Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
ak

Alarmi, ključavnice, zaščite

Recommended Posts

Noise

Brez alarma, a je niso uspeli streti niti s tekočim vodikom al dušikom al neki takega...

Bomo objavili test na motosvetu...

N0iSe DaTa

-=> Motosvet.com <=-

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dave

Sam sem si kupil Abus DiskLock Granite extreme. Kratek opis iz testov:

KRYPTONITE IB 7560: Very strong but heavy, large lock. Withstood crowbar, freeze spray/hammer and bolt cutters.

ABUS GRANITE: Large lock, lighter than the Kryptonite and as strong.

(link: http://www.cs.wisc.edu/~lists/archive/vfr/...1/msg00096.html )

Kupil sem ga v domzalah na Rojski. Ime trgovine: ŠPORT SERVIS IN TRGOVINA ERDANI.

Cena 16.500.

So zelo prijazni in so abusa narocili zame. Cakal sem kake tri dni. So pripravljeni to se pocet, in ce bo ful interesa tut met kakega na zalogi, tko, da se par ljudi gre kupit pa ne bo vec treba na neke telefonske klicat ljudi, ki nikol ne dvigajo in hodit po kolesarskih stacunah, kjer te gledajo kot da si z drevesa padu. Telefonsko lahko dobite od mene, al pa poiscete po netu...

Share this post


Link to post
Share on other sites
urbi
Brez alarma, a je niso uspeli streti niti s tekočim vodikom al dušikom al neki takega...  

Bomo objavili test na motosvetu...

Hej Noise data,

boš kaj objavu ta test ključavnic?

urbi :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
jama1100

Noise data tudi jaz te sprašujem po testu ključavnice katero si kupil zanima pa me tudi kje si jo kupil? Čeprav tema že nekaj časa miruje,bi lahko še kdo napisal svoje izkušnje,kajti sezona se bo vsak čas začela.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noise

Test -- hja, je še v hardcopy obliki in ga nekako nimam časa prevest...

Kupil sem v Angliji, Manchester...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noise
Jaz sem šel pa po Kryptonite zajlo (Super Hardwire; zajeban svet, zajebane kljucavnice) kar k zastopniku, Pingvin & Schworz d.o.o. na Letališko...

Že nekaj časa je zastopnik za Kryptonite Avtohiša Claas (Zaloška)...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noise

Mimogrede še to -- XENA sedaj ponuja tudi disk-lock v povezavi z zelo masivno verigo, ki jo uporabite za domačo uporabo... Disk-lock se da ločiti od verige in je že pripravljen za "mobilno uporabo"...

Dobro so se spomnili kombinirat... imam pa malo pomisleke glede tega, da je veriga sedaj "sestavljena" iz ločljivih delov... No ja, bo treba počakati na kakšen resnejši test Ride-a ali Bike-a, če so moji "strahovi" upravičeni.

xena_chainlock_02.jpgxena_chainlock_01.jpg

xena_chainlock_03.jpgxena_chainlock_04.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
burgy

EASYRIDER

... preverite naslednje:

http://www.xs11.com/tips/modifications/mods28.shtml

... dele lahko kupite tudi pri CONRADU 8katalog stran 599) ...

lp Easyrider

Popravil/a - Ice dne 12/04/2002 ob 21:45:48

Nazaj na vrh

Ice

Moderator

Član od: četrtek, 10.05.2001 11:19

Objav: 9595

Kraj: Graz

Objavljeno: pet apr 12, 2002 8:48 pm Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

EASYRIDER

... LETNI KATALOG 2002 ... tisti, ki velja do 15.09.2002 in ima 624 + nekaj strani ...

lp Easyrider

Nazaj na vrh

Ice

Moderator

Član od: četrtek, 10.05.2001 11:19

Objav: 9595

Kraj: Graz

Objavljeno: pet apr 12, 2002 8:49 pm Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

MARIJAN

ma ga serjem gledal sem avstrijskega conrada! bom doma preveril slovenskega.

