Skoči na vsebino

Luči dodatne, meglenke...


Ice

Priporočene objave

če dodaš še eno-dve luči, jih lahko vežeš zaporedno.

si mislu vzporedno ... ker zaporedno bodo samo brlele, razen če dobiš 6 voltne žarnice ... .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja,no obe oz. 3 na en kabl. :huh: jest mam od mize luč, pa mam notr konektor za še par kablov prklopt (čaka na 2 stranski luči :D ), sam zdej ni penez... :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 9 mesecev pozneje...

Na motor bi zmontiral dva dodatna kratka žarometa oziroma dve pozicijski luči moči 15W - predvsem zaradi boljše vidnosti (motor ni več videti samo kot svetleča pika, ampak kot kres :) )

Kje v Sloveniji to prodajajo in predvsem kako je s trenutno zakonodajo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Legally dodatnih kratkih luči ne smeš montirat. Ne moreš pa jih, ker jih ne boš dobil. Dobil boš "štuc" dolge lampe s po 35 w najmanj, ki pa jih moraš uradno zvezati tako, da gorijo le ob prižgani dolgi luči. Lahko montiraš tudi meglenke.

Za individualno off legal uporabo si nabavi šaltarček nekje na dostopnem mestu. Bodi toliko prijazen do drugih in luči nastavi tako, da bodo svetile še krajše kot kratka luč.

Ceco

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej s kratkimi lučmi ne bo nič, niso legalne pa še na trgu jih ni :friend1: . Sem še prebrskal po knjigah in povsod piše le o dodatnih meglenkah, dolgih lučeh in gabaritnh svetilkah.

Ker želim biti legalno bolj viden podnevi, verjetno ostanejo le še gabaritne luči, pa še v teh je verjetno max. moč 5 ali 10W, kar je za sončen dan malo več kot nič.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BTW, svetilnost žarnice se močno poveča, če je na njej res napetost, ki jo daje generator - ta je običajno nad 14 voltov. Če je tok speljan preko vseh stikal, konektorjev in dolgih tankih žic, je padec napetosti na vsej krami tudi 1,5 volta (lastne izkušnje). Procentualni padec svetilnosti je dosti večji kot procentulalni padec napetosti. Z vgradnjo debele žice (6mm2) in relejev je na žarnici praktično napetost generatorja in potem dan zasije v noč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

nedavne slabe izkužnje z vožnjo ponoči in dogodki v neosvetljenih predorih v BiH so me napeljale k razmišljanju o montaži dveh dodatnih manjših žarometov

v stilu o O o

zanima me:

1.) sistem priključitve (ali na kratke ali na dolge luči ali posebno stikalo)

2.) kako pogubno to vpliva na akumulator in

3.) ali ima kdo izkušnje s tovrstnimi predelavami?

grazias puno

Popravljeno . Popravil Špilferderber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na mojem prejšnjem BMW-ju sem imel montirane "meglenke", na posebno stikalo in preko releja, samo s kratkimi lučmi.

Dodatno sem naredil prevezavo z dodatnim klecnim stikalom, da so se prižgale ob blendanju za pozdravljanje.

Z aku nisem opazil težav, ker nisem nikoli dolgo vozil z njimi.

Mislim, da so lahko dodatne luči montirane skupaj s kratkimi lučmi, vendar morajo imeti možnost izklopa !

:?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dodatne žaromete lahko montiraš vendar moraš vstaviti tudi "vmesnik", ki bo ostrezno porazdelil štrom, kajti na motor boš naštimal dodatne porabnike kar vsekakor vpliva na elektro tokokrog. ZAdevo poznajo in ustrezno rešijo vsi avtoelektričarji....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meglenke imajo kratek domet, mislim da bi bila boljša varijanta ''špic lampe'', velikost kot meglenke, domet še enkrat daljši.

Najbolje, da bi jih priklopil na svoje stikalo, da obremenjuješ akumulator samo občasno, ko res potrebuješ.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Legalne dodatne luči so lahko:

-meglenke, ki lahko svetijo hkrati s pozicijsko ali z zasenčeno lučjo, ob dolgi luči morajo ugasniti

-dolge luči, ki lahko gorijo le takrat, kot originalna nezasenčena luč.

Vse ostalo je izven zakona.

Za meglenke se ve. Ob zmanjšani vidljivosti: močan dež, megla.

Za dolge luči se ve. Ko ni pred teboj vozila v tvoji smeri ali nasproti najmanj 150 m (se mi zdi, to z metri).

Moja krava ima meglenke serijsko vgrajene. Ker ne štrlijo ven, v bistvu nihče ne ve, da so meglenke in da ne bi smele goreti. Ker moji meglenki gorita stalno podnevi in ponoči, ob vidljivosti in nevidnosti.

Akumulator bo preživel, če je alternator dovolj močan.

Predelava, oziroma dodelava ni nobena težava, to so vse zadeve na nivoju kit. Če kupiš pameten kit, je vse notri in še navodilo zraven.

Ne vem, ali si kaj razmišljal o tisti rudarski lučki na čeladi. Z lučmi oOo in še tistim o na glavi, bi zgledal kot kakšna ameriška dieselska transkontinentalna lokomotiva.

:P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, ali si kaj razmišljal o tisti rudarski lučki na čeladi. Z lučmi oOo in še tistim o na glavi, bi zgledal kot kakšna ameriška dieselska transkontinentalna lokomotiva.

