Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
filip77

Triumph Tiger 955i

Recommended Posts

simonsi

ja, obvezno 955i, je kar dosti boljši od "starega". Sam sem se tudi ogreval za tigra 955, pa so me na srečo potem minile te maxi endure. :P

Bi pa še vedno rad imel tanovega 1050. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
PURPLE
ker hočeš bit malo samosvoj in karakteren,moral vedno plačal zato višji davek..

Hvala bogu da nimajo vsi ljudje "črednega nagona" in istopajo za taene, neglede na ceno.

Zdrawc ti imaš 885ccm?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdrawc
Hvala bogu da nimajo vsi ljudje "črednega nagona" in istopajo za taene, neglede na ceno.

Zdrawc ti imaš 885ccm?

jop

Share this post


Link to post
Share on other sites
fireball

Marja, Stenere najlepešejše hvala! :OK: Strašno ste mi v pomoč. Če se bo izšlo, se bom za 2000 eurotov vozu z motorjem, vrednim 4000 eurov. (Ampak ne tega okol govorit.)

Zdrawc, ta sesuti je žal 900 kubičen, ampak mislim, da bo tehle 86 konjičev dovolj zame. Prej sem imel Super tenerejko, ki jih je imela 70, pa mi je blo zadost. Prehitevam tako bolj poredko, moja uživa če se počas peljeva, manj sem utrujen in nič se mi roke od adrenalina ne tresejo....

Edin na Grossglockner bo pa moral povlečt, tle pa ni debate. Pa na Maremelado. Pa mogoče v Grčiji na kkšen kucel. In seveda jubilejno na Vršič.

Hvala še enkrat. :grupni:

Share this post


Link to post
Share on other sites
fireball

Bi mel kdo idejo, kje bi dobu navodila za uporabo (owners manual) za tega tigra 900, letnik 99-00? To je očitno ena top secret zadeva in se je ne da dobit kar tako. :hmm: Nočem se vrtet okoli motorja, gledat deklc od elektrike in ob enem razglabljat kako je tale pokrov pri sklopki podrajsan. :slap:

Zanimivo, za KTM 990 adventure sem pa lahko pdf format pocuzal kar z uradne strani KTM-ja. :OK: Svašta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mamkabozja
Zdrawc, ti maš tigra. Rumenga, če se ne motim.

Dej povej mi, kako s zastopiš z njim. Kot sem rekel, nisem še naletel na slabo oceno, nemci se od veselja na zobe mečejo, ko beseda teče o kakovosti in voznih lastnosti pri T-ju. Ni da ni, bi bil hiter opis motorja.

Ti boš 100% vedel koliko dela je z njim. + in -

Zdravc je res mojster!

Jaz ti iz lastnih izkušenj napišem nekaj minusov. Dobre strani Tigra pa že tako ali tako vsi vejo.

Izkušnje sem nabral z 885 po 100.000km.

SLABOSTI: Slabo se vozi po pesku ali blatu, tudi če imaš pnevmatike Metzeler Karoo.

Pri počasnem zavijanju v mestu z belanso do konca obrnjeno levo ali desno je slab in velik občutek nezanesljivosti.

Sosedovi mulčki z malo znanja o motorjih mislijo da vozim star japonski motor, ker ne vidijo imena tovarne na tanku motorja.

Meni najbolj moteča stvar je da sprednja zasenčena luč zelo slabo sveti-problem je v paraboli ali steklu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
suhi

Pebi mene pa zanima, če ima kdo service manual doma za Tigra 955, bi rabil en podatek, pa se potem lahko tudi po PM debatiramo naprej :)

Hvala

ajd

Share this post


Link to post
Share on other sites
hilton

Pebi mene pa zanima, če ima kdo service manual doma za Tigra 955, bi rabil en podatek, pa se potem lahko tudi po PM debatiramo naprej smile.gif

Hvala

ajd

probaj marvin2 al pa zdravc mislim da bosta ti z lahkoto pomagala

Share this post


Link to post
Share on other sites
MARJA

Pebi mene pa zanima, če ima kdo service manual doma za Tigra 955, bi rabil en podatek, pa se potem lahko tudi po PM debatiramo naprej :)

Hvala

ajd

Lahko v mojga pogledamo. Je tud neki o Tigru not.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kawl

Prodam original stranske kufre za tigra 955, 885 z nosilci. Če koga zanima jih dam ugodno. So pa bili kompletno obnovljeni kar se tiče notranjosti itd. Edino farba je ostala ista(nekaj manjših prask) zelena.

LP

Edited by Kawl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Parus

Lep pozdrav, sem pregledal service manual (celo 2) in nisem nikjer našel, koliko olja je v mašini.