lp marijan

Nazaj na vrh

Ice

Moderator

Član od: četrtek, 10.05.2001 11:19

Objav: 9595

Kraj: Graz

Objavljeno: pet apr 12, 2002 8:50 pm Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

MARAUDER

Zadeva preverjeno deluje in je glede na ceno kar dobra zaščita (zvočno in akustično signalizacija ob premiku), nima pa možnosti blokade vžiga. Malo modificiran sistem z dodatno pizo sireno in bliskavico že nekaj časa uspešno varuje tudi moj moped

vse dele pa dobiš pri Conradu:

http://www.e-trading.si/conrad/nakup/prika...Kat_Stev=199648

Nazaj na vrh

A mi lahko kdo pove ali tole živosrebrno stikalo prekine stik takoj ko se motor vrne v prvotno lego ali traja stik dalj časa :?:

Na zgoraj omenjeni strani piše nekaj o vzmetnih stikalih-kako pa to deluje?

A tisti ki ste si tole naredili imate živosrebrno stikalo ali vzmetno?

Izgleda pa tole kar dobra zasilna in seveda poceni rešitev, ki bo pregnala amaterje!Če so pa na delu profiji pa tudi dragi alarmi ne :evil: :cry: pomagajo... :evil: :cry:

Share this post


Link to post
Share on other sites
transalp

Živosrebrno stikalo prekine stik takoj, ko se motor vrne v prvotno lego, če zanemarimo morebitno "pljuskanje" živega srebra preko kontaktov v cevki zaradi res hitrega premika. Da bi sirena (hupa) tulila še nekaj časa, bi bilo treba dodati zakasnilno vezje - monostabil.

"Vzmetno stikalo" je narejeno kot daljši kontakt (žica ali trak) iz vzmetnega materiala, ki je na koncu obtežen, npr. s težko kroglico - gre torej za občutljivo nihalo (vzmet, masa). Drugi kontakt stikala (lahko jih je tudi več) je fiksen in je v bližini prvega kontakta. Ko premakneš motor, vzmetni kontakt zaniha in udarja ob fiksni kontakt, kar sproža alarm.

Share this post


Link to post
Share on other sites
burgy
"Vzmetno stikalo" je narejeno kot daljši kontakt (žica ali trak) iz vzmetnega materiala, ki je na koncu obtežen, npr. s težko kroglico - gre torej za občutljivo nihalo (vzmet, masa). Drugi kontakt stikala (lahko jih je tudi več) je fiksen in je v bližini prvega kontakta. Ko premakneš motor, vzmetni kontakt zaniha in udarja ob fiksni kontakt, kar sproža alarm.

Če bi uporabil vzmetno stikalo, bi lahko kombiniral kar s trobljo, ki je montirana na motorju ali pa s kakšno sireno, ki ustvarja neprekinjen zvok pa bi že samo stikalo poskrbelo za prekinitve in bi bilo slišati kot kakšen piskač?Ali pa v tem primeru originalna troblja ne bi dovolj hitro odreagirala?

Je pa zdaj ravno pravi čas za take stvari naredit, ker je časa za igračkanje v garaži na pretek, saj je motor več ali manj itak parkiran... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
rozi

Kar se garaže tiče je pomoje pomembno tudi to, da ne ponujaš vodenih tur po svoji garaži, da si lahko vsak ogleda kakšne ključavnice, alarme, vrata, ipd. imaš.

Poznam primer, ko so tipu spizdil motor iz delavnice, ko so vsi doma spali. Delavnica je del stanovanjske hiše in jo je itak poznala cela vas.

Ne dat lopovom priložnosti, da vas naštudirajo!

Share this post


Link to post
Share on other sites
YZFgeorge

V zadnjem MO-magazinu imate test ključavnic in verig. Oceno PRIPOROČAMO je zaslužil disc lock MOTODETAIL, ki ga dobite pri Louisu, ABUS 59/12MKS, ter KRYPTONITE N.Y. Disc Lock.

