Jump to content
  • Sign Up
CAPIROMZY

Aprilia RSV Mille

Recommended Posts

CAPIROMZY

Pregledal sem vseh 51 strani in na nobeni ni nič napisanega o tem, kakšni problemi se pojavljajo pri Aprilii RSV mille pri npr. letniku 99,ali 00.

Se pravi kakšni problemi se pojavijo po 4 oz. 5 letih vožnje in npr.50kkm?

Mogoče vprašanje za lastnike ali pa poznavalce teh motorjev, jst sm bil namreč do sedaj vedno na Hondi in ne poznam Aprilie drugače kot "ah Italijan" <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
BIZIXXX

Pozdravljen,

iz lastnih poizvedovanj vem da je problem pri teh motorjih zadnji zavorni cilinder in pa glavni cilinder sklopke. Z zadnjimi zavorami je takole. Pedal zadnje zavore ima ful mehak in ni dobrega občutka, in zato je treba zadnje zavore odzračevat vsakih 500 km. Aprilia ni naredila nobene servisne kampanje da bi to odpravila, zato so se na trgu znašli aftermarket zadnji zavorni cilindri cena okoli 120 funtov. Problem rešen. Kar se tiče pa cilindra sklopke, tesnilo med blokom in cilindrom rado spusti. Tudi za to obstaja kit tesnil ki zadevo reši. Za vse ostalo kar se tiče motorja, nisem zasledil nobenih pripomb. Motor sem tudi sam preizkusil, pelje se fantastično. Po insajderskih info dobljenih od znanega slo proizvajalca izpušnih sistemov(vemo za koga gre) niso imeli nobenih panik, skratka agregat ki dela in tudi par ljudi ki hodi k njim so z RSV-kam zadovoljni. Eden ima 70 tisoč km(98 letnik). Za več informacij obišči največjo internet stran o RSV-jkah- www.rsv.net. Upam da se ti kaj pomagal pri odločitvi za nakup motorja.

Lp Bizixxx :yea2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
smeško

pa ne spet 2 cilindra - glej da ne boš pol spet jamral zarad porabe!

drgač pa lahko o motorju vprašaš tud od kremila kolega k ma mille

Share this post


Link to post
Share on other sites
motobaby
Pedal zadnje zavore ima ful mehak in ni dobrega občutka, in zato je treba zadnje zavore odzračevat vsakih 500 km.

Na 500 km???!!! Are you crazy????

MOj dragi ga ima, in je prezračeval na 18.000 km 1krat po vožnji na pisti na Grobniku. Drgač je pa vse o.k. Super motor.

Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vojč

:lol1: Znanec jo ima, do zdaj kolikor vem vse OK :OK:

:wacko: je pa med dražjimi v tem razredu, če je tudi boljši pa :? ?

Edited by Ventil

Share this post


Link to post
Share on other sites
rebel

kakšna je pa poraba goriva pri tem motorju??????

seveda pri normalni vožnji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! koliko km se naredi z 1 rezervoarjem????

Share this post


Link to post
Share on other sites
motobaby
kakšna je pa poraba goriva pri tem motorju??????

seveda pri normalni vožnji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! koliko km se naredi z 1 rezervoarjem????

Kaj je zate normalna vožnja :hmm:

Kolikor jaz vem (ga mamo doma) je razpon od 7-10 L

Share this post


Link to post
Share on other sites
rebel

normalna..... tako 120- 140.......ne vem...tako nekje do 6000 obratov

Edited by rebel

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pervy
normalna.....  tako 120- 140.......ne vem...tako nekje do 6000 obratov

če boš vozil 120-140 do 600 obratov in ne boš zategoval ali gnal preko 180 ti bo pil 5-6, samo potem dvomim da gledaš pravi motor za tebe.

drugače pa so meni mille in vse njene izvedbe (falco,tuono,...) pile tam okoli 8-9, no tuono je znal tudi preko 10 ampak ni za jamrat, je bilo primerno stilu vožnje. vglavnem mislim da ni mille nič bolj požrešen motor od ostalih sportakov

Share this post


Link to post
Share on other sites
mljubi

Prosil bi, če bi mi lahko kdo posredoval serijske nastavitve amortizerjev, ker jih nisem našel v servisni knjigi. Hvala in lp.

