Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Ice

Luči dodatne, meglenke...

Recommended Posts

Ice

zanima me,ce je ze kdo montiral kaksne dodatne luci (meglenke ali dolge) na motor,kje jih je nabavil in koliko so stale.

razmisljam namrec o montazi ene dolge in ene meglenke.....al neki tazga....nekak tako....

bmw hvala,zate vem.

-------

Injection is nice but I´d rather be blown.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mat

quote:

zanima me,ce je ze kdo montiral kaksne dodatne luci (meglenke ali dolge) na motor,kje jih je nabavil in koliko so stale.

razmisljam namrec o montazi ene dolge in ene meglenke.....al neki tazga....nekak tako....

Prijatelj ima na XJR 1200, dodatne luči, in to tiste z lečami, katere prodajajo za avtomobile. Pravi da se obnese odlično. Majhne so in močne.

mali ali tehničar press

mat

http://vara_mat.tripod.com/

Share this post


Link to post
Share on other sites
.T.

Ice za dodatne dolge luči (ąpic lampe) montiraj od Helle model Micro FF. Velike so toliko kot cigaretna ąkatlica, so pa profesionalne za rally in svetijo kot nore. Jih hočem dati tudi sam gor, ampak tuki pri nas v Sloveniji (na Balkanu) jih ne prodajajo!!!

Če jih boą kje naąel, mi sporoči ceno. Morda te poprosim, da mi jih prineseą v Prekmurje!

Tadej

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

@ strom: vprasanje je bilo za dodatne luci,ne predelavo v ´fighterja.

@ tadej: yep,micro ff poznam.cena enega komada je okoli ATS 700.-

sem tudi pri drugih gledal (PIAA in podobno) in so vse te luci svinjsko drage.zato pa sprasujem,ce ima kdo kaksno varianto.

@ marijan: kombinacija meglenka/dolga luc kot dodatek k serijskemu zarometu je moja zamisel.

-------

Injection is nice but I´d rather be blown.

Share this post


Link to post
Share on other sites
lojzi

quote:

@ marijan: kombinacija meglenka/dolga luc kot dodatek k serijskemu zarometu je moja zamisel.

-------

Injection is nice but I´d rather be blown.

Zamisel je že dobra, samo kaj bo na to zakonodaja ?

Lojzi ma vas rad

Uredil - lojzi on 08/11/2001 08:29:21

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

v AUT je to dovoljeno.preverjeno.samo ne smejo vse tri istocasno goreti (naj ne bi).

-------

Injection is nice but I´d rather be blown.

Share this post


Link to post
Share on other sites
strom

Jah zakonodaja... v AUT vem da ne smejo goreti 3 luči naenkrat... dve ali pa ena.

Pri nas pa ne vem... mislim da je edina omejitev to, da moraš imeti posebej stikalo za vklop/izklop dodatnih luči. (?)

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brrrm

Pri nas sta kot dodatna žarometa dovoljena meglenka in nezasenčena (dolga) luč.

Meglenka lahko gori le takrat ko gori pozicijska luč ali pa zasenčena luč, pri nezasenčenem snopu pa mora ugasniti, prav tako ne sme goreti sama (brez pozicijskih luči).

Dodatna dolga luč lahko gori samo takrat, ko gori dolga luč v glavnem žarometu.

Poleg tega lahko meglenka gori le v pogojih zmanjšane vidljivsti, ki so definirani. Za uporabo dolge luči pa tudi približno vemo kdaj in kako.

Brrrm

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

moja ideja je nekako montirati meglenko (ali dve) pod oklepom na spodnji kriz,da so v smeri vilic v voznji po ovinkih,ergo,da so ovinki bolj osvetlljeni.zato bi morale biti malo bolj ploscate (hella in piaa imata taksne).

-------

Injection is nice but I´d rather be blown.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sanda7

Pozanimaj se pri Smodišu on prodaja ene full močne luči setijo za popizdit kar mal preveč.Fant ma poleg velike glavne luči ob strani še te dve meglenke ki svetijo tako da sredinske skor ni videti.Kot reflektor na stadijonu.

sanda

Share this post


Link to post
Share on other sites
klimbra

quote:

Pri nas sta kot dodatna žarometa dovoljena meglenka in nezasenčena (dolga) luč.

Meglenka lahko gori le takrat ko gori pozicijska luč ali pa zasenčena luč, pri nezasenčenem snopu pa mora ugasniti, prav tako ne sme goreti sama (brez pozicijskih luči).

Dodatna dolga luč lahko gori samo takrat, ko gori dolga luč v glavnem žarometu.

