Skoči na vsebino

Yamaha DT (vse verzije in letniki)


enduraš

Priporočene objave

A če zamenaš bat je tut treba 1kkm vozt pocas? al se bat hitrej ulaufa?? :unsure:

Na moji tastari dt-jki sm ga 1000km počas mogu vozet zarad bata!!

Popravljeno . Popravil gas gas
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A če zamenaš bat je tut treba 1kkm vozt pocas? al se bat hitrej ulaufa?? :unsure:

Na moji tastari dt-jki sm ga 1000km počas mogu vozet zarad bata!!

Sam a se b(a)t ne ulaufa hitrs k pa nov motor. K pr apn-u s ga 10km pocas vozu pol pa kr je dav :D . Sam pr 125 pa vrjetn ni tko. <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A če zamenaš bat je tut treba 1kkm vozt pocas? al se bat hitrej ulaufa?? :unsure:

Na moji tastari dt-jki sm ga 1000km počas mogu vozet zarad bata!!

Sam a se b(a)t ne ulaufa hitrs k pa nov motor. K pr apn-u s ga 10km pocas vozu pol pa kr je dav :D . Sam pr 125 pa vrjetn ni tko. <_<

Ja, sam ene 100km pa ga boš sig mogu počas ulaufat!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaaaa js ko bom dal nov bat not ga ne mislim sparat vec ko 200, 300 km, k drugac bom znoru (ze en mesec ga po malem predelujem, pa ne morm vec cakat)!! :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Heh sej bom jest tut k se sam po dvorisu vozm k se nimam ispita :angry: . Če se pa mal u pole zapelm pa koj ksn ta plov pride mem zdj je ze 3x u dveh dneh pršu mem naše bajte :angry: . Se raj po dvorišu furam k da me u polu dobi :P .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo zdej mam pa jest en mejhn problem z mojo yamahco <_<

Po enem bližnem srečanjem z tlem mi je motor začev delat ene probleme... če stisenem kuplango in čisto spustim gas obrati seveda padejo in ko pridejo do minimuma enostavno crkne :unsure: se prav da ko stojim na mestu in mam motor prizgan morem skos po malem dajat gas da ne crkne <_<

a se je to že komu dogajal???

no je tud men začel delat sam mal drgač ;) : če mam stisnjeno kuplongo, nea rabm nč gasa dodajat, ker lepo teče; če pa jo spustim, pa obrati padejo, pa tud če gas dodaš se ne odzove, ker ga nekaj mori, in brez stisnjene sklopke ne more prit v obrate :angry: -to me moti predsem pri kurblanju, ker takoj ko potisnem kurbl dol morm že stisnt sklopko, drgač sploh ne vžge :angry: :angry:

ko pa se motor segreje deluje DOKAJ v redu

kva bi lohk jeb***???

btw, motor še ni bil na tleh (za zdaj :D )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo zdej mam pa jest en mejhn problem z mojo yamahco <_<

Po enem bližnem srečanjem z tlem mi je motor začev delat ene probleme... če stisenem kuplango in čisto spustim gas obrati seveda padejo in ko pridejo do minimuma enostavno crkne :unsure: se prav da ko stojim na mestu in mam motor prizgan morem skos po malem dajat gas da ne crkne <_<

a se je to že komu dogajal???

problem rešen B) balanca naglihana :D zej se grem pa lah spet čez hribe in doline pa skoz gmajno... :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče bi lahko nastavila standgas na frgazerju?

jaz sem tud že probu-sam ni to...kuplonga neke zajebava :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, rabim en nasvet... Na yamahi DT125R, letnik 1995 je, kot kaže, piknill bat. Izgledalo je nekako tako, da je pubecu med vožnjo mašina naenkrat zablokirala, zadnje kolo je zarajsalo, potem pa je bat spet spustil in mašina se je odvrtela. Bat se zdaj pusti premikat, zakurblat pa se ne da.

Najverjetneje bo treba menjat bat in cilinder, pa sem klical v Krško na DeltaTeam, kjer so mi povedali, da komplet bat+cilinder+obročki+dihtunge pride nekje 95.000SIT. Kje vi nabavljate material? Pozna kdo koga na štajerskem koncu, ki bi povrtaval cilindre? Kje iskati nov bat in obročke, po potrebi tudi cilinder, razen pri zastopniku? Lahko je tudi neoriginal, če kaj takega za 125 sploh obstaja.

Hvala v naprej!