Na nekem forumu, sem zasledil, da naj bi bilo cca 3,4L (s polnim filtrom), torej bo 4L dovolj? :whistle: --> se je nanašalo na Sprint RS, odgovor pa je dal nekdo ki ima Speed Tripla, ampak če so mašine iste, bi moral podatek biti pravi

Lahko da kdo kakšen nasvet katero olje, priporočajo 100% sintetiko (vem da mora biti 10W40 bolj me zanima firma, nimam pojma kaj :wallbash: ), ker je dovolj pogost pojav, da ta tri valjnik pije precej olja, in se z 100% sintetiko to odpravi.

Prejšnji lastnik zatrjuje, da je v njem 100% sintetika in da je to po njegovih izkušnjah najbolje (ampak če je naredil 12000km je njegovo mnenje vprašljivo :closedeyes: ).

Z motorjem sem sedaj naredil cca 1000km in vožnja je odlična, edino kar me moti je da se mi po vožnji tresejo roke. Se da dobiti težje uteži za na krmilo?

Ene parkrat se mi je zgodilo, da med pretikanjem noče v prestavo (malo "zaruži", po nekaj metrih pa potem "skoči" in vse teče dalje gladko). Upam, da je to moja krivda (pač neodločno pretikanje) in ne kakšni obrabljeni zobniki.

Motor ima 63000km glede na števec.

Edited by Parus

Share this post


Link to post
Share on other sites
mamkabozja

Bil sem lastnik Tigra 885. Prodal sem ga lansko jesen z 110.000 km.

Krmilo ne bi smelo tresti in prestave bi morale teči gladko brez težav.

Olja je 4 litre. Moj serviser je točil olje Motul 300v 15/50.

Predlagam obisk serviserja Jermana v Depali vasi (pri Ljubljani).

post-13449-127650325705_thumb.jpg

Tole je poslovilna fotka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Parus

Lep pozdrav,

letos poleti mi je sredi Francije odpovedal menjalnik (Tiger 955i, 2001). Četrta in tretja prestava sta fuč.

Motor sem že pritovoril domov in mašino vzel iz okvirja. Nov (rabljen) menjalnik imam naročen, prišel me bo okoli 150 funtov (+ pošstnina). Kat je načeloma kar poceni za obe gredi z zobniki, vilicami in bobnom.

Po internetu sem iskal tesnila a nisem našel ničesar. Ta anglež pri katerem bom kupil menjalnik, bi mi pa prodal vsa tesnila za 180 fntov, kar se meni zdi ogromno denarja. Je res, da nimam pojma koliko tesnila sploh stanejo.

Torej, je kdo od vas menjal karkoli v motorju in je moral kupiti nova tesnila? Ste to naredili sami ali na servisu, koliko so vas prišla tesnila in kje ste jih kupili?

Kolikor sem se pozanimal po internetu je dejansko tesnilo potrebno samo za glavo motorja, povsod drugje se lahko uporabi silikon/pasta za tesnenje (čeprav jaz ne vem, če bi ji zaupal).

Hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

kontaktiraj uradnega triumphatorja in se pozanimaj glede tesnil. ce ga v slo ni je en v gralli pri leibnitz-u/a (motorradklinik).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Robyy

kupi original tesnilo za pod glavo, pokrov ventilov in pod cilindrom, drugje lahko z silikonom za to namenjenim

Edited by Robyy

Share this post


Link to post
Share on other sites
MARJA

Lep pozdrav,

letos poleti mi je sredi Francije odpovedal menjalnik (Tiger 955i, 2001). Četrta in tretja prestava sta fuč.

Motor sem že pritovoril domov in mašino vzel iz okvirja. Nov (rabljen) menjalnik imam naročen, prišel me bo okoli 150 funtov (+ pošstnina). Kat je načeloma kar poceni za obe gredi z zobniki, vilicami in bobnom.

Po internetu sem iskal tesnila a nisem našel ničesar. Ta anglež pri katerem bom kupil menjalnik, bi mi pa prodal vsa tesnila za 180 fntov, kar se meni zdi ogromno denarja. Je res, da nimam pojma koliko tesnila sploh stanejo.

Torej, je kdo od vas menjal karkoli v motorju in je moral kupiti nova tesnila? Ste to naredili sami ali na servisu, koliko so vas prišla tesnila in kje ste jih kupili?

Kolikor sem se pozanimal po internetu je dejansko tesnilo potrebno samo za glavo motorja, povsod drugje se lahko uporabi silikon/pasta za tesnenje (čeprav jaz ne vem, če bi ji zaupal).

