Jump to content

Suzuki GSXR 600


PILY

Recommended Posts

nekako se m zdi, da suzuki ni v koraku z ostalo japonsko konkurenco........vsaj vizuelno ne.....................brez kakršne koli oblikovne revolucije

moje mnenje

Link to comment
Share on other sites

js sn vozil suzukija gsx-r 600 letnik 98, notr tankal motul v 300, pa sm ga na žalost že prodal, če bi še enkrat kupoval bi vzel raje 750 je res da je bolj živčen ampak je pa tud veliko močnejši sploh letnik od 99naprej ko so mel že ajnšpric :P

dobr mi je blo predvsem to da je mel voznik ful dirkaško pozicijo na motorju (mogoče celo mal preveč), pa ola čist nč ne žre tud če ga nonstop v visoke obrate teraš, bremze je mel hude, stabiln pri hitrih ovinkih (dobro vzmetenje ki se ga da do konca naštelat), gor sm mel pa dunlop 207 rr ki ima super oprijem,

v bistvu se morš zavedat da je to 600 kubičn motor ki ma pač svoje omejitve, preden se mu je do tistih bogih 250 zvrtel si rabu kr nekej cajta, všeč mi je blo tud da je mal bol masiven predvsem v predelu tanka in odcpredej in ni kot druge 600kubične prdule, ki so bl ozke, je resnično orng motor glede na to za kolk sm ga dobu, sliko lohk vidiš v temi o galeriji motorjev

nasledni motor bo vsekakor gsx 750r od leta 00 naprej :notworthy:

aja pa zmeri sm not tankal 98 oktanski bencin :kva2:

Edited by kura
Link to comment
Share on other sites

A nihče ne vozi Suzukija? Vem, da vas je dosti, a nimate nobenih informacij?

Prosim !!!

LP, Noker :?

Moja Suzika GSX-R600W je imela sprva Valvoline, ko pa sem postal lastnik te zverince pa je dobila Motul olje. Mislim da se kar obnese, sicer pa nisem poznavalec.

Jaz bom ostal na Motul olju.

Motor se obnese odlično. Je krotek dovolj živahen a ne preveč in ima čisto športno lego. V ovinkih se mi zdi zelo miren, vendar če voziš za kom ki ima malo več navora in konjev ti zlahka ujide, je pač 600tka.

Jaz šparam za litersko Suzo, sam da nau EU kaj zasral s cenam. :cry:

Link to comment
Share on other sites

ZE CELO LETO VOZIM MOTOR BZ ORIGINAL IZSPUHOM IN ME ZANIMA KAKŠEN IZSPUH NAJ KUPIM IN MONTIRAM NA SVOJ MOTOR DA BOM DOBIL ČIM VEČ GLASA KAJTI MOČI IMAM ZA ENKRAT DOVOLJ.

HVALA V NAPREJ ZA VSE KORISTNE NAMIGE.

:lol1: priporočam ti izpuh WINGS, na zvoku je isti mogoče še boljši od akrapoviča, na moči je sigurno slabši, ampak slabša je tudi cena O:-)

Kot si omenil moči ne rabiš :yea2:

Cene pa se gibljejo od 50.000 do 66.000 sit odvisno od modela.

Osebno z Wingsom zadovolen :OK:

Link to comment
Share on other sites

ZDRAVO,ČE NISI ŠE NABAVIL NOBENEGA AVSPUHA NE POZABI ŠE NA REMUS,UVOZNIK JE EVROTON LJUBLJANA,SAM GA IMAM NA KTM DUKE-u II IN SEM FUL ZADOVOLJEN! IMA ZNAČILEN GLOBOK SOUND PA TUDI KAR SE ESTETIKE TIČE JE COOL!!! :OK:

Link to comment
Share on other sites

ZDRAVO,ČE NISI ŠE NABAVIL NOBENEGA AVSPUHA NE POZABI ŠE NA REMUS,UVOZNIK JE EVROTON LJUBLJANA,SAM GA IMAM NA KTM DUKE-u II IN SEM FUL ZADOVOLJEN! IMA ZNAČILEN GLOBOK SOUND PA TUDI KAR SE ESTETIKE TIČE JE COOL!!! :OK:

a se lahko nehaš dret (vklopi male črke).