Share this post


Link to post
Share on other sites
viggen

Pozdravljen!

Iz Falcota presedlal na RSV Mille.....motor je naravnost fantastičen (letnik 03.), nobenih problemov do sedaj (na Falcotu tesnilce hidravličnega cilindra od sklopke ki je bilo zamenjano v pol urce za 1.500 sit pri 10.000 km), odzračevanje???.... prijatel se bliža 40.000 km pa tudi OK!

Porabo ne vem kako bi komentiral, ker ne vem za ostale, verjetno motor ni narejen za doseganje rekordov v ekonomičnosti, no v dveh pri zmerno hitri vožnji je naredila s 14 litri 252 km.......

Pozdrav! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
elbarto

Meni moj V990 agragat popapa od 5 do max 8 litrov( ob max. priganjanju kolkor mi pač zdrava pamet pusti)

Za to kar in koliko dobiš ven se mi zdi čisto OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites
elbarto
Prosil bi, če bi mi lahko kdo posredoval serijske nastavitve amortizerjev, ker jih nisem našel v servisni knjigi. Hvala in lp.

Povej točen model (letnik in mesec če je slučajno l.2000) in opremo (če ne veš, povej kake barve maš zadnjo fedro), pa ti mogoče lahko pomagam.

LP, El Barto

Share this post


Link to post
Share on other sites
čira
Meni moj V990 agragat popapa od 5 do max 8 litrov( ob max. priganjanju kolkor mi pač zdrava pamet pusti)

Za to kar in koliko dobiš ven se mi zdi čisto OK.

Točno tako.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sam dePihlja
kakšna je pa poraba goriva pri tem motorju??????

seveda pri normalni vožnji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! koliko km se naredi z 1 rezervoarjem????

S porabo je tako, kot je napisal Barto, avtonomija motorja, glede na to, da govorimo o cestaku... car :worship: , z enim tankom pa se naredi okoli 220 do 250 km do rezerve (20 l pločevinast tank l.98-00). Še ena zanimivost: vedno, ko sem tankal v Avstriji sem naredil z enim tankom cca.20 km več :OK: .

V 38.000km dolgem druženju nisem imel z motorjem niti ene napake :kva2: !

Motocikl je narejen zelo solidno. Še danes zelo zanimiv motor :grim . Najbolj mi je bila všeč izredna togost motorja, dizajn (razen armaturke, ki pa se oddolži z možnostjo odčitavanja ogromno informacij), zelo dobro vzmetenje in zavore + seveda vse prednosti V2 valjnika :yea2: . Res pa je, da bi motor potreboval že v svojem času shujševalno kuro in malo več agilnosti v kratkih, ostrih zavojih :whistle: . Motor je sestavljen zelo preprosto in priročno, brez oz.skoraj brez raznoraznih elektronskoh ventilov, tipal, zapletenih zračnih kanalov z miljaužnt cevkami ipd.

Če gre za kolikor toliko dobro ohranjen primerek - PRIPOROČAM :D !

Share this post


Link to post
Share on other sites
MotoManiac
Res pa je, da bi motor potreboval že v svojem času shujševalno kuro in malo več agilnosti v kratkih, ostrih zavojih :whistle: .

Za prvo bomo moral vozniki kar sami mal shujšat .) , za drugo se pa da pomagat z nastavitvami. Znižat sprednji del in guma 120/65R17 namesto 120/70R17, zadaj pa jasno 180 in ne 190.

Poraba? Men žre povprečno 7.5l, oziroma kak liter manj od Honde CBR 600 RR l 2004. (vožnja eden za drugim)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sam dePihlja
Prosil bi, če bi mi lahko kdo posredoval serijske nastavitve amortizerjev, ker jih nisem našel v servisni knjigi. Hvala in lp.

Nastavitve in vse ostalo boš našel na: www.serviceaprilia.com :grim

Za prvo bomo moral vozniki kar sami mal shujšat  .) , za drugo se pa da pomagat z nastavitvami. Znižat sprednji del in guma 120/65R17 namesto 120/70R17, zadaj pa jasno 180 in ne 190.

