Jump to content

MOTO kombinezon - primerjave, izkušnje, barvanje, nakup, vzdrževanje..


Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • StaraFeltna

    111

  • Jure

    93

  • KeC

    74

  • solo

    71

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Bela, ti si vse o svoji kapaciteti povedala takrat, ko si razlagala, da se vsakič pred vožnjo z motorjem tuširaš z mrzlo vodo in se potem po celem telesu napudraš ...

Ma ne more bit srednji razred,ce ni!!!!!! Naj pove kateri je NIZEK razred,pol pa se lahko dajamo kaj je 1.,2., ali 3.... Ne me j...s takimi izjavami,ce pa so vrgli iz prodaje se preden so ga nared

Podarjeno stvar je treba hvalit....saj si podpisala v pogodbi, mar ne?? :naughty:

Posted Images

pri dvodelnem je prednost,da lahko jakno sleces.slabost je,da lahko zadrga,ki drzi jakno in hlace skupaj odpove (sranje pri padcu).enodelni so bolj za ta hitre,dvodelni za sport-touring itd.

-------

Injection is nice but I´d rather be blown.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Tudi jaz sem se že večkrat z to problematiko ukvarjal. Pa se vedno samo v krogu vrtim.

Dvodelni ima prednost, da ko se ustaviš braz problema slečeš jakno. Je pa res, da nudijo po pravilu "slabšo" zaščito.

Pri nakupu naslednjega kombinezona bom zagotovo pazil na to, da bo imel "snemljivo" podlogo, ki jo bo mogoče oprat.

Accelerate 'till you see God ....then brake.

Link to post
Share on other sites

Če veliko dirkaš oz. hodiš na dirkališča je enodelni primernejši ker je to racing zadeva v veliki večini.

Prednost dvodelnega je, da lahko jakno uporabljaš tudi ko greš na kavo oz. v mesto... in imaš oblečene navadne hlače.

Dvodelnega tudi hitreje slećeš ko je vroče (zgornji del). Enodelnega pa ko v vročini enkrat oblečeš in malo spotiš je težje slečt in nato spet oblečt.

Po moje čisto odvisno kako dolge ture delaš z motorjem in ali kaj hodiš na dirke.

Mislim tudi, da so enodelni dražji.

Grobnik, 1:39.317

Link to post
Share on other sites

Mislim da ste obdelali jakne ne pa enodelnih kombinezonov

Ženska mi teži pa je še kar cenovno ugodno 83.000 sit koplet z vsemi ščitniki toraj če ima kdo kaj podobnga od RACING d.o.o me zanima njegovo mnenje.Sem jo probal v mojega nabasat pa ji je nekako preveliksebi sem pa mislil repliko od Fogija nabavit

PS

Sem pregledal forum MOTO-OBLAČILA-KATERA? nič konkretnega o kombinezonih

Uredil - diablo on 14/01/2002 14:34:59

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

OK, to je edini topic od kombinezonov k sm ga najdu po forumu. Ni nč druzga? Ni blo nikjer drugje že dosti več povedanega od kombinezonov?

Je možno da je to vse???

Ice in ostali, help!

pojasnilo: preden smetim, prašam če lahko :)

LP duhc

Link to post
Share on other sites

Drgač sm bil pa zanč pr Pilkotu na Viču, pa ma znižan Wintex usnjen kombinezon iz 120 jurjev na 80 jurjev (samo ne vem, kere številke ma še). Zgolj v vednost in ravnanje...

Link to post
Share on other sites
Drgač sm bil pa zanč pr Pilkotu na Viču, pa ma znižan Wintex usnjen kombinezon iz 120 jurjev na 80 jurjev . Zgolj v vednost in ravnanje...

E e e! Take bi rad ja! :) Iščem tudi kej v ITA če se dobi poceni, v AUT ne mislim hodit ker imam daleč. Zadnjič sm bil pr MotoShop Pignolo v stari gorici. Je pršu en italjan si kupit en res lep kombinezon Dainese. Res, vseskozi mi je bil všeč dokler nism slišu za ceno: 910 EUR. Dobro da so bli stoli zravn, da sm se lahko usedu. ;) Kar zakuhalo me je.

Kake so še uredu pa za normalno ceno dobre znamke kombinezonov?

LP duhc

Link to post
Share on other sites

Kaj pa popravilo kombinezonov?A se kdo na območju štajera ukvarja s tem? Strgano je usnje na komolcu no ni sicer fejst, ampak me moti. A lahko to kdo za male dnare popravi?

Link to post
Share on other sites
Drgač sm bil pa zanč pr Pilkotu na Viču, pa ma znižan Wintex usnjen kombinezon iz 120 jurjev na 80 jurjev (samo ne vem, kere številke ma še). Zgolj v vednost in ravnanje...

Cifra 56 ,lep,za cestake,je pa znižan ker je lanski model,letošnji so130-140,dvodelni cca 110,s ščitniki ,sem kupil.

Link to post
Share on other sites
Kaj pa popravilo kombinezonov?A se kdo na območju štajera ukvarja s tem? Strgano je usnje na komolcu no ni sicer fejst, ampak me moti. A lahko to kdo za male dnare popravi?

ce se ne motim,delata to imob in racing v MB ali okolici.

Link to post
Share on other sites

A ima kdo kake izkusnje al karkoli z Axovimi kombinezoni? Sm šel probat enga pa ni tko slabo stal, sm se prou fajn pocutu :) Bil je pa za 125.000 SIT. (550EUR -z odbito IVO)

Pol imam pa se moznost dubit takega kot ima Ghost_R1 na njegovi sliki na motosvetu. Tak od Dainese v barvah suzukija... tko da Ghost, če gledaš kej ta topic mi mal povej če je dobr kombinezon. tnx

Pol je še en T-Age od Dainese za 220.000 tolarckov in znizan na 150.000 samo se zmer prevec za uboge zepe studentove ;) je pa professional.. :oops:

LP duhc

Link to post
Share on other sites

Večno vprašenje ... enodelnega ali dvodelnega ... hmmmm ...

