Skoči na vsebino

Aprilia RSV Mille


CAPIROMZY

Priporočene objave

Jaz pa na žalost imam slabe novice. Lani ob menjavi olja sem dobil zlate ostružke na dnu kante. Popraševal sem okrog, vsi so rekli da ni možno, da je bila kanta umazana itd... Jaz sem olje nalil, se vozil, naredil 5000km, letos se je zgodba ponovila. Spet zlati osteužki na dnu kante. Motor deluje popolnoma normalno, brez kakršnih koli čudnih zvokov ali karkoli.

Lastnik sem 13 let, redno servisiran vsakih 3500 do max 5000km. Praktično 1x na leto. Ima pa 59.000km.

Kljub temu da deluje normalno nimam jajc se vozit. Če se karkoli zgodi med vožnjo ni lepa.

Najbolj se mi splača agregat zamenjat, tako da če kdo pozna koga ki ima kaj takega se priporočam.

Spodaj slikic... Lani je bila slika enaka.

IMG_20200110_094404.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozi dokler dela..zakaj rabiš jajca? Če bo imel namen ribnit se to ne zgodi hipoma, boš imel čas  stisnit sklopko oz. boš prej slišal, če imaš vsaj malo posluha za tehniko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 hours ago, NoGe said:

Jaz pa na žalost imam slabe novice. Lani ob menjavi olja sem dobil zlate ostružke na dnu kante. Popraševal sem okrog, vsi so rekli da ni možno, da je bila kanta umazana itd... Jaz sem olje nalil, se vozil, naredil 5000km, letos se je zgodba ponovila. Spet zlati osteužki na dnu kante. Motor deluje popolnoma normalno, brez kakršnih koli čudnih zvokov ali karkoli.

Lastnik sem 13 let, redno servisiran vsakih 3500 do max 5000km. Praktično 1x na leto. Ima pa 59.000km.

Kljub temu da deluje normalno nimam jajc se vozit. Če se karkoli zgodi med vožnjo ni lepa.

Najbolj se mi splača agregat zamenjat, tako da če kdo pozna koga ki ima kaj takega se priporočam.

Spodaj slikic... Lani je bila slika enaka.

IMG_20200110_094404.jpg

 

    Obrni se na serviserja, cimprej. Bo manj skode, kot ce orenk zagrabi. Naj mehanik odpre, pogleda, potem se pa lahko odlocis ali menajt agregat ali popravljat. Aja, pa ne na servoiserja ki diagnosticira umazane kante...

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za pametn dnar bi lah od Jurkota dobil mašino, ki ima zariban drug cilinder.. mislim da ima dve ce ne celo tri na zalogi. Mogoče ima celo kaksno celo.

pa smotan vorasanje.. sej ob menjavi olja si spustil olje tudi iz “vijaka”? Mas original stator? 

 

Zgleda nisi edini.. je kar nekaj napisan na to temo. Nikjer pa ni napisan kaj bi lah blo.

To dej v google , pa bos dobil rezultate

gold dust in engine oil site:www.apriliaforum.com

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja pogooglou sem že vse živo. Je pojav ja, tako na starih kot na magnesium. Nekaj tem je, nobena pa zaključena z rešitvijo  oziroma vzrokom. Tudi pri agregatih z zelo malo kilometri se pojavi.

Vijak popolnoma čist. Oziroma reees malo finega prahu ampak zanemarljivo.

Lani sem tudi razmontoral in opral hladilnik olja, cevi, tlačni senzor in zunanji karter. Pogledal se tudi sklopko če bo kaj videt pa je vse na mestu. Stator originalen, 8 let nazaj sem zamenjal to 'sklopko' zaganjač takoj ko je začela preskakovat. Zagoni brezhibni vedno.

Kakršno koli kopanje po agregatu pri mehaniku se ne splača. Po italiji se dobijo agregati za.500€ z okrog 30.000km. Res ni 100% sigurno kaj kupiš ampak ok... Malo tveganja. Zdej pa da bom dajal 1500€ za rihtanje tega agregata... Za 2000€ dobim pa cel motor drugi. Z motorjem sem zadovoljen, ampak je staro...