Ja, zadnja guma mora biti obvezno 180 :grim Glede ostalega pa: mene je pretirano nižanje sprednjega dela (izven meja, ki jih priporoča proizvajalec) odpeljalo v sadovnjak :kva2: (zdrs obeh koles hkrati!!! (Dunlop 207RR) :ninja: ). Zato sem se potem raje sprijaznil s tovarniško racetrack nastavitvijo, obutvijo Metzeler M1 in povečano fizično aktivnostjo v ovinkih :whistle:

post-281-1112795916_thumb.jpg

Edited by Sam dePihlja

Share this post


Link to post
Share on other sites
mljubi
Nastavitve in vse ostalo boš našel na: www.serviceaprilia.com :grim

Hvala ti za informacijo....Imam pa mille letnik 2001

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sam dePihlja

Konkretno na Milki zaradi lahkotnejšega "prelaganja" .) .

Share this post


Link to post
Share on other sites
motobaby

Čao!

Mene pa zanima, kje bi se dalo dobit (lahko tudi v ITA ali AUS) ketno in zobnike za Mileta - seveda po konkurenčni ceni (neoriginal).

Hvala in lp

Andreja

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pervy

za vse okoli šraufanja in delov za mille je pravi naslov pihljač aka Samdepihlja .)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sam dePihlja

Huh Pervy... :blush:

Se mi zdi, da je tole še kar ugodna varianta :hmm: :

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...7978523861&rd=1

Drugače majo pa Regino in RK dokaj ugodno tudi pri Luisu v Graz-u.

Če bi rad D.I.D. se da ugodno dobit v Motorad Klein (Leibnitz AUT).

Vsekakor pa povprašaj tudi pri Avto Triglav, včasih znajo met potrošni material presenetljivo poceni :OK: .

Meni je na stari Mille najbolje služila RK X ring :OK: .

Share this post


Link to post
Share on other sites
MotoManiac

No, po skoraj enem letu se pa že spodobi, da se spet kaj napiše. .)

Res da ni ravno ne vem koliko teh motorjev več v obtoku pri nas pa vseeno - je kje kdo ki pozna koga, ki je dal na ta motor tako imenovane "helibars" (zvišana balanca po domače). Sem namreč ves čas v dvomih ali naj vozim ves čas (vsaj) 140, ali pa naj me boli hrbet po 200, 300 km. Glede na letošnje žrtve se razgledujem po tretji rešitvi :whistle:

(www.helibars.com sem že sam najdu .) , zanima me če je še kaj druzga )

Share this post


Link to post
Share on other sites
ROBČEK

Čao!

Mene pa zanima, kje bi se dalo dobit (lahko tudi v ITA ali AUS) ketno in zobnike za Mileta - seveda po konkurenčni ceni (neoriginal).

Hvala in lp

Andreja

Kako to misliš v Italiji ali Australiji. Vprašaj tudi na AUTOCOMMERCE v MB. Redno tam kupujem in mi dajo tudi dober popust - se splača