Poleg tega lahko meglenka gori le v pogojih zmanjšane vidljivsti, ki so definirani. Za uporabo dolge luči pa tudi približno vemo kdaj in kako.

Brrrm

IZ TEGA SLEDI:(lastne izkušnje)

tehnični pregled:gospod...špic lampe pa niso homologirane na tem motorju

gospod...tele špic lampe vam pa narobe svetjo

policaj pred bifejem na trnovski benz.:posluš kolega..pa ti veš d se podnev ne smeš vozt z pržganimi špic lampami????????JA VEM.....

Klimbra....samozavest serijsko

Share this post


Link to post
Share on other sites
pero

Ej dodatne luči ja aj!Zima je še dolga in v tem času sigurno pride na vrsto tudi svetlobna izboljšava na moji transalpki!Meglenkice bom montiral na stranske zaščite motorja!Sem najdu ene v italiji( www.motoracing.it) k so bile simpatično majhne in poceni (samo 10k sit par),je pa vprašanje kako ta mali vrag deluje!Montiral jih bom zato ker nisem zadovoljen z delovanjem dolge luči saj ko se peljeva dva lahko vidiva vse zvezde na nebu!

Ali kdo ve če bi bilo mogoče združiti kratko in dolgo luč brez posledic za parabolo glavnega žarometa(temperatura)??Rad bi da bi ob delovanju dolge luči delovala tudi kratka(tako kot pri blendanju)!!SERVISER MI JE TA POSEG ODSVETOVAL-KAJ PA VI?!

Že vnaprej hvala za nasvete!!

Lp PERO

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brrrm

Ne samo parabola. Tudi žarnica. V bučki žarnice se ti bo sproščala skoraj dvojna količina toplotne energije. Jih boš moral pogosto menjati.

Brrrm

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

quote:

Montiral jih bom zato ker nisem zadovoljen z delovanjem dolge luči saj ko se peljeva dva lahko vidiva vse zvezde na nebu!

naravnaj,kam naj sveti luc.ce vidis zvezde,ko se peljeta dva,potem ti sije previsoko."spusti" ga nizje et voila...cesta spet vidna.

-------

Injection is nice but I´d rather be blown.

Share this post


Link to post
Share on other sites
.T.

quote:

Montiral jih bom zato ker nisem zadovoljen z delovanjem dolge luči saj ko se peljeva dva lahko vidiva vse zvezde na nebu!

Zadnji amortizer nastavi bolj na trdo. S tem ko moą ąponal amortizer, se ti bo zadnj del motorja bolj dvignil.

Tadej

Share this post


Link to post
Share on other sites
.T.

Če pa hočeą ponoči dobro videti pa ne montiraj meglenk ampak ąpic lampe.

Meglenke svetijo pribliľno 35 metrov razprąeno, ąpic lampa pa do 200 metrov v daljino - usmerjeno. ©pic lampe in megleke so si na zunaj podobne. Razlikujejo se pa po obliki parabole, ki pa jo od zunaj ne moreą videti.

Tadej

Share this post


Link to post
Share on other sites
.T.

quote:

rad bi predvsem videl v ovinkih ponoci.dolga luc na banditu je itak zelo solidna.zato meglenke.

-------

Injection is nice but I´d rather be blown.

AHA, ne vidią notranjega dela ovinka, ko polagaą. Isto se dogaja meni. Pol so pa res meglenke najbolj primerne.

Tadej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
.T.

quote:

tadej razloľi malo o ąpic lampah- katere.

lp marijan

Ne vem kje ste mene najdli za razlagat, k se bolj mal spoznam na ątrom.

Enkrat sem bral teste od ąpic lamp in med najboljąimi (glede na velikost)so bile MikroFF od Helle. Sem jih zasledil v katalogu ampak se jih pri nas ni alo kupiti. Pač ne izvaľajo na Balkan, pa čeprav za Hello delajo v Lubljanskem Saturnusu.

Vem pa, da jih moraą dati zvezati h kakemu profesionalcu. Poznam tipe, ki so na čoperje montirali ąpic lampe in so jih priklopli (zvezali) na ľico za dolgo luč, zamenali varovalko, ki je začela pregorevat, ... Pol jim je pa releje in stikala scvrlo in so si naredili ąkode!

Tadej

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brrrm

Vezava nobene dodatne luči ni neka velika stvar.

Iz posebnega stikala ali pa iz že obstoječega stikala napelješ krmilno napetost v relejsko stikalo in dvod krmilnega toka na maso motorja na drugi strani, skozi druga dva priključka pa napelješ dovod pogonskega toka iz regulatorja napetosti v relejsko stikalo in iz še preostalega priključka relejskega stikala na porabnika (dodatno luč) in iz te luči na maso motorja, če ni to že kar ohišje luči.

