Skoči na vsebino

Yamaha DT (vse verzije in letniki)


enduraš

Priporočene objave

ejga Enduraš dons sm su za uno zasčito za ročke gledat B)  sam niso 7000sit ampak 17000sit  :blink:

kje si to gledu? A si zihr da paše tud na DT? Ker če paše grem iskat B)

ja more pasat tud na dt ker je un vidu z kermu motorjam sm se prpelov pa mi je predlagov tiste ;) so pa isti k jih majo pri krosu trda plastika pa spodej je še aluminijasto podložen B)

še zmer nisi povedu kje :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja hehe :D

Ne vem točnga naslova. vem da je iz ljubnega pa da je Langus ;)

lahko pa se enkt skupej peleva do nega

iz kje pa si ti sploh?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ugotovil so kaj je narobe. Zaribal je ležaj pri magnetu al karkol je že tist. Ne vem še kok me bo prišel tale ležaj ,ampak mislm ,da ne bo prehudo. Hudo je to ,da bom še najmanj 1 teden brez motorja :( :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :( :blink: :blink: :blink: :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8300km od tega recimo 1/3 po hostah in kros progah. Zakaj mi je sploh zadeva zaribala????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dons sm šu na servis in vidu zadevo v živo.

Motor razstavljen u nulo. Samo okvir je ostal . Mašina v koščkih...

Ej ...vse zgleda kot novo (sej ubistvu tud je). Ta glavn je reku ,da še ni vidu tko lepga bata pri 2T motorju. Cilinder kot nov , sklopka bo zdržala še pa še , ... sam 2 ležaja sta pa u kurcu (na prvi pogled sta čist OK).

Tale servis me bo pršu okol 50.000!!!! Od tega okol 30.000 samo delo. <_< :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No bilo je tako.... peljem se in kar naenkrat začne drsatttt in cviliiiit v mašini in jz se valda takoj ustavim in takoj ko sm stisnil sklopko je nehalo.Imel sm v prostem teku in ko sm spuščal sklopko je bilo tako kot bi hotel v prvi speljat brez gasa (+ cviljenje in drsanje). Po tem s sklepal ,da zadeva ni zaribala :D . Pelu sm na servis ,kjer so mi yamahco dali na koščke in malo pogledali zadevo. Rekli so ,da je zaribal ležaj na glavni gredi. Sicer je men ležaj izgledal čist lepo... ampak jz itak nimam pojma o tem. Sicer pa ni čisto 100% ,da je ležaj povzročal ta zvok.

8200km in mi zariba ležaj... zakaj?!?!?!?!?

Pa če je kdo že imel take izkušnje naj mi prosim pove.

Še najmanj en teden bom brez motorja :( :angry: :( :( :blink: :blink: :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot zastopnik za SKF ležaje ti lahko napišem par zadev.

Če imaš ležaj pri roki poglej če je na njemu dodatno kakšna oznaka C3 an (ali) TN9. To pomeni da ima ležaj za par mikronov večjo zračnost (za višje vrtljaje) in kletko iz poliamida (da ne zariba). Če tega nima, je po karakteristikah NAROBE ležaj vgrajen.

Če je ležaj igličast pa skoraj ne bi smel zaribat po tolikih kilometrih. NO JA - edino če Yamaha vgrajuje kakšne leve kitajske ležaje.

Če je na ležaju kakšna oznaka mi odpiši, in ti zrihtam ležaj proizvajalca SKF (največji in najkakovostnejši proizvajalec ležajev na svetu). SEVEDA ČE GA IMAJO V SVOJEM PROGRAMU.

Lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam za delo pa tud navijajo cene najbl <_<

bi se splačal če bi koga poznov da to zna pa bi poj sam dele kupu B)

sam jih je pa mav da se tok spoznajo na to an

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot zastopnik za SKF ležaje ti lahko napišem par zadev.

Če imaš ležaj pri roki poglej če je na njemu dodatno kakšna oznaka C3 an (ali) TN9. To pomeni da ima ležaj za par mikronov večjo zračnost (za višje vrtljaje) in kletko iz poliamida (da ne zariba). Če tega nima, je po karakteristikah NAROBE ležaj vgrajen.

Če je ležaj igličast pa skoraj ne bi smel zaribat po tolikih kilometrih. NO JA - edino če Yamaha vgrajuje kakšne leve kitajske ležaje.

