Skoči na vsebino

Aprilia RSV Mille


CAPIROMZY

Priporočene objave

zdaj ne vem točn kako ima to aprilia narejeno ampak ponavadi se štela tako da vrtiš tisti vmesni del vzvoda za prestavljanje, ali pa premakneš tisto (objemko ali kako bi rekel) ki pride na zobato os nasajena, samo te objemke se ne sme preveč premikat ker drugače ne boš mogel šaltat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No sej to se mi je zdel sumljivo... Bom dans sprobu, hvala :)

Ena grupna fura bi pa lahko res bla, da ne bo seizmografom dolgčas

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No sej to se mi je zdel sumljivo... Bom dans sprobu, hvala :)

Ena grupna fura bi pa lahko res bla, da ne bo seizmografom dolgčas

Z imbusom odvijačiš komplet prestavno ročico in jo premakneš recimo za en zob bolj gor.To je vsa umetnost.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Popolnoma je res, modelno leto 2001 - 128PS, je pa res, da so se v SLO prodajala tudi modelna leta 2000 kot 2001 ali celo 2002 letniki :naughty: .Kaj češ, balkan pač :krneki: .

To je pa kar malo konj. Samo pa verjamem, da jih na cesti pokaže bolj kot na papirjih. Suzuki TL recimo, jih je imel 140.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je pa kar malo konj. Samo pa verjamem, da jih na cesti pokaže bolj kot na papirjih. Suzuki TL recimo, jih je imel 140.

Moči je več kot dovolj,... Motor je zelo vozen saj ni nenadnih suvanj - vleče zelo zvezno in mehko. Sam pa recimo pred ovinkom zelo malo bremzam raje zmečem kakšno prestavo več dol da mašina opravi svoje. Občutek je fenomenalen :) ... Z predelavami lahko prideš tudi na 150 oziroma 160 konjev.Seveda je življenksa doba potem precej manjša, poraba precej večja... itd. Cena predelave pa je previsoka... Mislm pa da za sporščanje adrealina na kakšnem dirkališču je moči več kot dovolj.

Sam svojo prodajam, ker imam namen kupit novejši model...Aprilie seveda

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sklopko odzrači zgoraj na ročici. Stisni ročico, odvij malenkost ventil za spuščanje olja in ko skoči ven mehurček zraka zategni ventil nazaj in spusti ročico pa bo sklopka delal in motor ne bo lezel naprej. To je to in velja skor za vse Aprilie z Brembo cilindri sklopke (od letnika 2005 nazaj), in tudi za zadnjo zavoro (kjer pa je postopek za dobro opravljeno delo mal bolj zahteven). Drugač pa super motor, ki ga ko se ga navadiš nebi več menjal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugač pa super motor, ki ga ko se ga navadiš nebi več menjal.

:topic: A si ti zamenjal mopi za izvedbo Factory :glare: ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:topic: A si ti zamenjal mopi za izvedbo Factory :glare: ?

Ne ni Factory je samo novejši letnik 06". Do sedaj kar sem prevozil je :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

RSV-ejevci bi se lahko malo spisali, katere gume ste do sedaj uporabljali,

in katere so se vam zdele naj naj, ter zakaj?

lp

:closedeyes:

Popravljeno . Popravil Port Folio
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem imel na prvi RSV tovarniško Michelin Pilot Sport, ki sem jih snel po 2k km. Ble so čist pretrde, slabo držale tud ko so se ogrele in motor se je z njimi vozu k tank (beri ful težko v nagib). Po teh sem zvozil tri pare Pirelli Supercorsa Pro SC1/2. Motor se pelje z njimi popolnoma drugače, zlahka gre v nagib in gume se tudi na cesti brez problemov dovolj segrejejo (čeprav nekateri menijo, da temu ni tako).

Vmes sem imel en par D209GP predvsem z namenom uporabe na Grobniku, kjer so se dejansko izkazale za boljše od Supercors, čeprav je za njih potrebno prilagoditi višino motorja. Za uporabo na cesti bi dal prednost SC, ker imam občutek, da se lažje ogrejejo na delovno temp.

Na novi RSV imam prvič Metzeler Rennsport, ki pa so v bistvu iste gume kot SC zato pričakujem podobne lastnost.

Upam, da sem kej pomagu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak kaj ko lepota na pisti ne pomaga sekund dol zbijat :lol1: ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak kaj ko lepota na pisti ne pomaga sekund dol zbijat :lol1: ;)

Glede nato da voziš suzukija bi ti povedal da je v času ko je Aprilia še dirkala v SBK naredila veliko več kot Suzuki - beri boljše rezultate...

Tudi naslov master bike-a ni dobila kar tako.

LP Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SBK motor ima s tistim, ki ga mi kupimo bore malo :) Tam vilce stanejo za ene 4 kompletne serijske motorje :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A kdo ve, pripravljajo pri Apriliji kako novo izvedbo Mileta ali so zaspali? Bi bil že čas, da dajo ven kaj novega :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak kaj ko lepota na pisti ne pomaga sekund dol zbijat :lol1: ;)

:topic: Sej je "suza" tudi lepa :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A kdo ve, pripravljajo pri Apriliji kako novo izvedbo Mileta ali so zaspali? Bi bil že čas, da dajo ven kaj novega :)

Obeta se serijska proizvodnja Aprilie z V4 motorjem - drugače ne bodo mogli dirkat v SBK.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To bi pa znalo bit zanimivo :naughty: Ne bi se branil V4 :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bo V4, vendar ne bodo opustili V2.

Meni je sploh lepše z dvemi cilindri, rad bi kvečjemu športno verzijo prototipa FV2, lahko tudi z manj kot 1200cm3, še najraje z enojnimi nihajkami spredaj in zadaj... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, po moje bo super sport V2 doživel podobno usodo kot pri Hondi :( , Aprilia je enostavno premala, da bi si lahko privoščila dosleden razvoj dveh modelov v najvišjem razredu hkrati :grrr Bo pa novi V4 zardi big-bang zasnove :naughty: po karakteristikah in zvoku precej bližje V2 motorjem kot I4 tako da duh V powaaaah ostaja :worship:

Edina šansa, ki jo v tem trenutku vidim za konkreten razvoj V2 super sport je v primeru, da V4 nebi dal ustreznih rezultatov v tekmovanju SBK v boju z Ducatiji.

No kakorkoli, nova V4 bo imela kar precej tehničnih rešitev, ki dosedaj še niso bile praksa pri serijskih motociklih.

Meni se že pošteno cedijo sline :P

Popravljeno . Popravil Sam dePihlja
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se že pošteno cedijo sline :P

Tudi meni :D Me prav zanima kako se bo motorčič dejansko pelajl. No glede V2 pa jih imamo itak že sedaj in bomo potem le razširili konjenico :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A kdo ve, pripravljajo pri Apriliji kako novo izvedbo Mileta ali so zaspali? Bi bil že čas, da dajo ven kaj novega :)

No ja, malce res dremajo :zzz: , ampak boljš to, kot da padejo v komo kot pri tvoji omiljeni znamki, ki je sposobna nardit novo izvedbo slabšo od stare (1000K5 vs. 1000K7) :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ve kdo kje bi se dalo kupit povišano šipco?

Kej v tem stilu

7.jpg

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!