Skoči na vsebino

črna svečka!!


atomaz12

Priporočene objave

Danes sem razdrl motor in videl,da je svečka čisto črna.Od olja.Zanima me zakaj in ali lahko to težavo odpravim.Ker vem da nimam dobrega izgorevanja.Saj motor ko je mrzu zelo cuka in nikamor ne potegne šele pozneje se uteče.Aja pa prej teh težav nisem imel.Motor je šel normalno. :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poglej kasni so batni obrocki, semeringi, lezaji, probaj z drugo svecko, in preglej fergi+luftfilter.........tko za zacetek............ O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Citiram iz revije MOTORIST, št.52 :

" Vlažne črne obloge olja prekrivajo izolator in lahko premostijo (nitka) razmak svečke, kar vodi do slabitve in izgube iskre. Vzroki so lahko:

-izrabljena vodila ventilov

-izrabljeni valji, bati, in batni obročki

-prevelika količina olja v zmesi bencin- olje pri dvotaktnih motorjih

-previsok novo olja v karterju

Vzrok mastenje je potrebno odpraviti"

Kr maš torej 2T mašino dobiva motor preveč olja.......če mešaš mešanico sam, daj malo manj olja, če pa ne pa ne vem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

odvisno ker skuter mas. pri runnerju vzames deklc dol, pa mas na levi strani tako pumpco (iz leve strani pride skozi blok zajla), katera odpira to pumpo, in potem z zajlo regoliras koliko je pumpa odprta, cist preprosto, za ostale motorje pa nevem ker jih ne poznam tolk

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poglej kasni so batni obrocki, semeringi, lezaji, probaj z drugo svecko, in preglej fergi+luftfilter.........tko za zacetek............ O:-)

Ja, motor moraš na prafaktorje raztavit :P .

Kaj pa če bi kupil le novo svečko in jo močno zategnil!? :hmm: poskusi! :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Citiram iz revije MOTORIST, št.52 :

" Vlažne črne obloge olja prekrivajo izolator in lahko premostijo (nitka) razmak svečke, kar vodi do slabitve in izgube iskre. Vzroki so lahko:

-izrabljena vodila ventilov

-izrabljeni valji, bati, in batni obročki

-

A pri skuterju...... :hmm: ......zanimivo. Samo, kako pa da moj tega nima!? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja newem jas sem mel tudi celo črno svečko enkrat pa mi je mehanik rekel da sem mel frgazar neke razštelan

Potem pa ti je zaračunal nastavitev frgazrja al kaj!? Po mojm je pa sam svečko zamenju...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem pa ti je zaračunal nastavitev frgazrja al kaj!? Po mojm je pa sam svečko zamenju...

ce menjas svecko, problem ni resen, k se ti bo nova svecka prav tako zamastila, ce je zmes zraka in bencina prebogata, oz. ce je mesanica bencina in olja pregosta. vsekakor pa za zamastitev svecke nio kriva svecka sama (res pa je, da prav svecka najebe).

A pri skuterju...... :hmm: ......zanimivo. Samo, kako pa da moj tega nima!? :hmm:

ti pise zraven - to je CITAT.

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Črna svečka je pojav prebogate mešanice (ponavadi) Če uporabljaš standarden vplinjač potem je majhna verjetnost da bi se karkoli razštelal.Če motor ko je vroč deluje normalno potem ti zag verjetno ne nagaja. Poglej če je uporabljena originalna svečka ki jo predpisuje proizvajalec (cilindra če uporabljaš kit)

Odvisno je tudi od tega če se voziš samo na kratke razdalje ko se motor ne ogreje in mešanica ne izgoreva popolno. Če pa je svečka preveč mastna imaš preveč olja ali izrabljen bat.

Tak al tak je zima zato mu nameni generalni servis pa ne pri pooblaščenem serviserju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Črna svečka je pojav prebogate mešanice (ponavadi) Če uporabljaš standarden vplinjač potem je majhna verjetnost da bi se karkoli razštelal.Če motor ko je vroč deluje normalno potem ti zag verjetno ne nagaja. Poglej če je uporabljena originalna svečka ki jo predpisuje proizvajalec (cilindra če uporabljaš kit)

Odvisno je tudi od tega če se voziš samo na kratke razdalje ko se motor ne ogreje in mešanica ne izgoreva popolno. Če pa je svečka preveč mastna imaš preveč olja ali izrabljen bat.

Tak al tak je zima zato mu nameni generalni servis pa ne pri pooblaščenem serviserju.

hm ja sem razdrl in našel original piaggio svečko :kva1: :kva1: :kva1:

joj prjoj.sej zdej bom dal drugo.Pa aja ne jst ponavad na dan naredim 40 km.K mam kr daleč šolo.Pa je zmeri ene 2 min učist zamorjen pol pa šele ko mal gaseraš pa to pa začne.Pa končne ni dobre :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najverjetneje je bat/cilinder izrabljen če ne zamenjaj samo obročke če že niso bili vasj 5000km. Poglej tudi kot je nekdo predlagal zračni filter če ni preveč zamaščen. Ali tvoj motor uporablja katalizator?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha torej bo treba zamenjat obročke,ker že dolgo niso bili.Ali je možno da je svečka slabo tesnila vse skupaj,zato ker je bilo črno videti tudi zunaj celindra.Kakor da bi teklo ven iz celindra.Cilinder še nism čist razdru vidi pa se glava bata,in je tut črna kar je pomoje normalno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha torej bo treba zamenjat obročke,ker že dolgo niso bili.Ali je možno da je svečka slabo tesnila vse skupaj,zato ker je bilo črno videti tudi zunaj celindra.Kakor da bi teklo ven iz celindra.Cilinder še nism čist razdru vidi pa se glava bata,in je tut črna kar je pomoje normalno

pl pa nisi mel zadost svečke not privite, :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.Ali je možno da je svečka slabo tesnila vse skupaj,zato ker je bilo črno videti tudi zunaj celindra.Kakor da bi teklo ven iz celindra.

Slabo si imel zategneno in zato motor ni delal pravilno. Z batnimi obročki počakaj! Novo svečko pa ornk zategni!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej še v kakšnem stanju je izpuh. To bi znal biti tudi vzrok. Če je svečka črna in mastna je vzrok v prebogati mešanici olja in becina. Ker so sedaj precej nižje zunanje temperature, skoraj odpade varijanta s prebogato mešanico zraka in goriva (razen v primeru da si kaj prćkal po uplinjaču). Vzrok bi lahko bila tudi nizka temperatura zraka, zaradi katere se gorivo ne uplini (avtomobili imajo zajem toplega zraka in gretje uplinjača).

Vzroki kot so: tefloni, vodila ventilov, obročki, prevelik nivo olja v tem primeru odpadejo saj pridejo v poštev samo pri 4T motorjih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!