Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
PILY

Suzuki GSXR 600

Recommended Posts

PILY

ZE CELO LETO VOZIM MOTOR BZ ORIGINAL IZSPUHOM IN ME ZANIMA KAKŠEN IZSPUH NAJ KUPIM IN MONTIRAM NA SVOJ MOTOR DA BOM DOBIL ČIM VEČ GLASA KAJTI MOČI IMAM ZA ENKRAT DOVOLJ.

HVALA V NAPREJ ZA VSE KORISTNE NAMIGE.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MARJA

Kupi Akrapoviča, pridobil pa boš tudi na moči. Tudi z močnejšim motorjem lahko počas voziš.

Share this post


Link to post
Share on other sites
miki

quote:

akrapovic ali yoshimura (ce se ne motim).

-------

Injection is nice but I´d rather be blown.

za Suzukija je celo bolj primerna Yoshimura, ker je kao "fabriska" frizura

Share this post


Link to post
Share on other sites
miki

quote:

hvala za odgovore. kdo pa je zastopnik za Yoshimuro?

Motocenter Promotor Petrovce jih prodaja. Jih ma cel kup v trgovini

Share this post


Link to post
Share on other sites
.T.

PILY raje kupi Akrapoviča. Tovarno in rezervne dele imaą pred nosom. IN če bo slučajno kaj narobe, boą lahko takoj uveljavljal garancijo.

Jest sem se letos za izpuhe HG pol leta dopisoval fakse v Nemčijo, pa ąe pol sem moral iti stvari urejati v Graz (Avstrija).

Tadej

Share this post


Link to post
Share on other sites
YZFgeorge

Kaj naj ti tu rečem? Hočeš glasnost ali kvaliteto?

Če kvaliteto potem vzemi Akrapoviča, Yoshimuro ali Arrow (ima jih Suzukijev superbike team). Imam ga tud sam.

Če hočeš samo kričeč motor uporabi sveder. hahahaha. Šala! Ne recno. Pol mal poglej če bi dobu D&D-ja ali pa Devil. Predvsem D$D bi naj bil zlo glasen. Prednost devila pa je, da obstajajo tud mal bolj eksotične izvedbe (npr. dva tanjša lonca na eni strani en nad drugim).

Accelerate 'till you see God, then brake.

Share this post


Link to post
Share on other sites
miki

Pily ce te se zanima izpuh, vem za enega novega Gianellija za 35 k SIT (izpuh + vmesna krivina)

ne bom tlele delal reklame za trgovino pis na mejl

Share this post


Link to post
Share on other sites
bobokrajnc

LP

Nekaj malega o novi "SUZI" na tem linku:

GSX -R600

Še močnejši, še lažji...............skratka " Na zapadu-istoku ništa novo", karte se bodo na novo zmešale in gremo novo rundo. :)

LP Bobo B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ales

Heh, kot vsako leto, novi modeli--->še lažji, še močnejši! :rolleyes:

Samo na žalost eni lahko samo sanjamo in se slinimo ob slikah,prospektih... novih motorinčkov :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites
gebre
Heh, kot vsako leto, novi modeli--->še lažji, še močnejši! :rolleyes:

Samo na žalost eni lahko samo sanjamo in se slinimo ob slikah,prospektih... novih motorinčkov :angry:

slike, slike, ke so slike??? :unsure:

LP by gebre

Share this post


Link to post
Share on other sites
YZFgeorge

Saj eno sliko imaš.......je samo prednji del, pa vseeno. Sicer pa tudi piše, da bo podobna sedajšnjemu tisočaku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bobokrajnc
pri men ne pise nic pa tud nobene slike ni

Očino je stran nekaj začela štekat, tako da se nekaterim pokaže drugim ne. Pa vseeno, klikneš na HOME in potem še enkrat LATEST NEWS.

LP B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Unknown

ja zdej pa dela.

ja zgleda kr vredu motor.

sam a niso suzukiji kr nekaj drazji od drugih proizvajalcev.

recmo gsxr1000 je 200 jurju drazji kot r-1

Share this post


Link to post
Share on other sites
master 007
ja zdej pa dela.

ja zgleda kr vredu motor.

sam a niso suzukiji kr nekaj drazji od drugih proizvajalcev.

recmo gsxr1000 je 200 jurju drazji kot r-1

kako lahko ta dva motorja sploh primerjaš? ;) B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
motobaby

Jaz pravim: "TO JE TO!!!!"

Kaj si človek lahko še lepšega zaželi :P !

Na žalost so to zaenkrat samo sanje; pravjo če si neki zares želiš, enkrat to sigurn dobiš.

V glavnem: Suzuki je taprav!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
bobokrajnc
Se človek kr vpraša kam to gre. Bomo imeli čez 10 let 120 kg težke in 200KM močne 600-tke. Itak je pa malo voznikov, ki res znajo izkoristit kar zmorejo današnji motorji. Mogoče bi blo bolš če bi bili vsako leto cenejši kot pa toliko boljši.  <_<

Saj so : Yamaha Fazer, Honda Hornet, Suzuki Bandit...........bazirajo na "stari" tehniki cena je sprejemljiva pa tudi proda se jih največ v Evropi. :rolleyes: Tistim ki pa to ni dovolj pa ponudijo več.

