Jump to content

Yamaha DT (vse verzije in letniki)


enduraš

Recommended Posts

poglejte,jest mam aprilio etx 125 in recimo da je dost podobna stvar k dt.gre mi recmo 105km/h,šel sm tud že 115,včas pa ne gre več k 98,ampak to ni tok važn...vzel sm ven katalizator,ki je kar zajetnih mer in sm mislu da se bo ogromno poznal na moči,ampak se zelo malo.prav tako je na vstopu v uplinjač nekakšna blokada,ki zmanjša premer.tukaj spremembe skoraj nisem opazil,možno pa je da so potem potrebne še nastavitve uplinjača.to bom verjetno naštelal zdej k bom menjal bat.tisto z luknjami v pokrovu od zračnega filtra pa pomoje ni res,ker se meni čisto NIČ ne pozna če snamem dol celo plato ki pokrije filter,če pa snamem še filter gre pa slabše.zvok je pa res 'mukajoč'

aja pa še to,za prvih 500km ima etx blokado na elektroniki-gre za to da ga ne preteraš oz. da ga ulaufaš.navodila za odstranjanje lahko najdete na www.aprilia-etx.de če koga zanima.deluje pa tko,da motor deluje lepo samo pod nižjimi obrati,pozneje izgubi moč.

a mislite da bi kaj pridobil z menjavo izpuha?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 5.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Jerry_exc

    950

  • <=YaMaHa=>

    782

  • McMatko

    330

  • _ales_

    187

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Gre za katalizator. Euro norme pa to. Isti zrak gre večkrat skozi mašina in s tem kao pride čistejši ven.

Zamenjano

zvok je tak kukr si ga sam nardis

Posted Images

aja pa mislm je je en omenil glavno dizo 130-jest jo mam 115.kolk ima DT?pa tisto o 4-taktnih 125 mi ne gre v glavo,ker kar sem jaz vozil so bile same počasnele

Link to post
Share on other sites

Moj sin ma tud Yamaho DT. Lahko recem samo da je res super motor. kar se pa predelav tiče mi je pa vecina ljudi ki se na to spozna rekla da se pri 125-kah to sploh ne splaca ker se hitrost in moč le malo poveča življenska doba mašine pa se močno zmanša.

Ride with the wind :evilbat:

Link to post
Share on other sites

A mi lahko kdo pomaga pri majhnem problemu? Pri yamahi DT imam v auspuhu sumljiv razgetajoč zvok. a bi kdo vedu kaj to pomen? kolega mi je reku da mi je varetn blokada v auspuhu razpadla<---a je to sploh možn??? :?: :?: :?:

Ride with the wind :evilbat:

Link to post
Share on other sites
Jaz bi rad mojo kobilco mal navil ...sej gre sam PREMAL. Na hrvaškem ma 22KM in končno 130. Moja ma pa komaj 14.1KM in 103km/h.

A se da to stvar kako navit? Na servisu so mi rekl da se ne da ,ampak jim ne verjamem :D

bye

ja vse je res kar so napisali... res je pa tut to da 125c motorji (mislim na enduro) za vecje hitrost od cca120 kmh niso narejeni! prvič so bremze prešvoh pr men je to disk u spredej u zad mam pa boben pa se da to itak zamenat pa zakva bi za kur.ev zdravje spet dnar dajou :evil: ka je 100kmh

cist kul se pusebej pa ce si u grupi podobnih motorjev pa se požvižgaš na cestake ka drvijo mim. 8) 8) Takrat si ti jack in se ponosno voziš 100kmh tako kot vsi ostali v grupi! Nc enkrat se bo treba dubit pa se potolažit pa jt na jezersk na pir, ka tm gor na unih ovinkih se pa pr polaganju usi skrijejo za okretnimi 125ccm enduri :wink: 8) :twisted:

Link to post
Share on other sites
103km/h :arrow: 120+

14,1KM :arrow:  ????

odprte verzije majo moc tud do 28 konjev :!: :!:

pjd na kako nemsko "tuningseite", tm mas vse, kar rabis vedet o tunanju, tudi cez 30 konjev se da dobit vn brez kake pretirane skode!!

pi es: seveda ce ga mislis cez kaki 2, 3 leti prodati... :twisted: :oops: :twisted:

Link to post
Share on other sites

Sam ce prevec navijas motor lahko da naslednic k gres tankat zacnes razmislat da se mogoc ne splaca :?