Krmilni tok releja je tako majhen, da ne poškoduje obstoječe napeljave in naprav.

Brrrm

Share this post


Link to post
Share on other sites
pero

Ja pol bo treba pa res še mal dodelat tole moje znanje na temo špitz lamp in meglenk!V glavnem pa je problem mojega zvezdogleda v tem da tiste umesne varjante ne najdem saj ko se vozim sam loh gledam zajce ob cesti sam pol pa še en gor pa smo že v opazovalnici zvezd(pa sej ne rečem da je slabo -vsaj ne takrat ko je z mano moja mala!!)Neki bo treba ukrent-ampak lučke bi pa poleg vsega tud dobr zgledale!Ane?

Amortizer je tudi za preizkusit(bom upošteval fiš.......Tadejev nasvet!!Po preizkusu vas obvestim kako se stvari obnesejo!!!

Lp Pero

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

pero,vsedi se na motor,naravnaj amortizer na tisto nastavitev,s katero se najveckrat vozis in k AMSZ na naravnanje zarometa (visina in stranski odklon zarka).

-------

Injection is nice but I´d rather be blown.

Share this post


Link to post
Share on other sites
klimbra

Jaz sem špic lampe lepo kupil v Saturnusovi tovarniški prodajalni,bile so v celoti kromane in so prav prijetno izgledale na VN-ju.Sam sitnosti sem pa vseeno imel na registraciji.

PS:zmontiral mi jih je en avtoelektričar v tacnu...tam kjer je motoklinika...neka bivša fabrika.Vse je bilo BP....pa nobene varovalke niso crkvale.

Klimbra....DAZED AND CONFUSED

Share this post


Link to post
Share on other sites
Denny

zanima me, da bi prevezal sedanjo dolgo luč še na drugo, torej moč bi se povečala

iz 60W na 120W. A je potreben rele, a lahko kar direktno vežem preko obstoječega stikala?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jurij

Če se ne motim, so vse luči vezane preko relejev na mikrostikala. ker so mikro jih je enostavno skurit (že z žmigavcem). mogoče se pa motim. Jaz imam vse vezano preko relejev.

Da nadaljujem-če imaš že eno luč, je po vsej verjetnosti že vezana preko releja in če dodaš še eno-dve luči, jih lahko vežeš zaporedno. Ampak vseeno kakega električarja vpraš in naj na licu mesta pogleda(oz. mu pokaži tehnično knjižico, kjer so verjetno sheme narisane).

oz. počakaj še malo, da ti kak večji expert odgovori. :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • DAMI34
      mislim, da ga novi šmugler ne bo tako hitro prodal. Je pa res, da so modeli, ki bodo hitro šli v prodajo in modeli, kjer je manj zanimanja.  Z800 ne prodaš tako hitro. jebat ga, sej sem par dni prej tule zapisal, da prodajam, pa se ni nihče oglasil. Da, vsi moji gredo "žal" pod ceno, ker običajno prodajam tako kot si zamislim, neko minimalno cifro, ki jo hočem zanj. Matematika je preprosta, nov je bil 8500 + popust (ga ne povem  ) v treh letih sem zgubil točno toliko kot sem zapisal in prevozil 20kkm. Sedaj mi pa pokaži moped ki v treh letih in 20 jurjih prevoženih kmjev izgubi "samo" dva jurja. Če bi ga obdržal bi moral menjati gume in narediti servis olje filtri sveče (ekola 500€ vse skupaj) Je pa bil brez praske.
    • XTR
      Dal si ga pod ceno pa obračaj kakor želiš. Šmuglar ga ne bi vzel, če ne bi videl zaslužka. Tisti v KK ima na okvirju in izpuhu minimalne praske, na plastiki pod tankom pa malo večje....  Nič kritičnega,  ampak preveč za nastavljeno ceno (videl v živo). Si ga pa vsaj hitro prodal in ne "prodajal". 6500 bi ti jaz dal zanj.. 
    • DAMI34
      Kaj pa če bi dal not mal čistila, pa mivko, al pa pralni prašek nalil vodo in zmučkal? Saj veš kako se pere flaše z vinsko usedlino  
    • DAMI34
      tema CBR90rr že obstaja ne rabiš odpirat nove. Tule ti bo kdo znal pomagat. Isto vprašanje lahko postaviš tudi tule: https://motosvet.com/tabla/topic/40581-sam-svoj-mehanik-vse-mogoče-okoli-šraufanja/
    • ligenjček
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!