Razred 600 super sport je pač tekma z najsodobnejšo tehnologijo in časom. Tu ni predaha, zraven tega pa z "malo" predelave in relativno nizkimi stroški že lahko tekmuješ in novi Suzuki ni nič drugačen od konkurence.

Japonci majo dobro naštudirano tržišče -" za vsako nogo čevelj"

LP Bobo B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Unknown
ja zdej pa dela.

ja zgleda kr vredu motor.

sam a niso suzukiji kr nekaj drazji od drugih proizvajalcev.

recmo gsxr1000 je 200 jurju drazji kot r-1

kako lahko ta dva motorja sploh primerjaš? ;) B)

kaj zdej s tem mislis?

a da je gsxr 1000 dost boljs od r-1 al kaj?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok

02648254.jpg

Exclusive: 2004 Suzuki GSX-R600

11 Jun 2003

The 2004 Suzuki GSX-R600 is exclusively revealed in this week’s MCN, out today.

With the 2003 version lagging behind in the latest sales figures, the new version will be a smaller replica of the all-conquering GSX-R1000. It’ll also be lighter, to bring it in line with suggested new lower weight limits for World Supersport racing.

The bike will get an extra 5bhp, an all-new stiffer chassis and styling to echo it’s bigger 1000cc brother. The current Suzuki is already the quickest 600cc bike on track, but the renovation to the three-year-old design should also make it better on the road and return it to the front of the supersports pack.

to je vse kar pise, pa tud slikca se mi zdi dokaj skromna... :blink: ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
motobaby

GSX R 1000 je definitivno boljši or R1!!

Po mojem tuki nimaš kaj dost razmišlat kter je boljši. Po mojem bi se marsikdo z mano strinjal.

Mal si kakšne teste in primerjave poglej.

Čeprav pa R1 tut ni slab.

Ampak jaz pravim da čez Suzukija ga ni. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Unknown

ja dobr to vem da je mal bols, sej ma tut vec konjev in maj kg. sam ne vem pa ce je za 200.000 boljsi, pa se glede na to da nikol ne bos motorja do konca izkoristil.

Drugac oblika mi je pa r1 lepsa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
RoadKill

Suzuki gsxr 1000 - 2.840.000 SIT - Odar

Yamaha R1 - 2.663.958 SIT - Delta team

Evo še statistike:

Suzuki 164 PS => 17.317 SIT/PS *

Yamaha 152 PS => 17.526 SIT/PS

==========================

*SUZUKI WINS! :D :lol:

Oblika je pa stvar okusa. Oba sta občutno premočna in prezmogljiva za moje znanje. Da o ceni ne govorim!

LP,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • jskrablin
      AMZS živi v svojem milnem mehurčku. Imajo z Vranskim dovolj biznisa, da česa drugega ne rabijo. Vransko je v celoti razprodano preko leta, so tudi dirke. Sam je vse tako obupno slabo oglaševano da če se prav ne ukvarjaš s tem, ne prideš do informacij sploh. Sem bil letos na trial tekmi na Vranskem... komplet vikend je bil poligon zaseden, dirkali s svačim. In ne bi vedel da se karkoli dogaja če ne bi lih tam poleg s trialom padal prek ovir. Isto se lahko kdo vpraša, kako da ob izjemni popularnosti MX-a zaradi Gajserja AMZS praktično komaj nekak sfura državno prvenstvo v MX-u, medtem ko na offroad tekmah ene druge zveze nastopa tud prek 200 voznikov na vikend. Pač je, kak je. Tam so zadaj verjetno kaki drugi interesi.   Brez kapitala in profita (al pa vsaj ničle pod črto) ni ničesar, dolgoročno. In motošport je svinjsko drag. V smislu opreme, infrastrukture, treningov, ni da ni. Zato pa pravim da je problem okoli splošno namenskega asfaltnega dirkališča v Sloveniji rešljiv samo ob zadostni podpori (zasebnega) kapitala in programu, ki bi na koncu leta prilezel vsaj na ničlo ko od prihodkov odšteješ stroške. (Para)državne organizacije imajo svoje vrtičke in jih kaj drugega ne zanima. Lahko bi bilo, sam ni. Tudi zaradi tega, ker ne glede na vso nabijanje v slovenskih medijih pri nas resnega presežka kapitala ni.
    • VS800
    • jskrablin
      Če bi koga zanimalo. Tudi preko letošnje zime bojo na Rabu vodeni treningi, ki jih po novem organizira Miha Špindler. Tole je priletelo v moj inbox:   Je pa možno kak trening na Rabu preko zime izvesti tudi v lastni organizaciji. Če bi koga to zamikalo - naj me kontaktira na privat. Jaz grem letos decembra do Baltija samo na počitnice, MX/enduro bosta na račun manjše poškodbe še nekaj časa počakala. Če koga zanima kako vse skupaj zgleda naj malo pobrska po tej temi. Na strani 10 je reportaža iz lanskega decembra.
    • Joker
      Kar se AMZS tiče: Nekoč so bili zelo vroči zagovorniki ideje o potrebi po dirkališču. Od kar pa se jim je zgodilo Vransko, od njih ni več niti glasu, nobenega članka v Moto reviji. Le zakaj?
    • skalaprava
      Vtisov še ni, ker jo noben novinar še ni peljal.....kar se bere, so zgolj prvi vtisi iz salona, kjer so lahko malo gor posedali! Drugače se pa strinjam, Yamaha je dobro zadela to nišo!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!