Share this post


Link to post
Share on other sites
transalp

Če bi uporabil vzmetno stikalo, bi lahko kombiniral kar s trobljo, ki je montirana na motorju ali pa s kakšno sireno, ki ustvarja neprekinjen zvok pa bi že samo stikalo poskrbelo za prekinitve in bi bilo slišati kot kakšen piskač?Ali pa v tem primeru originalna troblja ne bi dovolj hitro odreagirala?

Kaj prida tak "alarm" ne bi deloval. V vsakem primeru bi ti svetoval primerno majhno in nemarno glasno piezo sireno (ni draga) ter najmanj še monostabilno časovno vezje, ki bo poskrbelo za zanesljivo in primerno trajajoče cviljenje alarma, pa seveda še skrito stikalo (najbolje na ključ) za vklop in izklop. Za proženje monostabilnega vezja pa lahko uporabiš živosrebrno ali vzmetno stikalo.

Sicer pa je bil oktobra 2002 v reviji za praktično elektroniko "Elektor" objavljen članek z načrtom za samogradnjo mikrokrmilniško nadzirane moto alarmne naprave, o čemer sem takrat že pisal:

http://www.motosvet.com/phpbb/viewtopic.ph...0&postorder=asc

Share this post


Link to post
Share on other sites
bmw

folk, brez zamere, ampak samogradnjo alarma toplo odsvetujem (razen, če se profesionalno ukvarja kdo s tem)......ni problem sestaviti vezje, pravilno zlotati,montirati,itd.....večji problem je zanesljivost in vodotesnost alarma na motorju.....zlasti je ta problem zelo pereč, če prekinja tudi vžig na motorju.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiR
Test -- hja, je še v hardcopy obliki in ga nekako nimam časa prevest...

Dej men. Mam neki cajta...

Share this post


Link to post
Share on other sites
transalp

folk, brez zamere, ampak samogradnjo alarma toplo odsvetujem (razen, če se profesionalno ukvarja kdo s tem)......ni problem sestaviti vezje, pravilno zlotati,montirati,itd.....večji problem je zanesljivost in vodotesnost alarma na motorju.....zlasti je ta problem zelo pereč, če prekinja tudi vžig na motorju.....

Vsekakor je potrebno imeti dovolj praktičnega znanja s področja elektronike ter (avto)elektrike. Sam se s praktično elektroniko ljubiteljsko ukvarjam že 22 let. Na faksu (elektro, seveda) praktičnih izkušenj pač ne dobiš. Naredil in predvsem popravil sem že marsikaj. Zelo pogosto so komercialni elektronski izdelki precej slabo narejeni, z očitnimi konstrukcijskimi napakami, včasih se kar zgroziš, ko kaj vidiš. Zanesljivost pa dosežeš ravno s primerno konstrukcijo, spajkanjem in montažo (vibracije, vodotesnost,...).

Share this post


Link to post
Share on other sites
burgy

Pa tudi tisti, ki ne znamo moramo nekje začet :oops:

Je pa res, da se moje poznavanje elektrotehnike žal neha že pri vezjih...tko da bo treba tud mal kakšnega kolega štromarja obiskat....pa kašno pivičko popit.... :wink:

Važna je ideja, da veš kaj hočeš, ko se pa ustavi ....je pa dobr kšnga štormarja poznat :P

Saj če ne drugače gre pri takih stvareh tudi za hobi, boljše kot, da se cel večer tv gleda...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jasa
folk, brez zamere, ampak samogradnjo alarma toplo odsvetujem (razen, če se profesionalno ukvarja kdo s tem)......ni problem sestaviti vezje, pravilno zlotati,montirati,itd.....večji problem je zanesljivost in vodotesnost alarma na motorju.....zlasti je ta problem zelo pereč, če prekinja tudi vžig na motorju.....

Samogradnje imajo tudi nekaj prednosti. Sam se recimo že dolga leta ukvarjam z elektroniko na tak in drugačen način. Recimo sistem, ki ga sam razviješ in v bistvu poznaš njegovo delovanje, šibke točke... je nekoliko bolj varen kot pa kakšni serijski, katere imajo nepridipravi že v podrobnosti naštudirane.

