Jump to content

Aprilia RSV Mille


CAPIROMZY

Recommended Posts

ja dajte malo napisat izkušnje, ker se ne morem odločit, če menjam ali ne... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

mene pa zanima, če so v Italiji milke zaprte in imajo samo 118KM.. tak je namreč podatek na italijanskih straneh..

če so zaprte, me zanima, na kakšen način.. :?

gre pa za letnike od '01-'03...

evo podatke:

Moto: Aprilia

Modello: RSV 1000 (2000 - 01)

Prodotta dal 2000 al 2001

Tempi: 4

Cilindri: 2

Cilindrata: 997

Cavalli: 118 a giri: 9400

KGM: 10,2 a giri: 7250

Marce: 6

Freni: 2D-D

Misure Cerchi (ant./post. in pollici): 17-17

Velocitŕ (km/h): 274

Accelerazione 0-400m (sec.): 10,7

Peso: 205

Lunghezza: 2070

Larghezza: 725

Altezza: 1170

Capacitŕ serbatoio: 18

Link to comment
Share on other sites

mene pa zanima, če so v Italiji milke zaprte in imajo samo 118KM.. tak je namreč podatek na italijanskih straneh..

če so zaprte, me zanima, na kakšen način.. :?

gre pa za letnike od '01-'03...

evo podatke:

Moto: Aprilia

Modello: RSV 1000 (2000 - 01)

Prodotta dal 2000 al 2001

Tempi: 4

Cilindri: 2

Cilindrata: 997

Cavalli: 118 a giri: 9400

KGM: 10,2 a giri: 7250

Marce: 6

Freni: 2D-D

Misure Cerchi (ant./post. in pollici): 17-17

Velocitŕ (km/h): 274

Accelerazione 0-400m (sec.): 10,7

Peso: 205

Lunghezza: 2070

Larghezza: 725

Altezza: 1170

Capacitŕ serbatoio: 18

Mislim, da gre za tiskarsko napako. Na 118KM so bli zaradi decibelov zablokirani modeli med 1998-2000, kasnejši modeli (2001-2003) so imeli že tovarniško 128KM. V SLO so na 98-00 modelih ponavadi že na prvem servisu naredili odblokado iz 118 na 128KM. Poseg je sorazmerno enostaven, preščipne se samo rjava žička na CDI enoti in to je to :grim

Edited by Sam dePihlja
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Mogoče kdo ve kako se nastavi ura na RSV? ali še bolje če ima kdo user manual

:whistle:

Ker si zaslužim pir :evilgrin: klikni spodnji link :krneki:

Manual RSV

Link to comment
Share on other sites

Mislim, da gre za tiskarsko napako. Na 118KM so bli zaradi decibelov zablokirani modeli med 1998-2000, kasnejši modeli (2001-2003) so imeli že tovarniško 128KM. V SLO so na 98-00 modelih ponavadi že na prvem servisu naredili odblokado iz 118 na 128KM. Poseg je sorazmerno enostaven, preščipne se samo rjava žička na CDI enoti in to je to :grim

Ni čist res - sm pred leti bil lastnik nove milke, letnik 01, in je imela tovarniško blokado, ki sem jo kmalu na servisu odblokiral na 128 km, ker performanse z blokado so ble fejst boge...

Link to comment
Share on other sites

Ni čist res - sm pred leti bil lastnik nove milke, letnik 01, in je imela tovarniško blokado, ki sem jo kmalu na servisu odblokiral na 128 km, ker performanse z blokado so ble fejst boge...

Popolnoma je res, modelno leto 2001 - 128PS, je pa res, da so se v SLO prodajala tudi modelna leta 2000 kot 2001 ali celo 2002 letniki :naughty: .Kaj češ, balkan pač :krneki: .

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Torej, ker je zima in lahko motor samo gledam, sem se malo spustil v prebiranje forumov, pa sem se začel spraševat o sklopki.

In ker vem, da 2000l še nima (kao)zdrslive sklopke me zanima kolk je kej s tem v praksi :). Kaj je sploh treba narest, nekje sem zasledil, da se malo cukne gas al nekaj takega pri prestavlanju, pa pač da je treba mal bol nežen bit pri prestavlanju navzdol. Al je še kej potrebno vedet, pa kolk je sploh to občutljivo?

