Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
CAPIROMZY

Aprilia RSV Mille

Recommended Posts

MotoManiac

Kako to misliš v Italiji ali Australiji. Vprašaj tudi na AUTOCOMMERCE v MB. Redno tam kupujem in mi dajo tudi dober popust - se splača

Hvala. :)

Mislila je seveda AUT, ne AUS. :D

Sicer pa že mamo ketno, že od lanskega poletja. .)

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiM

Sem bil na ogledu in testni vožnji MilleR letnik 2000. Zanima katere tekočine poleg olja in hladilne tekočine se preverja ob strani (kjer lahko vidiš min. in max. nivo). Je imel tip eno posodico čisto prazno in niti sam ni vedel, kaj bi moglo biti noter :?

Drugače pa je motor zelo surov in brutalen, sem presedel nanj iz mojega SV-ja, pa sem mel občutek, kot da prvič sedim na motorju... ne vem če je to zame :blush:

A je kdo iz oklice Ilirske Bisrice, ki se spozna na Mille, da bi mi znal povedat, če je motor vredu. Zaleten ali paden skoraj sigurno ni bil, vilice so OK,..., za agregat pa nimam pojma...

Share this post


Link to post
Share on other sites
don3

Sem bil na ogledu in testni vožnji MilleR letnik 2000. Zanima katere tekočine poleg olja in hladilne tekočine se preverja ob strani (kjer lahko vidiš min. in max. nivo). Je imel tip eno posodico čisto prazno in niti sam ni vedel, kaj bi moglo biti noter :?

Drugače pa je motor zelo surov in brutalen, sem presedel nanj iz mojega SV-ja, pa sem mel občutek, kot da prvič sedim na motorju... ne vem če je to zame :blush:

A je kdo iz oklice Ilirske Bisrice, ki se spozna na Mille, da bi mi znal povedat, če je motor vredu. Zaleten ali paden skoraj sigurno ni bil, vilice so OK,..., za agregat pa nimam pojma...

Sem šele sedaj videl, kaj te zanima in za kater motor gre? Lahko na PM, da ne bova smetila.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cb1300

Sem bil na ogledu in testni vožnji MilleR letnik 2000. Zanima katere tekočine poleg olja in hladilne tekočine se preverja ob strani (kjer lahko vidiš min. in max. nivo). Je imel tip eno posodico čisto prazno in niti sam ni vedel, kaj bi moglo biti noter :?

Drugače pa je motor zelo surov in brutalen, sem presedel nanj iz mojega SV-ja, pa sem mel občutek, kot da prvič sedim na motorju... ne vem če je to zame :blush:

A je kdo iz oklice Ilirske Bisrice, ki se spozna na Mille, da bi mi znal povedat, če je motor vredu. Zaleten ali paden skoraj sigurno ni bil, vilice so OK,..., za agregat pa nimam pojma...

ob strani ima plastično posodo,min-max...kaže pa nivo olja v motorju....prazna....nč dobrga.

Mile zna bit zelo hiter motor,je pa zelo zahteven za vožnjo,potrebna previdnost pri prestavljanju v nižjo prestavo (blokiranje zadnje gume),voznik je zelo oprt na roke,ima pa tudi precej vibracij,ki se z motorja prenašajo na okvir in na voznika

Share this post


Link to post
Share on other sites
RSTDRIVER

ob strani ima plastično posodo,min-max...kaže pa nivo olja v motorju....prazna....nč dobrga.

če je bila po vožnji prazna cevka, potem je olja premalo. če je bil motor hladen, to še nič

ne pomeni. aprilije imajo suhi karter in je določiti min in max pri hladnem motorju problem.

za malenkost preveč pri hladnem je lahko veliko preveč pri ogretem motorju

Share this post


Link to post
Share on other sites
RSV Mille

ob strani ima plastično posodo,min-max...kaže pa nivo olja v motorju....prazna....nč dobrga.

Mile zna bit zelo hiter motor,je pa zelo zahteven za vožnjo,potrebna previdnost pri prestavljanju v nižjo prestavo (blokiranje zadnje gume),voznik je zelo oprt na roke,ima pa tudi precej vibracij,ki se z motorja prenašajo na okvir in na voznika

Bom tkole povedal- da blokira zadnja guma ob prestavljanju v nižjo ni čisto res. Sm z njim naredu 5.000 km, v vseh mogočih pogojih, tudi prestavljanje v nižjo neposredno v prvi fazi ovinka- nikol nobenga problema, nobenga zdrsa. Tako da ne vem, kje si slišal to (dez)informacijo.