Link to comment
Share on other sites

torej... zanima me: kiri letnik je zadn letnik ko je še brez ajnšprica?... 99? .... ga ma kdo?... bi mi lahka povedli kaj o tem letniku... če so kake težave. pri kolkih KM se pojavijo problemi... itd.. prosim za čimveč :)

danke šun

LP

-matej

Link to comment
Share on other sites

Jaz imam letnik 99, pa ti žal še ne morem nič povedat, ker se nisem kaj preveč vozil, ker je tako lepo vreme .... grrrrr :angry:

Še tega ne vem, kdaj se pojavijo kake napake. Napake? :cry: Pa ja ne ... :o

LP, N.

Link to comment
Share on other sites

Zdravo, jaz sem imel suzi600 letnik 99, pa sem bil ful zadovoljen. Nikoli nobenih problemov, ni žrl olja, pa izvrstno se je držal ceste. Zdaj imam RSV mille, pa spet razmišljam o 600 ccm žvarci!

No, edini problem je s servisi; suzuki odar je zanič, ko sem ga imel na servisu ni imel rezervnih delov (svečk in filtrov!!!!), zato sem spomladi čakal 10 dni na redni servis motorja (motor je bil ta čas pri njih!). Modeli so mi potem, ne da bi me vprašali, "popravili" sfrizirane ventile, ko pa sem prevzel motor, mi je pa 20 m od servisa crknil. Prej v letu in pol nikoli! Kot da bi se iz mene norca delali, so mi za OPRAVIČILO dali 10% popust pri naslednjem servisu. Sem bil tako jezen, da sem prodal motor in šel na drugo znamko.

Sedaj po dveh letih pa spet razmišljam o novem gsxru, samo mi je malo čuden s sprednjega konca. Bomo videli...

LP

P.S. Še tole; to je bil moj prvi motor na sploh, pa sem brez pretiravanja z njim lovil stare mačke po zavitih cestah. Toplo priporočam hlače z drsniki, pa na kolena :kva2: ! Ni ga čez ta občutek!!!

Edited by Guleb
Link to comment
Share on other sites

kar se dobrga servisa za suzuki tiče bi ti priporoču uradn servis v žužemberku,štir leta mam že suzukije vedno servisiram na tem servisu in vedno b.p.

666

Link to comment
Share on other sites

@Guleb: hvala za info... kaj pa za el. vbrizg veš kaj?.. 99 ga nima.. kaj pa 2000 ga že ma, al ga še nima?

na kolko km se pa kaj veriga menja? pa zobniki?...

LP

-matej

Edited by CrashOver
Link to comment
Share on other sites

Sjerbus....

Ja tkule je...letnik 2000 ze ima el vbrizg goriva...to 100% drži..mislim pa, nisem sicer prepričan, da so imeli 99 tudi el vbrizg.(98 letnik je zadnji, ki nima fuel injection)..in za 99 letnike je bil problem, ker zadeva ni bila se tko dodelana kot more bit, so se kvarili...potem v letu 2000, je prišlo do revolucinarne spremembe dizajna in popravkov na vbrizgu...in suzuki od leta 2000-2003 je zame osebno eden najlepših dizajnov sportnih motorjev in tudi drugace je motor odlicen....Mene bi mel GSX-750R....ihaaaaaaaaaaaaaa..pa na kolen...140 konjičev, pa ena boga kilaža..bejbi lets shejkeeee...aja pa se to....podatek na testu sportnih motorjem v Jerezu (2003), je suzuki GSXR-750 tekmoval v klasi 1000 in pri tem zsedel drugo mesto takoj za Aprillio Mille R....aja..Ducati 999 (da nebi o primerjavi cen) in Honda VTR-SP02...nista mela za burek

Link to comment
Share on other sites

kar se dobrga servisa za suzuki tiče bi ti priporoču uradn servis v žužemberku,štir leta mam že suzukije vedno servisiram na tem servisu in vedno b.p.

666

Tudi jaz vedno vozil tja in vedno brez pripomb.

Link to comment
Share on other sites

@Guleb: hvala za info... kaj pa za el. vbrizg veš kaj?.. 99 ga nima.. kaj pa 2000 ga že ma, al ga še nima?

na kolko km se pa kaj veriga menja? pa zobniki?...

LP

-matej

Zdravo, leta 2000 je el vbrizg dobil gsxr1000, 600 in 750 pa sta prišla kot modelno leto 2001. Jaz sem motor prodal z 28.000 kilometri, pa še ni bilo potrebe po menjavi zobnikov, niti verige. No, tam okrog 30 bi bilo sicer pametno menjat. Sem se pa spomnil, da je na servisu govoril nekaj okoli napenjalca? verige ali nekaj podobnega. Tega naj bi se že slišalo v prostem teku, nekje pri levem kolenu (ko si na motorju).

