Jump to content

Yamaha DT (vse verzije in letniki)


enduraš

Recommended Posts

ejga Enduraš dons sm su za uno zasčito za ročke gledat B)  sam niso 7000sit ampak 17000sit  :blink:

kje si to gledu? A si zihr da paše tud na DT? Ker če paše grem iskat B)

ja more pasat tud na dt ker je un vidu z kermu motorjam sm se prpelov pa mi je predlagov tiste ;) so pa isti k jih majo pri krosu trda plastika pa spodej je še aluminijasto podložen B)

še zmer nisi povedu kje :D

Link to post
Share on other sites
  • Replies 5.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Jerry_exc

    950

  • <=YaMaHa=>

    782

  • McMatko

    330

  • _ales_

    187

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Gre za katalizator. Euro norme pa to. Isti zrak gre večkrat skozi mašina in s tem kao pride čistejši ven.

Zamenjano

zvok je tak kukr si ga sam nardis

Posted Images

ugotovil so kaj je narobe. Zaribal je ležaj pri magnetu al karkol je že tist. Ne vem še kok me bo prišel tale ležaj ,ampak mislm ,da ne bo prehudo. Hudo je to ,da bom še najmanj 1 teden brez motorja :( :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :( :blink: :blink: :blink: :blink:

Link to post
Share on other sites

dons sm šu na servis in vidu zadevo v živo.

Motor razstavljen u nulo. Samo okvir je ostal . Mašina v koščkih...

Ej ...vse zgleda kot novo (sej ubistvu tud je). Ta glavn je reku ,da še ni vidu tko lepga bata pri 2T motorju. Cilinder kot nov , sklopka bo zdržala še pa še , ... sam 2 ležaja sta pa u kurcu (na prvi pogled sta čist OK).

Tale servis me bo pršu okol 50.000!!!! Od tega okol 30.000 samo delo. <_< :blink:

Link to post
Share on other sites

No bilo je tako.... peljem se in kar naenkrat začne drsatttt in cviliiiit v mašini in jz se valda takoj ustavim in takoj ko sm stisnil sklopko je nehalo.Imel sm v prostem teku in ko sm spuščal sklopko je bilo tako kot bi hotel v prvi speljat brez gasa (+ cviljenje in drsanje). Po tem s sklepal ,da zadeva ni zaribala :D . Pelu sm na servis ,kjer so mi yamahco dali na koščke in malo pogledali zadevo. Rekli so ,da je zaribal ležaj na glavni gredi. Sicer je men ležaj izgledal čist lepo... ampak jz itak nimam pojma o tem. Sicer pa ni čisto 100% ,da je ležaj povzročal ta zvok.

8200km in mi zariba ležaj... zakaj?!?!?!?!?

Pa če je kdo že imel take izkušnje naj mi prosim pove.

Še najmanj en teden bom brez motorja :( :angry: :( :( :blink: :blink: :wacko:

Link to post
Share on other sites

Kot zastopnik za SKF ležaje ti lahko napišem par zadev.

Če imaš ležaj pri roki poglej če je na njemu dodatno kakšna oznaka C3 an (ali) TN9. To pomeni da ima ležaj za par mikronov večjo zračnost (za višje vrtljaje) in kletko iz poliamida (da ne zariba). Če tega nima, je po karakteristikah NAROBE ležaj vgrajen.

Če je ležaj igličast pa skoraj ne bi smel zaribat po tolikih kilometrih. NO JA - edino če Yamaha vgrajuje kakšne leve kitajske ležaje.

Če je na ležaju kakšna oznaka mi odpiši, in ti zrihtam ležaj proizvajalca SKF (največji in najkakovostnejši proizvajalec ležajev na svetu). SEVEDA ČE GA IMAJO V SVOJEM PROGRAMU.

Lep pozdrav

Link to post
Share on other sites

Sam za delo pa tud navijajo cene najbl <_<

bi se splačal če bi koga poznov da to zna pa bi poj sam dele kupu B)

sam jih je pa mav da se tok spoznajo na to an

Link to post
Share on other sites
Kot zastopnik za SKF ležaje ti lahko napišem par zadev.

Če imaš ležaj pri roki poglej če je na njemu dodatno kakšna oznaka C3 an (ali) TN9. To pomeni da ima ležaj za par mikronov večjo zračnost (za višje vrtljaje) in kletko iz poliamida (da ne zariba). Če tega nima, je po karakteristikah NAROBE ležaj vgrajen.

Če je ležaj igličast pa skoraj ne bi smel zaribat po tolikih kilometrih. NO JA - edino če Yamaha vgrajuje kakšne leve kitajske ležaje.

Če je na ležaju kakšna oznaka mi odpiši, in ti zrihtam ležaj proizvajalca SKF (največji in najkakovostnejši proizvajalec ležajev na svetu). SEVEDA ČE GA IMAJO V SVOJEM PROGRAMU.

Lep pozdrav

Na glavni gredi nej bi bili drsni ležaji... koščki pleha pa to.... morm prečekirat oznake na svojih...

Aja... gregsu je šel pri CBR600 pri 4.000km pa drobiž... meni pa pri kawasakiju GPZ 600R pri 56.000.

LP

Edited by strom
Link to post
Share on other sites

Pa saj to ne moreš verjet! DRSNI LEŽAJ?

Tu bi obvezno moral bit kotalni (iglični) ležaj zaradi vseh obremenitev!!

Drsna puša?? No, z dobrim teflonskim nanosom bi možno zdržala - ampak po moje obvezno kotalni ležaj.

lp.

Link to post
Share on other sites
Pa saj to ne moreš verjet! DRSNI LEŽAJ?

Tu bi obvezno moral bit kotalni (iglični) ležaj zaradi vseh obremenitev!!