LP

Windsurf

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

daj not pušo, v Top Moto trgovini v Celju (na Lavi, zadej za Šolskim Centrom Celje) ti to nardijo za 35 jurjov. ni pocen, je pa cenej ko nov cilinder. pa bat stane še kakih 20, 25 jurjov+obrocki, pa bo delal naprej. sraufas pa loh kr sam, toti cvajtaktarski so tk simpl narjeni d je ze brezveze (tomos style)! vedno k s kulegim sraufama KMXom se smejima kok simpl je vse skup narjen! :P :D :D

no, sj aprilia ni nc kj bol zakomplicirana, ceprav je neki kao racing-tech... ;) :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

napacno olje?? ;)

mogoč....bom v kratkem pogledu, ker moram itaq batne obročke menjat

btw:kje brusijo cilindre na štajerskem?????????????????????????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, rabim en nasvet... Na yamahi DT125R, letnik 1995 je, kot kaže, piknill bat. Izgledalo je nekako tako, da je pubecu med vožnjo mašina naenkrat zablokirala, zadnje kolo je zarajsalo, potem pa je bat spet spustil in mašina se je odvrtela. Bat se zdaj pusti premikat, zakurblat pa se ne da.

Najverjetneje bo treba menjat bat in cilinder, pa sem klical v Krško na DeltaTeam, kjer so mi povedali, da komplet bat+cilinder+obročki+dihtunge pride nekje 95.000SIT. Kje vi nabavljate material? Pozna kdo koga na štajerskem koncu, ki bi povrtaval cilindre? Kje iskati nov bat in obročke, po potrebi tudi cilinder, razen pri zastopniku? Lahko je tudi neoriginal, če kaj takega za 125 sploh obstaja.

Hvala v naprej!

LP

Windsurf

Am bat t je vrjetn zagrabil zato k je ze str(gotov velik km). Pa vrjetn tut zarad tega k je bat iz druzga materjala k pa cilinder, pol se pa pod visokam obratam in vročino materjal bata drgac razteza k pa cilindr zato t ga je tut vrjetn zagrabil (se posebej ce si ksn auspuh menjov da se bl vrti)<_< . Men sej to zgodil na Bt-ju sm ga pomakedamu s 1rvo dokonca, pol je pa sam bat zagrabil cez ene 2s je popusto sam pol nasreco je spet uzgaw :) . Se pa to tut dogaja tut ce ksno rs50 navijes pa ji das not kit 80ccm, vrti se ko pra**** sam pol k ti pa bat zariba (pr110) pa ni prov fletn, to ti nardi ene 3x pol t pa del bat lohk odtrga je pa se vec skode. Ce bos menjov vs kit(cilinder,bat,...), se splaca najprej pogledat ce je cilinder uredu k je mozn dat je bat zaribow cilindr je brez praske. Tko da pol zamenas sam bat, res da negre glih isto k pa z novmu sam se ne splaca dajt za cilindr 40k, se raj 5km bl pocas pelm :). Cudn je pa to da ne uzge k usi k se jim je zgodl da jim je bat zaribal jim je pol uzgal. Mozno pa da t je use batne obrocke odtrgal pa da ni nc kompresije zato paa ne uzge. Lohk je pa se polhn drugh vzrokov da ti ne uzge... :unsure:

Ps: Ce se kermu to nardi cim prej kuplngo stisnt da te ne odnese k ti tazadn kolo zablokira!

Popravljeno . Popravil McMatko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@McMatko: Hvala! Tudi sam sem razmišljal v podobni smeri. Sicer se to ni zgodilo meni, pač pa bratu moje lady. sprva sva hotela sama pošraufat zadevo, pa se po premisleku vseeno nagibamo v smeri servisa. V končni fazi smo naračunali, da stane material 95.000 SIT in da tistih ~30.000 SIT za delo v primerjavi z materialom ne predstavlja velikega stroška.

Kar se tiče cilindra, je upanje še vedno pol življenja, ampak saj vsi poznamo pregovor: upaj na najboljše, pričakuj najslabše...

Še vedno pa čakam na kako koristno informacijo glede morebitnega brušenja cilindra še kje drugje, razen v Celju (@Zok: hvala za info!).

LP

Windsurf

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@jerry: ce mas zamorjenga ti ga ni treba menjavat, ce mas pa odblokiranga pa na 15-18 megametrov B) priporocam nov bat (z novimi obrocki!). ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@jerry: ce mas zamorjenga ti ga ni treba menjavat, ce mas pa odblokiranga pa na 15-18 megametrov B)  priporocam nov bat (z novimi obrocki!). ;)

To pa tud odvisn kako ga vozš! :P

Popravljeno . Popravil gas gas
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja men k ga ponavad gonim je ribnu po 11 tauznt... :( :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!