Če je na ležaju kakšna oznaka mi odpiši, in ti zrihtam ležaj proizvajalca SKF (največji in najkakovostnejši proizvajalec ležajev na svetu). SEVEDA ČE GA IMAJO V SVOJEM PROGRAMU.

Lep pozdrav

Na glavni gredi nej bi bili drsni ležaji... koščki pleha pa to.... morm prečekirat oznake na svojih...

Aja... gregsu je šel pri CBR600 pri 4.000km pa drobiž... meni pa pri kawasakiju GPZ 600R pri 56.000.

LP

Popravljeno . Popravil strom
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa saj to ne moreš verjet! DRSNI LEŽAJ?

Tu bi obvezno moral bit kotalni (iglični) ležaj zaradi vseh obremenitev!!

Drsna puša?? No, z dobrim teflonskim nanosom bi možno zdržala - ampak po moje obvezno kotalni ležaj.

lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa saj to ne moreš verjet! DRSNI LEŽAJ?

Tu bi obvezno moral bit kotalni (iglični) ležaj zaradi vseh obremenitev!!

Drsna puša?? No, z dobrim teflonskim nanosom bi možno zdržala - ampak po moje obvezno kotalni ležaj.

lp.

Jaz bi se tud mal čudil, če bi bil drsni ležaj.

Drsne ležaje na glavni gredi imajo najbrž sam ladje od nekaj 1000 kW moči ter obratov okoli 100.

:o

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Med ojnico in glavno gredjo so pri štiritaktnih motorjih običajno drsni ležaji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa saj to ne moreš verjet! DRSNI LEŽAJ?

Tu bi obvezno moral bit kotalni (iglični) ležaj zaradi vseh obremenitev!!

Drsna puša?? No, z dobrim teflonskim nanosom bi možno zdržala - ampak po moje obvezno kotalni ležaj.

lp.

Erm... najdite mi en kotalni ležaj, ki zdrži konstantne obremenitve 4000 do 18000 obratov (kolkr se pač ponavadi vrtijo motorji).

Kotalni ležaji pač niso za večje hitrosti vrtenja, jebiga.

Na 100 obratih bi pa drsni zaribal. Še pomnite tovariši... pri drsnih ležajih nič ne drsa... samo plava gred na oljni blazini... pa a ni to že ice nekje razlagal v eni temi?

Sej zato pa ko pogledaš drsni ležaj, ima spodaj flek. Ker se gred gor usede ko ugasneš mašino. No ja, če je olja premalo al so pa opilki not, potem pa ribajo...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

am... ležaji si kotalni. Če mi bo še kdaj kej zaribal bom spremenu mnenje o yamahi <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hy :P Mene pa zanimaa b se bl splacal novo al rableno yamaho DT kupt? Pa se to komej vrjamem da je komplet auspuh samo 57.000sit <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest mislm da se bl splača kupt rableno. jest sm kupu letnik 97 za 400Ksit pa zgleda isto ko da bi jo lih iz trgovine prpelov. pa še čist nove so zablokirane da gre komej čez 100km/h

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

A na področju yamaha DT ni nič novega al kaj da noben nič ne piše...

A ste se usi nehal vozt :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hy no dons sm pa le dobu nowo yamahao DT no ja tm so mi rekl 2/3 gasa do ene 7k obratow :> Hm no ja potegne ene 10X bol k pa mobed sam moc pa dobi sele po ene 3k obratih (pod niskam slabo ulece) <_< . Sam k pa dobi ene 4k pa potegne k nor :D . No ja nasplosn gre kr dobr. Kurc je ce pozabs benz odpret pol t ga zamori pol pa odpres pa uzigas ko nor :( pol pa le naposled uzge :) . tm so rekl do 1k klometrow nesmem nc tisat. No ja ce gres pa 1X al pa 2X mal cez pa tut ni nc narobe an??? :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja na začetku ga morš mav merkat da se mašina ulavfa... :P

men pa na ene 4k obratov začne ulečt po pa pr ene 7k butne da se ga komi držiš... <_< no ja mav pretiravam sam useen najbl uleče čez 7k...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men se zbudi pr 7000, pa vlece pol do 11500. no, tak je blo predn mi je ribnu k mi je obrocek obrnal, pa je konec obrocka zahaklal v izpusni kanal... :( :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!