Je pa večji (dražji!) servis pri 25k km; nastavitev ventilov, pa zamenjava tesnil. Mislim da je bil servis okoli 50 tisoč.

Pa še gume; jaz sem imel Dunlop 207, spredaj mehkejšo (RR) zadaj navadno.

Aja, pa ne pozabi, da zraven dobiš še pokrov sedeža. Ko ga kupuješ si prej poglej na netu slike; boš hitro opazil "predelave" oziroma neoriginalne dele (nalepke). Sprednja strehica je pa karbon look.

Pa veliko sreče!

Link to comment
Share on other sites

Ja tkule je...letnik 2000 ze ima el vbrizg goriva...to 100% drži..mislim pa, nisem sicer prepričan, da so imeli 99 tudi el vbrizg.(98 letnik je zadnji, ki nima fuel injection)..in za 99 letnike je bil problem, ker zadeva ni bila se tko dodelana kot more bit, so se kvarili...potem v letu 2000, je prišlo do revolucinarne spremembe dizajna in popravkov na vbrizgu...

Zdravo, letniki do 98 so bili res malo problematični (spoznaš jih po napisu SRAD - Suzuki RamAir Direkt na riti), 99-00 je bil pa ozdravljen teh otroških bolezni. Na testu rabljenih motorjev (Motorrad) je tako letnik 99-00 Geheim Tipp (skriti adut), vreden nakupa!

2001 je prišel nov in se strinjam s teboj; to je eden izmed najlepših dizajnov. So mu pa podaljšali prestavna razmerja, zato ga je "stari" posekal v prožnosti.

LP

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Zdravo, a je že kdo kje zasledil primerjavo 600-takov? Se mi zdi da so zaradi novih 1000-k po krivici zanemarjani.

Zanima me kakšen test med novim gsxr600 (2004) in ostalo klapo; R6, 600RR, 636.

Kateri bi bil TISTO? Tisto pravo pač...

Lp

Link to comment
Share on other sites

Lepo je slišati malo hvale za svoj motor. Kar se tiče el. vbrizga, v knjižici (owner's manual) piše; Ignition type = El. ignition (CDI) a mislim, da gre tu za način vžiga motorja.

Vplinjači (carburetor) pa so štirje tipa BDSR36 za razliko letnika 2003, ki ima Carburetor: Fuel Injection.

Kaj to pomeni, a je el. vbrizga ali ne probajte razvozlati sami, jaz nimam pojma a si mislim da vendarle ni el. vbrizg.

Zanimivo pa mi je danes svetoval moj serviser glede olja. Že drugo menjavo sem vlil Motulj 300V 100% sintetično olje. Rečeno pa mi je bilo da Suzukiju to najbolje ne paše v kolikor se motor uporablja na cesti in ne na pisti. Namreč pri sintetičnih oljih bi se sklopka obrabljala neprimerno hitreje kot sicer. Poleg tega pa naj bi z navadnim oljem motor tekel bolj gladko in če mašina porablja motulj olje naj navadnega ne bi oz. bi ga vsaj manj žrlo.

No bomo videli kako in kaj.

Link to comment
Share on other sites

Sem se pa spomnil, da je na servisu govoril nekaj okoli napenjalca? verige ali nekaj podobnega. Tega naj bi se že slišalo v prostem teku, nekje pri levem kolenu (ko si na motorju).

S tem je verjetno mislil na verigo pogona odmičnih gredi. Malo mi je čudno, da bi pri teh kilometrih bilo potrebno napenjalec zamenjati, pa sigurno me bo kdo, ki ima z gixerji več izkušenj popravil. Zakaj bi se pa slišala na levi strani pa mi ni jasno, veriga je namreč na desni. Prilagam sliko agregata gsxr 1000,na kateri je ta veriga lepo vidna, obkrožen pa je napenjalec verige.

post-4-1079769097.jpg

Edited by dave the wave
Link to comment
Share on other sites

mislim da je to govora o napenjalcu pogonske verige

:huh: :o :blink: :hmm:

Tisto o sintetičnih in polsintetičnih oljih in SUZUKUJU pa lahko potrdim. :D

Moj je delal veliko lepše s polsintetiko! :OK:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!