Pa če bo kdaj komu prav prišlo glede dimenzij gum 190 ali 180. Zdej razlika med obojim naj bi bla minimalna, če pa je, je pa tko da je motor malenkost lažji za prelaganje iz ovinka v ovinek, ampak ima guma manj površine in si prej na robu. Pri 190 je potem še malo viška, obstaja pa še ena kombinacija 190/55(namesto 190/50), ki združuje najboljše obojih velika površina in pa prijetno prelaganje, edin problem je, da nimajo vsi proizvajalci te dimenzije :)

Fulllll informacij o Aprilijah se lahko najde TUKAJ od odblokiranja, servisiranja, kašne zvijače, na forumu (discussions) pa je res vse o aprilijah(razen to s sklopko nisem razjasnu :D)

Edited by Dolenc™
Link to comment
Share on other sites

Fulllll informacij o Aprilijah se lahko najde TUKAJ od odblokiranja, servisiranja, kašne zvijače, na forumu (discussions) pa je res vse o aprilijah(razen to s sklopko nisem razjasnu :D)

to se najbolj rabi ... :grim

drgač pa čestitke za nakup pa kake slikce napopej :)

Link to comment
Share on other sites

Jest mam pa eno vprašanje, na avtonetu, je večina teh aprilij z ~30k km. A je to samo naklučje, al je servis na tok km dost velk strošk? Kaj nej bi se menjalo pri tokih km?

Sicer, gledam letnike 2001, 2002, samo ne vidim nobene razlike med 99,00 za katere je tema odprta. :whistle:

Link to comment
Share on other sites

98 je bil prvi model, 99l mu je enak.

Pri 2000l so malenkost popravili aerodinamiko, nova mapa na elektronki, pa še par malenkosti.

01l ima glede na prejšni letnik 199 sprememb :), najbolj opazna je na videzu, po mojem mnenju malo grši zadek, ampak bolj oster tank in spredek, manj ovalnih linij, pa tiste "air intejke" spredaj, kar da motorju bolj agresiven videz in malo več prostora za noge(tanjši tank). Prav tako ima ta model že "zdrslivo sklopko", ki ni čisto to, ampak vseeno pomaga, pa 2 konja več na gredi.

Pri 03 modelu so spremenili menjalnik, tako da ima krajša razmerja.

Pol so pa že tanovi :)

Na aprilia forumu je mel en tip 2000l, pa ga je sesu in je potem kupil 2002l, pa je naredil eno primerjavo, če maš čas tko k jst si poišči :)

Zakaj majo vse 30k km ne vem, ugan kolk ma moja?, tko je 30kkm :).

Link to comment
Share on other sites

Srečnga pa zdravga vsem...ter velik varnih km.

Dolenc lahk bi se enkrat dobili v naslednji sezoni, da bomo mal skupi grmel :)

LP Rok

Link to comment
Share on other sites

Rade volje, samo koker zdej kaže bo še dolga do tam, do takrat pa poliranje v garaži, pa občasno prižiganje da se mal sosedi zbudijo :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

No zdej ko mam ene par kilometrov za sabo se mi "poraja" enmal vprašanj, ki spadajo v kategorijo a je to normalno :)

Predvsem pr menjalniku, ko je mrzu, recimo prvih par minutk vožnje, je zlo teško najdet ler, oziroma skor nemogoče, po par minutah vožnje se stvar normalizera(najbrš ko se olje segreje). Potem kje vse je ler, se mi je že zgodel na avtocesti, da sem mal nerodno prešalt pa je iz 5te kar v ler skočilo. Potem spet ko je mrzu, ko prvič speleš al more bit štantgas al pa kr mal gasirat, ker drugače ko daš v prvo kar crkne. Kolk more kej vlečt motor naprej ko maš v prvi pa držiš sklopko? Če ga recimo vžgem v prvi pa s sklopko kar naprej cukne.

Pol že sam občutek menjalnika, se mi zdi da je treba bit precej grob z njim(ali njo), pa ko šaltaš se ga kar lepo sliš, cel motor butne :), ko da bi menjalnik dol padu ko daš iz druge v prvo :rolleyes:

Drugače je pa motor majka, men se zdi da se pele ko 125ka, vleče v kerkol brzini maš, od 3k naprej, sam pohodeš gas pa že leti, vleče zlo linearno in predvidljivo. Drža je dost drugačna od prejšnega, sem kar mal rabu da sem zguntu kako se metat po ovinkih, pa mal še rabem da bremzanje mašine zgruntam, k kar precej bremza, se raj v ovinku še z mal gasa pelam, tolk da je ketna napeta.

