Skoči na vsebino

Suzuki GSXR 600


PILY

Priporočene objave

Evo pizdarije, danes sem pogledal kako je z mašino pa sva z prijateljem SLUČAJNO :slap: pogledala na znak za olje pa je bilo pod LOW.. Tako da zdej treba najprej to poglihat.. Kaj je možno to vzrok ? Koliko stane olje, kakšno ? Vem za motul, vendar nevem o čem se gre, tako da raje vas strokovnjake vprašam.

Hvala za pomoč !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo pizdarije, danes sem pogledal kako je z mašino pa sva z prijateljem SLUČAJNO :slap: pogledala na znak za olje pa je bilo pod LOW.. Tako da zdej treba najprej to poglihat.. Kaj je možno to vzrok ? Koliko stane olje, kakšno ? Vem za motul, vendar nevem o čem se gre, tako da raje vas strokovnjake vprašam.

Hvala za pomoč !

Pa ti maš še več pizdarij z motorjem, kot jest :lol1: :lol1:

Jest ti proporočam, da daš tako olje, kot ga predpisuje proizvajalec. Če pa ni tega podatka, ti priporočam Motul 300w ( :hmm: po mojem je prava oznaka). Razlogov za porabo je lahko več (yamaha ga recimo malča kar tko... za špas :P ), točnega vzroka ti pa ne vem povedat (to bi kak mehanik iz rokava stresu).

Če ti pa po treh dela, kasneje pa po štirih, se ravnaj po Simonsijevih postopkih .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lej če ti kaj pomaga, jst sem mu zdej pred kratkim motor na servisu, mam GSX-R 750 in mi je serviser natoču Motul 5100. Model se spozna na motorje tko da mislem, da nimaš kj zaj***.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v 600 kubičen motor s cca 150 KM se ne vliva motula 5100, niti ne 300V na 6000 prevoženih km

Zakaj pa Motul 300V ni uredu :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

motul 300V je super uredu, vendar v 600 kubični mašini naviti na 150 KM najbrž ne bo zdržal 6000 km :naughty:

zato tudi "niti ne 300V na 6000 prevoženih km"

v vsem skupaj pa je še pridih sarkazma

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

motul 300V je super uredu, vendar v 600 kubični mašini naviti na 150 KM najbrž ne bo zdržal 6000 km :naughty:

Verjem da če bo ker olje zdržal bo Motul 300 V .)

Naredil z Motulom 300 V preko 200 000 kilometrov (8 cestnih motorjev) brez najmanjšega problema in bil priča res ekstremnim razmeram v katerih je Motul 300 V mazal brez problema. Tudi Igor Jerman prisega na Motul 300V samo on verjetno v tem ni merodajen :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud mene zanima zakaj pa ne 300v???

ker je gsx600 star 16 let in vozi motor zlo počasi in ga nikol ne bo tok obrnu, da bi 300v pršu v svoje delovno območje

eto - zato ne

poba je kupil racing predelano mašino ... vozi se pa na črno po Kopru s hitrostjo skuterja - sam da je šminka

5100 bi bil čist okej zanjga, sam vprašanje ,kaj vse so mu prodal z "racing predelano mašino" ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma pm če ga ne bi zapalu, danes spustim olje ven, dam druzga not in ga prižgem, spet zvok 3 cilindraša in potem se motor ugasne nakar ga na nolben način ne prižgeš več.

Vergla vendar se ne odzove, kakikrat da kakšen znak kot da se bo prižgal vendar ne gre..

Tudi z sklopko v drugi ni šlo, nikakor ..

Anyone ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si pregledal osnovne stvari, če da svečka na vsakem cilindru iskro in če je dovod bencina OK??

To bi jaz prvo pregledal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To sem rešil z oljem mi je servisem svetoval kot sme že prej ciljal na motul 5100

Alora, zdej je motor pri serviserju, je reku da ni ribnu sigurno, ker mogoče je nrmalno delujoč le verjetno je kaka majhna napakica.. Iskro mora zmerit, kable, injektorje pregledat, potem se začne merit kompresijo in tako dalje ..

Jutri bo motor razstavu tako da bom vedel kaj več povedat..

Jao in mi mehaniki ki se delamo da nekaj znamo :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, sej nisem govoril o tem, vendar učeraj sem dal dol rezervar vse karene, injektorje razstavu pa neki se igral da bi kej počistu.. Vse tam okoli sem šlatal tako da sem verjetno še jaz kaj zajebal.

Motor sem pelju na servis učeraj, danes ga pogledajo, verjetno je kaka malenkost, svečke, kabli ali pa kaki injektor zamašen.

Raje dam na servis pa tistih par tisoč pa vem da je motor izpraven, saj tu niso hitrosti ko pr skuterja ko sm vse doma šraufau

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, sej nisem govoril o tem, vendar učeraj sem dal dol rezervar vse karene, injektorje razstavu pa neki se igral da bi kej počistu.. Vse tam okoli sem šlatal tako da sem verjetno še jaz kaj zajebal.

Motor sem pelju na servis učeraj, danes ga pogledajo, verjetno je kaka malenkost, svečke, kabli ali pa kaki injektor zamašen.

Raje dam na servis pa tistih par tisoč pa vem da je motor izpraven, saj tu niso hitrosti ko pr skuterja ko sm vse doma šraufau

Kombinacija tebe in tvojega mopeda v nobenem primeru ni izpravna,tko, da brez veze, da se trudiš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma pm če ga ne bi zapalu, danes spustim olje ven, dam druzga not in ga prižgem, spet zvok 3 cilindraša in potem se motor ugasne nakar ga na nolben način ne prižgeš več.

Vergla vendar se ne odzove, kakikrat da kakšen znak kot da se bo prižgal vendar ne gre..

Tudi z sklopko v drugi ni šlo, nikakor ..

Anyone ?

Jest sm imel podoben primer s Hondo.... k mi je šla bencinska pumpica.... Sm zabrisal tisto pizd@*%jo ven (ker mam še na frgazarje) in zvezal direkt, pa zdej perfektno dela. Kokr si pa že sam ugotovil.... lahko da gre samo za manjšo napakico, k ji bo majster hitro odpravil.

Prosim, poročaj .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hej, je nazaj z servisa.. Alora bila je tipična napaka, 3 svečke sploh iskre niso vidle, ma niti malo, četrta pa je lih neki malega bliskala in sigurno ni hotelo užgat.

Kakšna scena je bila ko sem ga vprašal kako gre zdaj, še par dni se bom smejal ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale tvoj motorino očitno že kar nekaj časa ni videl poštenega servisa in serviserja, ker če ti tri svečke od štirih zaradi dotrajanosti materiala ne delajo :hmm: :hmm: :eek: :eek: pol je to že malo kriza, zato ti svetujem da daš svoj motor na konkreten servis pred pričetkom naslednje sezone, ker drugče ga boš jahal v garaži, na cesti pa se boš slinil za mimo letečimi sportaki. :devil: :devil:

ps: pa ne vzami to kot nekaj slabega, zgolj kot dober nasvet :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Tako ne pozoren, ki sem sem izgubil sprednji šraufek od maske. Ne tisti ki drži šipo ampak tisti daljši ki privije celotno masko na črne nosilce. Mogoče ve kje bi lahko dobil bi res nujno potreboval, sme že gledal po raznih trgovinah OBI, ŽELEZNINA pa nimajo nikjer, original bi rabu ker tako je grdo videt

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!