Osnovna naloga kombinezon je vsekakor zaščita, za to si ga tudi kupiš. Enodelni kombinezon nudi najboljšo zaščito, torej ga oblečeš v celoti ali v celoti slečeš, torej nudi manj udobja ... je strogo namemben.

Dvodelni kombinezon je pač dvoživka, imaš lahko samo jakno, ki ti ne pokrije niti ledvic, ali hlače in jakno z zadrgo povežeš v celoto in ko prispeš na cilj uživaš samo z usnjenimi hlačami.

Debata je po mojem kot kura in jajce ... vsak se naj odloči sam, ali hoče udobje ali zaščito ... torej so samo dve možnosti.

Samo v premislek naj povem, da sem bil priča dvema padcema na Ggrobniku v organizaciji Motokluba Savinje v maju in juniju. Obakrat sta padla motorista z dvodelnim kombinezonom,

maja ptujčan na izhodu iz reškega pri cca 120 km/h in junija murskosobočan malo naprej za šikano na vstopu v tako imenovano luknjo tudi pri cca 120 km/h. Obakrat je šlo za side kick in oba je na pasu odprlo in skoraj popolnoma sleklo.

Mislim, da bi bilo na cesti že pri manjši hotrosti isto, saj je na in ob cesti dosti več ovir ali stvari, kjer motorist ostane brez zaščite.

Za lepo linijo je treba stradat … za varnost pa potrpet.

Link to post
Share on other sites

Sam imam sport turing motor pa sem se po eni sezoni z dvodelnom kombinezonom odločil (kljub ponovnemu strošku), za enodelca.

Najprej sem tudi sam pametoval, kako bom uprabljal zgornji del (jakno) samo za po mestu in kratke vožnje. Že po nekaj vožnjah, samo z kombinezon jakno, sem ugotovil kako neprimerna je ta jakna za vožnjo z motorjem, saj je absolutno prekratka in te prepiha k zmaja, pa še ne da se ti zmeri pol hlač oblačt in se vozš kr v kavbojkah (boh ne daj, da pogrneš).

Ko sem prvič probal enodelca in se usedel na motor, sem ugotovil, da je ta kombinezon ukrojen za sedenje in vožnjo na motorju, in neudoben za "šminkiranje" in sprehajanje, saj ko stojiš in si pokonci, ti je spredaj prekratek (teh problemov ni pri dvodelcu), sam pri dvodelcu pa vožnja ni tako udobna ( se ti kombinezon zguba na prednjem delu).

O razliki v varnosti pa je že Ike vse napisu.

Torej: (če jast osebno primerjam eno in dvo delni kombinezon)

ENODELC (varnost, občutek na motorju), DVODELC (udobnejši za hojo)

Ne vem pa, če bi lahko dvodelcu štel kot prednost razpenjanje, saj je to bolj potuha pred popolno zaščito kot pa kaj drugega.

:lol: "tišači imajo enodelce, pozerji pa dvodelce" (pa brez zamere) :lol:

lp

Link to post
Share on other sites
Samo v premislek naj povem, da sem bil priča dvema padcema na Grobniku v organizaciji Motokluba Savinje v maju in juniju. Obakrat sta padla motorista z dvodelnim kombinezonom,

maja ptujčan na izhodu iz reškega pri cca 120 km/h in junija murskosobočan malo naprej za šikano na vstopu v tako imenovano luknjo tudi pri cca 120 km/h. Obakrat je šlo za side kick in oba je na pasu odprlo in skoraj popolnoma sleklo.

AU. :( :( :( To se mi večkrat zgodi na forumu da se že hmal odločim za neki pa mi vse obrnete na glavo. :) No sej prou, samo da ne bom falu kupit.

Amak glede na to da ne mislim padavat preveč :roll: :oops: :) mislim da bi bil dvodelni uredu. :) ;)

Aja še neki: Kaj dvodelni proti enodelnimi kombinezoni pridejo praviloma cenejsi al drazji?

LP duhc

Link to post
Share on other sites

Dvodelni so običajno cenejši. Za neko srednjo kakovost računaj do 50000 tolarjev za hlače in do 70000 tolarjev za jakno.

Enodelnim cena mimogrede švigne na 200000 tolarjev.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • Noise
      By Noise
      Dainese je sporočil več podrobnosti o novi zaščiti vratu, ki v novi sezoni prihaja na police. Novi bestseller?

      http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=2853


    • kasti
      By kasti
      Vsi vemo da je začšitna oprma Dainese ena boljših, če že ne najboljša.
      Kaj pa menite o njihovih čeladah?

      Nekaj se ogrevam za model Performance Mugello, pa bi pred nakupom rad slišal še kakšno mnenje.
    • devilish
      By devilish
      Živjo!

      Sicer sem si kupila jakno Dainese v Stari Gorici pr "pinjolki", pred 1. majem seveda, ampak me pa prijateljica sedaj sprašuje kje lahko dobi kakšno jakno Dainese v Slo, ker so cene (predvidevam) mogoče kaj bolj ugodne tu, ali pa tudi ne... torej kje se ji splača kupit jakno in kje jo sploh lahko dobi, si ja pa kupla 50ccm Aprillio, tko da tud jst predvidevam da ne misli kupovat neki visokoproračunskega, ampak verjetno kako bundo...

      Lp!

      Devilish
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!