Jump to content

Recommended Posts

Posted

zanima me,ce je ze kdo montiral kaksne dodatne luci (meglenke ali dolge) na motor,kje jih je nabavil in koliko so stale.

razmisljam namrec o montazi ene dolge in ene meglenke.....al neki tazga....nekak tako....

bmw hvala,zate vem.

-------

Injection is nice but I´d rather be blown.

Posted

quote:

zanima me,ce je ze kdo montiral kaksne dodatne luci (meglenke ali dolge) na motor,kje jih je nabavil in koliko so stale.

razmisljam namrec o montazi ene dolge in ene meglenke.....al neki tazga....nekak tako....

Prijatelj ima na XJR 1200, dodatne luči, in to tiste z lečami, katere prodajajo za avtomobile. Pravi da se obnese odlično. Majhne so in močne.

mali ali tehničar press

mat

http://vara_mat.tripod.com/

Posted

Ice za dodatne dolge luči (ąpic lampe) montiraj od Helle model Micro FF. Velike so toliko kot cigaretna ąkatlica, so pa profesionalne za rally in svetijo kot nore. Jih hočem dati tudi sam gor, ampak tuki pri nas v Sloveniji (na Balkanu) jih ne prodajajo!!!

Če jih boą kje naąel, mi sporoči ceno. Morda te poprosim, da mi jih prineseą v Prekmurje!

Tadej

Posted

@ strom: vprasanje je bilo za dodatne luci,ne predelavo v ´fighterja.

@ tadej: yep,micro ff poznam.cena enega komada je okoli ATS 700.-

sem tudi pri drugih gledal (PIAA in podobno) in so vse te luci svinjsko drage.zato pa sprasujem,ce ima kdo kaksno varianto.

@ marijan: kombinacija meglenka/dolga luc kot dodatek k serijskemu zarometu je moja zamisel.

-------

Injection is nice but I´d rather be blown.

Posted

quote:

@ marijan: kombinacija meglenka/dolga luc kot dodatek k serijskemu zarometu je moja zamisel.

-------

Injection is nice but I´d rather be blown.

Zamisel je že dobra, samo kaj bo na to zakonodaja ?

Lojzi ma vas rad

Uredil - lojzi on 08/11/2001 08:29:21

Posted

v AUT je to dovoljeno.preverjeno.samo ne smejo vse tri istocasno goreti (naj ne bi).

-------

Injection is nice but I´d rather be blown.

Posted

male lučke bi bile kr srčkane-ko jih pa prižgeš pa ko podnevi

Posted

Jah zakonodaja... v AUT vem da ne smejo goreti 3 luči naenkrat... dve ali pa ena.

Pri nas pa ne vem... mislim da je edina omejitev to, da moraš imeti posebej stikalo za vklop/izklop dodatnih luči. (?)

LP

Posted

Pri nas sta kot dodatna žarometa dovoljena meglenka in nezasenčena (dolga) luč.

Meglenka lahko gori le takrat ko gori pozicijska luč ali pa zasenčena luč, pri nezasenčenem snopu pa mora ugasniti, prav tako ne sme goreti sama (brez pozicijskih luči).

Dodatna dolga luč lahko gori samo takrat, ko gori dolga luč v glavnem žarometu.

Poleg tega lahko meglenka gori le v pogojih zmanjšane vidljivsti, ki so definirani. Za uporabo dolge luči pa tudi približno vemo kdaj in kako.

Brrrm

Posted

moja ideja je nekako montirati meglenko (ali dve) pod oklepom na spodnji kriz,da so v smeri vilic v voznji po ovinkih,ergo,da so ovinki bolj osvetlljeni.zato bi morale biti malo bolj ploscate (hella in piaa imata taksne).

-------

Injection is nice but I´d rather be blown.

Posted

Pozanimaj se pri Smodišu on prodaja ene full močne luči setijo za popizdit kar mal preveč.Fant ma poleg velike glavne luči ob strani še te dve meglenke ki svetijo tako da sredinske skor ni videti.Kot reflektor na stadijonu.

sanda

Posted

quote:

Pri nas sta kot dodatna žarometa dovoljena meglenka in nezasenčena (dolga) luč.

Meglenka lahko gori le takrat ko gori pozicijska luč ali pa zasenčena luč, pri nezasenčenem snopu pa mora ugasniti, prav tako ne sme goreti sama (brez pozicijskih luči).

Dodatna dolga luč lahko gori samo takrat, ko gori dolga luč v glavnem žarometu.

Poleg tega lahko meglenka gori le v pogojih zmanjšane vidljivsti, ki so definirani. Za uporabo dolge luči pa tudi približno vemo kdaj in kako.

Brrrm

IZ TEGA SLEDI:(lastne izkušnje)

tehnični pregled:gospod...špic lampe pa niso homologirane na tem motorju

gospod...tele špic lampe vam pa narobe svetjo

policaj pred bifejem na trnovski benz.:posluš kolega..pa ti veš d se podnev ne smeš vozt z pržganimi špic lampami????????JA VEM.....

Klimbra....samozavest serijsko

Posted

Ej dodatne luči ja aj!Zima je še dolga in v tem času sigurno pride na vrsto tudi svetlobna izboljšava na moji transalpki!Meglenkice bom montiral na stranske zaščite motorja!Sem najdu ene v italiji( www.motoracing.it) k so bile simpatično majhne in poceni (samo 10k sit par),je pa vprašanje kako ta mali vrag deluje!Montiral jih bom zato ker nisem zadovoljen z delovanjem dolge luči saj ko se peljeva dva lahko vidiva vse zvezde na nebu!

