Skoči na vsebino

Suzuki GSXR 600


PILY

Priporočene objave

Aja pa ker bencin je najbolši da ga tankam??

95oktanski 98,ali100 oktanski??

Znanec letos kupu GSX-R 600 l.98 okol 34 kkm po števcu. Po dobrem mesecu vožnje mu je počil napenjalec verige, odlomljen del zaštekal verigo odmičnih gredi . . . :slap: . Popravilo blo okol 100 kSIT (novi ventili, napenjalec, veriga . . .)

Torej po možnosti zapel zaupanja vrednemu mehaniku na pregled .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja to sem slišal da je to pri suzukijih hiba...in da rado poči...Zato bi pa rad dal nekam motor servisirat kjer mi bojo dobro naredli in pregledali motor...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšna je razlika med temi motorji oz. točno kaj ima več, manj, boljše . . "ANIVERSARY" :?

Suzuki GSX R 600 2 215 000,00 SIT

Suzuki GSX R 600 X (ANIVERSARY) 2 360 000,00 SIT

Suzuki GSX R 750 2 530 000,00 SIT

Suzuki GSX R 750 X (ANIVERSARY) 2 680 000,00 SIT

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšna je razlika med temi motorji oz. točno kaj ima več, manj, boljše . .  "ANIVERSARY"  :?

Suzuki GSX R 600                          2 215 000,00 SIT

Suzuki GSX R 600 X (ANIVERSARY)        2 360 000,00 SIT

Suzuki GSX R 750                          2 530 000,00 SIT

Suzuki GSX R 750 X (ANIVERSARY)        2 680 000,00 SIT

Special 20th Anniversary colors and graphics, with a numbered Anniversary emblem on upper steering bracket, and a special ignition key.

Black muffler with racing-style endcap and 20th Anniversary logo

GSX-R750-style trapezoidal radiator delivers higher cooling efficiency.

Vortex-grooved brake discs for improved heat dissipation.

Blue-colored drive chain, anodized chain adjuster, and special-colored wind screen complete the bike's unique look.

Racing-style side sliders help protect the bodywork.

Barve so se mi zdi da enake kot na prvem GSXRu :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No kaj ve gdo za kakega dobrega serviserja v bližini mb??

Jaz vozim motor na servis k SIMONU, je pa malo ven iz Dupleka.Zelo vredo mehanik-prej bil mehanik pri moto jeto,drugače me pa pokliči 031/241-639

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnja izvedba GSX 600 R je odlična.

Zanimivo mi je brati poste, kako se nekaterim zdi 600 ccm premalo. :hmm:

Mi nikakor ni jasno zakaj. :? Seveda še nisem probal 1000 ccm istega letnika, vendar tudi nimam želje, ker še svojega s 600 ccm ne morem izkoristiti do konca. Razen seveda na zelo dolgih ravninah, ki pa se jih izogibam. Ta motor, kot vsak SS je narejen za ovinke, kar s pridom izkoriščam. :OK:

Le originalne gume mi dajejo včasih rahel občutek nezaupanja. Ampak, verjetno je to le moj problem. :grim

Drugače pa drsnike na kombinezon in brusit asfalt. :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da ne bom odpiral nove teme sem se odločil, da obudim staro..

Namreč odločil sem se za nakup rabljenega 04 letnika GSX-R 600..

Namen ga imam kupiti konec sezone..

Zanima me samo nekaj stvari kje ga bom dobil najceneje nemčija, slo, italija?

Ima letnik 04 kakšne hibe, oziroma kdo osvetuje ta motor?Imajo ti modeli kakšne probleme al so zanesljivi motorji?

Kako je z supportom v SLO, bo treba v auner po dele, al se jih dobi pri nas?

Potem še ena stvar, kako da ima suzuki izmerjenih najmanj konjev na dynu?

In še to, kako da je eno leto v eni reviji na 1. mestu v 2 reviji pa na zadnjem?

pa naj še kdo reče, da ni lep :OK:

gsx-r600k4_blaahvid_500.jpg

Popravljeno . Popravil typeR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A nebi raje vzel 750 :OK: , ker je ista registracija s tem da imaš več konjev in navora :yes:

Pri 750 mi ne pase cena, ki je kar dosti višja kot pa pri 600, poleg tega pa bo to moj prvi SS motor, prej sem vozil r1150r, ter hard enduro oz cross motorje...Pred 750 imam kar rešpekt.. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da ne bom odpiral nove teme sem se odločil, da obudim staro..

Namreč odločil sem se za nakup rabljenega 04 letnika GSX-R 600..

Namen ga imam kupiti konec sezone..

Zanima me samo nekaj stvari kje ga bom dobil najceneje nemčija, slo, italija?

Ima letnik 04 kakšne hibe, oziroma kdo osvetuje ta motor?Imajo ti modeli kakšne probleme al so zanesljivi motorji?

Kako je z supportom v SLO, bo treba v auner po dele, al se jih dobi pri nas?

Potem še ena stvar, kako da ima suzuki izmerjenih najmanj konjev na dynu?

