Skoči na vsebino

Luči dodatne, meglenke...


Ice

Priporočene objave

Si bom kr tole temo sposodu....

namem imam montirati dodatne luči, ogrevane ročke, gps, dodatno vtičnico itd....

Mogoče veste kje dobim tole oz. podobno zadevo pri nas:

http://www.fuzeblock...php?pid=1#board

Hvala

ž

Negasrat s to elektronko (sploh vprašanje,če je vodotesno),za vse to našteto je dovolj dve varovalki po 15A.Lahko pa vse skupaj vežeš preko releya in krmiliš s +15 tokom (kontaktom) in daš samo eno bolj močno varovalko npr. 20-30A

Rele:

85 masa - kabel 0,75 kvadrat

86 +15 tok (kontakt) 0,75

30 + baterija (vmes daš varovalko)npr 20-30 A) kabel 2,5 kvadrat

87 izhod ; ogrevalne ročke (1,5 kvadrat,vtičnica 1,5 kvadrat(GPS),2 x luč =100W po 1,5 kvadrat

Ps. 30A varovalka bo prenesla porabo 360W prej preveri sploh koliko močan je alternator,sicer ti bo podnevi z prižganimi lučmi in vso kramo motor crknil,po vsej verjetnosti nebo spraznilo samo akumulatorja ampak bo uničilo navitje - stator alternatorja ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si bom kr tole temo sposodu....

namem imam montirati dodatne luči, ogrevane ročke, gps, dodatno vtičnico itd....

Mogoče veste kje dobim tole oz. podobno zadevo pri nas:

http://www.fuzeblock...php?pid=1#board

Hvala

Upoštevaj, da imaš (po specifikaciji) samo 600W (42.9V @14V) alternator...

Najbolje, da zmeriš, koliko amperov motor normalno porabi brez dodatkov, da vidiš, koliko A ostane na voljo za dodatke.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na tenere imaš že vse kable za dodatne luči in ogrevane ročke tovarniško napeljane, samo priklopiš.

Za gps pa ni problema maš tudi original vtičnico na armaturi, ali pa direkt na akumulator in varovalko vmes.

Jaz imam tako, brez problemov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na tenere imaš že vse kable za dodatne luči in ogrevane ročke tovarniško napeljane, samo priklopiš.

To vem, ja. Ne vem, pa če lahko oz. kako priklopim neorginalno opremo.

Kaj ti praviš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da brez problema, nabaviš ta prave konektorje ali pa se mal z žicami poigraš.

Če pa ne veš kako, ti pa to kakšen avtoelektričar priklopi 123, saj tudi zraven neoriginalne opreme dobiš vse, kar rabiš za prikop.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
  • 4 mesecev pozneje...

Normalno, da praznijo, to niso ledice ampak po 55W halogenke :) 

Recimo, da glavna luc porabi okoli 50W, dolga pa 60W, sedaj dobis boljsi obcutek, kako vse skupaj ozema tvoj akumulator...

 

Obstajajo led luči, ki dobro svetijo in so precej dražje, hkrati 5x manj pozresne...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovor!

Sem že mislil, da jih imam samo narobe priklopljene, ker sem jih priklopil kar na 12 V vtičnico, po navodilih bi jih moral na ključavnico. Ker tudi, ko ne svetijo rabijo tok, če so priklopljene direkt na akumulator.

 

Potem so te luči bolj za okras kot neko uporabnost, ker tudi ponoči ne svetijo ne vem kaj, v veliko pomoč niso?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

So zelo prakticne ponoci v kombinaciji z dolgo lucjo, saj takrat slabse vidis kaj je blizu motorja. Te lucke, ce jih imas zmontirane ob strani, osvetlujejo blizjo okolico, kjer ponavadi prinori kaka srna, pes, macka... :)

 

Ce jih imas kar na akum. priklopljene, pazi, da ne bos enkarat pozabil, bos kaj hitro primoran porivat motor...Kako varovalko bi lahko vezal vmes, preden gre na + 12V...