Glede nivoja olja pa tako- pri hladnem motorju je cevka skoraj prazna (na minimumu ali celo pod). Brez panike- motor je treba najprej ogret s počasno vožnjo cca. 5 minut, ga potem takoj ugasneš, počakaš da se olje nateče v karter (cca. 2 min), ga postaviš na ravno podlago na oba kotača in očitaš - v tej pozi mora bit olje v cevki na sredi med min in max.

Motor pa se nasplošno pelje fantastično, mal je občutiti vibracije od 7.000 obr. naprej, ampak nič šokantnega kot nekateri strašijo. Js bi si želel, da bi teh vibracij blo še več...kot npr. na dučeju... :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zx_R

Če kdo vozi tole tazadnjo rsv mile bi prosil kako je kaj zadovoljen z njo pa tud kako je kaj z servisi predvsem na štajerskem koncu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kađiva

Bom tkole povedal- da blokira zadnja guma ob prestavljanju v nižjo ni čisto res. Sm z njim naredu 5.000 km, v vseh mogočih pogojih, tudi prestavljanje v nižjo neposredno v prvi fazi ovinka- nikol nobenga problema, nobenga zdrsa. Tako da ne vem, kje si slišal to (dez)informacijo.

kater letnik si pa imel?? ker kolikor je meni znano so po l.2000 imele sklopko proti blokiranju zadnjega kolesa, 98,99 in mislim da tudi 00 pa tega niso imele in so bol "zajebane" za vožnjo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Burnout

kater letnik si pa imel?? ker kolikor je meni znano so po l.2000 imele sklopko proti blokiranju zadnjega kolesa, 98,99 in mislim da tudi 00 pa tega niso imele in so bol "zajebane" za vožnjo

Jp, od leta 2001 imajo to zakon slopko :P do takrat je pa treba malo pazit :whistle:

Lp Burnout

Share this post


Link to post
Share on other sites
PERO58

Prodam sprednje disk ploščice Brembo za Mile l.99 :grim Z Mille naredil preko 40000km pa nobenih problemov :OK:

Edited by PERO58

Share this post


Link to post
Share on other sites
RSV Mille

Če kdo vozi tole tazadnjo rsv mile bi prosil kako je kaj zadovoljen z njo pa tud kako je kaj z servisi predvsem na štajerskem koncu.

sm vozil tazadni model milke, pa morm rečt, da se motor vozi fenomenalno, celo veliko boljš kot prvi model. ko sm prvič sedel na tanov model me je najprej hudo razrajcal divjaški položaj sedenja. ful ležiš naprej, stopalke ful visoko postavlene, kot da bi jahal kakšnga razjarjenga bika. to mi se nenormalno dopade. motor fejst vleče že z nizkih obratov, na 6.000 obr. navzgor so pospeški že kr hudi, od 8.000 naprej pa vleče divjaško. krivulja navora in pospeška je dokaj linearna, ni nekih hudih ''eksplozij'' (nazadne sm mel ZX-10R, pa lahko povem, da se 10-ki od 8.000 obr. naprej dobesedno UTRGA. pr miletu ni tako, bolj zvezno vleče). pr apriliah me moti edino to, da so novi motorji pregrešno dragi, vse drugo je odlično.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zx_R

:D Hvala ti za info, ja res je poceni niso sploh po redni ceni ne, ampak če ujameš dobro akcijo kot je npr sedaj za 2,7 mio to pa je že konkurenčna cena japoncem čeprav je to še vedno ogromno denarja. :blush: :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites
cb1300

pozdravljeni

Ali ima kdo za prodat,oz bi vedel,kje poceni kupit zadnjo spodnjo plastiko,ki pride pod sedežem oz nad zadnjo gumo.....in pa sprednja dva dela,kjer so reže za dovajanje zraka v motor (levi in desni del,kjer sta privijačena smerokaza)

Vnaprej hvala...lahko na PM....Gregor

Share this post


Link to post
Share on other sites
don3

pozdravljeni

Ali ima kdo za prodat,oz bi vedel,kje poceni kupit zadnjo spodnjo plastiko,ki pride pod sedežem oz nad zadnjo gumo.....in pa sprednja dva dela,kjer so reže za dovajanje zraka v motor (levi in desni del,kjer sta privijačena smerokaza)

Vnaprej hvala...lahko na PM....Gregor

Te stvari boš poceni dobil v Nemčiji na odpadih. Če sem te prav razumel rabiš tudi levi in desni vindkanal. Kar zadeva desnega ne bo problemov. Pri levem pa zna bit jeba, razen če so dečki v zadnjem letu naredili kakšno totalko in je pri tem ostala leva stran cela.