:P

potem bo treba še hupo menjat pa malo ojačat kilažo :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nekaj takega...

post-685-1120217156_thumb.jpg

post-685-1120217193_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Špilferderber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ene bolj znanih takih dodatnih luči so svetilke PIAA. PIAA je že kar sinonim za te male dodeatne luči. Poglej si tu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hella verjetno tudi... :hmm:

malce gledam po netu in vidim, da so € kar hudi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda. Za 5000 tolarjev, kot si ti pripravljen investirati, ne boš dobil nič pametnega. Morda tisto, za na glavo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pojdi na kak ameriški bmwjevski forum.

Oni, čez veliko vodo, so na dodatne luči še posebej mahnjeni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pojdi na kak ameriški bmwjevski forum.

Oni, čez veliko vodo, so na dodatne luči še posebej mahnjeni.

opazil na http://www.r1150r.net

ah, malce več kot 5000 sitnih bomo že dali, ampak ko sem na touratechu gledal lampe za 250 evropskih po kosu, sem pa videl, da zadeva nima pokrova (oz. dna)..

še nekaj teksta avtorja zgornje osvetljene Modrine (Dallara, r1150r.net):

Lights, camera, action...

Well, sort of, anyway.

In preparation for my planned-for cross-country trek to the US MotoGP at Laguna Seca next month I have been fiddling with adding all sorts of long distance goodies. It has taken me literally months to plan these mods out, but fortunately the pre-planning paid off and the installation was almost painless, though time consuming.

Here are some of the results...

First, a view from the front showing the mounts we fabbed up to mount the PIAA 1100x driving lights. I didn't like the way the RCU mounts positioned the lights, nor the way they looked mounted, so I decided to make up some different ones. The RCU mount is shown for reference. I also never liked the PIAA's cheesey plastic mount base, so I managed to score some Micatech aluminum ones before they sold out of them, so they are shown for reference on the bench, too...

http://r1150r.smugmug.com/gallery/580458/1/25425717

Next pic shows the PIAA's mounted, along with the Hella Micro DE foglights, from the front of the machine. The Hella Micro DE foglights only function on low beam, and the PIAA's only function in conjunction with the high beam...

Popravljeno . Popravil Špilferderber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://www.r1150r.org/board/viewtopic.php?...&highlight=piaa

pa še ena ideja: post-685-1120220772_thumb.jpg

kako je pa kaj s PIAA v Sloveniji in bližnji MIHA okolici (Madžarska, Italija, Hrvaška, Avstrija)?

Popravljeno . Popravil Špilferderber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ze dve leti strasim naokoli z meglenkami, kupljenimi za 15eur, vezanimi na dolge luci......Vmes sem dal se stikalo za izklop po potrebi in rele.....

Meglenkam sem tudi odstranil koscek pleha v notranjosti, tako da svetijo maksimalno v sirino in visino....Stvar se super obnese predvsem v ovinkih, kjer izginejo temni koti, ko si v nagibu in na cestah ko je ob straneh gozd, ko vidis tudi 10m okoli ceste, kaj se dogaja....

post-1030-1120231325_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nedavne slabe izkužnje z vožnjo ponoči in dogodki v neosvetljenih predorih v BiH so me napeljale k razmišljanju o montaži dveh dodatnih manjših žarometov

v stilu o O o

zanima me:

1.) sistem priključitve (ali na kratke ali na dolge luči ali posebno stikalo)

2.) kako pogubno to vpliva na akumulator in

3.) ali ima kdo izkušnje s tovrstnimi predelavami?

grazias puno

Motor ima lahko eno ali dve luči iste vrste (več o tem v Tehnični specifikaciji TSV-308, ki je objavljena na spletni strani DRSC). Torej legalni oOo je možen, če sta zunanji luči meglenki, lahko tudi dolgi ali kratki, če boš notranjo dolgo ali kratko izključil.

Sistem priključitve je opisan v TSV-308. Meglenke se morajo vklopiti nedvisno od dolgih ali kratkih.

Alternatorji so običajno dovolj zmogljivi, da dodatne luči med vožnjo ne praznejo akumulatorja. Praznenje je možno pri nizkih vrtjajih motorja. Priporočam meritve.

Vgradil sem dodatni žaromet (dolga/kratka luč) in ga homologiral. Homologacija ni težavna, priložiti sem moral le papirje o homologaciji žarometa. Ameriški običajno niso delani za evropski trg in nimajo evropske homologacije (oznaka E, npr. E1, E26).

Razlika v praksi ni ogromna, je pa opazna, predvsem širina osvetlitve je večja. Večja razlika svetilnosti je bila, ko sem k originalni žarnici speljal tok direkt z alternatorja po debeli kratki žici preko relejev, namesto po originalni tanki in dolgi preko stikala na balanci. Padec napetosti je okoli 1,5 volta manjši.

Če te zanima več, se oglasi, lahko opravim tudi meritve.

TSV_308.pdf

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 let pozneje...

pozdrav vsem. 5 let vozim yam tdm 900, ker se večkrat zjutraj vozim v službo in zvečer domov, bi si zmontiral luči za meglo. ali ima kdo kakšne izkušnje s to zadevo? :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdrav vsem. 5 let vozim yam tdm 900, ker se večkrat zjutraj vozim v službo in zvečer domov, bi si zmontiral luči za meglo. ali ima kdo kakšne izkušnje s to zadevo? :naughty:

Jaz ti jih ne priporočam.Videl neboš nič bolje, boš pa po vsej verjetnosti imel probleme z akumulatorjem(polnenjem).To sem sam imel na Yamahi Virago 750 in če sem dlje vozil z meglenkami ca 1 uro je motor vžgal samo še naporivaje,po parih prerivanjih motorja so bile montirane samo še za okras!!! :headbang:

Ps; priporočam ti montažo xenon(Hid)!!! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!