Ali kdo ve če bi bilo mogoče združiti kratko in dolgo luč brez posledic za parabolo glavnega žarometa(temperatura)??Rad bi da bi ob delovanju dolge luči delovala tudi kratka(tako kot pri blendanju)!!SERVISER MI JE TA POSEG ODSVETOVAL-KAJ PA VI?!

Že vnaprej hvala za nasvete!!

Lp PERO

Posted

Ne samo parabola. Tudi žarnica. V bučki žarnice se ti bo sproščala skoraj dvojna količina toplotne energije. Jih boš moral pogosto menjati.

Brrrm

Posted

quote:

Montiral jih bom zato ker nisem zadovoljen z delovanjem dolge luči saj ko se peljeva dva lahko vidiva vse zvezde na nebu!

naravnaj,kam naj sveti luc.ce vidis zvezde,ko se peljeta dva,potem ti sije previsoko."spusti" ga nizje et voila...cesta spet vidna.

-------

Injection is nice but I´d rather be blown.

Posted

quote:

Montiral jih bom zato ker nisem zadovoljen z delovanjem dolge luči saj ko se peljeva dva lahko vidiva vse zvezde na nebu!

Zadnji amortizer nastavi bolj na trdo. S tem ko moą ąponal amortizer, se ti bo zadnj del motorja bolj dvignil.

Tadej

Posted

Če pa hočeą ponoči dobro videti pa ne montiraj meglenk ampak ąpic lampe.

Meglenke svetijo pribliľno 35 metrov razprąeno, ąpic lampa pa do 200 metrov v daljino - usmerjeno. ©pic lampe in megleke so si na zunaj podobne. Razlikujejo se pa po obliki parabole, ki pa jo od zunaj ne moreą videti.

Tadej

Posted

quote:

rad bi predvsem videl v ovinkih ponoci.dolga luc na banditu je itak zelo solidna.zato meglenke.

-------

Injection is nice but I´d rather be blown.

AHA, ne vidią notranjega dela ovinka, ko polagaą. Isto se dogaja meni. Pol so pa res meglenke najbolj primerne.

Tadej.

Posted

quote:

tadej razloľi malo o ąpic lampah- katere.

lp marijan

Ne vem kje ste mene najdli za razlagat, k se bolj mal spoznam na ątrom.

Enkrat sem bral teste od ąpic lamp in med najboljąimi (glede na velikost)so bile MikroFF od Helle. Sem jih zasledil v katalogu ampak se jih pri nas ni alo kupiti. Pač ne izvaľajo na Balkan, pa čeprav za Hello delajo v Lubljanskem Saturnusu.

Vem pa, da jih moraą dati zvezati h kakemu profesionalcu. Poznam tipe, ki so na čoperje montirali ąpic lampe in so jih priklopli (zvezali) na ľico za dolgo luč, zamenali varovalko, ki je začela pregorevat, ... Pol jim je pa releje in stikala scvrlo in so si naredili ąkode!

Tadej

Posted

Vezava nobene dodatne luči ni neka velika stvar.

Iz posebnega stikala ali pa iz že obstoječega stikala napelješ krmilno napetost v relejsko stikalo in dvod krmilnega toka na maso motorja na drugi strani, skozi druga dva priključka pa napelješ dovod pogonskega toka iz regulatorja napetosti v relejsko stikalo in iz še preostalega priključka relejskega stikala na porabnika (dodatno luč) in iz te luči na maso motorja, če ni to že kar ohišje luči.

Krmilni tok releja je tako majhen, da ne poškoduje obstoječe napeljave in naprav.

Brrrm

Posted

Ja pol bo treba pa res še mal dodelat tole moje znanje na temo špitz lamp in meglenk!V glavnem pa je problem mojega zvezdogleda v tem da tiste umesne varjante ne najdem saj ko se vozim sam loh gledam zajce ob cesti sam pol pa še en gor pa smo že v opazovalnici zvezd(pa sej ne rečem da je slabo -vsaj ne takrat ko je z mano moja mala!!)Neki bo treba ukrent-ampak lučke bi pa poleg vsega tud dobr zgledale!Ane?

Amortizer je tudi za preizkusit(bom upošteval fiš.......Tadejev nasvet!!Po preizkusu vas obvestim kako se stvari obnesejo!!!

Lp Pero

Posted

pero,vsedi se na motor,naravnaj amortizer na tisto nastavitev,s katero se najveckrat vozis in k AMSZ na naravnanje zarometa (visina in stranski odklon zarka).

-------

Injection is nice but I´d rather be blown.

Posted

Jaz sem špic lampe lepo kupil v Saturnusovi tovarniški prodajalni,bile so v celoti kromane in so prav prijetno izgledale na VN-ju.Sam sitnosti sem pa vseeno imel na registraciji.

PS:zmontiral mi jih je en avtoelektričar v tacnu...tam kjer je motoklinika...neka bivša fabrika.Vse je bilo BP....pa nobene varovalke niso crkvale.

Klimbra....DAZED AND CONFUSED

  • 2 years later...
Posted

zanima me, da bi prevezal sedanjo dolgo luč še na drugo, torej moč bi se povečala

iz 60W na 120W. A je potreben rele, a lahko kar direktno vežem preko obstoječega stikala?

Posted

Če se ne motim, so vse luči vezane preko relejev na mikrostikala. ker so mikro jih je enostavno skurit (že z žmigavcem). mogoče se pa motim. Jaz imam vse vezano preko relejev.

Da nadaljujem-če imaš že eno luč, je po vsej verjetnosti že vezana preko releja in če dodaš še eno-dve luči, jih lahko vežeš zaporedno. Ampak vseeno kakega električarja vpraš in naj na licu mesta pogleda(oz. mu pokaži tehnično knjižico, kjer so verjetno sheme narisane).

oz. počakaj še malo, da ti kak večji expert odgovori. :unsure:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!