

Pozdravljeni!

Moje ime je Zoran in se zanimam za motorje na 4 kolesa, zdaj pa bi rad vprašal malce na forum: Če kdo ve kje bi se dalo takšen motor dobiti. Zato bi prosil če ima kdo kakšne podatke o teh motorjih da mi jih posreduje. Namreč jaz sem invalid in zdaj imam takšno kolo tricikel. Zdaj pa bi si rad nabavil takšen motor ker bi mi bilo vse skupaj lažje bil bi bolj mobilen in tako naprej.

V bistvu sem se sam že malce zanimal pri Yamahi, tam so mi povedali da še zaenkrat te motorje pri nas ne moreš registrirati.

No zato pa bi rad zbral čim več podatkov o teh 4 kolesnikih. Zato bi vas prosil če kdo pozna še kakšnega proizvajalca ali pa privatnika ki se ukvarja z temi motorji da mi sporočite te informacije.

LP iz Maribora

Zoran

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo

Če misliš kupit ATVja se boš lahko vozil le po polju, ker kot si sam omenil jih za enkrat ne moreš registrirati - še sami ne vedo kam bi ga uvrstili (motor/traktor).

Ima ga en "kmet" sem ga večkrat videl kako se vozi po polju, stvar potegne da je kaj. Pozanimaj se če ga lahko registriraš zunaj v EU.

Lp,Z1

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hi, Zoran!! lepo ime mas!! :D

no, glede 4-kolesnikov (quadov) - to je luknja v zakonu, saj spadajo med motokultivatorje (ki jih ni potrebno, niti mozno registrirat), le ti pa naj bi imeli najvec do 12 kW (in nekateri quadi imajo krepko cez 40 kW!). nekaj se je govorilo o tem, da bo tudi te treba registrirat. niti ni na njih obvezna uporaba celade, jih pa toplo priporocam, prav tako kot tudi rokavice in motoristicno jakno s scitniki, in vsaj hlace iz debelega, vzdrzljivega jeansa.

cene quadov so kar visoke, od milijon in pol naprej (za normalne quade, ne 50, 80 ali 100 ccm - tu mislim od 350 ccm naprej), obstaja pa vec vrst: 4x4 in tisti z zadnjim pogonom, delovni, rekreativni in delovno-rekreativni, avtomatiki in tisti z manual gearboxom, locijo pa se tudi po kubaturi in motorju (2T/4T).

drugace zelo popularni so bombardier, mislim da vgrajujejo rotaxove agregate (650 ccm agregat je enak kot pri aprilii pegaso 650, bmw 650, itd.), obstajajo pa tud se drugi - kot si rekel yamaha, pa celo VOR je naredu en prototip, ne vem, ce je ze v serijski proizvodnji... :hmm:

povej malo bolj natancno kaksnega bi imel (namen, pogon, koliko ccm/hp, itd.), in lazje ti bomo pomagali!

.)

LP, Zok :kva2:

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede quadov, večje ne moreš registrirat (saj spomladi ni šlo), obstajajo pa 50 in 125 ali 150 (nevem točno) quadi, ki se po novem dajo registrirat in vozit po cesti, nevem če z a ali b kategorijo.

bom preveril ime in cene pa javim še ta teden

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tiče štirikolesnkov, počakajte ta novi zakon o varnosti v cestnem prometu. Po tem bo možno registrirati tudi ATVje, vendar mislim, da so neke omejitve pri močeh. Do sedaj pa si lahko registriral tiste ATVje, ki so imeli izhod za kardan in sicer kot traktorje.

Torej čitaj predlog novega zakona oz. čakaj do sprejetja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP, En naš znanec, kolega ga ima. Je tudi on invalid (noge). Rabi ga za offroad. Stvar je yamaha grizley al nekaj takega. Ima 660 ccm, menjalnik -brezstopenjsko gonilo, diferencijala nima, pogon na zadnji kolesi, možnost vključitve 1. pogona za hard terene. Je pa to težja varijanta, bolj za kmete in ne za neko dirkanje, čeprav tip počenja z to zadevo neverjetne stvari. leti enih 120, btw nikakor mu ne moremo zbežat, na brenzanju je zeelo dober, pospešuje pa skoraj bolj kot motor- mu ne tolko drsi. Ko pa zadeva leti po luftu kar srh spreleti..klance pa prav neverjetne obvladuje..