Share this post


Link to post
Share on other sites
TOMOMAJSTER

pozdravljeni

Ali ima kdo za prodat,oz bi vedel,kje poceni kupit zadnjo spodnjo plastiko,ki pride pod sedežem oz nad zadnjo gumo.....in pa sprednja dva dela,kjer so reže za dovajanje zraka v motor (levi in desni del,kjer sta privijačena smerokaza)

Vnaprej hvala...lahko na PM....Gregor

Desnega lahko dobiš za 18.000,00 SIT popolnoma novega še v embalaži v modri barvi - ga imam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kawl

OFF TOPIC! :D

Jst lahko za ta motor samo rečem :worship:

To je pa tak bombnik sploh z kakim športnim izpuhom.Zvok ki ga ne prekaša noben štirivaljnik.

LP Rok

Share this post


Link to post
Share on other sites
snoopy

Moram spet kakšno "ustrelit" zato ne bit jezni.

Zanima me splošno,koliko stane vzdrževanje tega motorja...na koliko km se menja bate(upam da ne tko kt pr125?? :? ),servisi...tko čist splošno...->sj sm preletu temo,o porabi neki piše o podajanju moči,navora...

Hvala za odgovore

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sam dePihlja

Ej snoopy, a ti to resno misliš al si temo RS250 falu :slap: :hmm:

Drugač pa - servisi so 100-150€, servis na 45kkm 200€.

Share this post


Link to post
Share on other sites
snoopy

Nisem falil teme...250 me ne zanima ker je2Titd...in kaj je narobe če se zanimam za ta motor? :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sam dePihlja

Nič ni narobe, samo..., če piše na motorju Aprilia to še ne pomeni, da so bati potrošni material :headbang:

Edited by Sam dePihlja

Share this post


Link to post
Share on other sites
snoopy

Tega nisem mislil ampak me zanima na koliko km se menjajao?Verjetno prej kot pri kakšnem4valjnik ane...Pač raje vprašam česar ne vem in o čemer se mi ne sanja...in če se kdo pojavi ki pač kakšno stvar vpraša ga ni treba takoj podjeb**** in ku**** :glare: .

Ali je to res postal že nacionalni šport?? :slap:

Edited by snoopy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sam dePihlja

Menjava batov ni predvidena med rednimi servisnimi opravili :grrr ...zadovoljen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
snoopy

Menjava batov ni predvidena med rednimi servisnimi opravili :grrr ...zadovoljen?

Ja hvala :grim

Share this post


Link to post
Share on other sites
motorist

Zanima me ali lahko kdo napiše izkušnje z mille 2000 letnik sedaj ko je motor "star" 7 let. So se pojavile kakšne težave, karkoli...