Želim vas pa tudi opozoriti, da če se lotevate teh zadev, delajte natančno brez površnosti, saj ne bi rad slišal, da je kateremu od vas zaradi malomarnosti zgorel motor kot posledica kakšnega kratkega stika. Akumulatorsko napajana elektronika je pač mnogokrat lahko kar precej nevarna, zaradi velikih tokov, ki jih je akumulator zmožen dati iz sebe ob kratkem stiku. Torej pamet v roke, pa bo. Kdor pa sam ni preceč spreten na tem področju, mu pa toplo svetujem, da angažira kakšnega prijatelja ki ima s tem več izkušenj.

LP Jaša, Honky

Share this post


Link to post
Share on other sites
bmw
folk, brez zamere, ampak samogradnjo alarma toplo odsvetujem (razen, če se profesionalno ukvarja kdo s tem)......ni problem sestaviti vezje, pravilno zlotati,montirati,itd.....večji problem je zanesljivost in vodotesnost alarma na motorju.....zlasti je ta problem zelo pereč, če prekinja tudi vžig na motorju.....

Samogradnje imajo tudi nekaj prednosti. Sam se recimo že dolga leta ukvarjam z elektroniko na tak in drugačen način. Recimo sistem, ki ga sam razviješ in v bistvu poznaš njegovo delovanje, šibke točke... je nekoliko bolj varen kot pa kakšni serijski, katere imajo nepridipravi že v podrobnosti naštudirane.

Želim vas pa tudi opozoriti, da če se lotevate teh zadev, delajte natančno brez površnosti, saj ne bi rad slišal, da je kateremu od vas zaradi malomarnosti zgorel motor kot posledica kakšnega kratkega stika. Akumulatorsko napajana elektronika je pač mnogokrat lahko kar precej nevarna, zaradi velikih tokov, ki jih je akumulator zmožen dati iz sebe ob kratkem stiku. Torej pamet v roke, pa bo. Kdor pa sam ni preceč spreten na tem področju, mu pa toplo svetujem, da angažira kakšnega prijatelja ki ima s tem več izkušenj.

LP Jaša, Honky

mogoče nisem bil dovolj jasen, pa bom poskusil to drugače napisati......

ne nasprotujem samogradnji, vendar imam tudi pomisleke glede le te......

namreč ko kupiš alarm priznanega proizvajalca, si s tem dobil tudi določene garancije o zanesljivosti delovanja alarma (pomeni, da je bil tisoč in tisočkrat preizkušen v raznoraznih pogojih delovanja in okoliščinah.....)

nič ni narobe, če ti moped ukradejo in alarm ni delal (globalno gledano, da ne bo pomote...)..........nič ni narobe, če se ti brezveze sproža alarm.....hudo pa je narobe, če ti alarm prekine vžig med vožnjo (ali bog ne daj pri prehitevanju,na avtocesti pri velikih hitrostih,itd....)......takrat je pa lahko zelo nevarno (celo smrtno nevarno....)

priznani proizvajalci si pač tega ne morejo dovolit (v bistvu je možnost take katastrofalne napake pri njih veliko manjša, kot pa pri samogradnji...)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jasa

BMW, v vseh alinejah se popolnoma strinjam s tabo! Mogoče ni bilo najbolj posrečeno, da sem citiral tvoj post, saj ti ničesar nisem hotel oporekati. Moj namen je bil le opozoriti na določena dejstva. Vsekakor se 100% strinjam, s tem kar si napisal glede blokade vžiga. Tu si napake ne smemo privoščiti !!!

Lep pozdrav, Jaša, Honky

Share this post


Link to post
Share on other sites
bmw

....mogoče bom "malo" zafilozofiral,vendar vseeno.........na kaj bodite pozorni pri nakupu...in ostalih stvareh...