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • Mare18
      By Mare18
      Pred letom sem kupil kymco sector125chopper! Sami problemi- od nastavitve prostega teka, vplinjaca in menjalnika in lažji padec zaradi blokade sprednjega diska! Na 1 del sem cakal na servisu 4mesece!!!!!Pa servis za Kymco je izredno slab! Sploh niso hoteli upoštevati garancije,pa še popravilo naj bi trajalo 4 mesece!!!! No, pa sem ga prodal! Prisegel sem na znamko Aprilia classic 125! Motor je fajn, full dobr vlece, zacel mi je stalno zavirati na sprednji disk med vožnjo! Sem peljal na srevis,popravijo kot garancija,sepeljem 40 km ,spetna servis! Zdajpravijo, da bodo zamenjali cilinder!!! Bomo videli!!!! Razocaran motorist
    • Maniac
      By Maniac
      Engine: Rotax 122 single cylinder 2-stroke. Aluminium cylinder with Nikasil liner. Fuel: Unleaded petrol. Bore x Stroke: 54mm 54,5mm Total displacement: 124,8cc Compression ratio: 12,5:1 Maximum power at the crank: 11 kW and 16 kW Maximum torque at the crank: 12.2 Nm @ 8000 rpm (11 kW) and 16 Nm @ 9750 rpm (16 kW). Fuel system: Dell’Orto VHST 28 carburettor. Ignition: Electronic CDI ignition. Starting: Kick start. Generator: 12V-180W Lubrification: Separate mixing with variable displacement, volumetric pump. Gear box: 6 speed. Ratios 1st 10/30 2nd 14/29 3rd 17/27 4th 19/25 5th 21/23 6th 22/21 Clutch: Multi-plate wet clutch. Primary drive: Helical gears. Ratio: 19/63. Final drive: Chain. Z 16 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (11 kW); Z 15 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (16 kW). Frame: High strength steel frame with double trellis beam and double cradle. Detachable seat frame. Front suspension: 40 mm upside down hydraulic fork. Wheel travel 260 mm. Rear suspension: Steel swingarm. Hydraulic monoshock with piggy back cylinder. Wheel travel 270 mm. Brakes: Front brake 260 mm disc. Floating caliper with two parallel pistons. Rear brake 220 mm disc. Floating caliper with single piston. Wheels: Front wheel Aluminium, 3.00x17”. Rear wheel Aluminium, 4.25x17”. Tyres: Front tyre Pirelli Diablo, 110/70x17”. Rear tyre Pirelli Diablo, 150/60x17”. Dimensions: Overall length 2,165 mm. Overall width (at brake levers) 850 mm. Overall height (at mirrors) 1,390 mm. Seat height 870 mm. Wheelbase 1,480 mm. Dry weight: 115Kg Fuel tank capacity: 10 litres (including 1.3 litres reserve). Cooling: Liquid cooled. Intake: Reed valve. Maximum speed: 115 kph (11 kW); 120 kph (16 kW). Emissions: Euro 3 (11 kW and 16 kW). Other: Other characteristics Essential multifunctional instrument panel. Colour schemes Off Black
    • poggy
      By poggy
      mene pa zanima, če kdo kej ve o tem motorju?

      dans sm vozu mx 50, pa sm ful navdušen nad tem mopedom, sam je mal prepočasen.

      zanimajo me karakteristike motorja, kak se je voziti z močnejšo različico itd.







      P.S.: pred objavo sem uporabil iskalnik :D :D :D :D :D :D
    • mopedfan
      By mopedfan
      Zanima me ali imate izkušnje s tem motorjem?
      Me zanima ali ima ta motor kakašno serijsko napako a la Aprilia Pegaso in dihtunga glave...?

      Povsod ga označujejo kot dobro touring mašino. Tudi sam sem ga vozil in mi je všeč.
    • Zok
      By Zok
      torej, vprasanje leti predvsem na moj primer - Aprilia AF1 Futura, 125 ccm, 34 KS (25 kW) @ 11.300 rpm, veselje pa se neha ze pri 9.500-10.000??? zdi se mi da je svecka bol "bauga", k z eno staro NGK B10EG (k je predpisana za ta agregat), k je dala skoz ze vsega boga, in je totalka frdirbana, pa ne doseze vec ko 7.000... zdaj mam not B9EG, k tud ni ravno nova, niti ne vem kuk je stara, dobil sem jo z motorjem. zanima me, ce bi bilo kaj boljse, ce svecko menjam, slisal sem namrec za svecke, ki se na teh agregatih uporabljajo v dirkalne namene, agregat pa naj bi dosegel cez 13.000 rpm - je tu fora v svecki, ali v vzigalnem sistemu, nastavitvah predvziga, uplinjaca, itd??

      ja, se to: odkar kurim Castrol TTS se mi se ni zavrtel preko 10.500 rpm, ko sem imel pa Motorex Cross Power 2T (vem, malo cudno se slisi cross power v cestniku, a je slo) pa sem prestavljal pri 11.000, slo je pa tudi preko. je mogoce tudi TTS (delni) krivec za to, da se agregat ne zavrti preko 10.000??

      ne moti me to, da se masina ne vrti visje, moti me to, da mi pri prestavljanju iz prve v drugo prestavo nazaj zapre ventil v izpuhu (ta je odprt nad 7.700 rpm), zato bi rabil malo vec obratov - vsaj 1.500!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!