Drsna puša?? No, z dobrim teflonskim nanosom bi možno zdržala - ampak po moje obvezno kotalni ležaj.

lp.

Jaz bi se tud mal čudil, če bi bil drsni ležaj.

Drsne ležaje na glavni gredi imajo najbrž sam ladje od nekaj 1000 kW moči ter obratov okoli 100.

:o

Link to post
Share on other sites
Pa saj to ne moreš verjet! DRSNI LEŽAJ?

Tu bi obvezno moral bit kotalni (iglični) ležaj zaradi vseh obremenitev!!

Drsna puša?? No, z dobrim teflonskim nanosom bi možno zdržala - ampak po moje obvezno kotalni ležaj.

lp.

Erm... najdite mi en kotalni ležaj, ki zdrži konstantne obremenitve 4000 do 18000 obratov (kolkr se pač ponavadi vrtijo motorji).

Kotalni ležaji pač niso za večje hitrosti vrtenja, jebiga.

Na 100 obratih bi pa drsni zaribal. Še pomnite tovariši... pri drsnih ležajih nič ne drsa... samo plava gred na oljni blazini... pa a ni to že ice nekje razlagal v eni temi?

Sej zato pa ko pogledaš drsni ležaj, ima spodaj flek. Ker se gred gor usede ko ugasneš mašino. No ja, če je olja premalo al so pa opilki not, potem pa ribajo...

LP

Link to post
Share on other sites

Jest mislm da se bl splača kupt rableno. jest sm kupu letnik 97 za 400Ksit pa zgleda isto ko da bi jo lih iz trgovine prpelov. pa še čist nove so zablokirane da gre komej čez 100km/h

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Hy no dons sm pa le dobu nowo yamahao DT no ja tm so mi rekl 2/3 gasa do ene 7k obratow :> Hm no ja potegne ene 10X bol k pa mobed sam moc pa dobi sele po ene 3k obratih (pod niskam slabo ulece) <_< . Sam k pa dobi ene 4k pa potegne k nor :D . No ja nasplosn gre kr dobr. Kurc je ce pozabs benz odpret pol t ga zamori pol pa odpres pa uzigas ko nor :( pol pa le naposled uzge :) . tm so rekl do 1k klometrow nesmem nc tisat. No ja ce gres pa 1X al pa 2X mal cez pa tut ni nc narobe an??? :D

Link to post
Share on other sites

Ja na začetku ga morš mav merkat da se mašina ulavfa... :P

men pa na ene 4k obratov začne ulečt po pa pr ene 7k butne da se ga komi držiš... <_< no ja mav pretiravam sam useen najbl uleče čez 7k...

Link to post
Share on other sites

men se zbudi pr 7000, pa vlece pol do 11500. no, tak je blo predn mi je ribnu k mi je obrocek obrnal, pa je konec obrocka zahaklal v izpusni kanal... :( :angry:

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • Mitja220
      By Mitja220
      Pozdravljeni. Mene zanima če kdo ve kaj bi to lahko bila težava. Scooter ni stabilen ko se voziš počasi.. Tam do 40kmh,.. Občutek je takšen kot da bi imel prazne gume.. Teško je obvladljiv..kar te nagiba in težko je spremeniti nagib pol pa se vozim kot da bi bil pijan.. Ne moreš enakomerno držati svoje poti čez ovinek. Naprimer ko se pelješ čez krožnega ali podobno.. Ko je hitrost višja se ne opazi in se lepo pelješ čez ovinke in je stabilen. Je inel kdo kaj podobnega, ogiroma če kdo ve kaj bi to lahko bila težava..? 
    • matoxx2
      By matoxx2
      Pozdravljeni, zanima me, kako bi na Yamaho TZR 50 namontiral kovček, saj se vsak dan vozim z njim v službo in bi mi res prav prišel en kovček. Problem je, ker nikjer ne najdem delov za montažo. Ali kdo mogoče ve kje bi dobil kakšen nosilec za TZR-ko?
    • Rock-46
      By Rock-46
      Pozdrav....
      Evo mene spet se po dolgem casu oglasam...in imam tudi vprasanje za vas.
      Mogoce kdo ve kje bi se dalo dobi kake plastike za yamaho tzr 125 nova oblika (94-+++), namrec namen imam kupit tak motorcek ker za enega vem in bi si ga kupil za cez zimo da bi imel kej za rihtat....ce kdo ve kdo dela plastike jih zrihta oz kakor koli da se jih da dobit rabljene, nove so predrage, zbitih pa ni....ker je motor brez maske in pa levega boka....drugace je komplet...mislil sem pa tudi kako je s prodajo po delih...mogoce kdo ve kaj se bolj splaca..?????vse informacije dobrodošle......


      LP, Rock

      P.S : Lepo se vozte... :P
    • TangyTender
      By TangyTender
      Pozdravljeni!

      Imam problem glede svoje Yamahe TZR 125. Je kar precej stara in v teh letih so se izgubili dokumenti, potrebni za registracijo. Zanima me, ali ima kdo mogoče kakšno ogrodje s papirji za tak motor za prodat ali pa, če slučajno ve, kje bi se dalo to dobit... Ogrodje pa mora nujno biti od 1. modela te serije (1987-1992). Če pa koga zanima tak motor ga pa tudi prodam, ker imam dva motorja in več uporabljam drugega.

      Hvala za odgovore!

      (v priponki je simbolična slika motorja, za kakršnega potrebujem ogrodje)

    • medy
      By medy
      Pozdravljeni!

      Zanimam se za nakup nove Yamahe XT 125 in me zanimajo vaša mnenja.
      Ima kdo kaj izkušenj z enduro motorji (končna, pospeški, predelave...)

      Hvala

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!