Sicer od Tuono je malo agregatou, po večini so od RSV, ampak je itak isti. Edino Caponord mislim da ima drugačne odmične če se ne motim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 hours ago, NoGe said:

Zdej pa da bom dajal 1500€ za rihtanje tega agregata... Za 2000€ dobim pa cel motor drugi. Z motorjem sem zadovoljen, ampak je staro...

Sicer od Tuono je malo agregatou, po večini so od RSV, ampak je itak isti. Edino Caponord mislim da ima drugačne odmične če se ne motim

Zajebana situacija. Ce kupis drug motor, a bos sam naredu transplantacijo? Na tvojem mestu bi jo dal odpret, ce je hud problem, se uzame drug motor, ce je majhna tezava, se ustima in sestavi. Pa ves kaj imas. 

Capo je bistveno bol svoh. Tud kompresijo ma precej nizjo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

13 hours ago, ukica said:

Za pametn dnar bi lah od Jurkota dobil mašino, ki ima zariban drug cilinder.. mislim da ima dve ce ne celo tri na zalogi. Mogoče ima celo kaksno celo.

 

Zal nima vec, je prodal vse v kompletu.

4 hours ago, Kugelschreiber said:

Capo je bistveno bol svoh. Tud kompresijo ma precej nizjo. 

Kompletno glavo ima drugacno - ventili, sesalni in izpusni kanali,...

Ob servisiranju si spuscal olje na obeh izpustih?

Jaz bi na tvojem mestu dal tole pregledati Marincu.

Jeba tole.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vedno spustim olje na obeh vijakih. Tudi zato da pogledam magnet kaj se je nabralo.

Karkoli začnem s tem agregatom bo časovno dolga stvar. Razmišljam nabavit drug agregat da se lahko vozim. Med tem pa pogledam kaj se je s tem zgodilo. Drugače zgubim sezono... Ko zrihtam pa enega prodam. Pa še to uganko bom rešu s kje hodijo tej opilki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 27. 1. 2020 ob 22:16, NoGe pravi:

Spodaj slikic... Lani je bila slika enaka.

IMG_20200110_094404.jpg

Umazana kanta, perhaps?

  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Dr_Jakob pravi:

Umazana kanta, perhaps?

Lani sem vzel to v obzir in se vozu. Letos.pa sem kanto očistil da bi lahko jedel iz nje preden sem stoču olje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 56 minutami, NoGe pravi:

Lani sem vzel to v obzir in se vozu. Letos.pa sem kanto očistil da bi lahko jedel iz nje preden sem stoču olje.

Kakorkoli:

Se spomniš starega zlatega pravila: "Don't fix it, it it ain't broken."? No, to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo sem jezen ker sem praktično 1. lastnik, servisirano res več kot redno, nikoli na dirkališču in vedno ogret agregat pred resno vožnjo.

Res ne vem zakaj se je to zgodilo.

Ja sej lahko da ga bom zrihtal, časovni pa je prej kar transplantacija...

Popravljeno . Popravil NoGe
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno koliko casa se vrti po tako obrabljenem lezaju. Ce je vse skupaj se v zacetni fazi je ponavadi gred ok. Mogoce je brusenje in vgradnja "debelejsih" lezajev ce obstajajo (za nekatere japonce ja, za Aprilie mislim da neobstaja) ali pa nanos "hardkroma". Je pa brusenje in hardkromanje zahteven postopek in se ponavadi nesplaca. Cenejse je dobiti rabljeno dobro gred. Obnavlja se ponavadi pri oldtimer specijalkah kjer so deli redki kot diamanti in moras popravit kar imas.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Sicer najbrž ni kaj dosti lastnikov RSV-jk od letnika 2004-2008 tukaj. Ampak če je slučajno kje kdo, ki bi si zaželel "povišati balanco", prodajm ABM RS1C kit. Na žalost paše samo na aprilije, ima pa TUV certifikat, tako da s homologacijo ni težav.