En moj kolega ma husqvarno wre 125 pa jo je neki navijov. zej ma mislm da 24 kilovatov pa mu kur 7-9 :shock:

Link to post
Share on other sites
moj ma original 25 kW; pa pije 6 litrov v povprecju (neki cajta gas do daske, neki cajta normaln)... :?

to je še relativno malo za 125, 25kW :wink:

kje pa si kupu ta motor da ma original 25 kW :?:

a se to u sloveniji sploh dobi :?:

Link to post
Share on other sites

Serijske odprte 125 ccm masine ponavadi razvijejo okoli 35 KM, to je pa lih približno 25 kW. In če primerjaš da recimo 600 ccm cestaki razvijejo okoli 120 KM, je 35 KM za 125 ccm veliko.

Link to post
Share on other sites
vec ko 26 kW itak nima nben serijski 125-ccm brencac. sploh pa zdj ne, ko so omejitve na 11 k!W, pa se katalizatorji... ...kupil sem ga pa lani, rabljenega (je letnik '91 - takrat se niso tako na veliko blokirali).

zakaj je 25 kW malo?? meni se zdi hudo veliko za motor, ki naj bi bil prakticno za skoraj vsakodnevno uporabo... zato je pa treba menjavat bat na vsakih 15 gigametrov :D voznje... al si imel v mislih kake kroske?? al si sam zamenjal enote (kW/KM)??

nekok mi ne gre v racun tale tvoja izjava... :?

mislil sem da imas relativno majhno porabo za tako močno 125-ko

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • Mitja220
      By Mitja220
      Pozdravljeni. Mene zanima če kdo ve kaj bi to lahko bila težava. Scooter ni stabilen ko se voziš počasi.. Tam do 40kmh,.. Občutek je takšen kot da bi imel prazne gume.. Teško je obvladljiv..kar te nagiba in težko je spremeniti nagib pol pa se vozim kot da bi bil pijan.. Ne moreš enakomerno držati svoje poti čez ovinek. Naprimer ko se pelješ čez krožnega ali podobno.. Ko je hitrost višja se ne opazi in se lepo pelješ čez ovinke in je stabilen. Je inel kdo kaj podobnega, ogiroma če kdo ve kaj bi to lahko bila težava..? 
    • matoxx2
      By matoxx2
      Pozdravljeni, zanima me, kako bi na Yamaho TZR 50 namontiral kovček, saj se vsak dan vozim z njim v službo in bi mi res prav prišel en kovček. Problem je, ker nikjer ne najdem delov za montažo. Ali kdo mogoče ve kje bi dobil kakšen nosilec za TZR-ko?
    • Rock-46
      By Rock-46
      Pozdrav....
      Evo mene spet se po dolgem casu oglasam...in imam tudi vprasanje za vas.
      Mogoce kdo ve kje bi se dalo dobi kake plastike za yamaho tzr 125 nova oblika (94-+++), namrec namen imam kupit tak motorcek ker za enega vem in bi si ga kupil za cez zimo da bi imel kej za rihtat....ce kdo ve kdo dela plastike jih zrihta oz kakor koli da se jih da dobit rabljene, nove so predrage, zbitih pa ni....ker je motor brez maske in pa levega boka....drugace je komplet...mislil sem pa tudi kako je s prodajo po delih...mogoce kdo ve kaj se bolj splaca..?????vse informacije dobrodošle......


      LP, Rock

      P.S : Lepo se vozte... :P
    • TangyTender
      By TangyTender
      Pozdravljeni!

      Imam problem glede svoje Yamahe TZR 125. Je kar precej stara in v teh letih so se izgubili dokumenti, potrebni za registracijo. Zanima me, ali ima kdo mogoče kakšno ogrodje s papirji za tak motor za prodat ali pa, če slučajno ve, kje bi se dalo to dobit... Ogrodje pa mora nujno biti od 1. modela te serije (1987-1992). Če pa koga zanima tak motor ga pa tudi prodam, ker imam dva motorja in več uporabljam drugega.

      Hvala za odgovore!

      (v priponki je simbolična slika motorja, za kakršnega potrebujem ogrodje)

    • medy
      By medy
      Pozdravljeni!

      Zanimam se za nakup nove Yamahe XT 125 in me zanimajo vaša mnenja.
      Ima kdo kaj izkušenj z enduro motorji (končna, pospeški, predelave...)

      Hvala

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!