Oprema: kot pri motorju.

RSA tipa zelo dobro pozna, povprašaj njega.

Popravljeno . Popravil BRANE
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred kratim sem delal na red bull flugtag eventu in so si fantje izposodili (od neke slovenske firme) 3 kvade, 2 sta imel mašino identično BMW 650 gs (rotax) kakšno pa je imel tretji ne vem, vem samo da je imel tudi možnost vzvratne vožnje 8prej omenjena ne). torej nekoliko sem spraševal (ker sem pač motorist) in so mi povedali, da so stroji kupljeni zunaj države.

BTW noben od treh ni bil registriran in so jih pripeljali naložene na prikolice.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Letos poleti sem videl ATV-ja na Brezovici pri Ljubljani, ki je imel zadaj tablico oblike kot pri osebnem avtu. Seveda pa ne vem, a je bil res registriran, ali je imel gor tablico kat tako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 kolesniki se ne registrirajo kot motorno vozilo, ampak kot dvosledno vozilo (avto), zato majo gor tablice od avtomobilov. Zanj potrebuješ izpit B kategorije.

V Sloveniji je tudi korejska firma ( na navtičnem sejmu so se predstavljal in osebno sem bil navdušen nad njimi- Je pa res da se z njimi vozi počasneje - majnša stabilnost na ovinku.

Več si oglej na >klikni me< Tudi cene so zraven.

LP

Popravljeno . Popravil bobek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo

Če misliš kupit ATVja se boš lahko vozil le po polju, ker kot si sam omenil jih za enkrat ne moreš registrirati - še sami ne vedo kam bi ga uvrstili (motor/traktor).

Ima ga en "kmet" sem ga večkrat videl kako se vozi po polju, stvar potegne da je kaj. Pozanimaj se če ga lahko registriraš zunaj v EU.

Lp,Z1

Žal te moram popraviti! 4 kolesnike se dajo registrirati, poglej si link na mojem prejšnem postu. Problem je edino v holomogaciji, saj se večjim firmam ne da ukvarjati z tem in potem raje pravijo da v Sloveniji to ni mogoče (majhno povpraševanje, neekonomičnost)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 kolesniki se ne registrirajo kot motorno vozilo, ampak kot dvosledno vozilo (avto), zato majo gor tablice od avtomobilov. Zanj potrebuješ izpit B kategorije.

V Sloveniji je tudi korejska firma ( na navtičnem sejmu so se predstavljal in osebno sem bil navdušen nad njimi- Je pa res da se z njimi vozi počasneje - majnša stabilnost na ovinku.

Več si oglej na >klikni me< Tudi cene so zraven.

LP

evo to je to, vozil sem tega yukon 150 in je kar luštna zadeva.

http://www.izi-line.si/yukon.htm

citat iz njihove strani:

"Podjetje IZI LINE d.o.o. je kot prvo

(in zaenkrat edino) v Sloveniji uspelo pridobiti homologacijo za lahka štirikolesa in štirikolesa, kar pomeni, da jih je potrebno registrirati - z drugimi besedami - z njimi je moč voziti tudi po cestah.

Za vožnjo s temi vozili je trenutno potreben izpit B kategorije.

V Sloveniji je za vožnjo s temi vozili obvezna uporaba čelade.

Lahka štirikolesa (50 kubični model) se registrijajo praktično enako kot kolesa s pomožnim motorjem oz. skuterji (do 50 ccm, do 45 km/h). Tudi registrska tablica je enaka.

Štirikolesa se registrirajo podobno, kot motorna kolesa. Je pa res, da ob registraciji dobimo avtomobilske tablice?!