1. alarm mora imeti lastno napajanje ....vključuje napajanje centrale IN sirene (ali pa vsaj lastno napajanje sirene)...ne kupujte alarma, ki nima samonapajalne sirene

2. alarm z daljinskimi upravljalniki naj imajo spreminjajočo kodo (izogneš se raznoraznim "grabberjem" kode)

3. nikoli ne vgrajuj alarma, ki se vklaplja in izklaplja preko originalnega ključa za vžig motorja

4. alarm se mora po max. 3.minutah "ustaviti" in se povrniti v stanje pripravljenosti,do naslednjega dogotka, ko se ponovno sproži

5. izklop alarma v sili naj bo izvedeno preko takoimenovane pin kode in ne preko servisnega ključa

6. alarm naj ima blokado vžiga

7. montirajte alarm na težko dostopno mesto in moped primerno označite z nalepkami o alarmu

to naj bi bilo to v kratkem. (poudarjam, da je to samo moje lastno mišljenje......temelječ na izkušnjah seveda)

če sem slučajno kaj izpustil, me prosim popravite........

PS: načeloma vsakemu odsvetujem vgrajevanje "no name" alarmov zaradi že znanih razlogov.........

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tratnjak Damijan

jaz vem samo to, da so ključavnice za disk praktično neuporabne, ker lahko motor še vedno odvlečejo v kombi. Še najboljše je motor priklenit s ključavnico, ki ima čim močnejšo verigo za kak steber ali drevo in to ne za prvi kolo ampak bolje za okvir, če je seveda to možno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
transalp
...na kaj bodite pozorni pri nakupu...in ostalih stvareh...

BMW, tole si super napisal. :D Še moje dolgovezenje:

1. alarm mora imeti lastno napajanje ....vključuje napajanje centrale IN sirene (ali pa vsaj lastno napajanje sirene)...ne kupujte alarma, ki nima samonapajalne sirene

Vsekakor nujno. 8) Akumulator je večinoma pri motociklih zlahka dosegljiv (lomljenje plastičnih pokrovov nepridipravom ne predstavlja problemov), zato je brez rezervnega napajanja z odklopom baterije alarm deaktiviran v nekaj trenutkih...

2. alarm z daljinskimi upravljalniki naj imajo spreminjajočo kodo (izogneš se raznoraznim "grabberjem" kode)

Yep. Gre za t.i. "roll" oziroma "hopping" kodo - eden najbolj znanih produktov s tega področja je Microchipov "Keeloq" sistem:

http://www.microchip.com/download/appnote/...eloq/91002a.pdf

Vsakokrat je kot pravilna priznana trenutna koda ter določeno število kod, ki sledijo trenutni. Pretekle kode niso več veljavne, zato nepridipravom grabbanje ne pomaga. Če se nekdo igra z daljincem dovolj daleč stran od motorja in prevečkrat pristisne gumb "v prazno", se "sinhronizacija kode" izgubi. Pri Keeloq sistemu je dovoljenih največ 16 pritiskov "v prazno". Ponovna sinhronizacija kode se vzpostavi z dvema zaporednima oddajama kode.

Kadar alarm nima hopping kode, so načeloma IR oddajniki varnejši od radijskih, saj imajo krajši domet, pa še razmeroma usmerjeno delujejo. Vendar je treba na IR daljinca brez hopping kode dobro paziti, saj se da z njimi pri cenejših izvedenkah "naučiti" celo univerzalne TV daljince, da oddajo pravo kodo.

Dodaten problem je skaniranje možnih kod s hitrim zaporednim oddajanjem kombinacij. Dobri sistemi imajo zaščito, da po nekajkratnem sprejemu napačne kode za določen čas nehajo "poslušati" daljinca. Pri Keeloq sistemu skaniranje odpade, saj bi zaradi ogromnega števila možnih kod potrebovali kar 17 let, da bi kodo s skaniranjem zanesljivo odkrili...

3. nikoli ne vgrajuj alarma, ki se vklaplja in izklaplja preko originalnega ključa za vžig motorja

Točno. Tak alarm nima nobenega smisla...