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • Maniac
      By Maniac
      Engine: Rotax 122 single cylinder 2-stroke. Aluminium cylinder with Nikasil liner. Fuel: Unleaded petrol. Bore x Stroke: 54mm 54,5mm Total displacement: 124,8cc Compression ratio: 12,5:1 Maximum power at the crank: 11 kW and 16 kW Maximum torque at the crank: 12.2 Nm @ 8000 rpm (11 kW) and 16 Nm @ 9750 rpm (16 kW). Fuel system: Dell’Orto VHST 28 carburettor. Ignition: Electronic CDI ignition. Starting: Kick start. Generator: 12V-180W Lubrification: Separate mixing with variable displacement, volumetric pump. Gear box: 6 speed. Ratios 1st 10/30 2nd 14/29 3rd 17/27 4th 19/25 5th 21/23 6th 22/21 Clutch: Multi-plate wet clutch. Primary drive: Helical gears. Ratio: 19/63. Final drive: Chain. Z 16 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (11 kW); Z 15 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (16 kW). Frame: High strength steel frame with double trellis beam and double cradle. Detachable seat frame. Front suspension: 40 mm upside down hydraulic fork. Wheel travel 260 mm. Rear suspension: Steel swingarm. Hydraulic monoshock with piggy back cylinder. Wheel travel 270 mm. Brakes: Front brake 260 mm disc. Floating caliper with two parallel pistons. Rear brake 220 mm disc. Floating caliper with single piston. Wheels: Front wheel Aluminium, 3.00x17”. Rear wheel Aluminium, 4.25x17”. Tyres: Front tyre Pirelli Diablo, 110/70x17”. Rear tyre Pirelli Diablo, 150/60x17”. Dimensions: Overall length 2,165 mm. Overall width (at brake levers) 850 mm. Overall height (at mirrors) 1,390 mm. Seat height 870 mm. Wheelbase 1,480 mm. Dry weight: 115Kg Fuel tank capacity: 10 litres (including 1.3 litres reserve). Cooling: Liquid cooled. Intake: Reed valve. Maximum speed: 115 kph (11 kW); 120 kph (16 kW). Emissions: Euro 3 (11 kW and 16 kW). Other: Other characteristics Essential multifunctional instrument panel. Colour schemes Off Black
    • poggy
      By poggy
      mene pa zanima, če kdo kej ve o tem motorju?

      dans sm vozu mx 50, pa sm ful navdušen nad tem mopedom, sam je mal prepočasen.

      zanimajo me karakteristike motorja, kak se je voziti z močnejšo različico itd.







      P.S.: pred objavo sem uporabil iskalnik :D :D :D :D :D :D
    • mopedfan
      By mopedfan
      Zanima me ali imate izkušnje s tem motorjem?
      Me zanima ali ima ta motor kakašno serijsko napako a la Aprilia Pegaso in dihtunga glave...?

      Povsod ga označujejo kot dobro touring mašino. Tudi sam sem ga vozil in mi je všeč.
    • Zok
      By Zok
      torej, vprasanje leti predvsem na moj primer - Aprilia AF1 Futura, 125 ccm, 34 KS (25 kW) @ 11.300 rpm, veselje pa se neha ze pri 9.500-10.000??? zdi se mi da je svecka bol "bauga", k z eno staro NGK B10EG (k je predpisana za ta agregat), k je dala skoz ze vsega boga, in je totalka frdirbana, pa ne doseze vec ko 7.000... zdaj mam not B9EG, k tud ni ravno nova, niti ne vem kuk je stara, dobil sem jo z motorjem. zanima me, ce bi bilo kaj boljse, ce svecko menjam, slisal sem namrec za svecke, ki se na teh agregatih uporabljajo v dirkalne namene, agregat pa naj bi dosegel cez 13.000 rpm - je tu fora v svecki, ali v vzigalnem sistemu, nastavitvah predvziga, uplinjaca, itd??

      ja, se to: odkar kurim Castrol TTS se mi se ni zavrtel preko 10.500 rpm, ko sem imel pa Motorex Cross Power 2T (vem, malo cudno se slisi cross power v cestniku, a je slo) pa sem prestavljal pri 11.000, slo je pa tudi preko. je mogoce tudi TTS (delni) krivec za to, da se agregat ne zavrti preko 10.000??

      ne moti me to, da se masina ne vrti visje, moti me to, da mi pri prestavljanju iz prve v drugo prestavo nazaj zapre ventil v izpuhu (ta je odprt nad 7.700 rpm), zato bi rabil malo vec obratov - vsaj 1.500!
    • toxico
      By toxico
      kupil sem si tole.Bil naj bi letnik 94 kje naj izvem če je res.Prvo mi je nagajala prednja zavora spustil sem zrak dolil olje in zdaj prime ravno prav.Zanima če se se sploh še dobi kakšne rezervne dele nove.Kje bi dobil kakšno knjigo za ta motor.In še nekaj mi nagaja , ko je prižgan ne morem prestavit v neutralno oziroma zelo težko, ko ga ugasnem gre brez problema v nevtralno.Zanima me tudi tisti pokrov na rezorvarju za olje ali je to za celoten agregat ali za kaj drugega.Kakšno hlajenje ima voda olje ali...In kakšno olje naj kupim za agregat.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!