 

Ce zelis popravit napeljavo, uporabi rele in veži cez pozicijsko luc, ključavnico, kar ti je lazje, saj ko bos dal kontakt, se bo vklopil tudi rele in sele takrat bodo meglenke delovale...

Popravljeno . Popravil urkoman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovor!

Sem že mislil, da jih imam samo narobe priklopljene, ker sem jih priklopil kar na 12 V vtičnico, po navodilih bi jih moral na ključavnico. Ker tudi, ko ne svetijo rabijo tok, če so priklopljene direkt na akumulator

Jaz sem iz podobnih luči ven vzel halogenke in vgradil 10w led, pa še avtomatski vklop luči z zakasnitvijo.

Popravljeno . Popravil KNNMS
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

. Ker tudi, ko ne svetijo rabijo tok, če so priklopljene direkt na akumulator.

 

Tole pa jaz ne razumem čist dobr. Kako naj bi luči rabile tok če ne svetijo??????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom prilepil shemo vezave, če mi uspe.

V glavnem, nisem strokovnjak na tem področju, luči so vezane na akumulator, dodatno je pa še žička z varovalko in dvema škatlicama, verjetno releja, ki naj bi bila vezana na ključavnico, brez tega luči ne gorijo. To žičko sem sprva priključil na 12 V vtičnico kjer je bila stalno priklopljena. Verjetno je tudi v mirovanju praznilo akumulator, ker je motor že težje vžgal, ko je nekaj časa stal.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Shema vezave:

attachicon.gifgivi.bmp

To je vse ok in ti tale vezava nič ne rabi ob izklopljenem kontaktu oziroma stikalu. Nekaj drugega bo narobe. Če bi žico za kontrolo/vzbujanje releja narobe(direktno na 12V vtičnico) povezal, bi luči stalno svetile.

Mogoče pa si glavno napajanje luči povezal preko kontakta rele pa direktno! Potem ti pa rele nuca tok cca 100mA do tudi kakih par sto mA. To ti pa v enem dnevu pomeni ene 20, 30, 50,...Wh....Počasi počasi pa švoh baterija če je motor v garaži.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi vezal tako, kot na sliki, bi verjetno res bilo vse v redu, ampak sem obe napajanji vezal direkt na akumulator.

Včeraj sem odstranil varovalko iz kabla, ki je vezan na 12 V vtičnico in danes zgleda baterija normalno. Tudi števec na trip 1 in 2 je ohranil v spominu kilometre, ker prej jih je po vsakem izklopu kontakta resetiral.

Moral bi vezati dodatno napeljavo na ključavnico ampak nisem priti do nje...bi moral skoraj pol motorja razdreti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi vezal tako, kot na sliki, bi verjetno res bilo vse v redu, ampak sem obe napajanji vezal direkt na akumulator.

Včeraj sem odstranil varovalko iz kabla, ki je vezan na 12 V vtičnico in danes zgleda baterija normalno. Tudi števec na trip 1 in 2 je ohranil v spominu kilometre, ker prej jih je po vsakem izklopu kontakta resetiral.

Moral bi vezati dodatno napeljavo na ključavnico ampak nisem priti do nje...bi moral skoraj pol motorja razdreti.

Ni treba pol motorja razdret. Najboljše je, če zvlečeš ob gruštu kabel ene 2x2,5mm ali več, od baterije pa do križa, tam pa imaš tudi že žico iz kontaktne ključavnice, da jo na vzbujanje releja povežeš. Na + žico iz kabla pri bateriji še obvezno varovalko 10-15A. V grobem je to, to. Od kje pa si? Če si iz drugega konca sveta (beri SLO) potem ti ne morem ene roke dat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Živjo

 

Mal sem brskal po forumu pa nikjer nisem zasledil nič o tej zadevi, mene pa ene par stvari zanima oz. samo ena (zaenkrat)

 