4. alarm se mora po max. 3.minutah "ustaviti" in se povrniti v stanje pripravljenosti,do naslednjega dogotka, ko se ponovno sproži

Večinoma se ustavijo že prej, poleg tega pa imajo vgrajen števec zaporednih sproženj iz istega vira (npr. senzor nagiba). Če pride do napake, se bo alarm npr. sprožil le trikrat zapored, potem pa nič več. Poleg tega znajo nekateri alarmi ob izklopu s številom utripov smerokazov pokazati število sproženj v času varovanja.

5. izklop alarma v sili naj bo izvedeno preko takoimenovane pin kode in ne preko servisnega ključa

V tem primeru zna priti do težav - če pride do okvare, ga ne moreš izklopiti z vnosom PIN kode. In tako ostane npr. vžig prekinjen... Servisni ključ ponavadi deluje kot običajno stikalo, ki tudi v primeru okvare alarma zaneslivo izklopi napajanje in rezervno (lastno) napajanje alarma ter vklopi vžig. Prav iz tega razloga servisni ključ pomeni resno varnostno luknjo sistema, zato ni zaželen. Oba načina imata torej resne slabosti.

6. alarm naj ima blokado vžiga

Ja, če zanesljivo deluje. Veliko ljudi npr. pri vgradnji avtoalarma (tudi priznanih znamk) želi, da se blokada vžiga ne izvede zaradi bojazni prekinitve vžiga med vožnjo (prehitevanjem). Nevarnost, da bi prišlo do okvare alarma, sicer ni velika, večja je možnost prekinitve vžiga zaradi nestrokovno izvedene montaže alarma ob posegu v originalno instalacijo vozila.

7. montirajte alarm na težko dostopno mesto in moped primerno označite z nalepkami o alarmu

Skrito in varno mesto je nujno potrebno. Nalepke znajo biti dvorezen meč, še posebej, če je na njih oznaka znamke alarma, saj daje nepridipravom informacije o vgrajenem sistemu in s tem njegovih varnostnih pomanjkljivostih. Pa še kake "nagajivce" lahko nalepke privabijo...

Share this post


Link to post
Share on other sites
rozi

Pri nakupu motorja razmišljam, da bi vzel proizvajalčev alarm. Kre za komplet alarmno napravo (baterijsko napajana, svoja sirena, daljinski vklop/izklop in pager).

Pa me zanima, ali so taki alarmi, ki so tipični za določeno znamko motorjev pri nepridipravih kaj bolj naštudirani, kot pa denimo alarmi firm, ki se ukvarjajo bolj ali manj le s tem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tratnjak Damijan

Jaz imam v glavnem motor skoz na očeh, če kam grem. Najbolj kritični so seveda zbori motoristov, kjer vsako leto izgine največ motorjev. Težko je reč, kak alarm je najboljši, vsekakor pa pomaga kaka kombinacija dobre ključavnice na verigo in alarma.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • maus
      in zamenjala majco  
    • Dimen
      Delim zanimiv graf, ki prikazuje profitabilnost BTC-ja. Zelena območja so območja, ko si profitiral, če si posedoval BTC in rdeča obratno. V vsej zgodovini BTC-ja, od poletja 2010 do danes, je bil BTC 98,3% (časovno) v območju profita. Torej, če si kupil v zelenem in čakal do danes nisi zgubil nič, zgolj proftiral! Od 3646 dni, odkar obstaja BTC je bilo 3585 dni profitabilnih. Dolgoročno, da se razumemo. Graf je preračunan na celotno "življensko dobo BTC-ja". Delim, ker se mi zdi zanimivo dejstvo/fact!
    • Ninč.
      Jebiga... Nemre sakši 
    • maus
      nj raj poje sladico kot mene  
    • maus
      mhm .. vse nas hočjo spraut v maske k muslimanke .... zdj komot z čelado na pumpo ... banka, pošta ... maska z lahkoto  
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!