In še to, kako da je eno leto v eni reviji na 1. mestu v 2 reviji pa na zadnjem?

pa naj še kdo reče, da ni lep  :OK:

1. O GSXRu imaš temo... Lahko bi tudi vanjo tole napisal...

2. Jaz sem bral po tujih forumih izkušnje lastnikov. Ni bilo zaznat kakega večjega odstotka pokvarjenih motorjov kot pri drugih znamkah in modelih...

3. Uvoznik Odar - support slab :D

4. Suzuki ima v primerjavi z 05 mašinami res zelo malo konjev, samo v preformansah, ki so bile pa izmerjene ne zaostaja, kar pomeni da so zmogljivosti agregata še vedno konkurenčne, kljub temu da na papirju ''popuši'' :)

5. Najbrž gledaš teste 04 modela in pa 05 modela. Ker 04 je res zmagoval na večini narejenih testov, za leto 2005 so pa ostali proizvajalci naredili posodobili svoje športnike, katerim pa Suzuki naj nebi bil kos (na testih je zadnji...) Možno je pa tudi da si gledal test pista in test cesta... :hmm: Sicer bi ti moglo pa v testu pisat ne? :)

Ni lep, moj v garaži je lepši :P :grrr

Popravljeno . Popravil jax
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najdražji so v Slo. Že cene novih so (bile?) višje kot v tujini.

Za 04 ni bilo nobenih večjih odpoklicev, popravil, nepravilnosti.

Support je najslabši od vseh znamk. Jaz sem zato prodal GSXRa in ga ne mislim kupiti nikoli več. Vsaj ne dokler bo Odar zastopnik.

Konji so stvar interpretacije. Če pogledaš meritve, so vse krivulje tam tam, le GSXRu se proti koncu krivulja zalomi. Tu govorim samo o vrhu pred rdečim poljem, ki ga večinoma nikoli ne (iz)koristiš na navadnih cestah. Zato tudi podobne zmogljivosti med vsemi šestotaki.

Kot je napisal JAX je bil med 04 letniki najboljši. 05 pa je ostal zadaj. Za na stezo je premehak in ne daje tako dobrega občutka kot ostali trije. Za cesten ovinke pa je idealen, ker lepo požira neravnine, je bolj udoben (ergonomija) in omogoča tudi daljše ture.

Lepota je pa spet subjektivna :-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Kaj bi bilo to narobe motor na mestu lepo laufa...ko pa se peljem pa ga hočem pritisnit pa začne trokirat in cukat sploh ne dobi obratov...pa tud če stoji na mestu če mu dam gas gre lepo nič nena trokira... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj bi bilo to narobe motor na mestu lepo laufa...ko pa se peljem pa ga hočem pritisnit pa začne trokirat in cukat sploh ne dobi obratov...pa tud če stoji na mestu če mu dam gas gre lepo nič nena trokira... :hmm:

Če nisi usposobljen sam popravljat, pojdi do svojga serviserja ... sicer pa je fajn svečke prečekirat in spucat, lajtunge preverit, v končni fazi frgazerje pa to ... aja, pa zračni filter spucat itd ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
  • 3 mesecev pozneje...

Evo nas voznike "novega" gsx-r-ja

Sm malo mlajši, pa sm nov na motorju, tako da ti nemorem nevem kake nasvete dat..Motor imam le 1 mesec..

Motor je pa kot nov 2004 letnik z nekaj predelavami..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moji vtisi....

Več kot sem pričakoval, pa čeprav so bila pričakovanja velika. :OK:

Originalen motorček mi nudi ogromno. Čeprav je vzmetenje na prvi vtis zelooo mehko, ga je izredno lahko vozit. Edina meni slaba lastnost je originalna prednja guma BT014 al neki takega. Me niti ne zanima več, ker mi je dala vetra. Mogoče imam tak način vožnje, da je ta guma večkrat skoraj "izgubila oprijem" v ovinku. Izgleda pa nekako tako, da prednje kolo na nek način izgubi oprijem in začne drseti. Če se ne ustrašiš ter ne trzneš ali narediš kakšen neprimeren gib (jaz sem prvič zmrznil od straha) prednje kolo zopet prime in nadaljuješ zavoj (seveda po zunanjem delu ovinka) :blink: . Kolega ni imel te sreče z enakim motorjem, z originalno prednjo gumo in je moral kupiti nove plastike. :cry:

To se dogaja vedno ko so gume že dobro segrete in zagotovo ne pregrete. (Nisem tak manijak, da bi jih lahko pregrel) :grrr

Le kdo še potrebuje 1000 ccm, ko pa ta zverinica toliko ponuja? Z mojim znanjem mi noben dodaten konjiček nebi pripomogel k boljši vožnji. GSXR600 je zame več kot dovolj. Le gume in izpuh sem zamenjal. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zamenjal le lonec.

Sedaj ga krasi Akrapovičev.

Vtisi:

Hitreje dobiva obrate, pa tudi zvok je lepši. :OK: Zelo sem zadovoljen. Kar se tiče zmogljivosti, je pa najbolje pogledati teste. Jaz imam občutek, da motor lažje diha in da ima več moči. Mogoče k temu občutku pripomore tudi zvok nad 11.000 obrati, ki mi je tako všeč. :blush:

Kakšne gume imaš pa ti na svoji raketi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!