Kar se homologacije tiče in bla bla bla mi je vse jasno. Načepoma imam celo plan kupit TOČNO TO ZADEVO ampak me je zadnjič en prodajalec malo zmedel ker mi je rekel, da če jih mislim velik uporabljat mi jih ne priporoča ker tolk štroma pokuri, da mi lahko celo akumulator sprazni. Ja valda da jih mislim uporabljat, sej jih nam monteru zato, da bodo na motorju za okras. No pol mi je predlagal TELE LED LUČKE, ki ful manj pokurjo ampak ful več koštajo pa men osebno so tut grše (svetjo pa verjetno bolš ampak pustmo to). Zdej me pa zanima če ima kdo tiste, ki bi jih imel jaz (une ki baje akumulator praznejo) in če jih res dost uporablja ter če je imel kdaj kakršne kol probleme z akumulatorjem ali elektriko nasploh?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm..pa saj ti ne bi gorele, ko motor ne deluje... Jaz sem imel prej dodatne luči 2xH3, normalne žarnice. Pet let, vezane na kratko luč, gorele ves čas vožnje. Seveda z dodatnim stikalom, ampak vedno vklopljene. Niti pod razno se ni poznalo kaj, da bi praznilo akumulator. Sedaj sem žarnice zamenjal za LED H3. Bolj bela svetloba je.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PA jih dejansko rabiš....Varadero ima dovolj dobre luči da ne potrebuješ dodatne krame na motorju.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, ja...manjša kot je poraba, boljše je. To je res. Zdej ali bi zadeva na tvojemu motorju lavfala, pa je drugo vprašanje...na GS-ih bp, na GSA celo dva para brez problema...malo poglej po kakemu Varadero forumu...je pa bistveno cenej Hella micro DE (mislim da 60€+40€ xenon kit ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takole bom rekel. Zadeva mi je vsecna in bi jo dal na motor. Glede kvalitete tu ne bom pisal, saj mislim da so vsekakor drazje boljse (boljse - kvaliteta, poraba, svetilnost, ...). Bi pa definitivno poskrbel za to, da bi bile luci spredaj istih oz. vsaj zelo podobnih barvnih temperatur, saj meni osebno izgleda zelo grdo, ce bi imel se meglenke bele barve, luc pa rumeno ali modro. Mislim da bi bolj k vidnosti poskrbela kaksna hv fluo barva npr. celade ali obleke, ker kot je leteci omenil ima vara veliko luc in ce das noter dobre zarnice se jo vidi zelo dobro. Seveda stvar posameznika in lokacije montaze meglenk, vizualno se mi dopadejo ampak kot sem rekel zgoraj. Se pa priporocamo, da ko (ce) bos dal zadevo na motor objavis kaksno sliko med predelavo ali pod varadero :)

Ps: najbrs s tem namenom tudi pises in kupujes.. pocakaj do 18 in izkoristi 30% dol, ce bos vzel katere izmed teh!!

Popravljeno . Popravil gradbenik
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri dodajanju električnih porabnikov je pri vsakem vozilu (tudi motorju) pomembno, da sklupna poraba ne preseže moči generatorja (alternatorja). Pri tem moraš upoštevat, da nekaj malega porabi elektronika (zanemarljivo), Omembe vredna je poraba akumulatorja (polnjenje, posebj, če je prazen) potem pa vse luči, kakšne ogrevalne ročke in še kaj.

Mislim da ima Vara 434W, če sem zaledil pravilno ti za "opcije" kot so ogrevane ročke in razni dodatki 150W. Ni prav dosti

 

"The HONDA XL1000V Varadero 2013 can be dealer equipped with a RTG -package which is a traditional urban touring luggage set. Since the Varadero is chain driven and has no center stand, that should be in the accessory list to begin with. Due to the chain drive, a lubrications system would be a practical way of servicing the chains on a tour. Note that the HONDA XL1000V Varadero 2013 -alternator has surprisingly low capacity and the use of several electrical appliances simultaneously would soon lead to a battery failure. Since the Varadero has been long in the market and the numbers on the road are relative good, the equipment providers offer a wide range of items. Robust panniers can be found from the TOURATECH which offers one of the widest selection of touring and protection equipment, making the HONDA XL1000V Varadero 2013 fit for slightly adventurous routing"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!