Pa k sem mal velek me jebe če mam obute od pume škorne k so bol masivni, mam premal placa, bi blo najbolš mal tačke spustit, če mam tastare škorne k so ožji je pa vredu.

Vglavnem predvsem za menjalnik me zanima :), pa mogoče še kolk je treba kej olja dolivat, na recimo 500-1000km.

Link to comment
Share on other sites

Sklopka ti umira, sploh če simptomi pri segretem ne izginejo.

Ali pa je mogoče samo za naštelat oz. prezračit, če je hidravlična.

Edited by simonsi
Link to comment
Share on other sites

sicer so imele vse aprilie ki sem jih vozil čisto malo km (tam nekje od 1000 do 5000) AMPAK (mille 99,2000,2001,2002,2003), falco (99 in 2000 mislim), futura (tam nekje 2000) in tuono (2002 in 2003 če se ne motim) so imeli isto foro. motor je malo skočil ko si dal v prvo, če nisi normalno močno prešaltal pa si lahko imel ler vmes. še danes mi nekateri ne verjamejo da sem šel v zagrebškem v pesek zaradi tega :headbang: (falco)

mene je vedno menjalnik na aprilii spominjal na apn ker si moral "čutit" prestavo, drugače pa je bilo vseeno vedno vse OK in jemlješ to kot del vožnje in pač kar zahteva moped od tebe.

Link to comment
Share on other sites

Aprilia vedno cukne, ko v prvo daš, da težko ler najdeš.....aprilia pač, da pa ti kljub stisnjeni sklopki naprej leze.......zrak imaš v hidravličnem sistemu.....prazrači, pa bo OK

Link to comment
Share on other sites

To da je pri mrzlem težko ler najti ni nič takega. Tako je pri vseh rotaxovih mašinah iste zasnove. Prezrači skolpko da ti ne bo več lezel naprej.Kar se pa tiče tega da težko prestavljaš - ne rabiš spuščat stopalk... nastavi si samo ročko od prestavne nožice :D malenkost višje. Ler sem jaz našel že med 5 in šesto prestavo. Treba se je naučit pravilno prestavlat. Drugače pa sem ler našel tudi na yamahi fz6 med 5 in šesto prestavo .... tako da to ni nič takega

LP

Link to comment
Share on other sites

RSV ti da vedeti, da moraš z njim ravnati grobo in z občutkom (ni logično :naughty: ), meni tudi ni bilo jasno pa mi je

znalec Aprilij (forumaš) malo pomagal teoretično, zakaj se pelje malo drugače kot ostali.

Meni se je tudi zgodilo, da sem najdel ler med višjimi prestavami, še posebaj ko se zbija na dol. Zavor ne

boš več uporabljal, ker je to agregatovo opravilo :whistle: , ko daš v prvo tudi pri meni cukne (kot so tudi ostali potrdili),

vendar se ne premakne, če je sklopka stisnjena.

Kdo bo organiziral kkšn krog RVS-ejk? Ali smo vsak zase :closedeyes: ?

Link to comment
Share on other sites

RSV ti da vedeti, da moraš z njim ravnati grobo in z občutkom (ni logično :naughty: ), meni tudi ni bilo jasno pa mi je

znalec Aprilij (forumaš) malo pomagal teoretično, zakaj se pelje malo drugače kot ostali.

Meni se je tudi zgodilo, da sem najdel ler med višjimi prestavami, še posebaj ko se zbija na dol. Zavor ne

boš več uporabljal, ker je to agregatovo opravilo :whistle: , ko daš v prvo tudi pri meni cukne (kot so tudi ostali potrdili),

vendar se ne premakne, če je sklopka stisnjena.

Kdo bo organiziral kkšn krog RVS-ejk? Ali smo vsak zase :closedeyes: ?

Vsak zase smo :D Hecam se...Res bi lahko enkrat naredili en krog skupaj rsv-jaši

Link to comment
Share on other sites

To je pa nevarno (več RSV-jev skupaj). Bo panika, ko bodo seizmografi zaznali potres. :evilgrin:

Edited by mrki
Link to comment
Share on other sites

A se da še kako drgač dvigent prestavno nožico, koker sam s tistim krogcem, k mam do konca gor pa se mi zdi, da je še zmer premal prostora za manevrirat :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!