(PAZI: zadnja tablica naj bo taka kot za "katrce" ali "hrošče" - v nasprotnem primeru jih je nemogoče pravilno namestiti!)"

lani sem vozil tudi bombardierjove ATV, ki v svetu veljajo za (naj)boljše po testih. super in divja stvar, ločijo se na delovne z 4 kolesnim pogonov, avtomatskim menjalnikom (z možnostjo samodejnega prestavljanja) itd. in športne z pogonom na zadnja kolesa in menjavanjem prestav kot na motorju (se pravi noga in sklopka na roki. ti športni (model DS 650) so prava bomba (motor rotax 650, v osnovi enak kot pegaso in F 650), letijo kot zmešani, drift, slide,....njam :yea2: , vzmetenje narejeno za skoke, vglavnem pravi motocross štirikolesniki in zmagovalci vseh testov v ZDA.

poglej na stran slovenskega uvoznika in pokliči kako je z registracijo, takrat so obljubljali da bo kmalu možna. http://www.ski-sea.si/ATV/ATV.HTM

na PM mi pošlji svoj e-naslov pa ti lahko pošljem takratni članek o teh atv iz večera

pa še slika kawasakijevega podobnega 700-kubičnega ATV v akciji za "lušte"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pocakaj do maja 2004 in kupi in potem registriraj v SLO kar se da tudi v EU. jih je malo morje: vsi zgoraj nasteti (bombardier, yamaha, honda....).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem bil v Milanu na salonu, sem zunaj pred salonom videl enega frajerja, ki se je v eni srajčki in čeladici s quadom podil gor in do po ulici. Zadeva je mogla bit kar močna, ker so bili hudi pospeški. Gor je imel nalepko: www.UrbanQuadBoys.com

Pa tudi v nigerskih videospotih so zraven navadnih cestakov skoraj vedno tudi quadi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnjič sem gledal eno oddajo na TV3, v kateri so predstavljali ATV vozila. Tip - predstavnik uvoznika je trdil, da se vozila dajo registrirati in voziti po cestah. Samo ne smejo imeti montiranih tistih najbolj grobih pnevmatik, temveč pnevmatike, ki so po profilu zelo podobne cestnim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to zadnje povedano o gumah je bol lari far nabijanje-ne tvoje

se prav se pol da vsazga atv registrirat samo gladke gume das gor pa je

ce ves povej ker zastopnik je to prjavu..jamaha, bombarder...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma tko je blo rečen.

Drugače sem pa vidu, da imajo eni ATVji tko grobe gume, da če se z njimi po asfaltu pelješ, ti vse plombe ven zmeče in bi skoraj verjel, da takega ne spustijo na cesto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@bono: nesmisel... po kakšnem ključu pa se da potem registrirat hard endure s kramparcami??? Ali pa kakega fajn terenca s "traktorskim" profilom??? Preveri svoje vire!

@enigma: na (Zbrisano&#33; Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) se vsake toliko pojavita dva quada. se ti splača malo tam pobrskat, cene so se gibale okoli 400.000 SIT za manjšega, cene večjega pa si nisem zapomnil. Izgledata pa dokaj off-road, nisem videl smernikov, ogledal in podobne cestne opreme.

LP

Windsurf

Popravljeno . Popravil Windsurf
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Windsurf, nekatere gume so street-legal, druge pa ne. Endure v teoriji ne moreš spraviti skozi tehničnega s kros gumami, prav tako ne spotraka s sliki. V praksi pa je mogoče kdaj drugače, ampak to še ne pomenu, da so kar vse gume dovoljene.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Jason: Hvala za informacijo (če bi malo :hmm: , bi mi moralo samo vklopit... :doze: )!

LP

Windsurf

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..bajdevej: dobrodošel na forumu :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Windsurf, nekatere gume so street-legal, druge pa ne. Endure v teoriji ne moreš spraviti skozi tehničnega s kros gumami

Kako ne? Tisto kar sem jaz dobil na motorju (WR 400) je bojda street legal. No, zdaj ni vec ker sem spegle dol pobral, ampak nima veze ... hocem rect, da so gor Enduro Competition III gume - ce je to street legal, bi rad videl terensko gumo, ki ni ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na tistih gumah k niso street legal pise "not for highway use" ali "not for road use".

poglej na kaki krosli! .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako ne? Tisto kar sem jaz dobil na motorju (WR 400) je bojda street legal. No, zdaj ni vec ker sem spegle dol pobral, ampak nima veze ... hocem rect, da so gor Enduro Competition III gume - ce je to street legal, bi rad videl terensko gumo, ki ni ;)

Enduro Competition III so legalne gume za cesto (homologirane so v R hitrostnem razredu), vendar niso najbolj grobe gume, kar jih obstaja.

Pa ena slikca gume za ATV, ki ne bo nikoli street legal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!