 

Prodajam pa brez balance (oz lahko jo dam zraven, samo na žalost ne paše na ta motor, zato so mi tud zakompliciral na homologaciji). Balanca je tudi ABM oznaka je pa 0229 (zlate barve)

Pride pa taka... https://www.amazon.de/ABM-Superbikelenker-Alu-0229-gold/dp/B00FVBDZWS

Če koga zanima, na kateri motor paše balanca, si lahko pa malce pogleda tukaj:
https://www.polo-motorrad.de/media/productattachment/0/318079/DE000787970.pdf

 

https://drive.google.com/open?id=16bE7tUOrKNinyJN1zKgnvYtexqRGtQLP

 

Pa slike kit-a.

https://drive.google.com/open?id=16RAMvCnaqDFcu8xdRCBpxDduxSF5wWy-

https://drive.google.com/open?id=16MbIe-AMqQftlIbzieV5hvm4mApCz0yK

https://drive.google.com/open?id=16XK3bfQDZ78mtWr5lOSfIMEDHgsOQFRV

 

Še TUV

https://docplayer.org/44762048-Teilegutachten-montageanleitung.html

 

Tukaj en optimist prodaja na ebay-u ?

https://www.ebay.com/itm/Abm-Superbike-Handlebars-Conversion-Kit-Aprilia-RSV-Mille-R-Factory-04-ff-/264533839065

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...
  • 1 leto pozneje...

Zdravo. Mogoče se najde kakšen prisoten aprilijaš. Omislu sem si eno rabljeno aprilio RSV 1000 R 2005. Nekaj sprotnih vprašanj. Se je komu zgodilu, da je polomilo stebla, kjer je pritrjen zadnji zobnik...na sliki. Prejšnji lastnik je nekaj improviziral je vrezal navoje pa dal vijake...nema veze. 

Je v sloveniji kak prodajalec aprilia delov, da je dober, ugoden, in odziven.

Drugo vprašanje, moti me razmerje zobnikov, ker se v naselju moram voziti v drugi prestavi, 60kmh mogoče v tretji, zobniki so pa 16/40. Ima mogoče kakšno drugo dobro razmerje, da se da v četrti komot voziti po naselju ali pa kaj takega.

 

 

Hvala

lp

Mitja

 

IMG_20220430_195430.jpg

IMG_20220430_195434.jpg

IMG_20220430_201837.jpg

IMG_20220430_205227.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, fixy pravi:

Zdravo. Mogoče se najde kakšen prisoten aprilijaš. Omislu sem si eno rabljeno aprilio RSV 1000 R 2005. Nekaj sprotnih vprašanj. Se je komu zgodilu, da je polomilo stebla, kjer je pritrjen zadnji zobnik...na sliki. Prejšnji lastnik je nekaj improviziral je vrezal navoje pa dal vijake...nema veze. 

Je v sloveniji kak prodajalec aprilia delov, da je dober, ugoden, in odziven.

Drugo vprašanje, moti me razmerje zobnikov, ker se v naselju moram voziti v drugi prestavi, 60kmh mogoče v tretji, zobniki so pa 16/40. Ima mogoče kakšno drugo dobro razmerje, da se da v četrti komot voziti po naselju ali pa kaj takega.

 

 

Hvala

lp

Mitja

 

IMG_20220430_195430.jpg

IMG_20220430_195434.jpg

IMG_20220430_201837.jpg

IMG_20220430_205227.jpg

o Apriliah ve veliko @marincspeedshop 

 

pa @Lipstick, pa še koga sem pozabil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

12 hours ago, fixy said:

Zdravo. Mogoče se najde kakšen prisoten aprilijaš. Omislu sem si eno rabljeno aprilio RSV 1000 R 2005. Nekaj sprotnih vprašanj. Se je komu zgodilu, da je polomilo stebla, kjer je pritrjen zadnji zobnik...na sliki. Prejšnji lastnik je nekaj improviziral je vrezal navoje pa dal vijake...nema veze. 

Je v sloveniji kak prodajalec aprilia delov, da je dober, ugoden, in odziven.

Drugo vprašanje, moti me razmerje zobnikov, ker se v naselju moram voziti v drugi prestavi, 60kmh mogoče v tretji, zobniki so pa 16/40. Ima mogoče kakšno drugo dobro razmerje, da se da v četrti komot voziti po naselju ali pa kaj takega.

 

 

Hvala

lp

Mitja

 

IMG_20220430_195430.jpg

IMG_20220430_195434.jpg

IMG_20220430_201837.jpg

IMG_20220430_205227.jpg

Marinc.

Gkede zobnikov, ni resitve. V2 motor.. ce ti ni vsec, prodaj motor, ni zate.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!