Hvala.

http://www.worldoftriumph.com/section.php/4276/1/parts_locator/0392fe4df8125f475ad6f2d743dc2317

Na tejle strani imaš Parts Locator, poišči svoj motor, pa imaš vse mikrofilme in cene, pa poglej kje je kakšno tesnilo. Imaš tudi cene in lahko naročiš. Pošiljajo tudi k nam. Upam, da ti bo kaj pomagal, pa dobr zrihti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
rdanilo

Letos sem kupil Triumph Tigra, pa me zanima če kdo ve ali obstaja kakšen adapter za 12v vtičnco, kamor bi vklopil npr. Garmina. Ta na motorju je neke druge dimenzije kot naše. lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rocky

Letos sem kupil Triumph Tigra, pa me zanima če kdo ve ali obstaja kakšen adapter za 12v vtičnco, kamor bi vklopil npr. Garmina. Ta na motorju je neke druge dimenzije kot naše. lp

Ave Triumphator! :worship: Danilo, najbolje bo, da ta adapter, ki je na motorinu poslikaš in prilepiš na to stran. Zagotovo ne more biti neki problem, da te zadeve nebi moral rešiti. Vem, da je o teh vtičnicah, takšnih in drugačnih bilo napisanega kar precej tudi na teh straneh. Če pa ne gre drugače pa zagotovo poznaš kakšnega mehanika ali avtoelektričarja, ki ti bo to stvar prilagodil, zamenjal...

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Letos sem kupil Triumph Tigra, pa me zanima če kdo ve ali obstaja kakšen adapter za 12v vtičnco, kamor bi vklopil npr. Garmina. Ta na motorju je neke druge dimenzije kot naše. lp

Rabiš mogoče kaj takšnega?

post-7865-0-70052000-1309376390_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
rdanilo

Rabiš mogoče kaj takšnega?

Če ga mogoče prodajaš, bi lahko prišel do tebe ali kamor bi se dogovorila in če paša bi ga vzel. Predievam da si iz CE kar ni nobena razdalja pa bi se drug teden oglsil, le sporoči kdaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
rdanilo

Ave Triumphator! :worship: Danilo, najbolje bo, da ta adapter, ki je na motorinu poslikaš in prilepiš na to stran. Zagotovo ne more biti neki problem, da te zadeve nebi moral rešiti. Vem, da je o teh vtičnicah, takšnih in drugačnih bilo napisanega kar precej tudi na teh straneh. Če pa ne gre drugače pa zagotovo poznaš kakšnega mehanika ali avtoelektričarja, ki ti bo to stvar prilagodil, zamenjal...

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

Hvala Rocky, če ne bo drugače bom pa res do avtoelektičarja stopil. Ampak najraje imam originale oz. kupljeno opremo, kaka prilagajanja in menjanja mi niso najbolj všeč. Če boš kaj po Dolenjski vozil se prej oglasi. lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
MARJA

Hvala Rocky, če ne bo drugače bom pa res do avtoelektičarja stopil. Ampak najraje imam originale oz. kupljeno opremo, kaka prilagajanja in menjanja mi niso najbolj všeč. Če boš kaj po Dolenjski vozil se prej oglasi. lp

Mislim da je bila vtičnica vgrajena naknadno, kajti v Parts locatorju za ta model je ni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • thumper
      By thumper
      Vabljeni vsi, ki želite preizkusiti nova Triumph motorna kolesa.
      Vodene testne vožnje.
      https://www.facebook.com/events/335063107420798/
    • Dedeseven
      By Dedeseven
      Predstavitev novih modelov in testne vožnje Triumph, Ducati, Honda, Vespa.
      Link: https://motorradklinik.at/
      Predvidoma grem v soboto, če bodo temperature ugodne. Želim sprobat Street Triple-a RS. Gre kdo zraven (iz Ljubljane)? Pridružiš se lahko tudi po poti.
    • gbabic
      By gbabic
      Vaše izkušnje s serviserji, kje servisirate, kako ste zadovoljni z uslugami, kake so cene, splošna debata o serviserjih, vpoklici, problemi........
      Pozdravjeni,
      lastniki Triumphov, zanime me kje servisirate svoje motorje.
      Lp
      G
    • KeC
      By KeC
      Na EICMA je Tirumph predstavil nov model: Explorer 1200.

      Tehnični podatki:

      http://www.motosvet....r-explorer.html

      Na kratko:

      - 1215ccm,
      - 137KM,
      - 121Nm pri 6.400obratih,
      - teža: 259kg (z vsemi tekočinami, pripravljen na vožnjo),
      - kardan
      - posoda za gorivo: 20l
      - višina sedeža: od 837-857mm
      - serijsko ABS, kontrola zdrsa (traction control), tempomat (crusie control)
      - na voljo v črni, modri in grafitni barvi

      Prodaja naj bi se pričela v začetku pomladi. Predvidevam, da bodo takrat tudi na voljo testni primerki pri slovenskem uvozniku.

      Pa še nekaj slikic in filmček:

      http://www.motosvet....otografije.html

      http://www.motosvet....r-explorer.html



    • jax
      By jax
      Objavljena je prva uradna fotografija! :OK:
      Triumph 675 Triple

      In tudi podatek o moči:


      Vir...

      Še fotka:

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!