Skoči na vsebino

Yamaha DT (vse verzije in letniki)


enduraš

Priporočene objave

poglejte,jest mam aprilio etx 125 in recimo da je dost podobna stvar k dt.gre mi recmo 105km/h,šel sm tud že 115,včas pa ne gre več k 98,ampak to ni tok važn...vzel sm ven katalizator,ki je kar zajetnih mer in sm mislu da se bo ogromno poznal na moči,ampak se zelo malo.prav tako je na vstopu v uplinjač nekakšna blokada,ki zmanjša premer.tukaj spremembe skoraj nisem opazil,možno pa je da so potem potrebne še nastavitve uplinjača.to bom verjetno naštelal zdej k bom menjal bat.tisto z luknjami v pokrovu od zračnega filtra pa pomoje ni res,ker se meni čisto NIČ ne pozna če snamem dol celo plato ki pokrije filter,če pa snamem še filter gre pa slabše.zvok je pa res 'mukajoč'

aja pa še to,za prvih 500km ima etx blokado na elektroniki-gre za to da ga ne preteraš oz. da ga ulaufaš.navodila za odstranjanje lahko najdete na www.aprilia-etx.de če koga zanima.deluje pa tko,da motor deluje lepo samo pod nižjimi obrati,pozneje izgubi moč.

a mislite da bi kaj pridobil z menjavo izpuha?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja pa mislm je je en omenil glavno dizo 130-jest jo mam 115.kolk ima DT?pa tisto o 4-taktnih 125 mi ne gre v glavo,ker kar sem jaz vozil so bile same počasnele

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj sin ma tud Yamaho DT. Lahko recem samo da je res super motor. kar se pa predelav tiče mi je pa vecina ljudi ki se na to spozna rekla da se pri 125-kah to sploh ne splaca ker se hitrost in moč le malo poveča življenska doba mašine pa se močno zmanša.

Ride with the wind :evilbat:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mi lahko kdo pomaga pri majhnem problemu? Pri yamahi DT imam v auspuhu sumljiv razgetajoč zvok. a bi kdo vedu kaj to pomen? kolega mi je reku da mi je varetn blokada v auspuhu razpadla<---a je to sploh možn??? :?: :?: :?:

Ride with the wind :evilbat:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kup gianellija :arrow: problem rešen

(original auspuha itak ne morš razdret ,ker je zvarjen skupi)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolko pa si dal za tega gianellija?

Kako ma speljano koleno, kot dt al kot krosi??(ravno al zvito)

Kaj pa če bi samo končnik dal drug??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi rad mojo kobilco mal navil ...sej gre sam PREMAL. Na hrvaškem ma 22KM in končno 130. Moja ma pa komaj 14.1KM in 103km/h.

A se da to stvar kako navit? Na servisu so mi rekl da se ne da ,ampak jim ne verjamem :D

bye

ja vse je res kar so napisali... res je pa tut to da 125c motorji (mislim na enduro) za vecje hitrost od cca120 kmh niso narejeni! prvič so bremze prešvoh pr men je to disk u spredej u zad mam pa boben pa se da to itak zamenat pa zakva bi za kur.ev zdravje spet dnar dajou :evil: ka je 100kmh

cist kul se pusebej pa ce si u grupi podobnih motorjev pa se požvižgaš na cestake ka drvijo mim. 8) 8) Takrat si ti jack in se ponosno voziš 100kmh tako kot vsi ostali v grupi! Nc enkrat se bo treba dubit pa se potolažit pa jt na jezersk na pir, ka tm gor na unih ovinkih se pa pr polaganju usi skrijejo za okretnimi 125ccm enduri :wink: 8) :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kup gianellija :arrow: problem rešen

(original auspuha itak ne morš razdret ,ker je zvarjen skupi)

kok si ti dav za gianellija :?:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:shock:

no ja :? sje če bom pa pridn šparov bi se pa dal do tok dnarja pridt :lol:

alpa bom miklavžu na listk napisov nej prnese :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

103km/h :arrow: 120+

14,1KM :arrow:  ????

odprte verzije majo moc tud do 28 konjev :!: :!:

pjd na kako nemsko "tuningseite", tm mas vse, kar rabis vedet o tunanju, tudi cez 30 konjev se da dobit vn brez kake pretirane skode!!

pi es: seveda ce ga mislis cez kaki 2, 3 leti prodati... :twisted: :oops: :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam ce prevec navijas motor lahko da naslednic k gres tankat zacnes razmislat da se mogoc ne splaca :?

En moj kolega ma husqvarno wre 125 pa jo je neki navijov. zej ma mislm da 24 kilovatov pa mu kur 7-9 :shock:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moj ma original 25 kW; pa pije 6 litrov v povprecju (neki cajta gas do daske, neki cajta normaln)... :?

to je še relativno malo za 125, 25kW :wink:

kje pa si kupu ta motor da ma original 25 kW :?:

a se to u sloveniji sploh dobi :?:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Serijske odprte 125 ccm masine ponavadi razvijejo okoli 35 KM, to je pa lih približno 25 kW. In če primerjaš da recimo 600 ccm cestaki razvijejo okoli 120 KM, je 35 KM za 125 ccm veliko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vec ko 26 kW itak nima nben serijski 125-ccm brencac. sploh pa zdj ne, ko so omejitve na 11 k!W, pa se katalizatorji... ...kupil sem ga pa lani, rabljenega (je letnik '91 - takrat se niso tako na veliko blokirali).

zakaj je 25 kW malo?? meni se zdi hudo veliko za motor, ki naj bi bil prakticno za skoraj vsakodnevno uporabo... zato je pa treba menjavat bat na vsakih 15 gigametrov :D voznje... al si imel v mislih kake kroske?? al si sam zamenjal enote (kW/KM)??

nekok mi ne gre v racun tale tvoja izjava... :?

mislil sem da imas relativno majhno porabo za tako močno 125-ko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja... sm mislu d moc mislis... sj ce ga gonis po pocasnih, zaprtih cestah poskoci tud do 9 litrov, drugac, povprecje je pa okol 6 l/100 km...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

:( :blink: moja DTjka se mi je glih zdej pokvarla... je že na servisu pri Elisi. Še čakam kaj bo. :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!